muutama viikko sitten sunnuntaina, toivottavasti paljasti todelliset tunteeni sinulle. Muuten nähdessämme olen aika totinen ja vain moikkaan, koska osaan odottaa sun näkemistä ja en uskalla päästää itseäni sun lähelle avoinna niinkuin ennen tein, vuosia sitten ja viimeksi vuosi sitten. Alan kuvitella meidän välille jotain minkä olet kieltänyt, en kestä enää hajota palasiksi vaikka elän koko ajan sua ajatellen..
Yllättynyt ilmeeni ja hymyni nähdessäni sinut
Anonyymi
7
<50
Vastaukset
- AnonyymiPyydän, 
 Avaa Minulle koko sydämesi,
 Avaudu niin, jotta varmasti ymmärrän...- AnonyymiAloitus meni miehelle, minä olen avautunut hän ei.. 

- AnonyymiNäytit melkein vihaiselta. 
 Minä viimeksi näin miehen viime sunnuntaina.
- AnonyymiSen jälkeen ma nähtiin, katsoin niin pitkään suuntaani lempeästi, harmittaa etten uskaltanut katsoa sua loppuun asti. Mutta pelkäsin uskoa, että välität. Minä välitän ja kaipaan sua, mutta sinä taidat olla taas hänen kanssaan. Tule mun luo ja puhu niin olen sun.. Ap - Anonyymi:DD 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti::DD Piti olla katsoit niin pitkään... Mikä naurattaa? Ap 

- AnonyymiRlle tämä kirjoitus ap 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727657
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845694
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403835
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät233146
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962795
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422780
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132131
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu872091
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161856