muutama viikko sitten sunnuntaina, toivottavasti paljasti todelliset tunteeni sinulle. Muuten nähdessämme olen aika totinen ja vain moikkaan, koska osaan odottaa sun näkemistä ja en uskalla päästää itseäni sun lähelle avoinna niinkuin ennen tein, vuosia sitten ja viimeksi vuosi sitten. Alan kuvitella meidän välille jotain minkä olet kieltänyt, en kestä enää hajota palasiksi vaikka elän koko ajan sua ajatellen..
Yllättynyt ilmeeni ja hymyni nähdessäni sinut
Anonyymi
7
58
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydän,
Avaa Minulle koko sydämesi,
Avaudu niin, jotta varmasti ymmärrän...- Anonyymi
Aloitus meni miehelle, minä olen avautunut hän ei..
- Anonyymi
Näytit melkein vihaiselta.
Minä viimeksi näin miehen viime sunnuntaina. - Anonyymi
Sen jälkeen ma nähtiin, katsoin niin pitkään suuntaani lempeästi, harmittaa etten uskaltanut katsoa sua loppuun asti. Mutta pelkäsin uskoa, että välität. Minä välitän ja kaipaan sua, mutta sinä taidat olla taas hänen kanssaan. Tule mun luo ja puhu niin olen sun.. Ap
- Anonyymi
:DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:DD
Piti olla katsoit niin pitkään... Mikä naurattaa? Ap
- Anonyymi
Rlle tämä kirjoitus ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2443692- 573453
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I932885Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk482666Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve1202456Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352072Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1012011Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva421875Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1071816Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli711179