muutama viikko sitten sunnuntaina, toivottavasti paljasti todelliset tunteeni sinulle. Muuten nähdessämme olen aika totinen ja vain moikkaan, koska osaan odottaa sun näkemistä ja en uskalla päästää itseäni sun lähelle avoinna niinkuin ennen tein, vuosia sitten ja viimeksi vuosi sitten. Alan kuvitella meidän välille jotain minkä olet kieltänyt, en kestä enää hajota palasiksi vaikka elän koko ajan sua ajatellen..
Yllättynyt ilmeeni ja hymyni nähdessäni sinut
Anonyymi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydän,
Avaa Minulle koko sydämesi,
Avaudu niin, jotta varmasti ymmärrän...- Anonyymi
Aloitus meni miehelle, minä olen avautunut hän ei..
- Anonyymi
Näytit melkein vihaiselta.
Minä viimeksi näin miehen viime sunnuntaina. - Anonyymi
Sen jälkeen ma nähtiin, katsoin niin pitkään suuntaani lempeästi, harmittaa etten uskaltanut katsoa sua loppuun asti. Mutta pelkäsin uskoa, että välität. Minä välitän ja kaipaan sua, mutta sinä taidat olla taas hänen kanssaan. Tule mun luo ja puhu niin olen sun.. Ap
- Anonyymi
:DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:DD
Piti olla katsoit niin pitkään... Mikä naurattaa? Ap
- Anonyymi
Rlle tämä kirjoitus ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110964
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421564Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892