Vaikea migreenikohtaus

Anonyymi

Olen jo vuosia saanut erilaisia kohtauksia missä näköhäiriöitä, auroja ym. Pahimpia on ne missä alkuun tulee näköhäiriöitä, jalat lähtee alta ja koko kroppa jäykistyy, kouristelen ja puren kieleen. Näitä pahempia kohtauksia ei tule usein. Lääkäri epäilee, et johtuu alkoholista, mut nyt oon ollut jo 10kk juomatta ja eilen sain lenkille lähtiessä taas samanlaisen kohtauksen. En ollut kerennyt kävellä kun 600m suunnilleen, kun alkoi pyöriä pahasti päässä, oksetti, en nähnyt kunnolla eteeni ja sit lähti jalat alta ja makasin maassa. Onneksi muitakin oli liikkeellä ja ne soitti ambulanssin. Ambulanssissa tutkittiin ja jäin kotiin lepäämään. Koko loppuillan olin tosi uupunut ja oli huono olo. Pelkään näitä kohtauksia kuollakseni ja lääkäri ei ota mua tosissaan, katsoo joka kerta kun hullua kun mainitsen edes sanan kohtaus. Onko muilla ollut samantyyppisiä kohtauksia ja kokemuksia, et lääkärit ei usko mitä sanoo? Onko tehty minkälaisia tutkimuksia? Onko saatu diagnoosi?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisiko tuollainen olla epilepsiakohtaus?

      • Anonyymi

        Se on tutkittu muutama vuosi sitten EEG:ssä eikä epilepsiasta ole kyse. Nämä kohtaukset johtuu jostain muusta mikä on täysi mysteeri ja se pelottaa.


    • Anonyymi

      Liittyy tähän aikaan kun ihmiset alka heräilemään mieli kontrolloinnista. Kun mieli on pitkään elänyt false statessa ja "orjuutus kruunu" otetaan pois ja silmät aukeaa niin se uusi todellisuus aiheuttaa kovia päänsärkytiloja ja ahdistus kohtauksia.

    • Anonyymi

      Jännittyneet lihakset voivat aiheuttaa vaikka mitä auroja ja visuaaleja, koska ne puristavat hermoja.

      Yksi rentoutumiskeino on leikkiä kuollutta.

      Eli makaat vain sängyllä ja leikit kuollutta ihan sama mitä mieleen tulee tai mitä kehossa tuntuu.

    • Anonyymi

      Neurologille ja sieltä estolääkkeet tai vahvemmat lääkkeet käyttöön. Mahdollisesti jotain tutkimuksia ennen reseptien määräämistä. Työelämässä sairaslomatodistus ja osa-aikatyö voisi sopia parhaiten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe