Onko täällä Jyväskylän alueella hylättyjä naisia tai ns. kummituspuumia? Itse en ole törmännyt näihin ja olisi kiva jos joku viitsisi kertoa, jos vain tietää. Itseäni on aina kiehtonut vanhat eukot ja niiden historia. Tampereella asuessani kävin ystävieni kanssa kiinnostusmielessä katsomassa muutamia tälläisiä puumia, mutta Jyväskylään muutettuani en ole pahemmin näisää käymään ja olisi muka taas käydä.
Hylätyt kolot
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pupuhuhdassa ja Haapaniemessä löytyy melkoisia kummituksia taloista. Niiden luoliin kun eksyy niin ne vievät kaiken.
- Anonyymi
Noin kertoo itse kokemuksen ääni
- Anonyymi
Puparissa on prinsessa 65.
- Anonyymi
On niitä mutta ne ei ole kiinnostuneet sinusta
- Anonyymi
Nyt kun vielä täsmentäisit ja kertoisit, että mikä ihme on "kummituspuuma".
Valaisisi minunkin ymmärtämystäni kovasti.- Anonyymi
Kummitus puuma on minun mielestä sellainen joka kelpaa vain silloin kun baarissa vongannut kahdeksan tuntia eikä ole tärpännyt, lähtee kotiin itku silmässä tumputtamaan mutta juuri ennen kotia kummitus puuma tulee vastan ja tyrkyttää itseään ja onhan siinä siten langettava rakoon vaikka on niin ruma ettei valoja voi makkariin laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummitus puuma on minun mielestä sellainen joka kelpaa vain silloin kun baarissa vongannut kahdeksan tuntia eikä ole tärpännyt, lähtee kotiin itku silmässä tumputtamaan mutta juuri ennen kotia kummitus puuma tulee vastan ja tyrkyttää itseään ja onhan siinä siten langettava rakoon vaikka on niin ruma ettei valoja voi makkariin laittaa.
Niin ja sitten sinä tulet kotiin moporetkeltä ja huutelet eteisessä äitiäsi tekemään aamiaista. Siinä ajattelen että tulihan taas paikkaan eksyttyä.
- Anonyymi
Jos eksyy kummituspuuman luolaan, kannattaa ensimmäiseksi tarkastaa poistumisreitit ja huolehtia ettei taskuissa ole mitään mistä henkilöllisyyden voisi selvittää. Radalle lähtiessä siis ainoastaan käteistä mukaan.
- Anonyymi
Aloittaja harmaa hiirulainen jolla ei saa naista sit millään.
- Anonyymi
Minä maksan aika kovalla valuutalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos rahallakaan ei saa kummituspuumaa niin kannattaa onanoida ittensä uneen,,,uneen . Veikkaan että aloittaja tavis kellä tavis ulkonäkö ja ei vähääkään karismaa tai edes tilanne ja puhe lahjoja. Naisten mieleniintoon täytyy satsata,vaikka kovalla valuutalla jos avut onnettomat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
O ouu,,,kannattaa satsata karismaan ja ulkonäön kohentamiseen, naisia ei juntti jätkät jaksa kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
O ouu,,,kannattaa satsata karismaan ja ulkonäön kohentamiseen, naisia ei juntti jätkät jaksa kiinnostaa.
Juntit on söpöjä
- Anonyymi
Useammankin tulisi panostaa kirjoitustaitoon! Minun ei.
- Anonyymi
Ei liity aiheeseen , lukihäiriö saattaa myös olla este naisten kaatoon.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525632Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "692701Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371816Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1561808- 191743
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5150881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64946