Moi oon 14 vuotias tyttö ja niinku painan 38kiloa onko se normaalia? 🥺 oon siis joku suunnilleen 165-170cm pitkä
Oonko normipainonen?
10
60
Vastaukset
- Anonyymi
Laihduta 15 kg.
- Anonyymi
anoreksia ei ole normaalia.Anoreksia on sairaus.
- Anonyymi
jahas ylläpidon mukaan täällä ei saa alipainosta sanoa suoraan. kait ylläpito tajuaa ettei 38 kiloinen ole normaalipainoinen.Kun ton pituinen voi normaalipainossa painaa 60 kiloa olematta ylipainoinen.
- Anonyymi
Todellakaan et ole normaalipainoinen. Eikö kukaan ole sanonut, että sinun pitää laihtua vielä ainakin 10 kiloa?
- Anonyymi
Yksinäinen.kakara kirjoitti:
okei no haluutko sit antaa vinkkejä? :(.
Syö vähemmän ja harvemmin ja juokse enemmän!
On aika edesvastuutonta antaa laihdutus neuvoja tytölle, jonka painoindeksi on 14. Tyttöjen suurin kuolinsyy on anoreksia. AP, olet vakavasti alipainoinen ja kipin kapin puhumaan asiasta vanhempiesi ja koulun terveydenhoitajan kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Syö vähemmän ja harvemmin ja juokse enemmän!
no haluuks et en syö mitään vai häh?
- Anonyymi
oikeesti älkää viittikö alkaa antaa laihdustusvinkkejä anorektikolle.Jos anorektikko haluaa laihduttaa niin tuolta sairaudet osiosta löytyy anoreksia palsta.Sieltä saat vertasitukea alipainoosi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663