Välittäjä kusetti -okt kaupat

Anonyymi

Olin ostamassa taloa.

Sovin välittäjän kanssa viime sunnuntaina, että tekee minulle yksityisnäytön tulevana su.

Soitin välittäjälle ti, talo onkin myyty!

Eli en edes päässyt tarjoamaan / kilpailemaan kohteesta,

Tuntui tosi kusetukselta, mutta kyllähän välittäjien maine tiedetään - ei voi luottaa.
Kyseessä suuri valtakunnallinen ketju.

6

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän tossa mitään kusetusta ole. Joku on antanut myyjälle tarjouksen ja tietyn määräajan, jonka puitteissa tarjoukseen pitää vastata. Jos minulla olisi asunto myynnissä ja joku tarjoaisi pyyntihinnan, niin mielestäni olisi vähän typerää kieltäytyä sen takia, että joku muukin haluaa tulla katsomaan taloa.
      Välittäjällä tämän kanssa ei ole tekemistä; eihän välittäjä voi myyjän puolesta päättää, että nyt ei oteta tarjouksia vastaan.

• Anonyymi

Itselle on käynyt muutaman kerran vastaavasti. Yleensä kohde on ollut väärin hinnoiteltu (halpa), tai erityisen hyvällä paikalla. Fiilis on että välittäjät pelaa näitä kavereilleen, mutta haluavat laittaa ilmoituksen jotta näyttäisi että on yritetty markkinoida.

• Anonyymi

Salaliitto niin kuin Trumpin häviö vaaleissa. Oikeuteen!

• Anonyymi

Ressukka ja maailman napa kuvittelee, että myyjä ottaa talon/asunnon pois myynnistä siksi aika, kun Maailman Napa varatuu Yksityisesittelyyn. Tänä aikana ei saa kohdetta muille ostajakandidaateille esitellä eikä kauppoja tehdä. Sama koskee myös parin viikon harkinta-aikaa sen jälkeen, kun Maailman Napa on käynyt kohteseen tutustumassa. Kohdetta saa ryhtyä uudelleen myymään mieluummin vasta 3 kk kuluttua, kun on varmistunut, ettei Maailman Napa sitä halua.

Nyt pusi pusi äitisi puolesta. Pyyhitään pyllä, harjataan hampaat ja käydään tuutimaan.

• Anonyymi

Kohteen omistaja tekee päätökset ei välittäjä. Välittäjän pitää antaa tiedoksi kaikki saamansa tarjoukset ja niiden perusteella omistaja tekee päätöksensä. Siinä ei paljoa paina jos joku on tulossa yksityisesittelyyn potkimaan seinälistoja.

• Anonyymi

HÖH! Yhden maatilan kaupan hävisin, kun myytävän tilan naapurin pikkupoika ehti kiikuttaa käsirahan ennen kuin itse ehdimme maksaa.

Kerran taas sain puhuttua yksityisnäytön ennen virallista näyttöä. Tein heti tarjouksen, minkä päämiehiinsä v#"%&nut asianajaja hyväksyi per heti. Kävin hakemassa käsirahat lähimmästä pankista, kun avokaado peruutti seuraavaksi päiväksi tarkoitettua näyttöä. Seuraavana päivänä olin jo uusi omistaja ja remppasin asuntoa, kun sinne pölmähti kymmenittäin innokkaita katsojia.

Tämmöstä se on asuntokauppa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      164
      6548
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      53
      1923
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1691
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1142
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      337
      1085
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      50
      1044
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      990
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      918
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      918
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      897
    Aihe