Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Välittäjä kusetti -okt kaupat

Anonyymi

Olin ostamassa taloa.

Sovin välittäjän kanssa viime sunnuntaina, että tekee minulle yksityisnäytön tulevana su.

Soitin välittäjälle ti, talo onkin myyty!

Eli en edes päässyt tarjoamaan / kilpailemaan kohteesta,

Tuntui tosi kusetukselta, mutta kyllähän välittäjien maine tiedetään - ei voi luottaa.
Kyseessä suuri valtakunnallinen ketju.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän tossa mitään kusetusta ole. Joku on antanut myyjälle tarjouksen ja tietyn määräajan, jonka puitteissa tarjoukseen pitää vastata. Jos minulla olisi asunto myynnissä ja joku tarjoaisi pyyntihinnan, niin mielestäni olisi vähän typerää kieltäytyä sen takia, että joku muukin haluaa tulla katsomaan taloa.
      Välittäjällä tämän kanssa ei ole tekemistä; eihän välittäjä voi myyjän puolesta päättää, että nyt ei oteta tarjouksia vastaan.

    • Anonyymi

      Itselle on käynyt muutaman kerran vastaavasti. Yleensä kohde on ollut väärin hinnoiteltu (halpa), tai erityisen hyvällä paikalla. Fiilis on että välittäjät pelaa näitä kavereilleen, mutta haluavat laittaa ilmoituksen jotta näyttäisi että on yritetty markkinoida.

      • Anonyymi

        Salaliitto niin kuin Trumpin häviö vaaleissa. Oikeuteen!


      • Anonyymi

        Ressukka ja maailman napa kuvittelee, että myyjä ottaa talon/asunnon pois myynnistä siksi aika, kun Maailman Napa varatuu Yksityisesittelyyn. Tänä aikana ei saa kohdetta muille ostajakandidaateille esitellä eikä kauppoja tehdä. Sama koskee myös parin viikon harkinta-aikaa sen jälkeen, kun Maailman Napa on käynyt kohteseen tutustumassa. Kohdetta saa ryhtyä uudelleen myymään mieluummin vasta 3 kk kuluttua, kun on varmistunut, ettei Maailman Napa sitä halua.

        Nyt pusi pusi äitisi puolesta. Pyyhitään pyllä, harjataan hampaat ja käydään tuutimaan.


    • Anonyymi

      Kohteen omistaja tekee päätökset ei välittäjä. Välittäjän pitää antaa tiedoksi kaikki saamansa tarjoukset ja niiden perusteella omistaja tekee päätöksensä. Siinä ei paljoa paina jos joku on tulossa yksityisesittelyyn potkimaan seinälistoja.

    • Anonyymi

      HÖH! Yhden maatilan kaupan hävisin, kun myytävän tilan naapurin pikkupoika ehti kiikuttaa käsirahan ennen kuin itse ehdimme maksaa.

      Kerran taas sain puhuttua yksityisnäytön ennen virallista näyttöä. Tein heti tarjouksen, minkä päämiehiinsä v#"%&nut asianajaja hyväksyi per heti. Kävin hakemassa käsirahat lähimmästä pankista, kun avokaado peruutti seuraavaksi päiväksi tarkoitettua näyttöä. Seuraavana päivänä olin jo uusi omistaja ja remppasin asuntoa, kun sinne pölmähti kymmenittäin innokkaita katsojia.

      Tämmöstä se on asuntokauppa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe