Taas Huide valitutti ittensä ja rölli & peipponen pokkaamassa palkintoa.
Mitä nää kaks on tehny yrittäjän eteen??
Yrittäjämyönteisin kunta? Ja pah!
16
87
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonkin. Aina saanut myös hyviä neuvoja mikäli on tarvinnut apua johonkin. Voitto meni oikeaan osoitteeseen. Terveisin Tyytyväinen yrittäjä Huittisista
- Anonyymi
Mäkelää ja Kaitasta lukuunottamatta , muut kuvassa olevat elävät tarpeettomina verorahojen kuluttajina.
- Anonyymi
Kuinka monta isoa yritystä tai edes pinentä sellaista peipponen on saanu Huittisiin? Onko se yrittäjämyönteistä että tällä kuvassa esiintyvällä joukkiolla on hauskaa yhdessä??Taitaapi se olla ainut yrittäjämyönteinen asia?
- Anonyymi
Tämä on ihan oma peli . Puolueettoman tuomarin valinta ei tule kyseeseen. Pääasia on voitto ja se että me voitimme,
- Anonyymi
Kuka tosta joukkioita on oikee yrittäjä? Kenkäkauppias ja bussikuski. Muut pelkkiä perillisiä tai pa.
- Anonyymi
Tämä porukka toimii yhteistyössä . periaatteella kaveria ei jätetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä yrittäjiä on,ei se helpolla perintönäkään tule päinvastoin.
Peiposta ja Röllistä kyllä voi sanoa että kissakin nostaa häntänsä
itse ja kääntää niin ettei hakamalla haetut palkinnot tuo tuloja ja
asukkaita Huittisiin.Jos on joutilasta aikaa osallistuta tuollaiseen
verovaroin palkattuna,kannattaako osallistuminen?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä yrittäjiä on,ei se helpolla perintönäkään tule päinvastoin.
Peiposta ja Röllistä kyllä voi sanoa että kissakin nostaa häntänsä
itse ja kääntää niin ettei hakamalla haetut palkinnot tuo tuloja ja
asukkaita Huittisiin.Jos on joutilasta aikaa osallistuta tuollaiseen
verovaroin palkattuna,kannattaako osallistuminen??Tämä on vasta alkusoittoa yrityskiihdyttämön toiminnalle . Hip hei hurraa. Kyllä me tästä selvitään, jos ei tänään niin sitten huomenna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, yhteistyössä on voimaa! Jos ajelet vaikkapa Tampereelle ostoksille sen sijaan, että ostat saman tuotteen Huittisista, niin älä sitten itke, kun kyläkoulu vierestäsi suljetaan jne..
- Anonyymi
Yrittäjyyresä on aina omat haasteensa,mutta onnistuesa antaa myäs paljon! Olen yrittäjänä liätealalla liätevaununkuljettajana ja saanu kokea onnellisia hetkiä liätettä levittäesä huittislaisille savipelloille! Joskus ollu painuksisa akseleitansa myären,mutta aina on noustu ylös yrittäjyyren tuaman ammattitairon saattelemana!
Myös kannustusta saanut sankoin joukoin huittislaisilta asiakkailta joiren pelloille liätettä oon toimittanut! Myös tämän palstan kautta saanut arvostusta yrittämiseen liätealalla! - Anonyymi
Se voittajan etsiminen ja yrittäjämyönteisyys -kilpailu toimii tällaisella periaatteella:
" Palkitseminen pohjautuu itsearviointikyselyyn, jossa
kunnan päättäjät arvioivat yhdessä paikallisen yrittäjäyhdistyksen
edustajien kanssa kunnan yrittäjäaktiivisuutta. "
https://www.huittinen.fi/uutishuone/ajankohtaista/huittinen_toista_kertaa_perakkain_satakunnan_yrittajaaktiivisin_kunta.11334.news
Minun mielestä Olympialaisissa saisi siirtyä samanlaiseen etäkisailun menettelyyn kanssa. Kunkin maan omat olympiakomiteat arvioivat omien urheilijoidensa kyvykkyyttä, ja lähettävät kilpailuvastaukset Olympiakomitealle.
Niiden vastausten perusteella valitaan uusi Olympiavoittaja. Härskein kotiinpäin vetävä vastaaja saattaa voittaa, mutta härskit palkitaan muutenkin aina.- Anonyymi
Niinpäs en arvosta tuota yhtään koska peli on juuri tuollaista.
- Anonyymi
Kilpailu asukkaiden tyytyväisyydestä huonoimmasta kunnasta tai kaupungista on toinen laji. Ja voittajat nostavat patsaan ja kädet ylös iloisilla ilmeillä , me voitimme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpailu asukkaiden tyytyväisyydestä huonoimmasta kunnasta tai kaupungista on toinen laji. Ja voittajat nostavat patsaan ja kädet ylös iloisilla ilmeillä , me voitimme.
Täällä yks yrittäjä joka ei ole kokenut mitään pöhinää tai elinvoimaa ton joukkion taholta. Eivät ole edes poikenneet saati ostaneet mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä yks yrittäjä joka ei ole kokenut mitään pöhinää tai elinvoimaa ton joukkion taholta. Eivät ole edes poikenneet saati ostaneet mitään.
Kiihdytysvaihe on tärkein , ei avaruusalus pääse ylös jos ei ensin kiihdytetä lentoon lähtöä odotellessa. Iso puute on jos polttoaine loppuu , kuten tapahtuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun täytyy opiskella näyttelemistä,ai kun on ihana ,voi että kun todella sairaan terveen näköinen ja voi ookko kuullu että se juntun siittä ja jne jne, oli todella mukava nähdä.tuun taas käymään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787494Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344651Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232710- 762183
- 901576
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987