Ihana rakas

Anonyymi

Rakastan sua. Miksi mä en nää sua, mulla on ikävä sua mies :(

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakastan sua nainen haluun nähdä sut

      • Anonyymi

        Aika kuluu eikä me nähdä ja mä riudun ikävään :( Pakko nähdä kun rakastan.


      • Anonyymi

        Niin minäkin hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kuluu eikä me nähdä ja mä riudun ikävään :( Pakko nähdä kun rakastan.

        Onneks mä satuin näkeen sut,oli hieno nähdä vähän useammin kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks mä satuin näkeen sut,oli hieno nähdä vähän useammin kiitos.

        Näinkö mä sut? En ole nähnyt aikoihin häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks mä satuin näkeen sut,oli hieno nähdä vähän useammin kiitos.

        Oli mukava nähdä, vaikka vilaukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli mukava nähdä, vaikka vilaukselta.

        Ootte te outoja tällä palstalla. Kun aloitus on, että me ei nähdä, niin kaikki vastailee, että kiva oli nähdä. Onko teillä ihan oikeat aivotkin jossain.
        Sivulliselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte te outoja tällä palstalla. Kun aloitus on, että me ei nähdä, niin kaikki vastailee, että kiva oli nähdä. Onko teillä ihan oikeat aivotkin jossain.
        Sivulliselta.

        Provodialogiksi näitä tällaisia tyhjänpäiväisyyksiä kutsutaan.. mulle ei vaan aukene, miksei se aukene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte te outoja tällä palstalla. Kun aloitus on, että me ei nähdä, niin kaikki vastailee, että kiva oli nähdä. Onko teillä ihan oikeat aivotkin jossain.
        Sivulliselta.

        Eihän täällä olekaan kun pari tervejärkistä, mä ja mun kaipaama mies. Muut on vähän ulapalla vähän kaikessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provodialogiksi näitä tällaisia tyhjänpäiväisyyksiä kutsutaan.. mulle ei vaan aukene, miksei se aukene.

        Mites sun elämä noin niinku yleensä menee? Täällä vahdit muiden mahdollista provoilua ja loppuaika menee miten? Selvinpäin välillä ehkä? Ootko vanhuus. vai työkykyttömyyseläkkellä tällä hetkellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli mukava nähdä, vaikka vilaukselta.

        Näin sut tänãänkin,no nyt mä en saa sua mielestäni taas.Voi olla etten haluakkaan sinua pois mielestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli mukava nähdä, vaikka vilaukselta.

        Mitä vilautinko mä,no mitä mieltä pienihän se mutta toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sut tänãänkin,no nyt mä en saa sua mielestäni taas.Voi olla etten haluakkaan sinua pois mielestäni.

        Nämä sivusta. Aloittaja kirjoitti ihanalle, jota ei ole nähnyt. Siitähän aloitus kertoo.


    • Anonyymi

      Varmaan kannattaa mennä naimisiin hänen kanssaan, niin joka päivä näette, elämänne loppuun saakka.

      • Anonyymi

        Voihan sitä nähdä susiparinakin vaikka joka hetki. En mä avioliittoa mitenkän pelkää, mutta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä nähdä susiparinakin vaikka joka hetki. En mä avioliittoa mitenkän pelkää, mutta :)

        En saa mielestäni sinua nainen. Mitä oikein teit mulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa mielestäni sinua nainen. Mitä oikein teit mulle?

        Hyvä tuo kelloaika sun teksitissä, kun mietin äsken ennenkuin avasin tän, että mitä tämä oikein on. Mitä mulle tapahtuu, kuka hän on, mitä hän tekee mulle. Mä oon niin lääpälläni siihen mieheen :)


    • Anonyymi

      Ihana olet Miani! Pus 😚😚❤️

      Tuu koputtaa mun ovea

      • Anonyymi

        En ole Miasi enkä tiedä missä ihanalla on ovi.


      • Anonyymi

        puupää tarkoittaa synkällä haalarilla puetetulle apinalle asetettua sotatilan illuusiota, kaikella radio vaijereilla koristetulle, apinasta hieman kehitempylle, kaiken pilaajalle, kaikkien yhteiseksi iloksi, hihhi
        terveisin.käytännön kokemus, kytät on ihan todelissia tyyppejä, hähähähä
        :)
        https://www.youtube.com/watch?v=hLwY4LSGf8w


    • Anonyymi

      Kyl rakas haluaa näkyä, jos tietää olevansa rakas? Harva kuitenkaan tietää, kun sitä tuodaan julki vaan täällä palstalla tunnisteettomasti. Mutuna näin koen ja sivusta kommentoin, ku en ole rakas kenellekään. Olisin joskus voinut olla?

      • Anonyymi

        Et voi tietää jos kukaan ei sulle kerro. Saatat olla jollekin (tai jopa joillekin) se kaikkein rakkain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää jos kukaan ei sulle kerro. Saatat olla jollekin (tai jopa joillekin) se kaikkein rakkain.

        Usko menee kokemusten myötä. Joskus elänyt toiveissakin sille, nyt keskityn oman arjen pyörittämiseen, onneksi on erilaisia virikkeitä, joilla pitää oma mieli virkeänä, eikä passivoidu liiaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko menee kokemusten myötä. Joskus elänyt toiveissakin sille, nyt keskityn oman arjen pyörittämiseen, onneksi on erilaisia virikkeitä, joilla pitää oma mieli virkeänä, eikä passivoidu liiaksi.

        Kuulostaa päättäväiseltä. Onnea yritykselle keskittyä muuhun. Kyllä mäkin joskus yritän ajatella muuta, mutta hän ikäänkuin tökkii sydäntäni, pitää sen lämpimänä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe