Rakas nainen

Anonyymi

Miksei nähdä? :(

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin Sanoppa muuta..

    • Anonyymi

      Sinulla on ruma parta. Siksi. Emme. Näe.

      • Anonyymi

        No pieni pujo rusetilla. Coolii.


      • Anonyymi

        Mikä sen on rumaksi muuttanut? En ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sen on rumaksi muuttanut? En ymmärrä?

        Joku provoilee kustannuksellasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku provoilee kustannuksellasi.

        Tai mieli muuttuu ajan kuluessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai mieli muuttuu ajan kuluessa?

        Parrasta se ei varmaan ole kiinni. Esim tällaisen takia kannattaisi laittaa kertoimet johonkin muuhun kuin anonyymifoorumiin.


    • Anonyymi

      Koska ei satuta samaan aikaan samaan paikkaan.

      • Anonyymi

        Sehän siinä on. Ei vain satuta näkemään. Sivusta tämä.


      • Anonyymi

        onko sillä paikalla niin merkitystä, jos kusen ja paskon pöksyihin vielä halatakseni sua, senkin vaatimus neiti?
        ei ole pakko vastata, en huomannut sua, vai huomasinko?
        rauhallista illanjatkoa, turvallista
        https://www.youtube.com/watch?v=UWMLRKiijtE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän siinä on. Ei vain satuta näkemään. Sivusta tämä.

        Niin se näyttää olevan. Hyvin masentava olo tällä hetkellä. Ei jaksa innostua mistään. Sekin, kun hän ei ole täällä.


    • Anonyymi

      Sun syytä se on. Taidat vältellä tahallasi.

    • Anonyymi

      Nään sinut mielessäni ihan hyvin...

    • Anonyymi

      Palsta on parhain vaihtoehto kaikille täällä oleville.

    • Anonyymi

      Koska sinä et ehdota.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olenko joskus jotain sulle kertonut, ole rauhassa
        https://www.youtube.com/watch?v=UWMLRKiijtE

        Et ole. Niin olenkin rauhassa, tästä ikuisuuteen:)


    • Anonyymi

      Se, mitä mies antaa, pohjautuu usein siihen, mitä mies itse haluaa.
      Myös tämä ongelma saattaa laajentua myöhemmin myös makuuhuoneen puolelle, ja nainen ei olekaan tyytyväinen.
      Miehen ja naisen kiinnostuksen kohteet eivät sovi yhteen.
      Naiselle ei riitä pelkkä fyysinen läheisyys makuukammarissa, nainen haluaa puhua ja jakaa asioita, jolloin luodaan oikea yhteys.
      Miehet tekee virheen ajatellessaan, että naisen ollessa hiljaa, hiljaisuus on hyvä merkki. Nainen saattaa kuitenkin silloin jo valmistella pakoa tai vatvoa muuten ajatuksiaan, jolloin suhde voi olla jo lopussa.
      Mies ei ymmärrä naista. Siksi ei.

      • Anonyymi

        Näin. Oon itse jonkunlaisen tapailun alkuvaiheessa ja neuvona on: pitää takoa kun rauta on kuumaa. Kun nainen on jo selkeästi näyttänyt vihreää valoa, ei miehen kannata jarrutella. Itse ainakin viilenen hetki hetkeltä, kun miehestä ei kuulu. Kohta ollaan past the point of no return, enkä enää ota miestä vakavasti,vaikka mitä sössöttäisi kun tavataan. Oikeasti tosissaan oleva mies muistaa viestillä päivittäin.


      • Anonyymi

        Tuohan se vie mieheltä viimeisetkin unenlahjat ja ymmärryksen siinä sivussa.


    • Anonyymi

      Jos mies haluaa oikeasti nähdä, niin kyllä langat on kuumana. Viestejä ja puheluja tulee, se nyt on selvä. Pelleilijät on niitä jotka vaan välillä ilmoittaa itsestään.

      • Anonyymi

        Niimpä kyllä sitä viestiä voi laittaa jos kiinnostaa jollei kiinnosta jättäköön viestittelemästä
        Tms


      • Anonyymi

        Oon todennut saman. Eipä paljoo viestejä tule mutta miksi minäkään laittaisin. Kyllä sitten joku muu kiinnostuu tosissaan.
        Naiselta sivusta


      • Anonyymi

        Niimpä, panopaikat on eri asia kuin ne joita oikeasti yrittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä, panopaikat on eri asia kuin ne joita oikeasti yrittää

        Näyttäkää selvästi kiiinnostuksenne naiset tai allkää näyttäkö ollenkaan. Ei miehet ole mitään ajatuksenlukijoita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäkää selvästi kiiinnostuksenne naiset tai allkää näyttäkö ollenkaan. Ei miehet ole mitään ajatuksenlukijoita..

        Mutta pahimmillaan hyväksikäyttäjiä,jos nainen sen kiinnostuksensa näyttää...Sen takia miehen pitää tehdä selväksi että on tosissaan kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pahimmillaan hyväksikäyttäjiä,jos nainen sen kiinnostuksensa näyttää...Sen takia miehen pitää tehdä selväksi että on tosissaan kiinnostunut.

        Tätä asiaa on turha enää vatvoa.
        JOS MIES EI PIDÄ YHTEYTTÄ KOKO AIKAA EIKÄ HALUA TAVATA, NIIN SILLOIN EI OLE KIINNOSTUNUT!!!!!!


    • Anonyymi

      No, aloittaja, sait monta vastausta. Miksi et toimi? Sinun se aloite pitää tehdä.

    • Anonyymi

      On niin pimeetä jo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe