On historian tyhmin sivistys johtaja nyt ja kaiki sössinyt ja kunan valtuksesta suurin osa on jonan kanatia Näemä ! Hyvä Etä vaalit on kohta Poruka karsii tuu huonot ulos siloin
On se kuma että nakkilasa
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Nakkilassa taitaa olla koko kunnanvaltuusto pöljää sakkia sivistyslautakunnan puheenjohtaja halusi erota mutta totesi sydäsatakunta lehdessä ,että viisaammat päättäjät ei katsoneet aihetta myöntää eroa .Seuraavisa vaaleisa pitäis pudottaa kaikki nykyset pois eihä meno muuten miksikään muutu.Sama koskee mylykoskea joka samalainen saamaton kunnavaltuustosa kuin eduskunnasakin.
- Anonyymi
On hyvä että heikilä ei saa tehdä päöksii ite enää 2vuoteen on varma kiva ola silmätikuana Töissä kun nakkilaiset tietää kenestä kyse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä että heikilä ei saa tehdä päöksii ite enää 2vuoteen on varma kiva ola silmätikuana Töissä kun nakkilaiset tietää kenestä kyse
Täällä on sairas kansa vallassa, johon uppoaa kaikki mitä jossain seinäkirjoituksissa lukee.
Arkkitehtuuri khp ja pojat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393