Tein meistä muutamia analysointeja ja ne päättyy samaan tulokseeen.
Riskejä on otettava, jos todella haluaa toisen, joten huomiseen?
Tiedätkös mitäs J
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
J:t on suosittuja tällä palstalla. Ei siihen uskalla yksi j mennä väliin.
- Anonyymi
Kaksko sit pitäis mennä väliin?
- Anonyymi
Taitaa J:llä olla mielenkiintoinen päivä tulossa huomenna.
- Anonyymi
En halua kuin tehdä töitä ja sitä riittää
- Anonyymi
Jos haluaa toisen niin sitten on otettava se toinen. Minkäs sille voi. Ei muuta kuin onnea teille.
- Anonyymi
Just noin, hyvä että tommonenkin selkis alottajan viestistä.
- Anonyymi
Hauskaa, että sinäkin huomasit tuon kiireiltäsi. Palaamisiin.
- Anonyymi
Jos ei pelaa ei voi voittaa.
https://youtu.be/2BxTwJtpGYA - Anonyymi
Oletko sama, joka kirjoitti olevansa analyyttinen ja aina päätyneensä samaan tulokseen? 🤔
- Anonyymi
Täällä ollaan valmiina riskin ottoon. Oletko kenties M-nainen?
- Anonyymi
Mitä olet tehnyt irl asian eteen?
- Anonyymi
Aika paha..
- Anonyymi
Kyllä se näin on, että yksi ja sama mies näiden nikkien takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet tehnyt irl asian eteen?
Lähiaikoina hänen M-naisen, luonaan käyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähiaikoina hänen M-naisen, luonaan käyn.
Oletko kiinnostunut hänestä??
- Anonyymi
Ei pässi ole mitään kuvitellu..kukkuu täällä ollaan..harhoissa😂
- Anonyymi
Myönnän olevani, mutta milloin tämä riski pitäisi ottaa. Riskinsä kai tämäkin on myöntää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan me ollaan. Mitä tuota kieltämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiinnostunut hänestä. Kerrohan vähän itsestäsi, sinä utelias hahmo.😉
- Anonyymi
Vitut mitään riskeeraa. Kuvittele iteksiäs.
J - Anonyymi
aloitus on mieheltä selvästi
- Anonyymi
Kyllä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on.
No ei ole. Kyllä me naisetkin pystytään lyhkäsiin viesteihin.
- Anonyymi
Mä mitään analysointia tai riskin arvioita elämäni tärkeimmässä ihmissuhteessa harrasta.
Mä olen täys paska ilman mun elämäni tärkeintä ihmistä. Sen ihmisen kanssa vaa puoliks paska.- Anonyymi
Wau, nyt on asenne kohdillaan. Hieno ajatus ja oikee, just tämmönen on kiinnostavaa. Kuka oot? Joku yksinkertainen J, vai kaksinkertainen J vai kenties joku kolmas pyörä?
- Anonyymi
Olipa omanlainen rakkaudentunnustus mut tiedät että hän tuo sun hyvät puolet esiin, hyvä.
- Anonyymi
Missä välissä on kaksin aikaa eikä vain että katson sua aina toisten vieressä vai viestinkö taas haluat että lähetän? 🙂 J
- Anonyymi
Selitä tarkemmin?
- Anonyymi
Onko tämä naiselle? Jonnalle?
- Anonyymi
On Jonnalle 🥰
- Anonyymi
Kerro toi sama asia töissä äläkä täällä ruikuta.
- Anonyymi
Aiotkos aloittajakin ottaa niitä riskejä?
- Anonyymi
Uteliaisuudesta kysyn, millaisia ne analyysit olivat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753