Voisiko harjoitus pätkäksi saada parhaiten valtion tien, kun ralliharjoitusta kutsuisikin mielenilmaisuksi? Kun Helsingissäkin anarkistit saa teitä sulki ties mistä syistä ..niin ajattelisi että kyllä se vähän syrjemmälle onnistuisi helpostikin.
Tie käyttöön ralliharjoitus käyttöön
10
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on kyllä loistava idea! Varmasti saa paremmin luvat sulkea tie jos pitää mielenilmaisun kyseisellä tiellä. Autoihin vain pikku BLM tarra ja ajella edes takaisin..Ei poliisitkaan voi puuttua asiaan .Ja jos puuttuu niin syyttää niitä esim. rasisteiksi.Mielenilmaisun vapaus on kaikilla. Ralliharjoitukseen on isompi työ saada luvat.
- Anonyymi
En tiedä mutta voisiko olla niin että jos tapahtuman nimeäisi esim. vastustamme pakkopalautuksia tapahtumaksi niin luvat saisi parhaiten koska olen huomannut että tuon nimen alla voi tehdä melkein mitä vain.? En tiedä? Mutta voisihan sitä tutkia tarkemmin että onnituisiko.
- Anonyymi
Mun kaveri on noita ituhippiäisiä jotka mellastaa noissa "parempien ihmisten" mielen osoituksissa. Kysyn siltä kun sen nään että miten ne saa Hesassa tiet poikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kaveri on noita ituhippiäisiä jotka mellastaa noissa "parempien ihmisten" mielen osoituksissa. Kysyn siltä kun sen nään että miten ne saa Hesassa tiet poikki.
kyl poliisissakin on pitkätukkia.hyvin näytti kalustoo riittävän sulkuhommiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtisikö Sanna sponssaan jos kuulee että jossain riehutaan ..onko myös nykyään pakko pössytellä että kuuluu "parempiin ihmisiin" ?
- Anonyymi
Vihervassarit syöksee Suomen tuhoon , keskusta ja SDP on samaa shittiä.
- Anonyymi
aivan oikein,työtä tekevää kyykytetään tällä hetkellä.kunnallisvaalit tulossa muistakaa kepun teot.
- Anonyymi
Miksei voi mennä luvallisille harjoituspätkille. Niitä on ympäri suomee vähän jokapuolella. Eikö tuo oo just niitten typerien touhua.
Varmaan te kohta alatte valtaamaan jotain mökkiä, että saatte julkisuutta.- Anonyymi
No kun se tapa on nykyään hakea uusia rajoja, jos et ole huomannut!!
Mielenosoituksetkin järjestetään sillä meiningillä että mitä enemmän saadaan vahinkoa ns. normaalia yhteiskuntaa kohtaan sen parempi ja näkyvyys tämän johdosta tietenkin eri.
Laittomuuksiin ollaan valmiita kun MAAILMAA yritetään pelastaa SUOMEN varoilla, valitettavasti! - Anonyymi
Ei se oo yhtä siistii että olis normaalisti. Pitää riehuu ja olla sekasi niinku ituhipit niin se on uus normaali..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172403
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694