Löytyiskö päiväkahvi seuraa varatulle miehelle.
Varatusta tai vapaasta naisesta..
Päijät-häme
12
613
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mitä kahvia pannaan??
- Anonyymi
Ei ees helvetissäkään. Ei vaikka kui jäätyis
- Anonyymi
HALUUTKO TULLA MUN ANALIIN JA SPERMATA HYVIN AITO HOMO SETÄ RANE HEINOLA
- Anonyymi
Hyppää narikkaan akkas pettäjä
- Anonyymi
Tää on vanha, mutta etsitkö siis sponssattavaa?
- Anonyymi
Kerro itsestäsi
- Anonyymi
No nyt mie vasta huomasin että sie ukko kahvi seuraa kaipaat. Jo vain täält löytyvi enkä mie ou edes varattu vaan mie oon leskirouva joka viel näin vanhoil päivil kaipajaa nuorta lihhoo!
Tehhään poika sil viissiin että sie tuut maanantaina 2.8. 2021 Hämmeenlinnan linjavaunuasemalle aamul joskus klo 6 - 10 välisenä aikana niin mie siellä kahvilassa ootan sinnuu. Miul on kaksivärinen huivi kelta/punainen ja rollaattori joista miut tunnistat. Juuaan siinä alkukahveet ja lähetään sitten miun tykö. Siellä mie keitän lisää kahvetta ja laitan sekkaan miesvainajaltani jääneen viegra pillerin. Mie oun sen verta hurja likka että miun kerallain pittää miehen jaksaa ainakin 3 tuntia mutta enempi on parempi. Joskus on käyny mieheni kuoltua sydäninfarktiin vuonna 1994 ko hän kävi heikoksi ko män hänelt laman takia virma nurin niin että sittemmin muutama miehenkörmy on täällä kahvil poikennut mutta eivät oo minnuu saaneet tyytyväiseks. Pari heist laukes ihan heti mist suutuin ja ajoin ulos ja muilla ei pysynt kalut kovina vaik kuin yrittivät. Meil ompelukerhos olikin naseva kasku täst aiheest ja se män niin jotta "Ei koval kalul käy kuseminen mut viel huonommin käyp veltol naiminen" hihhih eiks oltkii metkasti sanottu?
No ei nyt muuta ku tulehan sie kykenevä ukko silloin 2.8. linjavaunuasemal Hämeenlinnaan klo 6-10 niin kyl pääset yrittämmään ellet ihan kauhia lantapeikko ole!
Mie olen nimeltäin Helka ja ikkää on 87 vuotta mutta sitä ei ou moni uskont, sanovatten että ihan mään 65-70 vuotisest ja olen hoikas kunnos 169 cm 60 kg ja käytän seksiasui enkä mittään mummokalsareit. No sitten näät!- Anonyymi
Miten Helka sinuun saa yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121700En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331118SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2051058Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7288965Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35832Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33774- 40764
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6741It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9732+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723