Vaihtakaa haverinen

Anonyymi

Ei sitä jaksa kuunnela

16

1640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaiha kanavaa

      • Anonyymi

        En vaihda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaihda.

        Hyppää sit kanavaan


    • Anonyymi

      Pitäisi EK-radion pyrkiä pitämään alkuperäisiä Etelä-Karjalaisia henkilöitä toimittajina, sillä saataisiin pidettyä yllä kiinnostusta oman alueen asioihin kuten ennen.
      Nyky toimittajat kertilevat ainoastaan omia kokemuksiaan omasta elämästään ja kikattelevat keskenään vaikka voisi aidosti puhua alueen asioista, esimerkkinä Etelä_Savon toimitus Mikkelistä.... mutta mahdotonta kun toimittajien minäminä on tärkeintä!

      • Anonyymi

        Minä suljen toosan aina kun taskinen ja haverinen ovat remmissä. Taskisen Savon vääntäminen ärsyttää ja haverinen on täysi nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä suljen toosan aina kun taskinen ja haverinen ovat remmissä. Taskisen Savon vääntäminen ärsyttää ja haverinen on täysi nolla.

        Haverisen kiekumista ei kuuntele pirukaan.


    • Anonyymi

      Miia Roivainen oli hyvä, harmi kun lähti Mikkeliin.

      • Anonyymi

        Siksi Etelä_Savon radiota on mukavampi kuunnella. Taskinen ja minäminä jutut on sitä itseään mitä ihminen suoltaa kakkosesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi Etelä_Savon radiota on mukavampi kuunnella. Taskinen ja minäminä jutut on sitä itseään mitä ihminen suoltaa kakkosesta!

        Siirryin jo aikoja sitten uusille taajuuksille.

        Yle Etelä-Savo

        94,6 MHz (Mikkeli)
        97,4 MHz (Pieksämäki)
        99,1 MHz (Kerimäki)


    • Anonyymi

      Kuka pakottaa kuuntelemaan radiota ja vielä nimenomaan E-Karjalan radiota? Nykyään on helppo kuunnella minkä tahansa maakunnan paikalliskanavia netissä vaikka puhelimen kautta.

    • Anonyymi

      Kuka, tai mikä vittu hän on? En ole koskaan kuullut.
      t.Mä. 59-v

      • Anonyymi

        No just se.äänestä päätellellen tiukka sellanen.


    • Anonyymi

      Sirkkaa on kiva kuunnella, mutta aamun JP ja Tanja ovat hyviä. Pitää olla itsetunnossa vikaa, jos Taskisen jutut käyvät hermoille. Pärjää hyvin myös valtakunnan tasolla RS Lauantaitalkoissa ja Entisten nuorten sävellahjassa

      • Anonyymi

        Taskista ehkä pytyis kuuntelemaan jos toimittais ohjelmaa samalla kaavalla kuin entisiä nuoria vaikka siinäkin on ihan p..ska... mutta aamuisin ihan syvätä per...stä!


    • Anonyymi

      Ei tarvii vaihtaa.

    • Anonyymi

      Paras.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe