Luomi alapäässä

Anonyymi

olen 14 vuotias tyttö. Olen huomannut että minulla on alapäässä semi iso luomi. Haluaisin sen pois sillä siihen välillä sattuu kun housuni hankaa siihen ja pelkään että se irtoaa ja se myös haittaa sheivausta.mitä pitäisi tehdä? Jos revin sen onko siinä syöpäriski? Onko mitään kotikonstia miten sen saisi pois?

10

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jo on elämä pienestä kiinni, jos yks luomi saa mielenrauhan romahtamaan!!

    • Anonyymi

      Sun varmaan pitäisi olla yhteydessä koulun terveyden hoitajaan tai lääkäriin. Olisihan se hyvä juttu, JOS luomen voisi leikata pois vaan. MUTTA älä vaan tee niin. Olisin kysynyt sitä että miten on kuukautisten (menkkojen) aikana, onko se luomi kipeämpi silloin, miten kuukautiset vaikuttavat sun oloon silloin, tuntuuko olevan jotakin poikkeuksellista. Sun luomi ei varmaan vuoda verta vai miten on? Toivottavasti sun ongelmat ratkeavat ja voit elää tavallista nuoren tytön elämää.

      • Anonyymi

        Ei se verta vuoda mutta vaan ahistaa jos se aiheuttaa ongelmia, että en voi harrastaa vanhempana seksiä tjs!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se verta vuoda mutta vaan ahistaa jos se aiheuttaa ongelmia, että en voi harrastaa vanhempana seksiä tjs!

        menet lääkäriin.Se että täällä voivottelet ei poista luomena.En suosittele kotona luomen poistoa vai meinasitko ite tikata se haavan kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menet lääkäriin.Se että täällä voivottelet ei poista luomena.En suosittele kotona luomen poistoa vai meinasitko ite tikata se haavan kiinni?

        Mä haluun vaan sen mollukan pois sieltä. Ei sitä tartte tikata, kyllä keho itte osaa parantaa ittesä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun vaan sen mollukan pois sieltä. Ei sitä tartte tikata, kyllä keho itte osaa parantaa ittesä!

        no mitä sä vielä odotat.Otat veitsen ja leikkaat sen luomen pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun vaan sen mollukan pois sieltä. Ei sitä tartte tikata, kyllä keho itte osaa parantaa ittesä!

        Kun oikein kovasti haluat, kyllä se mollukka sieltä haluamalla lähtee.
        Toinen vaihtoehto olisi mennä lääkäriin. Lääkäri voisi poistaa sen hetkessä kivuttomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun oikein kovasti haluat, kyllä se mollukka sieltä haluamalla lähtee.
        Toinen vaihtoehto olisi mennä lääkäriin. Lääkäri voisi poistaa sen hetkessä kivuttomasti.

        mutta kun tää tyyppi ei halua lääkäriin vaan haluu sen luomen ite poistaa.Mä oon neuvonnut jo että veitsellä leikkaa sen luomen pois.veitsi on parempi kuin sakset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta kun tää tyyppi ei halua lääkäriin vaan haluu sen luomen ite poistaa.Mä oon neuvonnut jo että veitsellä leikkaa sen luomen pois.veitsi on parempi kuin sakset.

        Siis mua ahistaa ihan hirveesti kaikki tää ristiriitainen tieto! Mä en halua mitään lääkäriä. En todellakaa ala näytteleen mun alapäätä jollekkin ventovieraalle, joka sitte sorkkii sitä ties millä työkaluilla! Ihan hyvin saan sen itteki pois, joten kiitos vaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mua ahistaa ihan hirveesti kaikki tää ristiriitainen tieto! Mä en halua mitään lääkäriä. En todellakaa ala näytteleen mun alapäätä jollekkin ventovieraalle, joka sitte sorkkii sitä ties millä työkaluilla! Ihan hyvin saan sen itteki pois, joten kiitos vaa!

        Älä missään tapauksessa poista sitä itse. Jos ujostuttaa niin varaa aika naislääkärille. Pitäähän sinun jossain vaiheessa ruveta käymään gynekologillakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe