Kuva-arvoitus

Tällä palstallahan rakastettiin aikoinaan kuva-arvoituksia, herätetäänpä asia uudestaan henkiin. Tuossa yksi kuva paikasta jossa jokainen thaimaata kierrellyt on takuulla käynyt, konkareitahan riittää muistan erään kertoneen jopa käyneen thaimaan jokaisessa kaupungissa. Mutta kuvaan, paikka on thaimaassa hyvin suosittu ja jos olet mopoillut näillä kulmilla olet takuulla pysähtynyt paikalle josta kuva on otettu..
Olisi mukavaa jos ketju pysyisi asiallisena ja suotavaa olisi saada lisää kuvia ketjuun.
Terveiset Rayongista, hyvää yötä.

43

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Amalian vastaus oli oikein, harmi että hän , siis Lerpatin, toinen identiteetti, poistatti sen. Jakomielitauti ei ole sairaus, vain ominaisuus.


      • Parin Koh Changin keikan "kokemuksella" uskaltaisin melkein kumminkin sanoa että Changilta tuo on.
        Usean otteeseen tuli scootterilla tuo kohta ajettua.


      • santtu_1975X kirjoitti:

        Parin Koh Changin keikan "kokemuksella" uskaltaisin melkein kumminkin sanoa että Changilta tuo on.
        Usean otteeseen tuli scootterilla tuo kohta ajettua.

        Eli yksi noista kolmesta isommasta vuoristo-ylityksestä mitä tuo itäpuolen rantaa myötäilevä tie tekee


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Eli yksi noista kolmesta isommasta vuoristo-ylityksestä mitä tuo itäpuolen rantaa myötäilevä tie tekee

        Mantereen puoli norsusaaresta on itä ja meren puoli länsi.

        Idän puolella ei ole ylityksiä ja se puoli on vaisu. "Ylitykset" on tultaessa läntiselle puolelle. Kuvassa näkyvistä pikkusaarista suurin on tod näk Ko Yuak, jos kyseessä on Ko Chang.

        Maisemat on varsin identtisiä monen monen saaren kanssa. Ko Chang on itselleni varsin tuttu ja rakas. Olen ollut siellä muun muassa häämatkalla ja patikoimassa. Vierailuja yhteensä jotakin seitsemän kpl.

        Satamassa jo vuokrataan mopoja, joka on ehdoton kulkuneuvo saarella. Läntisellä puolella saanut joskus varoa koiralaumoja.

        T 2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mantereen puoli norsusaaresta on itä ja meren puoli länsi.

        Idän puolella ei ole ylityksiä ja se puoli on vaisu. "Ylitykset" on tultaessa läntiselle puolelle. Kuvassa näkyvistä pikkusaarista suurin on tod näk Ko Yuak, jos kyseessä on Ko Chang.

        Maisemat on varsin identtisiä monen monen saaren kanssa. Ko Chang on itselleni varsin tuttu ja rakas. Olen ollut siellä muun muassa häämatkalla ja patikoimassa. Vierailuja yhteensä jotakin seitsemän kpl.

        Satamassa jo vuokrataan mopoja, joka on ehdoton kulkuneuvo saarella. Läntisellä puolella saanut joskus varoa koiralaumoja.

        T 2010

        Kyllä, minun moka, nimenomaan näinpäin, eli saaren länsipuolella on isoin osa turismiin liittyvistä asioista (ja on se saaren vilkkaampi puoli) ja tuo kuva on siis tuolta kyseisen saaren länsipuolelta otettu.
        Itselläni on molemmilla kerroilla ollut kuljetus perille asti hotellille ja skootteri vuokrattu vasta hotellin lähistöltä.
        Itselleni tuo Koh Chang kuuluu niihin Thaimaan kohteisiin joissa olen viihtynyt hyvin ja uskon että sinne tulee vielä jatkossakin palattua.
        Haittapuolena sitten vain tuo pitkähkö matka Bangkokista (ellei sitten ota lentoa Bangkokista Trat:n kentälle joka sijaitsee mantereen puolella).


      • santtu_1975X kirjoitti:

        Kyllä, minun moka, nimenomaan näinpäin, eli saaren länsipuolella on isoin osa turismiin liittyvistä asioista (ja on se saaren vilkkaampi puoli) ja tuo kuva on siis tuolta kyseisen saaren länsipuolelta otettu.
        Itselläni on molemmilla kerroilla ollut kuljetus perille asti hotellille ja skootteri vuokrattu vasta hotellin lähistöltä.
        Itselleni tuo Koh Chang kuuluu niihin Thaimaan kohteisiin joissa olen viihtynyt hyvin ja uskon että sinne tulee vielä jatkossakin palattua.
        Haittapuolena sitten vain tuo pitkähkö matka Bangkokista (ellei sitten ota lentoa Bangkokista Trat:n kentälle joka sijaitsee mantereen puolella).

        No niin, kyllä kuva tosiaan on Changilta. Kuva on otettu siitä pieneltä näköalalevikkeeltä josta tie laskee white sandille. Laitoin siksi noin helpon että kaikki jotka ovat changilla käyneet ovat tuosta kulkeneet, aina kun tuosta tulee mopoiltua noita maisemia on mukava ihailla.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        No niin, kyllä kuva tosiaan on Changilta. Kuva on otettu siitä pieneltä näköalalevikkeeltä josta tie laskee white sandille. Laitoin siksi noin helpon että kaikki jotka ovat changilla käyneet ovat tuosta kulkeneet, aina kun tuosta tulee mopoiltua noita maisemia on mukava ihailla.

        White sandillä sai pössytellä vesipiippua viimeksi kun käytiin. Pattayalla tuppaavat poliisit keräämään ne pois siinä pelossa että siinä höyrystellään huumaavia aineita.
        Olin suomalaisen tyttöystävän kanssa jokunen vuosi sitten Changilla. Tyttöystävä oli väsynyt retkeilypäivän jälkeen eikä jaksanut lähteä illalla enää minnekään. Läksin mopoilemaan ja päädyin sinne satamaan päin mentäessä viimeisimpiin kuppiloihin.
        Tapasin todella mukavan baarinpitäjän ja hänen tyttärensä. Juteltiin ja otettiin juomaa.
        Tunnit siinä vierähti huomaamatta ja olkapäähäni koputettiin. Tyttöystävä oli lähtenyt etsimään minua herättyään aamuyöllä. Eip siinä mitään. Hänkin otti siinä sitten vielä parit sateenvarjojuomat ja lähdettiin kämpille sulassa sovussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        White sandillä sai pössytellä vesipiippua viimeksi kun käytiin. Pattayalla tuppaavat poliisit keräämään ne pois siinä pelossa että siinä höyrystellään huumaavia aineita.
        Olin suomalaisen tyttöystävän kanssa jokunen vuosi sitten Changilla. Tyttöystävä oli väsynyt retkeilypäivän jälkeen eikä jaksanut lähteä illalla enää minnekään. Läksin mopoilemaan ja päädyin sinne satamaan päin mentäessä viimeisimpiin kuppiloihin.
        Tapasin todella mukavan baarinpitäjän ja hänen tyttärensä. Juteltiin ja otettiin juomaa.
        Tunnit siinä vierähti huomaamatta ja olkapäähäni koputettiin. Tyttöystävä oli lähtenyt etsimään minua herättyään aamuyöllä. Eip siinä mitään. Hänkin otti siinä sitten vielä parit sateenvarjojuomat ja lähdettiin kämpille sulassa sovussa.

        Tällaiset on aina mukavia tarinoita ja muistoja jotka jäävät mieleen loppuiäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amalian vastaus oli oikein, harmi että hän , siis Lerpatin, toinen identiteetti, poistatti sen. Jakomielitauti ei ole sairaus, vain ominaisuus.

        Taitaa tällä palstalla olla noita " toisia identtiteettejä" olla enemmänkin?

        Jakomielitautdilla on virallinen nimikin, käytä vastaisuudessa sitä, niin suurin osa palsta aktiiveista kokee, että heitä kohdellaan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mantereen puoli norsusaaresta on itä ja meren puoli länsi.

        Idän puolella ei ole ylityksiä ja se puoli on vaisu. "Ylitykset" on tultaessa läntiselle puolelle. Kuvassa näkyvistä pikkusaarista suurin on tod näk Ko Yuak, jos kyseessä on Ko Chang.

        Maisemat on varsin identtisiä monen monen saaren kanssa. Ko Chang on itselleni varsin tuttu ja rakas. Olen ollut siellä muun muassa häämatkalla ja patikoimassa. Vierailuja yhteensä jotakin seitsemän kpl.

        Satamassa jo vuokrataan mopoja, joka on ehdoton kulkuneuvo saarella. Läntisellä puolella saanut joskus varoa koiralaumoja.

        T 2010

        Minäkin olen käynyt Ko sangilla ja kunnioittanut sinne mukaan ottamaani tyttöä useaan otteeseen.

        Satamassa vuokrataan myös mopoja jos haluu tulpatonta polkea. Terveyttä ja hyvää vointia kaikille expateille täältä bulilamin suunnalta omassa luumissa ollaan ja ... tuota pikaa alkaa ( kuten 19v seuralaiseni sanoo..... Lokken Loll tuossa maxi vuoteessa. Seuralaiseni rakastaa näitä hetkiä, itsekkin olen tyytyväinen kun saan jonkun iloiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        White sandillä sai pössytellä vesipiippua viimeksi kun käytiin. Pattayalla tuppaavat poliisit keräämään ne pois siinä pelossa että siinä höyrystellään huumaavia aineita.
        Olin suomalaisen tyttöystävän kanssa jokunen vuosi sitten Changilla. Tyttöystävä oli väsynyt retkeilypäivän jälkeen eikä jaksanut lähteä illalla enää minnekään. Läksin mopoilemaan ja päädyin sinne satamaan päin mentäessä viimeisimpiin kuppiloihin.
        Tapasin todella mukavan baarinpitäjän ja hänen tyttärensä. Juteltiin ja otettiin juomaa.
        Tunnit siinä vierähti huomaamatta ja olkapäähäni koputettiin. Tyttöystävä oli lähtenyt etsimään minua herättyään aamuyöllä. Eip siinä mitään. Hänkin otti siinä sitten vielä parit sateenvarjojuomat ja lähdettiin kämpille sulassa sovussa.

        Liikuttava tarina, mutta miksi se on pattaya osiossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikuttava tarina, mutta miksi se on pattaya osiossa?

        Vaali muistojasi lerppis ja lopeta kadehtiminen. Elämäsi paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaali muistojasi lerppis ja lopeta kadehtiminen. Elämäsi paranee.

        Laulakaa, Juokaa ja Naikaa,

        on teillä vielä aikaa.


    • Anonyymi

      Koska tuo ei ole miltään saarelta missä olen käynyt eikä Pattayalta, ei Chumphonista eikä siltä rannikolta mistään niin sen on pakko olla Rayongissa, josta kokemukseni on vain yksi rantaravintola yhden kerran. Voisi olla Ko Changilta mutta ei ole ja voisi olla Ko Sametilta.. Mutta veikataan Rayongia kuitenkin.

    • Anonyymi

      Siinähän on selvästi hämähäkki väärin päin.

      • Anonyymi

        Pentti otti pyörän ja lähti sillä naisiin.

        Minä pidin peukkua pystyssä


        SalmisSimo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pentti otti pyörän ja lähti sillä naisiin.

        Minä pidin peukkua pystyssä


        SalmisSimo

        Kannattaa soittaa naapurin ovikelloa ja keskustella asiasta, vai eikö uskalla keskustella vieraan ihmisen kansso kasvotusten. Niet niet, koronaa on, mutta aina voi laittaa mäskin naamalle.


    • Anonyymi

      Pihtputtaalaanen, eli seitsemän surmanluotia, loppunäytös, joka jäi Mikko Niskaselta näkemäti.

    • Anonyymi

      Missäs tämä puisto sijaitsee? umyINH

      Entä missä tämä saari on ja minkä niminen on tuo pikkuinen saari palmun vieressä, jonka mukaan on nimetty sen edustalla oleva beachikin? lH0rxE

      Mäki tuon saaren korkeimmalle vuorelle oli niin jyrkkä, että piti vuorotella etu ja takajarrulla ettei ne kuumene liikaa, kun kyseisessä mopedissa ei ollut moottorijarrutus mahdollinen.

      T2010

    • Anonyymi

      Stadin kundi laittaa tässä videossa Pattayalla jalalla koreasti jokunen vuosi sitten.
      Terkkuja vaan hälle, jos sattuu tämän näkemään! LDGdcj
      Alan miehet tunnistaa paikan ja baarin.

    • Laitetaanpa toinen, mikä saari.?
      https://aijaa.com/1mYxRK

      Huomisaamuna toyotan keula kohti khon kaenia, päivä menee auton ratissa..

      • Anonyymi

        Voisi olla Ko Larn Pattayan edustalla, voi olla myös Ko Samui.. Tao se ei ole.

        Aiemmin laittamani kuva on Ko Taolta ja se pikkusaari on Shark Island. Nimensä veroinen, sillä mustpilkkahaita pyörii siellä aina kun snorklailee. lH0rxE

        Ko Tao on nuorison temmellyssaari ja sukeltajien sekä rantalomailijoiden mesta sitten varttuneemmille. Kyseisellä saarella meinasin joutua villisian hyökkäyksen kohteeksi mutta motoni oli nopeampi.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla Ko Larn Pattayan edustalla, voi olla myös Ko Samui.. Tao se ei ole.

        Aiemmin laittamani kuva on Ko Taolta ja se pikkusaari on Shark Island. Nimensä veroinen, sillä mustpilkkahaita pyörii siellä aina kun snorklailee. lH0rxE

        Ko Tao on nuorison temmellyssaari ja sukeltajien sekä rantalomailijoiden mesta sitten varttuneemmille. Kyseisellä saarella meinasin joutua villisian hyökkäyksen kohteeksi mutta motoni oli nopeampi.

        T 2010

        Laitetaan tähän nyt se koko linkki, eikä pelkkä koodi, kun aiempi poistui https://aijaa.com/lH0rxE

        T 2010


      • Tuo saari on koh Samet. Tulee käytyä vähintäin kerran kuussa päiväretkellä, meiltä on tuohon Ban Phe pieriin matkaa reilu vartti ja siitä paatilla saareen. Vaihtoehtona on lautta, vene tai pikavenekyyti, veneellä menopaluu alle 150 bht.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista että meillä on palstalla kaksi (omasta mielestään) thaimaassa asuvaa konkaria, kertomansa mukaan thaimaata matkusteltu autoilla, jahdeilla, moottoripyörillä, lentokoneella, bussilla ym ristiin rastiin. Kuitenkaan minkäänlaista kommenttia kuvista ei ole näkynyt, numerosensein thaimaantiedot on nolla.

      • Anonyymi

        Siinä on se tosiasia että mökkihöperö ei kerää omia kokemuksia. Numerosensein elämä on netissä ja haavemaailma Thaimaassa. Kuten olen monasti sanonut niin haaveilussa ei ole mitään pahaa. Mutta kun aletaan samalla haukkumaa ylimieliseen sävyyn ihan tavallisia ihmisiä, niin se ei johda mihinkään hyvään.

        laiffilan perheen isäntä, töissä, Vantaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on se tosiasia että mökkihöperö ei kerää omia kokemuksia. Numerosensein elämä on netissä ja haavemaailma Thaimaassa. Kuten olen monasti sanonut niin haaveilussa ei ole mitään pahaa. Mutta kun aletaan samalla haukkumaa ylimieliseen sävyyn ihan tavallisia ihmisiä, niin se ei johda mihinkään hyvään.

        laiffilan perheen isäntä, töissä, Vantaa

        Haavematkailua on paljon palstalla itse on kuulu siihen kategoriaan, hyvin monet kuuluvat... halua oilisi päästä naisiin pattayalle mutta kuin massit riittää just ja just pieksämäen junaan. Muuten olen asunut muutaman vuoden malminiityssä vantaalla, joten sekin alue on tuttu, meillä oli jopa yksi yritys peltolantiellä, vuosia sitten.
        By NumBall HHN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavematkailua on paljon palstalla itse on kuulu siihen kategoriaan, hyvin monet kuuluvat... halua oilisi päästä naisiin pattayalle mutta kuin massit riittää just ja just pieksämäen junaan. Muuten olen asunut muutaman vuoden malminiityssä vantaalla, joten sekin alue on tuttu, meillä oli jopa yksi yritys peltolantiellä, vuosia sitten.
        By NumBall HHN

        Kotkassa lapsuus, Tikkakoskella 30 vuotta, Malminniityssä muutaman vuoden, Ranskassa muutaman vuoden, Intiassa muutaman vuoden, USAssa muutaman vuoden, thain kanssa naimisissa 20 vuotta ja ikää vain 60 vuotta eikä putkenpätkät naisessa kiinnosta.
        En ihan niele tuota tarinaa tuollaisena.

        laiffila, Vantaa, töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotkassa lapsuus, Tikkakoskella 30 vuotta, Malminniityssä muutaman vuoden, Ranskassa muutaman vuoden, Intiassa muutaman vuoden, USAssa muutaman vuoden, thain kanssa naimisissa 20 vuotta ja ikää vain 60 vuotta eikä putkenpätkät naisessa kiinnosta.
        En ihan niele tuota tarinaa tuollaisena.

        laiffila, Vantaa, töissä

        Niinkö laiffila vantaalla töissä, intiassa en ole ollut koskaan, eikä oikein edes kiinnosta, olen aisunut 90 luvulla malminiityn rivareissa, uusirajalla muutaman vuoden, kotkassa 20 ikävuoteen sitten vantaalla ja helsingissä... sitten kotkassa... rannikkopatteristossa, sitten ilmavoimat tikkakoski kaksi pidempää kommennusta ranskaan ja usaan... vuonna 1999 naimisiin nykyisen vaimoni kanssa, vuonna 2011 pysyvä muutto thaimaahan... eläkkeelle pääsin vuonna 2012 kun 30 vuotta tuli täyteen palvelusta, näin ikäsilleni enää moinen ura ei ole mahdollista eikä thaimaahan muutto näin helposti.
        By NumBall HHN.
        Ps. oikein naurattaa tuo sinun "laiffila, Vantaa, töissä" sinulle on siis saavutus olla "töissä" kerroit joskus olevasi laitosmies jossain vantaan isossa firmassa siellä on valio ja fazer... suurimmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö laiffila vantaalla töissä, intiassa en ole ollut koskaan, eikä oikein edes kiinnosta, olen aisunut 90 luvulla malminiityn rivareissa, uusirajalla muutaman vuoden, kotkassa 20 ikävuoteen sitten vantaalla ja helsingissä... sitten kotkassa... rannikkopatteristossa, sitten ilmavoimat tikkakoski kaksi pidempää kommennusta ranskaan ja usaan... vuonna 1999 naimisiin nykyisen vaimoni kanssa, vuonna 2011 pysyvä muutto thaimaahan... eläkkeelle pääsin vuonna 2012 kun 30 vuotta tuli täyteen palvelusta, näin ikäsilleni enää moinen ura ei ole mahdollista eikä thaimaahan muutto näin helposti.
        By NumBall HHN.
        Ps. oikein naurattaa tuo sinun "laiffila, Vantaa, töissä" sinulle on siis saavutus olla "töissä" kerroit joskus olevasi laitosmies jossain vantaan isossa firmassa siellä on valio ja fazer... suurimmat.

        Hyvä että joku käy töissä, saadaan numerosensein netit ja kelataksit maksettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että joku käy töissä, saadaan numerosensein netit ja kelataksit maksettua.

        Heinoa reppana, laiffi käy töissä se onkin sitten palstan ainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heinoa reppana, laiffi käy töissä se onkin sitten palstan ainoa.

        Eikä sekään kuullosta kovin uskottavalle, joku palstalainen oikeasti työssä.


    • Anonyymi

      Muutama kuva on otettu maisemataulun edessä. Se siitä Thaimaasta.

      • Anonyymi

        Kaikki ei elä illuusioelämää kuten sinä numerosensei. Minulla on toistakymmentätuhatta kuvaa Thaimaasta tallessa ja saman verran muualta. Tässä video josta sinun pitäisi tietää missä kuvattu ja milloin: WaB5kD

        Tässä taasen prätkäreittiä hieman viidakosta. Tänne ei "laatupyörällä" ole asiaa: o0Nvjb

        T 2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei elä illuusioelämää kuten sinä numerosensei. Minulla on toistakymmentätuhatta kuvaa Thaimaasta tallessa ja saman verran muualta. Tässä video josta sinun pitäisi tietää missä kuvattu ja milloin: WaB5kD

        Tässä taasen prätkäreittiä hieman viidakosta. Tänne ei "laatupyörällä" ole asiaa: o0Nvjb

        T 2010

        Edelleen Neito isohauis, on hyvä että sinulla on hurjan paljon kuvia.

        Olen selväksi tehnyt että ei kiinnosta sun ja sihteeriesi jutut koska yhdistät minut numerohenkilöösi ja rakennat tarinoita minusta.

        Kaivappa sieltä kymmenen tuhannen failistasi kuvat kun haavetinderisi käväisi junttilassa juhannuksena ja jouluna, illuusiotinderisi passista mainitut matkaleimat, haavealtaasi kupeesta perhepotretti, niin olet tervetullut laatupyöräilemään tänne Chiang Maihin.

        Muussa tapauksessa voit jatkaa tavallasi ...... "Laiffi töissä".


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Edelleen Neito isohauis, on hyvä että sinulla on hurjan paljon kuvia.

        Olen selväksi tehnyt että ei kiinnosta sun ja sihteeriesi jutut koska yhdistät minut numerohenkilöösi ja rakennat tarinoita minusta.

        Kaivappa sieltä kymmenen tuhannen failistasi kuvat kun haavetinderisi käväisi junttilassa juhannuksena ja jouluna, illuusiotinderisi passista mainitut matkaleimat, haavealtaasi kupeesta perhepotretti, niin olet tervetullut laatupyöräilemään tänne Chiang Maihin.

        Muussa tapauksessa voit jatkaa tavallasi ...... "Laiffi töissä".

        Tuleeko itku.?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Edelleen Neito isohauis, on hyvä että sinulla on hurjan paljon kuvia.

        Olen selväksi tehnyt että ei kiinnosta sun ja sihteeriesi jutut koska yhdistät minut numerohenkilöösi ja rakennat tarinoita minusta.

        Kaivappa sieltä kymmenen tuhannen failistasi kuvat kun haavetinderisi käväisi junttilassa juhannuksena ja jouluna, illuusiotinderisi passista mainitut matkaleimat, haavealtaasi kupeesta perhepotretti, niin olet tervetullut laatupyöräilemään tänne Chiang Maihin.

        Muussa tapauksessa voit jatkaa tavallasi ...... "Laiffi töissä".

        Kysyin tästä apinavideosta että missä. Vastausta ei tullut mieheltä, joka kertoo käyvänsä Hua Hinin temppelivuorella aamulenkillä harva se päivä. https://aijaa.com/WaB5kD

        Tämä video kun sattumoisin on juurikin Hua HininKhao Takiab temppelivuoren apinain uima-altaasta.

        Numerosensei olisi takuulla tuon tunnistanut jos olisi kerrankin oikeasti siellä käynyt.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin tästä apinavideosta että missä. Vastausta ei tullut mieheltä, joka kertoo käyvänsä Hua Hinin temppelivuorella aamulenkillä harva se päivä. https://aijaa.com/WaB5kD

        Tämä video kun sattumoisin on juurikin Hua HininKhao Takiab temppelivuoren apinain uima-altaasta.

        Numerosensei olisi takuulla tuon tunnistanut jos olisi kerrankin oikeasti siellä käynyt.

        T 2010

        Milloin olet viimeksi saanut jonkin vastauksen tai tiedon zumbabumbalta? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin tästä apinavideosta että missä. Vastausta ei tullut mieheltä, joka kertoo käyvänsä Hua Hinin temppelivuorella aamulenkillä harva se päivä. https://aijaa.com/WaB5kD

        Tämä video kun sattumoisin on juurikin Hua HininKhao Takiab temppelivuoren apinain uima-altaasta.

        Numerosensei olisi takuulla tuon tunnistanut jos olisi kerrankin oikeasti siellä käynyt.

        T 2010

        Voisitko heiman tarkemmin kertoa missä tuo apinoiden uima-allas tuolla on en muista sitä nähneeni, ja milloin video on otettu, voi olla että se on purettu, kun sitä aluetta on tässä paranneltu... voitko kertoa miten se allas sijoittu tuohon ottamaani kuvaa tabiakista...
        Jkc5Ko
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko heiman tarkemmin kertoa missä tuo apinoiden uima-allas tuolla on en muista sitä nähneeni, ja milloin video on otettu, voi olla että se on purettu, kun sitä aluetta on tässä paranneltu... voitko kertoa miten se allas sijoittu tuohon ottamaani kuvaa tabiakista...
        Jkc5Ko
        By NumBall

        No mikä on neiti kun ei vastausta kuulu, missä tuolla tabiakissa on uima-allas, niinkuin sanoin en muista nähneeni lainkaan tai voi olla jokin hämärä muistikuva mutta se voi olla muualtakin, otitko muuten mallia tuosta altaasta kun "omaasi" rakentelit värikin on suht samanlainen, no leikki leikkinä jotenkin hämärämuistikuva että kuvassa esiintyvän "kaaren" takana voisi olla uima-allas mutta en varmasti muista... voi olla ettei siellä ole sitä lainkaan.
        Mietin jo että pitäisikö mennä katsomaan, mutta enpä taida viitsiä, sinne on ainakin 7 kilsaa ja nyt on hua hinissä paljon porukkaa... todella paljon...
        By NumBall HHN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä on neiti kun ei vastausta kuulu, missä tuolla tabiakissa on uima-allas, niinkuin sanoin en muista nähneeni lainkaan tai voi olla jokin hämärä muistikuva mutta se voi olla muualtakin, otitko muuten mallia tuosta altaasta kun "omaasi" rakentelit värikin on suht samanlainen, no leikki leikkinä jotenkin hämärämuistikuva että kuvassa esiintyvän "kaaren" takana voisi olla uima-allas mutta en varmasti muista... voi olla ettei siellä ole sitä lainkaan.
        Mietin jo että pitäisikö mennä katsomaan, mutta enpä taida viitsiä, sinne on ainakin 7 kilsaa ja nyt on hua hinissä paljon porukkaa... todella paljon...
        By NumBall HHN

        Huuhuu neitä sormiko suussa vai per... tai antaa olla kyllä siellä on tuo allas mutta se ei ole käytössä se on rantaan päin mentäessä noin 50m, portin oikealla puolella. se alue on periaattessa suljettu maanvyörymän takia... apinointa oli tavalliseen tapaan, tosin niitä on siirretty muualle tabiakista eli minne kun olet koti kaupunkini asiantuntija,
        BY NumBall HHN


    • Terveiset landelta, khon kaenin kupeesta. Tuollaisia "toreja" löytyy kylästä useita, enemmänkin tuo taitaa olla sellaista sosiaalista ajanvietettä ja jonkinlainen perinne.
      https://aijaa.com/Lc4wm4
      Temppeli tuossa vieressä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe