Oletko ajatellut

Anonyymi

Mennäänkö mies asumamaan yhteen vai asutaanko eri osoitteissa?

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastaa mies. Muakin kiinnostaa miten haluat.

      • Anonyymi

        Mietitään sitä asiaa sitten yhdessä.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietitään sitä asiaa sitten yhdessä.
        T:ap

        Ei kun mä nainen haluan myös nähdä mitä hän mies vastaa.
        Sitä tarkoitin.


    • Anonyymi

      Yhteen.

    • Anonyymi

      Salli mun nauraa 🤣 noloaaaaaaa 🤣

      • Anonyymi

        Siinähän naurat mulle ihan sama ,mutta ymmärrän katkeruutesi ,jos jää ilman ja pikkuhiljaa ymmärtää ei voi saada ketään.


    • Anonyymi

      Olen ajatellut, olen olen tottakai. On nukuttava välillä, pyörryttää.

    • Anonyymi

      Yhdessä voidaan asua, mutta ensin tarvitsee kyllä seurustella jonkin aikaa. En minä nyt ekojen treffien jälkeen luoksesi muuta.

    • Anonyymi

      Yhteen tottakai. Tuohan se päämäärän pitäisi olla. Fiksua tietysti olisi hetken aikaa katsella sopivuutta yhteenasumista silmällä pitäen.😁

      • Anonyymi

        Niin.
        T:ap


    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Oon niin karkeaa karvaa kasvanut, voi pistellä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siitä pitää jutella nainen. Haluan, että olet onnellinen.

      • Anonyymi

        Minäkin haluan että kaivattuni on onnellinen.
        T:ap


    • Anonyymi

      Veivauksen jälkeen sitäkin onskumpi.

    • Anonyymi

      Sama osoite olisi aivan mahtavaa, jossa asuisin naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Haluatko rakas oikeasti mun kanssa yhteisen kodin olisihan se todellakin hassua ja outoa ettei asuttaisiin yhdessä kun me kuitenkin ollaan suhteessa ja en halua olla hetkeäkään erossa sinusta tai miettiä missä olet. Ja ollaanhan me oltu jo melkein vuoden suhteessa nii mitä järkeä odottaa yhteen muuttoa. Saat päättää minne muutetaan ja saat päättää muutenki kaikesta. Rakastan sinua ja haluan oikeasti sun kanssa elää koko elämän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko rakas oikeasti mun kanssa yhteisen kodin olisihan se todellakin hassua ja outoa ettei asuttaisiin yhdessä kun me kuitenkin ollaan suhteessa ja en halua olla hetkeäkään erossa sinusta tai miettiä missä olet. Ja ollaanhan me oltu jo melkein vuoden suhteessa nii mitä järkeä odottaa yhteen muuttoa. Saat päättää minne muutetaan ja saat päättää muutenki kaikesta. Rakastan sinua ja haluan oikeasti sun kanssa elää koko elämän

        Yhdessä miehen kanssa päätetään en minä yksin halua päättää.


    • Anonyymi

      Aloitus oli muuten Pekalle.
      T:ap

      • Anonyymi

        Oli mulle ja ludemille ja oli nyt kelle tahansa niin minä ja ludem muutetaan yhteen heti kun ludem suostuu. Ja mun ludem saa päättää ihan kaikesta meillä ja meidän suhteessa. Jos joku luulee että minä olen niin nössö etten koskaan uskalla sanoa vastaan niin se voi olla totta etten vastusta ikinä ludemia mutta kyllähän se niin on että kuitenkin minä saan sanoa sen viimeisen sanan ludemin ja minun yhteisessä kodissa ja se sana on kyllä kulta 😘😘😘😘😘😘😘😘😘rakastan ludemia niin paljon ettei mun rakkautta voisi sanoin kuvata tai mitata niin isoja lukemia kun ei ole edes keksitty jolla voisin mitata minun rakkautta ludemia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli mulle ja ludemille ja oli nyt kelle tahansa niin minä ja ludem muutetaan yhteen heti kun ludem suostuu. Ja mun ludem saa päättää ihan kaikesta meillä ja meidän suhteessa. Jos joku luulee että minä olen niin nössö etten koskaan uskalla sanoa vastaan niin se voi olla totta etten vastusta ikinä ludemia mutta kyllähän se niin on että kuitenkin minä saan sanoa sen viimeisen sanan ludemin ja minun yhteisessä kodissa ja se sana on kyllä kulta 😘😘😘😘😘😘😘😘😘rakastan ludemia niin paljon ettei mun rakkautta voisi sanoin kuvata tai mitata niin isoja lukemia kun ei ole edes keksitty jolla voisin mitata minun rakkautta ludemia kohtaan.

        Ihanasti kirjoitat jollekin mutta aloittaja ei ole ludem Suomessa ei taida tuommoisia nimiä olla.
        T:ap


    • Anonyymi

      Mää kyl asusin sen mimmin kaa koska vaan yhdes. Ei sitä muute näkis ikinä ku duunis. yhteinen koti
      Ni näkis ainaki aamul ja yöl !

    • Anonyymi

      Olet mies kerjännyt viestiä niin mikset itse voi lähettää?
      T:ap

      • Anonyymi

        Kyllä mä lähetän. Sä voisit kyllä lähettää tänään torstaina, koska onhan sentään miestenpäivä.
        Ja sä myös lähetät. Todistat sillä sen että olet tasa-arvon kannattaja, niinkuin sanoit mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä lähetän. Sä voisit kyllä lähettää tänään torstaina, koska onhan sentään miestenpäivä.
        Ja sä myös lähetät. Todistat sillä sen että olet tasa-arvon kannattaja, niinkuin sanoit mulle.

        Sydän särkyi ei pysty lähettämään tappaisin itseni mutta en viitsi juhlia pilata.
        T:ap


    • Anonyymi

      Mitä rakkautta se on kun toista kiusaa ja riuduttaa?
      T:ap

      • Anonyymi

        En ole valtakunta. En yritä pettää otan hänet omakseni omaksi miehekseni.
        T:ap


    • Anonyymi

      Etkö pysyty olemaa yksin väjän aikaa? Katsotaan tilanne sitten uusiksi olen näissä asioissa vanhanaikanrn.

    • Anonyymi

      Aloitus oli vain kysymys ei tarkoittanut sitä että heti pitäisi niin tehdä aikaa siihen menee.
      T:ap

    • Anonyymi

      Tietysti yhdessä asumaan.

    • Anonyymi

      Kuka, ketä, ketkä.. tietysti toimiva yhdessä asuminen ois hieno juttu. Tämä naiselle mieheltä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe