Nainen, miten peli meillä

Anonyymi

Missä vaiheessa nyt on turneet, on vähän tuntua, että tää on melkoista sekapeliä. Pistetilanne? Ei siitä ota selvää erkkikään. Sun kikkailut tekee vaikutuksen kyllä, ja lähikontaktitilanteissa menetän kontrollin pelistä. Kuumakin tulee...

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      peli on edelleen 0-0. Hyvä puolustus molemmilla, huippu maalivahdit. Tätä peliä ei voita kukaan.

      • Anonyymi

        Tasaväkistä. Siitä on jo aikaa, kun viimeksi on tehty maali. Pientä fyysistä tunnustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasaväkistä. Siitä on jo aikaa, kun viimeksi on tehty maali. Pientä fyysistä tunnustelua.

        Tolpat vaan kolisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolpat vaan kolisi

        Juuri näin. Ei niin kovaa kylläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ei niin kovaa kylläkään.

        Kumpi vie seuraavan erän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasaväkistä. Siitä on jo aikaa, kun viimeksi on tehty maali. Pientä fyysistä tunnustelua.

        Joku varasti mun kommentin. Sen siitä saa kun osaa kirjoittaa, ei saa koskaan itse vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi vie seuraavan erän?

        Ehkä hän. Odotan vastaiskua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän. Odotan vastaiskua.

        Jäähypenkiltä vasta pääsin, vaati hetken että saa lämmöt taas kohdilleen.


    • Anonyymi

      Pahinta on, että tunteet tahtoo nousta pintaan.

      • Anonyymi

        Sä haluat mun kanssa rakastella ja ei me voida vastustaa sitä tilannetta. Mä haluan sua todella paljon. Olen muutenkin ihan sekaisin sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä haluat mun kanssa rakastella ja ei me voida vastustaa sitä tilannetta. Mä haluan sua todella paljon. Olen muutenkin ihan sekaisin sinusta.

        Sulla menee vastapelaajan härnäämiseksi, josta seuraa, että käy kimppuusi ja tulee pitkä jäähysessio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä haluat mun kanssa rakastella ja ei me voida vastustaa sitä tilannetta. Mä haluan sua todella paljon. Olen muutenkin ihan sekaisin sinusta.

        Ei mennä asioiden edelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä haluat mun kanssa rakastella ja ei me voida vastustaa sitä tilannetta. Mä haluan sua todella paljon. Olen muutenkin ihan sekaisin sinusta.

        🥰😘😘😘😘😘😁


    • Anonyymi

      Sinun filmaaminen on jo sellaista että kohta tulee punaista läpyskää, ryhdistäydy.

      • Anonyymi

        En kyllä uskonut, että V olisi niin mustis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä uskonut, että V olisi niin mustis?

        Uskoo ken tahtoo 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä uskonut, että V olisi niin mustis?

        Ville selvittää tän vielä tänää nyt menen juttelee niille pedareille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ville selvittää tän vielä tänää nyt menen juttelee niille pedareille

        Tähän ei kyllä liity oletettavasti mitään mustasukkaisuutta ja vielä vähemmän pedareita.. Joten maalittakaa niitä omia sekoboltsejanne jossain muualla.


    • Anonyymi

      Eikai sua lähelle enään uskalla päästää.. millon pelattiin etäältä viimeksi? Sekavaa on kyllä.

      • Anonyymi

        Hrj pelaat yksinpeliä. Eihän ikäväsi kohde ole ollenkaan mukana! Sillä on toinen ja sä vaan jauhat täällä kuin teillä olisi jotain molemminpuolista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hrj pelaat yksinpeliä. Eihän ikäväsi kohde ole ollenkaan mukana! Sillä on toinen ja sä vaan jauhat täällä kuin teillä olisi jotain molemminpuolista!

        Kuka on hrj?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on hrj?

        Se peppua jakava palsta vajari jolla suhde
        Täällä kaikkiin vaikkei tunne ainuttakaa


    • Anonyymi

      Nyt vähän lisäanalyysia vastajoukkueesta, kiitos. Voisi ratkaista pelin.

      • Anonyymi

        Oisko laitataklaaja ja nurkissa pelaaja. Salakavala lämäri odotettavissa.


    • Anonyymi

      Miten omat tunteesi?

      • Anonyymi

        Eiköhän tuosta aloituksesta selviä. Tunteet tahtoo käydä kuumana... 🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuosta aloituksesta selviä. Tunteet tahtoo käydä kuumana... 🔥

        Mieheen vai naiseen käy kuumana?


    • Anonyymi

      Kyllä tässä taitaa olla pelisäänöt hukassa molemmilta ja maalikin kovin liikkuvaista sorttia. Lähikontaktissa huimaa ja tutisuttaa niin ettei pelivehkeet meinaa käsissä pysyä ja pallo karkaa niinsanotusti hyppysistä. Vaikeata on :). Jonkun pitäisi tulla viheltämään peli poikki ja ojentaa ystävällisesti ne pelisäännöt ennenkuin tässä käy huonosti ja toinen joutuu taklatuksi, vai sekö tässä olikin pelin idea;)

      • Anonyymi

        Kerran yritin laitataklausta, mutta pelikumppanin vauhti oli kova. Läpi meni laidat kolisten.

        Mulla on tähtäimessä täysosuma taklauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran yritin laitataklausta, mutta pelikumppanin vauhti oli kova. Läpi meni laidat kolisten.

        Mulla on tähtäimessä täysosuma taklauksessa.

        Sun pitää sitten paremmin suunnitella ja valmistella seuraava hyökkäys ettei toinen ehdi puolustautumaan ja vedät "jalat alta" niin nopeasti ettei toinen ehdi tekemään tilanteessa mitään, kun olet jo maalin vetäissyt:)


    • Anonyymi

      Sanoisin että 6-0 miehen hyväksi.
      Rakastutti minut itseensä. Siinä kaikki.

    • Anonyymi

      Jatkoajalla😒😂

    • Anonyymi

      Niin aika aloitteellinen oot ollu, ja välillä tulee pahoja kierteitä, jotka kyllä uppoo sisään. Ne tyrmäävimmät väistän suosiolla. Puolustaudutaan ja pelataan nyt tässä minkä keritään. Säännöt ovat kyllä aika epäselvät, monesko erä menossa, miten ratkaistaan voittaja ja mikä on palkinto. Pelin ja vastustajan lukutaito on kuitenki kaiken a ja o. Arvoitus veisikö vastustajan silmiin katsominen taistelutahdon kokonaan, vai haastaisiko kivikasvoinen tuijotus entisestään. Se jääköön nähtäväksi. Kontaktitilanteissa kuitenki tanssiksi menemisen vaara, ja sitte jäähytki ois jo tarpeen. Parempi pysyä etäpelissä.

      • Anonyymi

        Ei taida
        Olla kyse
        Tappelusta tai ilkeilystä vaan pokaamisesta itselleen omaks kokonaan

        Kuten sanottu. Olet Karma hrj adios amigos jyväskylän
        Tussu omassa sodassas yksin.

        Vihollises muistaakseni tykkää Tiktakin musasta?
        Tässä sulle alla biisi


      • Anonyymi

        Jyväskylän Adios amigos tappelijalle

        ”Mä näen tyhjän taistelukentän
        Oon ihan yksin sodassa siellä
        Ja vihaan tyyntä myrskyn edellä
        Kun tapahtuu on helpompi hengittää
        Mä näen tyhjän taistelukentän
        Pahimman vastustajani tiedän
        Minusta itsestäni sen löydän
        Ei, en pysty lopettamaan,
        Mä huidon pimeän taa
        Ota kiinni jos saat!”

        Tiktak sankaritar


    • Anonyymi

      Miten olis lopputurnaus?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe