Tiedoksi vaan sulle

Anonyymi

että se ukko yrittää keinolla millä hyvänsä pilata mun elämän koska on katkera kun jätin sen ja hän aikoo pitää huolen siitä etten ole koskaan onnellinen :((

31

82

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka ukko etukirjain?

• Anonyymi

Voisit kertoa poliisille ja hakea lähestymiskiellon. Kun kerran narsistin kanssa tekemisissä olet.

• Anonyymi

Siitä ukosta kyllä näin silloin, että narsisti se on.

• Anonyymi

Eikä pelkästään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä pelkästään..

hän vaan joku muukin..mutta kuka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hän vaan joku muukin..mutta kuka

Muistaakseni siitä oli puhetta täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistaakseni siitä oli puhetta täällä.

On saattanutkin olla ja siksi ei tulla olemaan tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa ei olla oltu missään tekemisissä, eikä puhuttukaan koskaan.

• Anonyymi

Ai iskitkö varatun ja nyt kärvistelet vai omastako ukosta puhut... no älä välitä, jatka elämää....

• Anonyymi

Tietenkin. Ja kun olet urakalla pettänyt joka mutkan takana. Nyt sinä olet pingispallo joten yritä kestää pomputtelu.

• Anonyymi

Hyvin katkeran ihmisen asiatonta syyttelyä. Mistä tiedät onko ap pettänyt ja mitä tilanteisiin liittyy? Ihmisenä, jotka joutuu tuohon tilanteeseen kun ap, on useimmiten joutunut henkisen väkivallan uhriksi jo suhteessa ollessaan. Se että, oikeuttaa henkistä väkivaltaa kertoo empatiakyvyn puutteesta. Aika harvoin terveellä fiksulla ihmisellä on tarvetta käyttäytyä niin. Sivusta.

• Anonyymi

On se äijä öitä

• Anonyymi

Milloin kopeloidaan paikkoja?

• Anonyymi

Lotan kanssa saunaan 🤭

• Anonyymi

En tiedä kenestä tai keistä kyse.

• Anonyymi

Se on niin sairasta, mun "ukko" Huom. Ex ei päästä millään irti, ei sit millään🤔 miten se on nii vaikeaa käsittää, että jos ei tahdo niin ei tahdo. Jos munt vispattaisiin ulos, en sen koommin perään kattois. Vuosien ja vuosien piinaaminen on sairasta.

• Anonyymi

Itse olet sen kuitenkin "ukokses" joskus huolinut. Mitä se kertoo sinusta itsestäsi?
        Kuulostaa aika hupaisalta oma aikaansaamattomuutesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet sen kuitenkin "ukokses" joskus huolinut. Mitä se kertoo sinusta itsestäsi?
        Kuulostaa aika hupaisalta oma aikaansaamattomuutesi.

Joskus huolinut😂 vahinkoja sattuu, mutta jos eroa haluaa se on saatava tai silloin ihminen on sairas. Keneenkään ei jäädä roikkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus huolinut😂 vahinkoja sattuu, mutta jos eroa haluaa se on saatava tai silloin ihminen on sairas. Keneenkään ei jäädä roikkumaan.

No miksi roikut siinä? Selkeästi sulla on tarve haukkua sitä jatkuvasti täällä.
        Ikävöit vaikka haluat että jättäisi rauhaan. Sinä roikut nyt siinä.
        miten joku ikävä palsta mielestäsi sopii tähän? Jätä itse malliksi toinen rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi roikut siinä? Selkeästi sulla on tarve haukkua sitä jatkuvasti täällä.
        Ikävöit vaikka haluat että jättäisi rauhaan. Sinä roikut nyt siinä.
        miten joku ikävä palsta mielestäsi sopii tähän? Jätä itse malliksi toinen rauhaan.

Roikun😂 jep.. Jep.. Mua ei vois vähempää kiinnostaa, kuhan totesin.

• Anonyymi

Aiotko alkaa mun kaa?

• Anonyymi

Kenen kaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen kaa?

Sun kaa

• Anonyymi

riippuu ihan siitä kuka sinä olet? Kyllä mulla yks ihana ihminen on mielessä kenenkaa haluaisin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

riippuu ihan siitä kuka sinä olet? Kyllä mulla yks ihana ihminen on mielessä kenenkaa haluaisin..

tietääkö se ihana ihminen jo että haluaisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tietääkö se ihana ihminen jo että haluaisit?

Kyllä mä uskoisin näin et tietää ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä uskoisin näin et tietää ;)

Entä tiedätkö sinä haluaako hän samaa?

• Anonyymi

Anna oma etukirjaimesi.

• Anonyymi

Olikohan eräs kirjoitus juuri sinusta..aika katkeran oloista tekstiä luovutuksesta.

• Anonyymi

Sivusta - tuo ei kuulosta yhtään katkeralta, tälläisii ihmisiä valitettavasti on olemassa, kun pitäs luopua niin eipä luovuttakaa vaan, tehdään kaikki, et toinen väkipakko tykkää, ero on ero ja se pitää hyväksyy, kaikki ei sitä hyväksy sit käy näin

• Anonyymi

Toivottavasi sinä ja hän, kenelle tämä aloitus on tarkoitettu, pilaatte jättämäsi ukon suunnitelmat.

• Anonyymi

Siitä se vaan innostuu entisestään. Huomio on se ruokkiva voima, näissä tapauksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2810
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2447
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2232
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      39
      2226
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1818
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1349
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1342
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      70
      1223
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1200
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      6
      1163
    Aihe