Miten selviätte mustamaalaamisesta?

Anonyymi

Pääsin lopulta hänestä eroon. Pitkät traumat on kaikesta mitä tapahtui. Fyysinen väkivalta ei ollut pahinta, mutta ei myöskään pientä. Ainoan kerran kun puolustin itseäni tai oikeastaan omaisuuttani, oli tilanne jossa hän oli seurannut ja vainonnut minua jo koko päivän, lopulta pääsi autooni sisälle, eikä suostunut sieltä poistumaan.

Olen yrittänyt häntä sieltä vetää pois ja vaikka hän tilanteessa potki minut mustelmille, olen se syyllinen.

Varsinainen aiheeni liittyy siihen, että nyt hän kirjoittaa toistuvasti sosiaalisessa mediassa olevansa väkivallan uhri ja eläneensä väkivaltaisessa suhteessa vuosia. Pystyykö hän tällä mustamaalaamisella pilaamaan myös koko lopun elämäni vai pääsenkö hänestä ikinä eroon? Miten toiset toimivat näissä tilanteissa?

283

2009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä, mutta elämääsi hän varmasti yrittää pilata. Ja se että irtaannut ja hylkäät narsistin on todella syvä loukkaus häntä kohtaan ja hän yrittää pilata elämääsi yhä enemmän. Kannattaa kerätä ympärillesi tukijoukko joka tsemppaa sinua pahimman yli.

      Itse olen ollut samassa tilanteessa jossa ystävystyin narsistiin ja tajusin sen liian myöhään. Ihmettelin miksi hänellä ei ollut ketään ystäviä kaikki suhteet menneet poikki seurustelussa ja ystävissä ja perheessä. Myöhemmin pikku hiljaa saattoi saada puskan takaa tulevia raivo kohtauksia milloin mistäkin. Usein miten siitä kun minulla on hyvä työ ja saan parempaa palkkaa kun hän niin jos se tuli ilmi jossain yhteydesdä niin raivostui. Sitten kun tapasin ihanan miehen niin hän tuli meidän väliimme sepitti inhottavia asioita minusta miehelle ja yritti saada tämän itselleen valehteli minulle että mies on oikeasti ihastunut häneen tms. Ja kaikki miehet kenen kanssa seurustelin tai olin olivat ”salaa” ihastuneita häneen tai niin hän kertoi kaikille. En sitten tiedä miksi he olisivat olleet kanssani jos olisivat halunneet jonkun muun? Ja hän haukkui lyttäsi raivosi pakotti tekemään asioita ja yritti eristää minut muista ystävistäni. Kaiken aikani minun olisi vain pitänyt tehdä niikuin hän toivoo ja ihailla häntä.

      Parhainpina tunnusmerkkeinä itsensä jatkuva kehuminen ja itsekkyys.
      Sekä useissa asioissa saadollinen tunnekylmyys pisti esille ettei tuntenut yhtään myötätuntoa jos jonkun läheinen vaikka oli kuollut. Saattoi vain pyöritellä silmiään.
      Ei pidä ketään aidosti ystävänä vaan käyttää hyväksi omiin tarkoitus periin. Ystävät valitaan; rikas, kaunis menestynyt. Muiden ystäviä ei voi olla.

      Ja näin jälkeen päin voi vaan katsoa taakseen ja tajuta että muutaman vuoden ajan hän on vain yrittänyt pilata elämääni ja millaisen sirkuksen hän on saanut aikaan sitä tehdessään.

    • Anonyymi

      Itselläni on ollut tällainen "varjo" jo kaksikymmentä vuotta. Minulla oli lyhyt suhde ja vasta jäkeenpäin selvisi että hän oli jo etukäteen suunnitellut kuvion kiusaamiselle, todellisuudessa hänellä oli lukuisia suhteita samaan aikaan. Koska hän työskenteli terveydenhuoltoon liittyvien toimintojen parissa oli hänellä mahdollisuus hankkia arkaluontoisia tietoja terapiakäynneistä joita olin tehnyt muutaman neuvoanantavana terapiana. Hänen sanojensa mukaan olen hullu ja päämääränä on tuhota minut.
      Minut on demonisoitu täysin. On rakennettu tarina jossa asun toisella paikkakunnalla kun puolisoni (menin tapahtuman jälkeen naimisiin ja muutin muualle) ja käytän tätä taloudellisesti hyväksi. Lisäksi tarinan mukaan olen allkoholisti, minulla on runsaasti miessuhteita sekä vainoojani mukaan vainoan häntä. Tosin näin satojen kilometrien päästä fyysisesti melko hankalaa ellei nyt teleportaatiota ole keksitty.
      Ja tarina meni lävitse koulutetuille itseään sivistyneinä pitäviltä ihmisiltä. Kukaan ei tarkistanut minulta tai puolisoltani miten asia on. Jossain vaiheessa hän laittoi luottonaisensa soittamaan puolisolleni että tämän olisi tajuttava kuinka minä käytän tätä hyväksi sekä olen paha ja kamala ihminen. Puolisoni oli niin ällistynyt ettei ymmätänyt kysellä tarkemmin mitä tässä oikein haetaan. Seuraavalla soittokerralla asia käytiin lävitse miten se on, ja soittoja ei enää ole tullut. Mutta ei ole kuulunut muutakaan joten en usko että näitä valheita on mitenkään korjattu vaan päälle on rakennettu uutta.

    • Anonyymi

      Onko ainoa tapa selviytyä narsistien ja psykopaattien maineenpilaamiskampanjoista ihan vain yksinkertaisesti katkaisemalla yhteyksiä ihmisiin?

      • Anonyymi

        Kyllä kutakuinkin. Joudut jättämään kaikki joita yhteiset tutut narsisti pitää talutus hihnassaan myös jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kutakuinkin. Joudut jättämään kaikki joita yhteiset tutut narsisti pitää talutus hihnassaan myös jälkeen.

        Mä olen saanut hillittyä mustamaalausta puhumalla kaikki salaisetkin asiani julkisesti.

        "ppoiuuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen saanut hillittyä mustamaalausta puhumalla kaikki salaisetkin asiani julkisesti.

        "ppoiuuhhh"

        Siis sen takiahanminusta tuli näin hölö. Ja kaikki ovat kyllästyneet asioihini, niin eivät jaksa niin kauheesti mustamaalata ja nekin jotka mustamaalaa, niin ei niistä ehkä jakseta enää olla niin kiinnostuneita kun taas mustamaalataan samaa henkilöä joka kertoo julkisesti salaisetkin asiansa.

        "poiuyhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sen takiahanminusta tuli näin hölö. Ja kaikki ovat kyllästyneet asioihini, niin eivät jaksa niin kauheesti mustamaalata ja nekin jotka mustamaalaa, niin ei niistä ehkä jakseta enää olla niin kiinnostuneita kun taas mustamaalataan samaa henkilöä joka kertoo julkisesti salaisetkin asiansa.

        "poiuyhhhh"

        Mä olen jo niin mustattu ettei enää mustemmaksi mene vaikka kuinka maalaa lisää mustaa. Tietty siinä kerros paksunee, mutta ne mustamaalaajat on kiinnostuneita puhtoisista pulmusista, Sinne ne menee mustine maalitölkkeineen missä puhtaimmalle näyttää.


        "ppoiuhhhgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen jo niin mustattu ettei enää mustemmaksi mene vaikka kuinka maalaa lisää mustaa. Tietty siinä kerros paksunee, mutta ne mustamaalaajat on kiinnostuneita puhtoisista pulmusista, Sinne ne menee mustine maalitölkkeineen missä puhtaimmalle näyttää.


        "ppoiuhhhgh"

        Mutta yhtä juttua mä en ymmärrä.
        Että jos vaikka nauhottais minun ja minun äidin puhetta mun on semmosta lempeetä ja äidin hyvin äkäistä, niin millä perusteella sosiaalisten keskustelujen sisällöissä minut tulkitaan olevan se vihainen. Tai jos mulla on joku kaveri niin miten keskustelujen sisällöissä minusta tulee hirviö ja kaverista kaunotar, vaikka päällepäin näytetään enempi toisin päin olevilta hahmoilta . Tosin oon esittänyt balettikoulussa smurffeista sitä velhoa, mulle laitettiin sellainen kalju peruukki mussä sivussa mustia hiuksia ja sit piirrettiin mustia karvoja käsivarsiin ja sitten laitettiin semmonen tekoperunanenä. Minua kehuttiin roolissani.


        "ppouyhyhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kutakuinkin. Joudut jättämään kaikki joita yhteiset tutut narsisti pitää talutus hihnassaan myös jälkeen.

        Tosin narsistit voivat käyttää myös täysin tuntemattomia ihmisiä lentävinä apinoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta yhtä juttua mä en ymmärrä.
        Että jos vaikka nauhottais minun ja minun äidin puhetta mun on semmosta lempeetä ja äidin hyvin äkäistä, niin millä perusteella sosiaalisten keskustelujen sisällöissä minut tulkitaan olevan se vihainen. Tai jos mulla on joku kaveri niin miten keskustelujen sisällöissä minusta tulee hirviö ja kaverista kaunotar, vaikka päällepäin näytetään enempi toisin päin olevilta hahmoilta . Tosin oon esittänyt balettikoulussa smurffeista sitä velhoa, mulle laitettiin sellainen kalju peruukki mussä sivussa mustia hiuksia ja sit piirrettiin mustia karvoja käsivarsiin ja sitten laitettiin semmonen tekoperunanenä. Minua kehuttiin roolissani.


        "ppouyhyhhhh"

        En halua enää puhua vanhemmilleni koska he koko aika syyttää ja rankaisee minua ja ennen kaikkea siitä, että mukaansa tunnen syyllisyyttä ilman syytä.
        Miten voi olla emotionaalisesti noin tyhmä? Itse aiheuttavat juuri sen ilmiön josta syyttävät.
        KUmma ettei sitä kukaan ulkopuolinen vuosiin hoksannut,

        "pojhhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua enää puhua vanhemmilleni koska he koko aika syyttää ja rankaisee minua ja ennen kaikkea siitä, että mukaansa tunnen syyllisyyttä ilman syytä.
        Miten voi olla emotionaalisesti noin tyhmä? Itse aiheuttavat juuri sen ilmiön josta syyttävät.
        KUmma ettei sitä kukaan ulkopuolinen vuosiin hoksannut,

        "pojhhhhhh"

        Eihän syyllisyyden tunne ilman syytä voi mennä ohi jos siitä koko aika syytetään ja rangaistaan.
        Suurin osa kriisipuhelinvastaajistakaan ei tajunnut tuota logiikkaa, Mutta niinhän mulle puhelimesta sanottiin, etteivät ihmiset ole loogisia. Mutta kyllä kannattaisi pyrkiä olemaan, koska mulla ainakin menee pää sekaisin kun ei olla loogisia, ..siis ihan siksi kun ei olla loogisia, koska kun ei olla, niin silloin ollaan sekaisin.


        "poyyytttg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän syyllisyyden tunne ilman syytä voi mennä ohi jos siitä koko aika syytetään ja rangaistaan.
        Suurin osa kriisipuhelinvastaajistakaan ei tajunnut tuota logiikkaa, Mutta niinhän mulle puhelimesta sanottiin, etteivät ihmiset ole loogisia. Mutta kyllä kannattaisi pyrkiä olemaan, koska mulla ainakin menee pää sekaisin kun ei olla loogisia, ..siis ihan siksi kun ei olla loogisia, koska kun ei olla, niin silloin ollaan sekaisin.


        "poyyytttg"

        Syyllisyyden tunne ilman syytähän luodaan juuri lähettämällä syyttävää emootiota ilman loogista perustelua. Joten silloin on täysin luonnollista kokea syyllisyyttä ilman syytä reaktiona tuohon itseensä kohdistettuun käytökseen. Mutta silti he näkee korjattavaa vaan siinä kohteessa. MUtta miten kohteen syyllisyys ilman syytä vois mennä ohi jos siitä syytetään. Sen syytöksen tuntee energiana. Ja energian lähettäjä on sanonut ettei ikinä tule muuttumaan. Niin mitä vois tehdä ?
        Ei miotään kuin katkaista yhteys. Peli menee muutoin aivan hulluksi kuten on mennyt jo.


        "ppijhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyllisyyden tunne ilman syytähän luodaan juuri lähettämällä syyttävää emootiota ilman loogista perustelua. Joten silloin on täysin luonnollista kokea syyllisyyttä ilman syytä reaktiona tuohon itseensä kohdistettuun käytökseen. Mutta silti he näkee korjattavaa vaan siinä kohteessa. MUtta miten kohteen syyllisyys ilman syytä vois mennä ohi jos siitä syytetään. Sen syytöksen tuntee energiana. Ja energian lähettäjä on sanonut ettei ikinä tule muuttumaan. Niin mitä vois tehdä ?
        Ei miotään kuin katkaista yhteys. Peli menee muutoin aivan hulluksi kuten on mennyt jo.


        "ppijhhhhh"

        Mua rankaistaan nyt vanhempieni puolesta siitä, että olen soittanut kriisipuhelimeen, koska siellä on ollut eräs huono vastaaja lokakuun alussa, joka on puhunut tyhmiä , niin mä olen syyllinen koska soitin. Molemmat on aivan raivona syyttää minua vastuuttomaksi, että soitin tyhmiä puhuneelle kriisipuhelinvastaajalle.
        Mun asema niiden vastaajien ja vanhempieni välissä on täysin järjetön. Mä olen vastuussa kaikesta. Kriisipuhelinvastaajan tyhmistä puheista, vanhempieni raivoemootioista jne. Mutta kukaan ei kerro m iten mä nää olen aiheuttanut. Ai niin joo heidän mukaansa tuntemalla syyllisyyttä ilman syytä. Tuota peliä nyt 7 vuotta. Missä logiikka?

        "ppouyygggg"


    • Anonyymi

      Älä ole saalis narsistille. Kasvata selkärankaa. Elä elämä jonka mustamaalaaminen näyttäisi naurettavalta ja nolaisi vain kiusaajasi

      • Anonyymi

        Mutta kyllä silti kenet vaan voi mustamaalata koska ei muut välttämättä tiedä millaisen elämän joku on elänyt. Muuten hyvä neuvo.


        "ppoiuhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyllä silti kenet vaan voi mustamaalata koska ei muut välttämättä tiedä millaisen elämän joku on elänyt. Muuten hyvä neuvo.


        "ppoiuhhhhh"

        Varsinkin sellainen henkilö voidaan mustamaalata jota ei ole tavattukaan.
        Lähes kaikki muhun kohdistunut mustamaalaus on tapahtunut puhelimitse tai kirjoittamalla. Ei oikeestaan koskaan melkeen kohdatessa mut ihmisenä.


        "ppiuuhghghgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin sellainen henkilö voidaan mustamaalata jota ei ole tavattukaan.
        Lähes kaikki muhun kohdistunut mustamaalaus on tapahtunut puhelimitse tai kirjoittamalla. Ei oikeestaan koskaan melkeen kohdatessa mut ihmisenä.


        "ppiuuhghghgh"

        Jollain pelkällä paperilla, sähköpostilla tai puhelimessa kiertävällä juorupuheella voidaan mustamaalata kenet vaan varsinkin jos ei edes tiedetä kuka henkilö on.


        "pouyhgggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollain pelkällä paperilla, sähköpostilla tai puhelimessa kiertävällä juorupuheella voidaan mustamaalata kenet vaan varsinkin jos ei edes tiedetä kuka henkilö on.


        "pouyhgggg"

        90% mustamaalaajistani ei ole koskaan tavannut minua. Suurin osa ei edes tiedä miltä mä näytän.

        "ppouuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        90% mustamaalaajistani ei ole koskaan tavannut minua. Suurin osa ei edes tiedä miltä mä näytän.

        "ppouuhhhh"

        Mutta siis nyt kun mä en oo niin pahasti halvaantunut enää, niin mun hahmo ja se mustamaalausjuttu on hyvin kummallinen yhdistelmä. Mä oon joutunuy jo nuorena tilanteisiin joissa mut on mustamaalattu etukäteen ja sitten mun pitää saapua sen joukon eteen tarkasteltavaksi, kun kaikilla on valmiiksi semmoset hyvin kriittiset ilmeet.
        Onneks mä oon esiintyjä, niin pystyn meneen pokkana tommosiin tilanteisiin.

        "ppouggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis nyt kun mä en oo niin pahasti halvaantunut enää, niin mun hahmo ja se mustamaalausjuttu on hyvin kummallinen yhdistelmä. Mä oon joutunuy jo nuorena tilanteisiin joissa mut on mustamaalattu etukäteen ja sitten mun pitää saapua sen joukon eteen tarkasteltavaksi, kun kaikilla on valmiiksi semmoset hyvin kriittiset ilmeet.
        Onneks mä oon esiintyjä, niin pystyn meneen pokkana tommosiin tilanteisiin.

        "ppouggg"

        Siis mustamaalattu etukäteen ihmisille jotka ei oo koskaan tavanneeet minua. Yleensä se menee noin se mustamaalaus.

        "ppoiuhhgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mustamaalattu etukäteen ihmisille jotka ei oo koskaan tavanneeet minua. Yleensä se menee noin se mustamaalaus.

        "ppoiuhhgh"

        Ei se niinku yleensä sillon toimi jos mä oon itse siinä.

        "ppiuhhhghg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se niinku yleensä sillon toimi jos mä oon itse siinä.

        "ppiuhhhghg"

        Se perustuu siihen että se tehdään etukäteen ja mua tiukasti estetään tuomasta esiin itseni. Esim. ei anneta suunvuoroa. Ei suostuta puhumaan mulle kertaakaan edes kokeeksi. jne.

        "ppiiuujhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se perustuu siihen että se tehdään etukäteen ja mua tiukasti estetään tuomasta esiin itseni. Esim. ei anneta suunvuoroa. Ei suostuta puhumaan mulle kertaakaan edes kokeeksi. jne.

        "ppiiuujhhh"

        Jos se mustamaalaaja suostuis kerran kasvokkain jutteleen mulle, hänen vois olla vähän vaivautunut olo jatkaa.
        Toi on sama kun koulukiusaamisessa, Minun koulukiusaaja ei kiusannut minua koskaan kahdenkesken.


        "ppiuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se mustamaalaaja suostuis kerran kasvokkain jutteleen mulle, hänen vois olla vähän vaivautunut olo jatkaa.
        Toi on sama kun koulukiusaamisessa, Minun koulukiusaaja ei kiusannut minua koskaan kahdenkesken.


        "ppiuhhhh"

        Mustamaalauskertomus on kuvitteellinen jota ei ole konkreettisessa maailmassa olemassa.

        "ppiuhuhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustamaalauskertomus on kuvitteellinen jota ei ole konkreettisessa maailmassa olemassa.

        "ppiuhuhh"

        Olen melkein varna, ettei kukaan mustamaalaajani suostuisi kanssani yhteiseen tv keskusteluohjelmaan.
        Tervetuloa vaan..heh.

        "ppoiuyhghghg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen melkein varna, ettei kukaan mustamaalaajani suostuisi kanssani yhteiseen tv keskusteluohjelmaan.
        Tervetuloa vaan..heh.

        "ppoiuyhghghg"

        Mä lienen olevan ainoo joka vois suostuakin.

        "ppuuyyyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä lienen olevan ainoo joka vois suostuakin.

        "ppuuyyyhh"

        Ne mustamaalaajat on rohkeita vain naamansa piilossa. Se kertoo ilmiöstä jotain.


        "ppiiuuhhhhg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne mustamaalaajat on rohkeita vain naamansa piilossa. Se kertoo ilmiöstä jotain.


        "ppiiuuhhhhg"

        Ei ne edes mulle uskalla naamaansa näyttää useimmatkaan.


        "ppiujhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne edes mulle uskalla naamaansa näyttää useimmatkaan.


        "ppiujhhh"

        Se mustamaalauskampanja oli hyvä toteuttaa sen ajan kun mä olin halvaantunut,


        "ppouyuyyggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mustamaalauskampanja oli hyvä toteuttaa sen ajan kun mä olin halvaantunut,


        "ppouyuyyggh"

        Halvaantuneena ei niin hyvin esiinnytä TV:ssäkään. Joten sillon mustamaalaajat uskaltaa kun kohde on halvaantunut,


        "popiuhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvaantuneena ei niin hyvin esiinnytä TV:ssäkään. Joten sillon mustamaalaajat uskaltaa kun kohde on halvaantunut,


        "popiuhhhhh"

        Sellaisetkin sosiaaliset pelit jotka ikäänkuin olin voittanut, hävisin sitten kaikki pelit halvaantuneena, Niin noh, sitä ei kauheesti halvaantuneena pelata mitään jalkapalloa, kun "ollaan siinä pallona vaan kun muut potkii".

        "ppuyhhgghgg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisetkin sosiaaliset pelit jotka ikäänkuin olin voittanut, hävisin sitten kaikki pelit halvaantuneena, Niin noh, sitä ei kauheesti halvaantuneena pelata mitään jalkapalloa, kun "ollaan siinä pallona vaan kun muut potkii".

        "ppuyhhgghgg"

        Mutta käytäntönä huono siinä mielessä, että siihen pallon rooliin voi sitten päätyä kuka vain,

        "ppiujhuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta käytäntönä huono siinä mielessä, että siihen pallon rooliin voi sitten päätyä kuka vain,

        "ppiujhuhhh"

        Elämä on sen verran hurjaa, etten kestä kuunnella millaisista toissijaisista asioista esim. isäni syyttelee. Että on tehnyt jonkin tavanomaisen arkihomman väärään kellonaikaan tms, Tommosista asioista voimakkaita syytöksiä mitkä saa huonoon kuntoon niin että vakavat asiat meinaa mennä pieleen. Sama vika äidissäni omalla tavallaan.

        "pouyhhgghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on sen verran hurjaa, etten kestä kuunnella millaisista toissijaisista asioista esim. isäni syyttelee. Että on tehnyt jonkin tavanomaisen arkihomman väärään kellonaikaan tms, Tommosista asioista voimakkaita syytöksiä mitkä saa huonoon kuntoon niin että vakavat asiat meinaa mennä pieleen. Sama vika äidissäni omalla tavallaan.

        "pouyhhgghh"

        En halua jatkaa vaarantaa asioita tommosista syistä-. Että menetän emotionaalisen tasapainon ja vakavia asioita menee pieleen koska isäni ei kestä että tein jotain väärään aikaan tai soitin väärään puhelinnumeroon tms.

        "ppuiuyhhhh"


    • Anonyymi

      Voi voi näitä narsisteja. Kyllä nämä osaa olla oman sukunsa ja tuttujensa keskellä niin viattomia ja aina syyt piruuteen ja omaan huonoon oloonkin on vain siinä puolisossa. Kotona he voivat itse olla täysiä piruja käytökseltään. Ulkokultainen käytös on silmiin pistävää. Kotona ei koskaan kiitosta mistään saati anteeksi pyyntöjä vaikka mitä olisivat itse tehneet ja puolison elämän tuhonneet.
      Joka ikinen viisas ihminen kuuntelee myös sen toisen osapuolen näkökannan eikä usko mihin tahansa. Se narsisti kun voi olla se oma sisko tai veli tai paras ystäväkin. Oman tyhmyytensä osoittaa se joka uskoo vain toisen osapuolen mustaavia puheita. Teotkin kertoo paljon.

      • Anonyymi

        No minä oon kyllä aina lempee kotona, lempeempikin kuin täällä, mutta äitini vihaa lempeyttä ja pelottelee niin paljon, että se on mulle vaarallista ja pitää mun aivot pelottelulla huonossa toiminnassa. En uskalla olla enää yhteydessä pelottelu pahenee koko ajan.

        "ppiuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä oon kyllä aina lempee kotona, lempeempikin kuin täällä, mutta äitini vihaa lempeyttä ja pelottelee niin paljon, että se on mulle vaarallista ja pitää mun aivot pelottelulla huonossa toiminnassa. En uskalla olla enää yhteydessä pelottelu pahenee koko ajan.

        "ppiuhhhh"

        Vointi on parempi yksin


        "poiujjhhjhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vointi on parempi yksin


        "poiujjhhjhh"

        Se on tuskallista, etten voi hänestä huolehtia, mutta se on mahdotonta, Siinä käy niin että autettu puree auttajan kättä, jos yrittääkään.


        "ppiiuuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuskallista, etten voi hänestä huolehtia, mutta se on mahdotonta, Siinä käy niin että autettu puree auttajan kättä, jos yrittääkään.


        "ppiiuuhhhh"

        Hän kihisee semmoisessa vihassa etten ole ennen kuullut nyt kun minut tuossa lokakuun aikana saatiin ajattua huonoon olotilaan emotionaalisella hyökkäilyllä ja pelottelulla. Että tunnetasolla ihan tuntuu että kimppuun ollaan käymässä sieltäpäin niillä voimilla mitä on jäljellä. En halua nyt altistua sille, Varsinkaan kun minulla on tärkeää tekemistä. Oli lokakuussakin ja sit menin soittamaan äidille ja siitä kääntyi kaikki helvetiksi, en halua tehdä samaa virhettä uudestaan. Ihminen joka ei voi sietää lempeyttä, ihmettelen ettei kukaan ymmärrä miten hankalaa on sellaisen ihmisen kanssa selvitä.

        "piuhyghhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kihisee semmoisessa vihassa etten ole ennen kuullut nyt kun minut tuossa lokakuun aikana saatiin ajattua huonoon olotilaan emotionaalisella hyökkäilyllä ja pelottelulla. Että tunnetasolla ihan tuntuu että kimppuun ollaan käymässä sieltäpäin niillä voimilla mitä on jäljellä. En halua nyt altistua sille, Varsinkaan kun minulla on tärkeää tekemistä. Oli lokakuussakin ja sit menin soittamaan äidille ja siitä kääntyi kaikki helvetiksi, en halua tehdä samaa virhettä uudestaan. Ihminen joka ei voi sietää lempeyttä, ihmettelen ettei kukaan ymmärrä miten hankalaa on sellaisen ihmisen kanssa selvitä.

        "piuhyghhhh"

        Tässä en takuulla sano mitään väärin, että olen ihminen joka pitää lempeydestä ja äitini ei ole sellainen ihminen. Tämä on varmasti totta mitään vääristämättä. Äiti ei ikinä ole väittänytkään pitävänsä lempeydestä.

        "ppoiiuujhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä en takuulla sano mitään väärin, että olen ihminen joka pitää lempeydestä ja äitini ei ole sellainen ihminen. Tämä on varmasti totta mitään vääristämättä. Äiti ei ikinä ole väittänytkään pitävänsä lempeydestä.

        "ppoiiuujhhh"

        Ja pehmeen ihmisen kuten mun on vaikee selvitä koko ajan aggressiivisen tunne-energian kohteena 50 vuotta.,

        "ppiujhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pehmeen ihmisen kuten mun on vaikee selvitä koko ajan aggressiivisen tunne-energian kohteena 50 vuotta.,

        "ppiujhhhh"

        Se tekee aivoille niiiiiiin pahaa.
        Sit äiti itse neuvoo: "Ajattele siitä kiusaajasta niin ja näin...". Iha hullua.

        "ppiuyhyhhg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tekee aivoille niiiiiiin pahaa.
        Sit äiti itse neuvoo: "Ajattele siitä kiusaajasta niin ja näin...". Iha hullua.

        "ppiuyhyhhg"

        Äiti myönsikin tään olevan henkisesti vaarallista,
        Ja mun mielestä henkisestikään vaarallinen ei ole ok, vaikka vanhempieni mielestä on, jos se ei ole tapahtunut fyysisemmin.

        "popuiuyhhyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti myönsikin tään olevan henkisesti vaarallista,
        Ja mun mielestä henkisestikään vaarallinen ei ole ok, vaikka vanhempieni mielestä on, jos se ei ole tapahtunut fyysisemmin.

        "popuiuyhhyhh"

        En halua enää osallistua henkisesti vaaralliseen missään yhtään.

        "ppiuyyyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua enää osallistua henkisesti vaaralliseen missään yhtään.

        "ppiuyyyhhh"

        Mulle on ihan sama millaisia persoonia ihmiset ovat, olkoon narsisteja tai jotain muuta, mutten halua osallistua henkisesti vaaralliseen.


        "popoiouygygg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on ihan sama millaisia persoonia ihmiset ovat, olkoon narsisteja tai jotain muuta, mutten halua osallistua henkisesti vaaralliseen.


        "popoiouygygg"

        Asiasta kolmanteen. Psykopatiaankin liittyy henkistä vaarallisuutta.
        Minä olen vahvasti sitä mieltä, että psykopaattisanan käyttö haukkumasanana tulee lopettaa. Henkilön tunnistaminen psykopaatiksi ei saa johtaa henkilön kaltoinkohteluun. Se olisi syrjintää. Psykopaatin kohteella tulee olla oikeus tunnistaa itsensä sellaiseksi, koska jos psykopaatin kohde ei sitä tee, aiheutuu monenlaisia riskitilanteita. Tuo psykopaatin kohteen oikeus turvata tilanne voidaan muodostaa sitä kautta että samalla on psykopaattien syrjintäkielto. Tällöin asetelmaan ei tule kiusaamista mihinkään suuntaan erehdystapauksissakaan.

        "poijuhjhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiasta kolmanteen. Psykopatiaankin liittyy henkistä vaarallisuutta.
        Minä olen vahvasti sitä mieltä, että psykopaattisanan käyttö haukkumasanana tulee lopettaa. Henkilön tunnistaminen psykopaatiksi ei saa johtaa henkilön kaltoinkohteluun. Se olisi syrjintää. Psykopaatin kohteella tulee olla oikeus tunnistaa itsensä sellaiseksi, koska jos psykopaatin kohde ei sitä tee, aiheutuu monenlaisia riskitilanteita. Tuo psykopaatin kohteen oikeus turvata tilanne voidaan muodostaa sitä kautta että samalla on psykopaattien syrjintäkielto. Tällöin asetelmaan ei tule kiusaamista mihinkään suuntaan erehdystapauksissakaan.

        "poijuhjhhhhh"

        Mun mielestäni tuo pohdintani on järkevä. Ei kukaan ole esittänyt parempaakaan .

        "pouyyhhgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestäni tuo pohdintani on järkevä. Ei kukaan ole esittänyt parempaakaan .

        "pouyyhhgh"

        Koska psykopaatit ei pyri ehkäisemään vaaratilanteita. Ja on kauheeta ei-psykopaatin elää psykopaatin ohjeilla. Melkein mikään ei oo kauheempaa.

        "pouuyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska psykopaatit ei pyri ehkäisemään vaaratilanteita. Ja on kauheeta ei-psykopaatin elää psykopaatin ohjeilla. Melkein mikään ei oo kauheempaa.

        "pouuyhhh"

        Jos ihmisellä ei ole oikeutta tunnistaa psykopaattia hänellehän käy helposti köpelösti psykopaatin kohdatessaan? Eikö vain?
        Miten tää soveltuu yhteen että ihmistä syytetään itse itsensä altistamisesta narsistin tai psykopaatin uhriksi mutta samalla henkilöllä ei ole oikeutta tunnistaakaan narsistia tai psykopaattia ? Miten selitätte tuon epäloogisuuden ? Miten voi edellyyttää osaavan välttää narsistin kohteeksi joutuminen samalla kun on ehdottoman kiellettyä kenenkään muun kuin lääkärin tunnistaa narsisti? Miten selitätte tuon?

        "ppiuyhgggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihmisellä ei ole oikeutta tunnistaa psykopaattia hänellehän käy helposti köpelösti psykopaatin kohdatessaan? Eikö vain?
        Miten tää soveltuu yhteen että ihmistä syytetään itse itsensä altistamisesta narsistin tai psykopaatin uhriksi mutta samalla henkilöllä ei ole oikeutta tunnistaakaan narsistia tai psykopaattia ? Miten selitätte tuon epäloogisuuden ? Miten voi edellyyttää osaavan välttää narsistin kohteeksi joutuminen samalla kun on ehdottoman kiellettyä kenenkään muun kuin lääkärin tunnistaa narsisti? Miten selitätte tuon?

        "ppiuyhgggg"

        Se tunnistaminenhan täytyy tapahtua ensin, että osaa välttää joutumasta hankaluuksin. Mutta kun kukjaan muu kuin lääkäri ei saa tunnistaa ?
        Mitä järkeä tuossa koko ajatuskuviossa on ?


        "ppuuyyhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tunnistaminenhan täytyy tapahtua ensin, että osaa välttää joutumasta hankaluuksin. Mutta kun kukjaan muu kuin lääkäri ei saa tunnistaa ?
        Mitä järkeä tuossa koko ajatuskuviossa on ?


        "ppuuyyhhhh"

        Minä oon tämmönen Aspergeri joko poimii epäloogisuuksia ajatuskuvioista, en tietokonejärjestelmävirheitä.


        "ppouyhghghhgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon tämmönen Aspergeri joko poimii epäloogisuuksia ajatuskuvioista, en tietokonejärjestelmävirheitä.


        "ppouyhghghhgh"

        Mä en osaa ajatella epäloogisesti, mun pää menee siitä sekaisin.


        "ppoiujhjhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en osaa ajatella epäloogisesti, mun pää menee siitä sekaisin.


        "ppoiujhjhh"

        Siis mun vika jos en oo tunnistanut narsistia kun vain lääkäri saa tunnistaa ?

        Miten tuon voi selittää järjellä?

        "ppooiuiuhyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mun vika jos en oo tunnistanut narsistia kun vain lääkäri saa tunnistaa ?

        Miten tuon voi selittää järjellä?

        "ppooiuiuhyh"

        Tolleen meidän ihmsten ajatukset saadaan solmuun, kun koko ongelmanasettelu on loogisesti solmu.

        "ppiuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolleen meidän ihmsten ajatukset saadaan solmuun, kun koko ongelmanasettelu on loogisesti solmu.

        "ppiuhhh"

        Näin yksinkertainen solmu tämäkin, muttei sitä helposti huomaa.

        "ppouuuhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin yksinkertainen solmu tämäkin, muttei sitä helposti huomaa.

        "ppouuuhhj"

        Sitten kun tuolla laittaa ajatuksen solmuun sitä pitäisi mennä selvittämään terapiaan jossa se ei koskaan ratkea koska koko ajatus on mahdoton.

        "ppouyhyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun tuolla laittaa ajatuksen solmuun sitä pitäisi mennä selvittämään terapiaan jossa se ei koskaan ratkea koska koko ajatus on mahdoton.

        "ppouyhyhh"

        Eiks ketään muuta vaivaa mitkään epäloogisuudet?

        "ppiuiujhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks ketään muuta vaivaa mitkään epäloogisuudet?

        "ppiuiujhj"

        Mun on pakko nostaa näitä esiin koska en osaa ajatella epäloogisesti-


        "ppuiuhhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun on pakko nostaa näitä esiin koska en osaa ajatella epäloogisesti-


        "ppuiuhhhj"

        Jos ajatus on epälooginen mun ajatus menee auttamattomasti solmuun ja sitten epäloogisuus on nostettava pöydälle,

        "ppuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajatus on epälooginen mun ajatus menee auttamattomasti solmuun ja sitten epäloogisuus on nostettava pöydälle,

        "ppuhhhh"

        Mun mielestä narsistin uhri ei voi olla syypää tilanteeseensa niin kauan kun hänellä ei ole oikeutta tunnistaa narsistia.

        "ppiuhyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä narsistin uhri ei voi olla syypää tilanteeseensa niin kauan kun hänellä ei ole oikeutta tunnistaa narsistia.

        "ppiuhyhh"

        Miksi päädyit kimppaan narsistin kanssa ?
        Siksi, etten ole lääkäri.


        "ppujhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi päädyit kimppaan narsistin kanssa ?
        Siksi, etten ole lääkäri.


        "ppujhhh"

        Tuossa looginen selitys.

        "ppoiuuhyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa looginen selitys.

        "ppoiuuhyh"

        Miksi päädyit narsistin hoviin?

        No tottakai, koska en ole lääkäri. Muiden pitää ummistaa silmänsä.


        "ppiuujhjhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi päädyit narsistin hoviin?

        No tottakai, koska en ole lääkäri. Muiden pitää ummistaa silmänsä.


        "ppiuujhjhhj"

        Kaikista muista tulee narsistin uhri ja narsistin hovia paitsi lääkäristä joka saa tunnistaa.

        "poyhfgfgg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista muista tulee narsistin uhri ja narsistin hovia paitsi lääkäristä joka saa tunnistaa.

        "poyhfgfgg"

        Ja paitsi mahdollisesti niistä jotka ei usko näitä tiettyjä ohjeita....

        "ppuuhhhjjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja paitsi mahdollisesti niistä jotka ei usko näitä tiettyjä ohjeita....

        "ppuuhhhjjhj"

        Ja ryhtyy maallikkoasiantuntijoiksi ominpäin.


        "ppuuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ryhtyy maallikkoasiantuntijoiksi ominpäin.


        "ppuuhhh"

        Mitäs muuta narsistienlapsi voisi olla kuin kokonaan tuhottu tai itseoppinut asiantuntija tai lääkäri ?

        "ppiuuuhhhh"


    • Anonyymi

      Juud 1 sillä he kulkevat Kainin tietä ja heittäytyvät palkan tähden Bileamin eksytykseen ja hukkuvat niskoitteluunsa niinkuin Koora! He likapilkkuina teidän rakkausaterioillanne julkeasti kemuilevat ja itseään kestitsevät. He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä, rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään, harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu. Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet." He ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat himojensa mukaan; heidän suunsa puhuu pöyhkeitä, ja he mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden. Mutta te, rakkaani, muistakaa nämä sanat, mitkä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen apostolit ovat edeltäpäin puhuneet, sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan." Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.

      • Anonyymi

        Tosiaankin myöskin ongelmani on että haluan kulkea Jumalan tietä ja äitini on sanonut että hänen päämääränsä on sitten päinvastainen. Tämä on siten uskonnollisessakin mielessä minulle hankala loukku,


        "ppiouiuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaankin myöskin ongelmani on että haluan kulkea Jumalan tietä ja äitini on sanonut että hänen päämääränsä on sitten päinvastainen. Tämä on siten uskonnollisessakin mielessä minulle hankala loukku,


        "ppiouiuhhh"

        Mikäs trauma teilla on kun olette langenneet narsistiin?
        Höpönhöpön. Kyse on siitä, ettenole lääkäri, joten en saa tunnistaa narsistia alkuunkaan.

        "ppiuuyyhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs trauma teilla on kun olette langenneet narsistiin?
        Höpönhöpön. Kyse on siitä, ettenole lääkäri, joten en saa tunnistaa narsistia alkuunkaan.

        "ppiuuyyhhhh"

        Joten vaikka tunnistaisinkin mun pitää vain ummistaa silmät sosiaalisten säännöstöjen vuoksi. Tuossa faktaa, Syy ei ole missään traumassa,.

        "ppiuyhyhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten vaikka tunnistaisinkin mun pitää vain ummistaa silmät sosiaalisten säännöstöjen vuoksi. Tuossa faktaa, Syy ei ole missään traumassa,.

        "ppiuyhyhhhh"

        Nartsistienlapselle tie ulos kuviosta ei ole kuin opiskella lääkäriksi tai kulkea hieman sosiaalisten normien vastaisesti.

        "ppouuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nartsistienlapselle tie ulos kuviosta ei ole kuin opiskella lääkäriksi tai kulkea hieman sosiaalisten normien vastaisesti.

        "ppouuhhhh"

        Ainakin jos ei halua turhaan terapiaan paisuttelemaan jotain traumaa turhan takia.

        "ppiuuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin jos ei halua turhaan terapiaan paisuttelemaan jotain traumaa turhan takia.

        "ppiuuhhhh"

        Kysehän on tunnistusoikeuden vallasta,

        "ppuiuyhyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysehän on tunnistusoikeuden vallasta,

        "ppuiuyhyh"

        Oleellisempaa on tunnistusoikeuden valta kuin mikään trauma,


        "popuiyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleellisempaa on tunnistusoikeuden valta kuin mikään trauma,


        "popuiyyy"

        Trauma on vain lääkärin mieliksi kieriskelyä, jotta lääkäri suostuisi tunnistamaan itsen puolesta sen mitä itse ei saa tunnistaa,


        "ppoiuuhyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trauma on vain lääkärin mieliksi kieriskelyä, jotta lääkäri suostuisi tunnistamaan itsen puolesta sen mitä itse ei saa tunnistaa,


        "ppoiuuhyh"

        Tuossa narsismiongelmassa on pohjimmiltaan kyse sosiaalisista säännöstöistä.

        "ppiuuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa narsismiongelmassa on pohjimmiltaan kyse sosiaalisista säännöstöistä.

        "ppiuuhhhh"

        Miten sä voit tunnistaa narsistin, jos et saa narsistia tunnistaa? Siinä ydinkysymys,


        "ppiuhyuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä voit tunnistaa narsistin, jos et saa narsistia tunnistaa? Siinä ydinkysymys,


        "ppiuhyuhhh"

        Vai miten sun se pitää tehdä ? Tunnistaa vaan sääntöjen vastaisesti ja toimia sen mukaan, muttei kertoa kelleen?

        "ppiuuyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai miten sun se pitää tehdä ? Tunnistaa vaan sääntöjen vastaisesti ja toimia sen mukaan, muttei kertoa kelleen?

        "ppiuuyyy"

        Eli koko sääntö onkin kehitetty vain salaa rikottavaksi mitä edellytetään kunnon ihmiseltä?

        "ppiiuuuyu


    • Anonyymi

      Hallitus teki esityksellään 184/1999 toisesta valehtelun käytännössä rankaisettomaksi poistamalla aiemman rikoslain säätämisestä lähtien voimassa olleen valehtelusta syytetyn velvollisuuden osoittaa valehtelunsa todeksi.
      Uudistuksen jälkeen tämän käänteisen rikoksen syylliseen alettiin soveltamaan yleistä rikosoikeudellista syyttämättömyysolettamaa ja asianomistajan todistamistaakkaa, mikä on mahdotonta valehtelun suhteen.
      Nyt uhrista voidaan tehdä syyllinen oikeusprosessiin kirjatulla periaatteella. Tämä herättää kysymyksiä Suomen oikeusjärjestelmän puolueettomuudesta ja sen johdosta yleensäkin sen oikeudellisuudesta.

      • Anonyymi

        Toi on vähän monimutkanen.
        Ei oikeen niinkään voi olla, ettei mitään semmosta saisi sanoa mitä ei pysty todistamaan todeksi.
        Jonkun asian voi esim. aavistaa ja pystyä todistamaan kymmenen vuoden päästä. Ainakin itselle käy tuommosta,


        "ppikujhjhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on vähän monimutkanen.
        Ei oikeen niinkään voi olla, ettei mitään semmosta saisi sanoa mitä ei pysty todistamaan todeksi.
        Jonkun asian voi esim. aavistaa ja pystyä todistamaan kymmenen vuoden päästä. Ainakin itselle käy tuommosta,


        "ppikujhjhhh"

        Ja kyllä siis minä pystyn joidenkion minusta valehdelleiden puheita osoittamaan valeeksi.
        Vaikka senkin joka täällä netissä väittää että olen vanha ukko.


        "pouyyyyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä siis minä pystyn joidenkion minusta valehdelleiden puheita osoittamaan valeeksi.
        Vaikka senkin joka täällä netissä väittää että olen vanha ukko.


        "pouyyyyhh"

        Mä oon joutunut harjotteleen tuota harvinaisen paljon, että miten mä perustelenminusta valehtelijan puheet valeeksi. Oon siinä aika hyväkin.

        "ppiujhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon joutunut harjotteleen tuota harvinaisen paljon, että miten mä perustelenminusta valehtelijan puheet valeeksi. Oon siinä aika hyväkin.

        "ppiujhhhhh"

        Mutta viimenen perusteluprosessi johon jouduin oli jo melkoisen vaativaa tasoa.

        "pouygg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta viimenen perusteluprosessi johon jouduin oli jo melkoisen vaativaa tasoa.

        "pouygg"

        Kestääkseni näitä juttuja olen ottanut älyllisen kiinnostuksen ja haasteen näkökulmasta niitä.

        "ppiuuhyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestääkseni näitä juttuja olen ottanut älyllisen kiinnostuksen ja haasteen näkökulmasta niitä.

        "ppiuuhyhh"

        Oon joutunut kohta perustelemaan jo joka sortin valetta vastaan.

        "pouyyhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon joutunut kohta perustelemaan jo joka sortin valetta vastaan.

        "pouyyhhhh"

        Noh , onneks oon ihminen jolla sattuu olemaan perustelukiinnostus.


        "ppouuyyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh , onneks oon ihminen jolla sattuu olemaan perustelukiinnostus.


        "ppouuyyyy"

        Tuo hallituksen muutos on mun mielestä järkevä, koska eihän se olis järkevää, että jengi kuluttaisi aikaansa vielä ylimääräisesti todistaakseen valetta todeksi pelastaakseen itsensä .

        "ppiuiuyyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo hallituksen muutos on mun mielestä järkevä, koska eihän se olis järkevää, että jengi kuluttaisi aikaansa vielä ylimääräisesti todistaakseen valetta todeksi pelastaakseen itsensä .

        "ppiuiuyyhh"

        Sehän lisäisi väärinkäytöksä sitä kohdetta kohtaan kun valetta hänestä jollainkepulikonstilla vielä yritettäisiin todistaa todeksi.


        "ppoiuyyyhy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän lisäisi väärinkäytöksä sitä kohdetta kohtaan kun valetta hänestä jollainkepulikonstilla vielä yritettäisiin todistaa todeksi.


        "ppoiuyyyhy"

        Paremoi niin, että kohde todistaa valeeksi.,


        "ppuuyyhyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paremoi niin, että kohde todistaa valeeksi.,


        "ppuuyyhyh"

        Josko tämä nyt riittäisi,
        Palstakirjoittajan roolia oon tässä haaveillut jo pidempään loppusuoralle,


        "ppiuyyygh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Josko tämä nyt riittäisi,
        Palstakirjoittajan roolia oon tässä haaveillut jo pidempään loppusuoralle,


        "ppiuyyygh"

        Kun nää kumpuaa noista minun ja äitini erilaisista päämääristä.


        "ppoiiujjhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nää kumpuaa noista minun ja äitini erilaisista päämääristä.


        "ppoiiujjhhh"

        Hankalaa tämmönen:

        "Minä haluan kulkea Jumalan tietä"

        "Ja mun päämäärä on sitten päinvastainen"

        "Arvostan lempeitä tunteita"

        "sellaisilla ei ole mitään virkaa ei tarvita mihinkään"


        jne.

        "ppoiuyhghghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankalaa tämmönen:

        "Minä haluan kulkea Jumalan tietä"

        "Ja mun päämäärä on sitten päinvastainen"

        "Arvostan lempeitä tunteita"

        "sellaisilla ei ole mitään virkaa ei tarvita mihinkään"


        jne.

        "ppoiuyhghghh"

        Lista jatkuu väitteillä:

        "Totuus voittaa"

        "Vale voittaa".
        jne.

        Hankala tollain äiti,


        "ppiuuyyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lista jatkuu väitteillä:

        "Totuus voittaa"

        "Vale voittaa".
        jne.

        Hankala tollain äiti,


        "ppiuuyyhhh"

        Haluisin tehdä muutakin kuin edellä mainittua kiistaa,.


        "ppiuyyygg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin tehdä muutakin kuin edellä mainittua kiistaa,.


        "ppiuyyygg"

        Jos kaks henkilöä kokee kaiken päinvastoin, eiks se oo paras katkasta yhteys, Sehän on muutoin umpikuja.


        "ppoiuuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaks henkilöä kokee kaiken päinvastoin, eiks se oo paras katkasta yhteys, Sehän on muutoin umpikuja.


        "ppoiuuuu"

        Ja siis äitihän näyttää oikeessa olevalle siinä tapauksessa että mulla menee kaikki pieleen.
        Mulle ei ole mitään haittaa siitä jos äidillä menee hyvin.

        "ppiuyhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis äitihän näyttää oikeessa olevalle siinä tapauksessa että mulla menee kaikki pieleen.
        Mulle ei ole mitään haittaa siitä jos äidillä menee hyvin.

        "ppiuyhhhhh"

        Eli kiista äidin kanssa johtaa yrityksiin ajaa asiani pieleen. Joten siks tätä ei kannata pelata ollenkaan,

        "ppiujjjj"


      • Anonyymi

        Epärehelliset toimijat ovat löytäneet lain porsaanreijän.
        Hyvämaineisia yhteiskunnan toimijoita kaadetaan rikollisuuden tieltä.


    • Anonyymi

      Minua on mustamaalattu molempien venhempieni toimesta. Tarkoitus on ollut puolisoidensa kunnian säilyttäminen. Itse ole lopullisen uupunut tähän tosiasiaan että he ovat merkinneet enemmän kuin ja totuus. Mitä siinä voi enää tehdä kuin nostaa kätensä pystyyn ja onnitella kunnioitettavia "voittajia". Vastassa oli lapsi.

      • Anonyymi

        Ihan älytöntä juttua "voittaa" oma kiltti lapsensa.

        "ppoiuuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan älytöntä juttua "voittaa" oma kiltti lapsensa.

        "ppoiuuuu"

        Olen sitä mieltä että asiallista vanhempaa ei haittaa se, jos lapsi on itseään kyvykkäämpi tms. päinvastoin. Mutta jopa kriisipuhelimessa on vastaajia, joiden mielestä vanhempaa loukkaa, jos lapsella on vanhempaa enemmän kykyjä. Hämmästyttää minua. Minulle se on itsestäänselvää, että se on hyvä vaan jos lapsi on vanhempaansa kehittyneempi. Niinhän se kuuluu mennä, jotta kehitys menee eteenpäin.

        "ppiiuuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä että asiallista vanhempaa ei haittaa se, jos lapsi on itseään kyvykkäämpi tms. päinvastoin. Mutta jopa kriisipuhelimessa on vastaajia, joiden mielestä vanhempaa loukkaa, jos lapsella on vanhempaa enemmän kykyjä. Hämmästyttää minua. Minulle se on itsestäänselvää, että se on hyvä vaan jos lapsi on vanhempaansa kehittyneempi. Niinhän se kuuluu mennä, jotta kehitys menee eteenpäin.

        "ppiiuuhhhh"

        Yrittäähän köyhät kehitysmaalaistkin saada lapsiaan itseään korkeampaan koulutukseen ja se on usein päämäärä, jopa kulttuureissa, joissa on voimakas vanhempien kunnioitus.

        "poiuuyuyhyuh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäähän köyhät kehitysmaalaistkin saada lapsiaan itseään korkeampaan koulutukseen ja se on usein päämäärä, jopa kulttuureissa, joissa on voimakas vanhempien kunnioitus.

        "poiuuyuyhyuh"

        Ei lapsen vanhempaansa suuremmat kyvyt loukkaa vanhemman kunnioutusta normaalisti ajatellen. Se loukkaa lapsen kehitysta rajoittaa kehitystä itsensä ohi,


        "ppiuuhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lapsen vanhempaansa suuremmat kyvyt loukkaa vanhemman kunnioutusta normaalisti ajatellen. Se loukkaa lapsen kehitysta rajoittaa kehitystä itsensä ohi,


        "ppiuuhh"

        Mutta kokeilin kerran kriisipuhelimeen.
        Sanoin: "Minulla on kykyjä joita vanhemmallani ei ole."
        Puhettani pidettiin loukkaavana. Minua hämmästyttää tällainen kulttuuri. En edes tiennyt 40 vuoteen, että tällaista on.

        "ppiiuuhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kokeilin kerran kriisipuhelimeen.
        Sanoin: "Minulla on kykyjä joita vanhemmallani ei ole."
        Puhettani pidettiin loukkaavana. Minua hämmästyttää tällainen kulttuuri. En edes tiennyt 40 vuoteen, että tällaista on.

        "ppiiuuhjh"

        Mä luulin että suomalaisessa kulttuurissa hyväksytään jopa lapsen vanhempiaan vastaan kapinointi poikkeuksena monista muista kulttuureista, mutta asia olikin käytännössä lähes päinvastoin. Mua tuli suomalaisessa kulttuurissa kriisipuhelimessa vastaan kaikkein voimakkain vanhemmalle alistaminen ja YLI 40 vuotiaana. Elämä yllätyksiä täynnä.


        "popuyhyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulin että suomalaisessa kulttuurissa hyväksytään jopa lapsen vanhempiaan vastaan kapinointi poikkeuksena monista muista kulttuureista, mutta asia olikin käytännössä lähes päinvastoin. Mua tuli suomalaisessa kulttuurissa kriisipuhelimessa vastaan kaikkein voimakkain vanhemmalle alistaminen ja YLI 40 vuotiaana. Elämä yllätyksiä täynnä.


        "popuyhyhh"

        Ja tää on tosi vaikeeta uskonnollisesti jos itselle on Jumala tärkeä ja vanhemmalle ei, ja pitäisi alistua vanhemmalle, siitä tulee teologinen ongelma myöskin.


        "ppoiuuyhyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tää on tosi vaikeeta uskonnollisesti jos itselle on Jumala tärkeä ja vanhemmalle ei, ja pitäisi alistua vanhemmalle, siitä tulee teologinen ongelma myöskin.


        "ppoiuuyhyh"

        Aikuisen ihmisen ei tarvi alistua vanhemmalle (varsinkaan kun nykyään lastenkaan ei tarvi), se on ainoa järkevä johtopäätelmä tässä.

        "popiuuyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisen ihmisen ei tarvi alistua vanhemmalle (varsinkaan kun nykyään lastenkaan ei tarvi), se on ainoa järkevä johtopäätelmä tässä.

        "popiuuyhhh"

        Se on tyypillisesti narsismiin liittyvä ominaisuus: ei haluta lapsensa kehittyvän itsensä ohi.

        "ppoiikjjhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tyypillisesti narsismiin liittyvä ominaisuus: ei haluta lapsensa kehittyvän itsensä ohi.

        "ppoiikjjhjhj"

        Siis tuo tiedetään liittyvän narsismiin.-


        "ppoiuuuhhuh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuo tiedetään liittyvän narsismiin.-


        "ppoiuuuhhuh"

        Mun mielestä minä olen olemukseltanikin vanhempiani kypsemmän oloinen.


        "ppoiuyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä minä olen olemukseltanikin vanhempiani kypsemmän oloinen.


        "ppoiuyhhh"

        Mulla ei aivovaurion aikana ollut ihan normaalia omaa tahtoa siitä tuli se ongelma, kun tuota tilaani käytettiin hyväksi.

        "ppoiuuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei aivovaurion aikana ollut ihan normaalia omaa tahtoa siitä tuli se ongelma, kun tuota tilaani käytettiin hyväksi.

        "ppoiuuhhhh"

        Mä en osannut edes kävellä kaupungilla tai käydä kaupassa sen onnettomuuden jälkeen. . Ja oonhan mä nuorena osannut jopa yksin matkustaa ulkomailla. Nyt nuo kyvyt on noiden väliltä. Sen vamman aikana jouduin asioimaan virallisesti ja roikuin äitini käsipuolessa. Sai varmasti avuttoman vaikutelman, muttei se ole minun persoona vaan oli aivovaurio.

        "ppiuhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en osannut edes kävellä kaupungilla tai käydä kaupassa sen onnettomuuden jälkeen. . Ja oonhan mä nuorena osannut jopa yksin matkustaa ulkomailla. Nyt nuo kyvyt on noiden väliltä. Sen vamman aikana jouduin asioimaan virallisesti ja roikuin äitini käsipuolessa. Sai varmasti avuttoman vaikutelman, muttei se ole minun persoona vaan oli aivovaurio.

        "ppiuhhhhh"

        Mä myös sen onnettomuuden jälkeen yritin tanssia ja yritin isoa hyppyä. jotka oli ennen mun alaani ja putosin ilmasta otsalleni lattialle.

        "poiujhjhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä myös sen onnettomuuden jälkeen yritin tanssia ja yritin isoa hyppyä. jotka oli ennen mun alaani ja putosin ilmasta otsalleni lattialle.

        "poiujhjhhhh"

        Eli saatto tulla kaksi aivovaurioo


        "ppoiuuhjhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli saatto tulla kaksi aivovaurioo


        "ppoiuuhjhjh"

        Niin aivovaurion johdosta mulla tuli epäövarmuuden tunnetta asioiden tietämisestä, havaitsemisesta ja hallinnassa pitämisestä. Kaikissa ongelmissani oli kyse siitä.
        Ei mulla muuten mitään ongelmia oo.


        "ppoiuuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin aivovaurion johdosta mulla tuli epäövarmuuden tunnetta asioiden tietämisestä, havaitsemisesta ja hallinnassa pitämisestä. Kaikissa ongelmissani oli kyse siitä.
        Ei mulla muuten mitään ongelmia oo.


        "ppoiuuhhh"

        Aivovauriossa mun aivot jankkas yhtä ja samaa lausetta millä asialla mua peloteltiin aivovaurion alussa viisi vuotta. Että oli helvitti kun ei saanut sitä lausetta pois. Viimeinkin se lause on loppunut jankkaamasta,


        "ppiuuyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivovauriossa mun aivot jankkas yhtä ja samaa lausetta millä asialla mua peloteltiin aivovaurion alussa viisi vuotta. Että oli helvitti kun ei saanut sitä lausetta pois. Viimeinkin se lause on loppunut jankkaamasta,


        "ppiuuyhhh"

        Sen tunsi selövästi että ongelma oli mekaaninen, mun aivot ei totellut mun omia käskyjä esim lopettaa se lause,


        "ppoiuuuyhyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tunsi selövästi että ongelma oli mekaaninen, mun aivot ei totellut mun omia käskyjä esim lopettaa se lause,


        "ppoiuuuyhyh"

        Sitä mukaa kun halvausoireet on poistuneet ja liikuntakyky lisääntynyt myös mun aivojen tottelua palautunut.

        "ppiuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä mukaa kun halvausoireet on poistuneet ja liikuntakyky lisääntynyt myös mun aivojen tottelua palautunut.

        "ppiuhhhh"

        Mutta tuossa tilassa oli hirveetä joutua manipuloivien tyyppien kohteeksi. Nyt mulla aivot tottelee mua sen verran että pääsen niistä eroon, enkä takaisin vaikutusvaltaansa halua, Vaarallisia tyyppejä.


        "pouiyggggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuossa tilassa oli hirveetä joutua manipuloivien tyyppien kohteeksi. Nyt mulla aivot tottelee mua sen verran että pääsen niistä eroon, enkä takaisin vaikutusvaltaansa halua, Vaarallisia tyyppejä.


        "pouiyggggg"

        Mutta sitä mä ihmettelen kun jotkut ihmiset ei ilman aivovauriotakaan ymmärrä mitään, vai onko heilläkin tietämättään aivovaurio.

        "ppijuhhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitä mä ihmettelen kun jotkut ihmiset ei ilman aivovauriotakaan ymmärrä mitään, vai onko heilläkin tietämättään aivovaurio.

        "ppijuhhhhhh"

        Mun oma tahtoni on kaikista muista aiheista eroon paitsi taiteesta, älyllisyydestä, herkistä tunteista ja Jumalasta

        "ppuhghhhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun oma tahtoni on kaikista muista aiheista eroon paitsi taiteesta, älyllisyydestä, herkistä tunteista ja Jumalasta

        "ppuhghhhhj"

        Noi on olleet minulle tärkeet arvot ja kiinnostus 16-vuotiaasta asti tietoisesti


        "ppuiuyyhhghg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi on olleet minulle tärkeet arvot ja kiinnostus 16-vuotiaasta asti tietoisesti


        "ppuiuyyhhghg"

        Sosiaalinenongelmani on toimiminen ihmisten kanssa jotka eivät pidä noista aiheista tai vastustavat niitä.


        "ppuyhggggh"


    • Anonyymi

      Akkako kyseessä?

      • Anonyymi

        Joo minä olen 50 vuotias nainen, mutten oo koskaan samaistunut akaksi.

        "pouuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo minä olen 50 vuotias nainen, mutten oo koskaan samaistunut akaksi.

        "pouuhhh"

        Minä en oo silleen hirveen akkamainen.

        "ppjujhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en oo silleen hirveen akkamainen.

        "ppjujhhh"

        Äänesträ päättelevät minua 20-30 vuotiaaksi


        "ppuuyhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänesträ päättelevät minua 20-30 vuotiaaksi


        "ppuuyhhhh"

        Siinä Luoja korvannut mulle menetetyn vuosikymmenen ja nuoruuden kidutuksessa, että saan vielä tässä iässä elää suht nuorena.


        "ppiuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä Luoja korvannut mulle menetetyn vuosikymmenen ja nuoruuden kidutuksessa, että saan vielä tässä iässä elää suht nuorena.


        "ppiuhhhh"

        Noh kirjoitin tän tänne varmuuden vuoksi jos jostain ilmestyy jonnein jotain edistyksestäni kateellisia mustamaalaajia, niin tietää vähän mistä on kyse,

        "ppoiuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh kirjoitin tän tänne varmuuden vuoksi jos jostain ilmestyy jonnein jotain edistyksestäni kateellisia mustamaalaajia, niin tietää vähän mistä on kyse,

        "ppoiuhhhh"

        Niitä vois teoriassa ilmestyä niistä peleistä joita tapahtui hermostovaurioni aikana, koska tuolloin minulla oli alentunut aivokapasiteetti.


        "ppiuuhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä vois teoriassa ilmestyä niistä peleistä joita tapahtui hermostovaurioni aikana, koska tuolloin minulla oli alentunut aivokapasiteetti.


        "ppiuuhhhhh"

        Että ihan "tunnustan" väliaikaisen alentuneen aivokapasiteettini, joka ajoittuu tähän väliin siitä päivästä josta olen alunperin ilmoittanut hermostovaurion tapahtuneen.


        "popiuyyhhyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että ihan "tunnustan" väliaikaisen alentuneen aivokapasiteettini, joka ajoittuu tähän väliin siitä päivästä josta olen alunperin ilmoittanut hermostovaurion tapahtuneen.


        "popiuyyhhyh"

        Mutta että tuohon tilaan ei ole tarkoitus jäädä.


        "ppiuuyyyhyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta että tuohon tilaan ei ole tarkoitus jäädä.


        "ppiuuyyyhyh"

        Tämmösestä syystä mun mielestä on tärkeää ilmoittaa tuommoiset tapaturmat vaikka niistä ei ketään syytettäisi tai mitään korvauksia ei annettaisi.


        "ppiuyhhhjhnhn"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmösestä syystä mun mielestä on tärkeää ilmoittaa tuommoiset tapaturmat vaikka niistä ei ketään syytettäisi tai mitään korvauksia ei annettaisi.


        "ppiuyhhhjhnhn"

        Ideana mulla on se että haluan sosiaalisesti uudelleen korottaa aivokapasiteettini alunperäiselle tasolle, joka ilmenee elämästäni etten tapaturmaa.


        "ppoiuuyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ideana mulla on se että haluan sosiaalisesti uudelleen korottaa aivokapasiteettini alunperäiselle tasolle, joka ilmenee elämästäni etten tapaturmaa.


        "ppoiuuyhhh"

        Kun tässä välissä on käynyt muunmuassa sellaista että minusta on luultu etten ollutkaan oikeesti se henkiklö jona minua nuorena pidettiin. Nimenomaan hän olen oikeasti. Tuo aivovaurioinen välissä on aivovaurioinen.

        "ppuuyuhyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tässä välissä on käynyt muunmuassa sellaista että minusta on luultu etten ollutkaan oikeesti se henkiklö jona minua nuorena pidettiin. Nimenomaan hän olen oikeasti. Tuo aivovaurioinen välissä on aivovaurioinen.

        "ppuuyuhyhhh"

        Niin tästä syystä voi ilmetä vähän sekaannusta, että kuka tää henkilö nyt oikeen sitten on.
        Mutta että se selviää parhaiten suoraan minun kanssani.

        "ppiiuuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tästä syystä voi ilmetä vähän sekaannusta, että kuka tää henkilö nyt oikeen sitten on.
        Mutta että se selviää parhaiten suoraan minun kanssani.

        "ppiiuuuu"

        Ja aktiivisesti pyrin kokoamaan oman luonnollisen persoonani takaisin tuosta hajittaneesta hermostovauriokokemuksesta.


        "ppoiuuuhh"


    • Anonyymi

      On varmasti vaikeaa selvitä tuollaisessa pelissä! Itse varmaan, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, yrittäisin jättää asiat omaan arvoonsa ja keskittyä toimimaan oikein. Muista että sinä olet se, joka tietää totuuden, joten älä ota kannettavaksi häpeää ja taakkaa, mikä ei sinulle kuulu. Toimiessasi oikein ja järkevästi, asetat pahanpuhujat itsensä erikoiseen valoon.

      • Anonyymi

        Tämä on ihan totta ja tämä on nimenomainen tavoitteeni.
        Syy miksi tämä koitui niin monimutkaiseksii on se, että jouduin hermostivaurioituneena manipuloiduksi koska en omin aistein juurikaan kyennyt hahmottamaan mitä ylipäätäänkään tapahtuu, joten jouduin kysymään sitä muilta ja he huijasivat minua siitä mitä fyyisessä maailmassa jota en aistein tavoittanut, tapahtuu. Kun siis jouduin elämään muutaman vuoden pääosin sen varassa miten muut minulle todellisuuden kuvailevat koska vain sisäöisen maailman aivotoiminnot minulla toimi edelleen hyvin. Niin oli vaikea isata toimia oikein kun ei tiennyt ylipäätäänkään mitä tapahtui ja oli menossa, Nyt olen saanut sitä yhä paremmin selville mitä oikeasti tapahtuu, niin osaan toimiakin oikeemmin ja järkevämmin


        "popoiyhggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ihan totta ja tämä on nimenomainen tavoitteeni.
        Syy miksi tämä koitui niin monimutkaiseksii on se, että jouduin hermostivaurioituneena manipuloiduksi koska en omin aistein juurikaan kyennyt hahmottamaan mitä ylipäätäänkään tapahtuu, joten jouduin kysymään sitä muilta ja he huijasivat minua siitä mitä fyyisessä maailmassa jota en aistein tavoittanut, tapahtuu. Kun siis jouduin elämään muutaman vuoden pääosin sen varassa miten muut minulle todellisuuden kuvailevat koska vain sisäöisen maailman aivotoiminnot minulla toimi edelleen hyvin. Niin oli vaikea isata toimia oikein kun ei tiennyt ylipäätäänkään mitä tapahtui ja oli menossa, Nyt olen saanut sitä yhä paremmin selville mitä oikeasti tapahtuu, niin osaan toimiakin oikeemmin ja järkevämmin


        "popoiyhggg"

        Siis kun voin enenevässä määrin käyttää omia aistejani todellisuuden hahmottamiseen eikä minun tarvitse kysyä sitä muilta mikä se on.

        Ihmiset on sen verran törkeitä, että moni huijasi vammaista, En koskaan toimi tahallani typerästi. Vaan tarkoitus on olla aina asiallinen. Vaikka toki huumori jne on sallittua,

        "ppihjhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kun voin enenevässä määrin käyttää omia aistejani todellisuuden hahmottamiseen eikä minun tarvitse kysyä sitä muilta mikä se on.

        Ihmiset on sen verran törkeitä, että moni huijasi vammaista, En koskaan toimi tahallani typerästi. Vaan tarkoitus on olla aina asiallinen. Vaikka toki huumori jne on sallittua,

        "ppihjhhhhh"

        Tänne tahallani en vaivaudu kirjoittamaan hienosti. Koska ei ole mitään järkeä, että vaikka julkaisin parhaan taiteeni täällä anonyymisti ilmaiseksi. Niin jätän tahallani parhaan aiheiston täältä pois jotten itse menetä sitä.


        "ppiuhyhhhhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne tahallani en vaivaudu kirjoittamaan hienosti. Koska ei ole mitään järkeä, että vaikka julkaisin parhaan taiteeni täällä anonyymisti ilmaiseksi. Niin jätän tahallani parhaan aiheiston täältä pois jotten itse menetä sitä.


        "ppiuhyhhhhhj"

        Minun mustamaalaajiani kuten äitiäni ärsyyttääkin juuri se ettei minua saa suuttumaan millään.

        Minua ei saa siksikään suuttumaan, että vaurioituneessa hermostossa on niin paljon työtä pärjätän sen kanssa, että jos vielä alkaisin saattamaan hermostoani pois tasapainosta jollain suuttumuksella en yksinkertaisesti pärjäisi. Joten jo ihan järki ja käytännön syistä jätän kaikki suuttumiset väliin. En tarvi niitä mihinkään.


        "ppjuhhghjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mustamaalaajiani kuten äitiäni ärsyyttääkin juuri se ettei minua saa suuttumaan millään.

        Minua ei saa siksikään suuttumaan, että vaurioituneessa hermostossa on niin paljon työtä pärjätän sen kanssa, että jos vielä alkaisin saattamaan hermostoani pois tasapainosta jollain suuttumuksella en yksinkertaisesti pärjäisi. Joten jo ihan järki ja käytännön syistä jätän kaikki suuttumiset väliin. En tarvi niitä mihinkään.


        "ppjuhhghjhj"

        Jos mun tarttis suuttua mun aivot menis inhottavaan kaoottiseen tilaan ja haluan toki säästää itseni moiselta kärsimykseltä jo ihan itsekkäistä syistäkin.
        Joten siis mitä mä millään semmosella suuttumisella tekisin.
        Muiden mieliksi alkaisin suuttumaan ? En mä jaksa.

        "ppouygghhgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mun tarttis suuttua mun aivot menis inhottavaan kaoottiseen tilaan ja haluan toki säästää itseni moiselta kärsimykseltä jo ihan itsekkäistä syistäkin.
        Joten siis mitä mä millään semmosella suuttumisella tekisin.
        Muiden mieliksi alkaisin suuttumaan ? En mä jaksa.

        "ppouygghhgh"

        Mua ei yksinkertaisen kiinnosta suuttumuksen tunnetila. Tuntuis pelottavan kaoottiselle,.

        Ei siitä olis mulle kuin vaivaa. Mua kiinnostaa ihan toisenlaiset tunnetilat. Kauhutiloja mulle vielä pystytään aiheuttamaan valitettavasti, Mutta siis on siinäkin jollakin motiivit.,

        "ppiuhhhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei yksinkertaisen kiinnosta suuttumuksen tunnetila. Tuntuis pelottavan kaoottiselle,.

        Ei siitä olis mulle kuin vaivaa. Mua kiinnostaa ihan toisenlaiset tunnetilat. Kauhutiloja mulle vielä pystytään aiheuttamaan valitettavasti, Mutta siis on siinäkin jollakin motiivit.,

        "ppiuhhhjh"

        mulle selvisi kriisipuhelimesta uutta. Mua pidetään "häirikkösoittajana" koska vaikutan liian asialliselle soittamaan kriisipuhelimeen.
        Mulle selitettiin että se semmoinen karu kohtelu ei ole tarkoitettu monta kertaa soittaneille vaan huonosti käyttätyville häiriköille, Ihmettelin että kuinka minö sitten semmosta kohtelua saan vaikken koskaan puhu asiattomasti törkeesti tai mitään semmosta,
        No kuulemma mahdollisesti siksi että kuulostan liian asialliselle joten soittamiseni kuulostanee turhalle,
        Mutta tämä on paradoksaalista että saa häirikön kohtelun koska kuulostaa niin asialliselle,


        "ppuhghhjjkkj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulle selvisi kriisipuhelimesta uutta. Mua pidetään "häirikkösoittajana" koska vaikutan liian asialliselle soittamaan kriisipuhelimeen.
        Mulle selitettiin että se semmoinen karu kohtelu ei ole tarkoitettu monta kertaa soittaneille vaan huonosti käyttätyville häiriköille, Ihmettelin että kuinka minö sitten semmosta kohtelua saan vaikken koskaan puhu asiattomasti törkeesti tai mitään semmosta,
        No kuulemma mahdollisesti siksi että kuulostan liian asialliselle joten soittamiseni kuulostanee turhalle,
        Mutta tämä on paradoksaalista että saa häirikön kohtelun koska kuulostaa niin asialliselle,


        "ppuhghhjjkkj"

        Kun minähän siis soitin sinne puhelimeen sikjsi että pelkösin ettäö jos tietämnättäni ja tahtomattani käyttätydyn jotenkin väärin hermostivaurio-oireisena,
        Niin soitin sen vermistamiseksi ettei mulla tapahdu mitään vakavia vahionkoja kun hermosto toimii vain jonkin verran. Mutta tuohon en saanut mitään asiallista tukea silloin vaan mut manipuloitiin pää ihan pyörälle kaiken maailman jutuilla mitkä lisäsi huolta mahdolisista vahingoista kun hermostovaurion lisäksi päänu puhuttu ihan pyörälle kaikenmaailman jutuilla niin ettei triennyt enää melkeen yhtään missä mennään.


        "ppiuhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minähän siis soitin sinne puhelimeen sikjsi että pelkösin ettäö jos tietämnättäni ja tahtomattani käyttätydyn jotenkin väärin hermostivaurio-oireisena,
        Niin soitin sen vermistamiseksi ettei mulla tapahdu mitään vakavia vahionkoja kun hermosto toimii vain jonkin verran. Mutta tuohon en saanut mitään asiallista tukea silloin vaan mut manipuloitiin pää ihan pyörälle kaiken maailman jutuilla mitkä lisäsi huolta mahdolisista vahingoista kun hermostovaurion lisäksi päänu puhuttu ihan pyörälle kaikenmaailman jutuilla niin ettei triennyt enää melkeen yhtään missä mennään.


        "ppiuhhhhh"

        Mä aloin elämään mulle puhuttuja mielikuvitusjuttuja minun todellisuutena kun elin ihmisten puheiden varassa. Mutta ei ne olleet mun oikea konkreettinen todellisuus.
        Ihmettelenmiten tommosta voi edes tapahtua, eikä kukaan huomaa.


        "ppiujhhhhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä aloin elämään mulle puhuttuja mielikuvitusjuttuja minun todellisuutena kun elin ihmisten puheiden varassa. Mutta ei ne olleet mun oikea konkreettinen todellisuus.
        Ihmettelenmiten tommosta voi edes tapahtua, eikä kukaan huomaa.


        "ppiujhhhhjh"

        Mitä paremmin hahmottaa kuinka asiat ovat sitä paremmin tietää oikeat järkevät siihen tilanteeseen sopivat toimintatavat,.


        "ppijhjjjjkk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä paremmin hahmottaa kuinka asiat ovat sitä paremmin tietää oikeat järkevät siihen tilanteeseen sopivat toimintatavat,.


        "ppijhjjjjkk"

        Eihän siinä ole mitään järjeä jos joku vain keksii jossain puhelimessa kuinka jonkun vieeraan soittajan asiat ovat ja sitten soittaja alkaa elää sitä epärealistista juttua, Esim., että joku vieras puhelinvastaaja päättäis että minkäluontoinen äiti minulla on ja mitä on hänen motiivinsa ja ajatuksensa ja tunteensa,. Eihän mun todellinen äiti sillä perusteella toimi.



        "ppouyghhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä ole mitään järjeä jos joku vain keksii jossain puhelimessa kuinka jonkun vieeraan soittajan asiat ovat ja sitten soittaja alkaa elää sitä epärealistista juttua, Esim., että joku vieras puhelinvastaaja päättäis että minkäluontoinen äiti minulla on ja mitä on hänen motiivinsa ja ajatuksensa ja tunteensa,. Eihän mun todellinen äiti sillä perusteella toimi.



        "ppouyghhjhj"

        Esim. se oli täyttä kuvitelmaa, että mä olisin muka ikäänkuin syntyjään semmoinen tosi vammainen ja olisin ollut hullu vaan ja kuvitellut hermostovaurioitumiseni sellaiseksi. Se ei varmalla ole totta, olen jo sen verran tosi paljon muuttunut lyhyessä ajassa. Ja semmosta kuvitelmaa mua yritettiin painostaa elämään.


        "ppughghhjjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. se oli täyttä kuvitelmaa, että mä olisin muka ikäänkuin syntyjään semmoinen tosi vammainen ja olisin ollut hullu vaan ja kuvitellut hermostovaurioitumiseni sellaiseksi. Se ei varmalla ole totta, olen jo sen verran tosi paljon muuttunut lyhyessä ajassa. Ja semmosta kuvitelmaa mua yritettiin painostaa elämään.


        "ppughghhjjk"

        Eihän se sopis edes yhteen nykyaikaisten perustelujen kanssa että kuulostan liian asialliselle,


        "ppiuhggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se sopis edes yhteen nykyaikaisten perustelujen kanssa että kuulostan liian asialliselle,


        "ppiuhggg"

        Jos olisin syntyjään aivan vammainen ja vielä hullu päällepäätteeksi niin miten mä sitten onnistuisin kuulostamaan niin harvinaisen asialliselle ?


        "ppihgghhjhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin syntyjään aivan vammainen ja vielä hullu päällepäätteeksi niin miten mä sitten onnistuisin kuulostamaan niin harvinaisen asialliselle ?


        "ppihgghhjhjj"

        Mutta eikös nyt jo 50 vuotiaiden naisten ole aikakin kuulostaa asialliselle mieluummin tilanteesta riippumatta, vaikka toki se ei aivovaurioituneena välttämättä onnistu,


        "ppiuyhghhjjjjj"


    • Anonyymi

      Pitää löytää oma itsensä ja tuntea omat mielihalunsa niin hyvin ettei jaksa enää välittää muiden juoruilusta

      • Anonyymi

        Sehän se juuri onkin. Ainoa ongelma mustamaalauksessa on se, että jos on sellaisessa kunnossa tai olosuhteissa , ettei voi poäästä sen alta pois ja joutuu kuuntelemaan sitä monelta suunnalta kaiket päivät se yksinkertaisesti fysiologisesti täyttää koko aivot niin, ettei jää enää tilaa, aikaa tai energiaa keskittyä itseensä ja siten menettää yhteyden jopa omaan kehoonsa kuten minulle kävi.


        "ppugtgghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se juuri onkin. Ainoa ongelma mustamaalauksessa on se, että jos on sellaisessa kunnossa tai olosuhteissa , ettei voi poäästä sen alta pois ja joutuu kuuntelemaan sitä monelta suunnalta kaiket päivät se yksinkertaisesti fysiologisesti täyttää koko aivot niin, ettei jää enää tilaa, aikaa tai energiaa keskittyä itseensä ja siten menettää yhteyden jopa omaan kehoonsa kuten minulle kävi.


        "ppugtgghhh"

        Oikeestaan se on se syy miks alun oerin tulin tänne suomi 24:ään. Liian rankkaa selittää 50 ihmiselle vuoron perään miten he ovat erehtyneet, joten pitää mennä jonnei mikä kerralla tavoittaa suuremman yleisön, niin sitten ei niin hermosto kuormitu siitä urakasta. Rankinta mustamaalauksessa on ihan se urakka selittää asiaansa.

        "ppygghhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeestaan se on se syy miks alun oerin tulin tänne suomi 24:ään. Liian rankkaa selittää 50 ihmiselle vuoron perään miten he ovat erehtyneet, joten pitää mennä jonnei mikä kerralla tavoittaa suuremman yleisön, niin sitten ei niin hermosto kuormitu siitä urakasta. Rankinta mustamaalauksessa on ihan se urakka selittää asiaansa.

        "ppygghhjj"

        Ja toinen syy miks tulin tänne, että vaikka olenkin tosi huonosti kirjoittanut tänne , niin kuitenkin täällä ei voi valehdella mitä minä olen kirjottanut. Täällä on se teksti mikä on.
        Niin sai edes jotain tolkkua siihen verrattuna että 50 ihmistä pyörittää omaa mielikuvitusjuttuaan minusta, Mä ihmetelen ettei kukaan auttaja osaa ajatella asiaa fysiologisen kuormittumisen kannalta edes vaikka olis autistinen ja aivovaurioitunut,

        He vaan kuorimittaa minkä jaksaa ja loukkaantuu jos ei heidän hermoston kuorimituksensa auta, Tuolta osin en voi kuin ihmetellä empatiakyvyn vähäisyyttä
        "ppihjghgvbvbvbb"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toinen syy miks tulin tänne, että vaikka olenkin tosi huonosti kirjoittanut tänne , niin kuitenkin täällä ei voi valehdella mitä minä olen kirjottanut. Täällä on se teksti mikä on.
        Niin sai edes jotain tolkkua siihen verrattuna että 50 ihmistä pyörittää omaa mielikuvitusjuttuaan minusta, Mä ihmetelen ettei kukaan auttaja osaa ajatella asiaa fysiologisen kuormittumisen kannalta edes vaikka olis autistinen ja aivovaurioitunut,

        He vaan kuorimittaa minkä jaksaa ja loukkaantuu jos ei heidän hermoston kuorimituksensa auta, Tuolta osin en voi kuin ihmetellä empatiakyvyn vähäisyyttä
        "ppihjghgvbvbvbb"

        Siis mähän päädyin tähän kirjoittamiseen tuota "auttajien" kuormitusta purkamaan tänne ulos. Heillä oli niin kauheesti kaiken aiheista juttua mikä ei mitään liity minuun ja se kuitenkinliitettiin minuun, ettö olin tulla hulluksi. Siis kaikenlaisten kriisipuhelinsoittajien asiat liitettiin minuun.

        "ppouhyhghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mähän päädyin tähän kirjoittamiseen tuota "auttajien" kuormitusta purkamaan tänne ulos. Heillä oli niin kauheesti kaiken aiheista juttua mikä ei mitään liity minuun ja se kuitenkinliitettiin minuun, ettö olin tulla hulluksi. Siis kaikenlaisten kriisipuhelinsoittajien asiat liitettiin minuun.

        "ppouhyhghhh"

        Minulla oli kaikki mahdolliset kuviteltavissa olevat häiriöt, olin myös joku toinen puhelimen käöyttäjä asperger kuten myös puhelimem häiriköt ja pilasoittaja, ja kaikkea mitä vastaajat olivat kuulleet olevan olemassa kuten toisia huvikseen narsistiksi haukkujia, kypsymättömiä lapsia, Kaikkea muuta kuin minä.,


        "ppihhggbhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli kaikki mahdolliset kuviteltavissa olevat häiriöt, olin myös joku toinen puhelimen käöyttäjä asperger kuten myös puhelimem häiriköt ja pilasoittaja, ja kaikkea mitä vastaajat olivat kuulleet olevan olemassa kuten toisia huvikseen narsistiksi haukkujia, kypsymättömiä lapsia, Kaikkea muuta kuin minä.,


        "ppihhggbhh"

        Minä tosi vaikeesti kadotin yhteyden itseeni koska samalla keho oli aivan tunnoton hermostovauriosta, en edes tuntenu lattia jalkapohjien alla kun oli niin puutuneet jalat eli kävely tuntui liitelyltä.


        "poopuhhghgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tosi vaikeesti kadotin yhteyden itseeni koska samalla keho oli aivan tunnoton hermostovauriosta, en edes tuntenu lattia jalkapohjien alla kun oli niin puutuneet jalat eli kävely tuntui liitelyltä.


        "poopuhhghgh"

        Sit mut manipuloitiin hyvin pelottavillajutuilla.


        "ppuyhghhgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit mut manipuloitiin hyvin pelottavillajutuilla.


        "ppuyhghhgh"

        Mä olen niinkuin tosi ihmeissäni miten tämmöstä voi edes tapahtua.
        Mutta Jumalaan luottaen elelen tätä kokemusta läpi.


        "popoiuhhgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen niinkuin tosi ihmeissäni miten tämmöstä voi edes tapahtua.
        Mutta Jumalaan luottaen elelen tätä kokemusta läpi.


        "popoiuhhgh"

        jatäällä netissähän se meni sitten jo tosi pitkälle että mun väitettiin olevan kaikkiiea ihan muuta ...kuten vanha ukko jne,


        "ppuuyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatäällä netissähän se meni sitten jo tosi pitkälle että mun väitettiin olevan kaikkiiea ihan muuta ...kuten vanha ukko jne,


        "ppuuyhhh"

        Niin voimakasta harhautusta, että mun mielestä alkoi jo olla verrannollista harhauttavaan paholaiseen.

        "ppjhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voimakasta harhautusta, että mun mielestä alkoi jo olla verrannollista harhauttavaan paholaiseen.

        "ppjhhhh"

        Mä odotin niinku jotain palöjon konkreettisempaa mutta kaikki onkin niinku jotain kollektiivi mielikuvitusta,

        "ppuyhghhgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä odotin niinku jotain palöjon konkreettisempaa mutta kaikki onkin niinku jotain kollektiivi mielikuvitusta,

        "ppuyhghhgh"

        Pidän tästä puhujasta.

        https://www.youtube.com/watch?v=w3c1Gej1s4U


        "ppjjhhhjjjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän tästä puhujasta.

        https://www.youtube.com/watch?v=w3c1Gej1s4U


        "ppjjhhhjjjk"

        Sanotasan tää nyt ihan suoraan. Mä oon hyvä perustelija ja ihmisiä ärsyttää ku mä perustelen paremmin ku he. Mutta on mun psyykelle kohtuutonta tarkotuksellisesti perustella huonosti kohteliaisuuttani.


        "ppuygghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotasan tää nyt ihan suoraan. Mä oon hyvä perustelija ja ihmisiä ärsyttää ku mä perustelen paremmin ku he. Mutta on mun psyykelle kohtuutonta tarkotuksellisesti perustella huonosti kohteliaisuuttani.


        "ppuygghhh"

        Ja tämä on nyt ihan käytännössä testattu että minä en osaa kirjoittaa lukioesseitä, mutta osaan kirjoittaa yliopistoesseitä.

        Tämä johtuu siitä että lukioesseissä ei saa olla omia kontribuutioita vaan niinden pitää pysyä lukio-oppikirjan rajoissa, joten kontribuutio katsotaan miinukseksi.


        "ppihjhhghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä on nyt ihan käytännössä testattu että minä en osaa kirjoittaa lukioesseitä, mutta osaan kirjoittaa yliopistoesseitä.

        Tämä johtuu siitä että lukioesseissä ei saa olla omia kontribuutioita vaan niinden pitää pysyä lukio-oppikirjan rajoissa, joten kontribuutio katsotaan miinukseksi.


        "ppihjhhghh"

        Tästä syystä en kestä käydä lukiota, koska mun pitäisi opiskellä ikäänkuin taaksepäin ja mun pää eikestä sitä ja pitkälti tästä syystä olen huonossa sosiaalisessa asemassa


        "ppouyghgghgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä syystä en kestä käydä lukiota, koska mun pitäisi opiskellä ikäänkuin taaksepäin ja mun pää eikestä sitä ja pitkälti tästä syystä olen huonossa sosiaalisessa asemassa


        "ppouyghgghgh"

        Eli käydäkseni lukion mun pitäisi oppia pääsemään eroon omista kontribuutioista, joista on hyötyä yliopistossa,


        "ppuhyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli käydäkseni lukion mun pitäisi oppia pääsemään eroon omista kontribuutioista, joista on hyötyä yliopistossa,


        "ppuhyhhh"

        Se tuntuu liian järjettömälle toiminnalle, että siksi lukio köy sietämättömäksi., Tehdö muodon vuoksi jotain periaatteessa järjetöntä


        "ppugghhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuntuu liian järjettömälle toiminnalle, että siksi lukio köy sietämättömäksi., Tehdö muodon vuoksi jotain periaatteessa järjetöntä


        "ppugghhjj"

        Mä yritin jokunen vuosi sitten lukiokursseja. Tuli ahdistus. En voinu.

        "ppujhghgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä yritin jokunen vuosi sitten lukiokursseja. Tuli ahdistus. En voinu.

        "ppujhghgh"

        Olen huomannut että yliopisto sallii luovuutta jos hyvin tieteellisesti perustelee. Se on mukava paikka.


        "ppiyughgg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut että yliopisto sallii luovuutta jos hyvin tieteellisesti perustelee. Se on mukava paikka.


        "ppiyughgg"

        Haha,,,

        minusta alko tuntuun että nyt alkaisin pystyä kehittämään tieteellisen selityksen sille miten on loogista, että "vaikea" opinto voi olla "helppoa" huomattavasti helpompi suorittaa, Se liittyy tuohon, että helppo on ahdas, niin että alkaa ahdistaa, niin että kognition emotionaalinen puoli ei toimi


        "ppuygggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha,,,

        minusta alko tuntuun että nyt alkaisin pystyä kehittämään tieteellisen selityksen sille miten on loogista, että "vaikea" opinto voi olla "helppoa" huomattavasti helpompi suorittaa, Se liittyy tuohon, että helppo on ahdas, niin että alkaa ahdistaa, niin että kognition emotionaalinen puoli ei toimi


        "ppuygggh"

        Spinozallakin oli jotain sen suuntasta juttua että laasentaja tuottaa iloa, supistava surua.


        Joten mitä vaikeempi opinto sen laajentavampaa, ja sen paremmin emootio käynnistää oppimisen. Niin se vaikea on helpompi oppia kuin helppo.


        "ppiuhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spinozallakin oli jotain sen suuntasta juttua että laasentaja tuottaa iloa, supistava surua.


        Joten mitä vaikeempi opinto sen laajentavampaa, ja sen paremmin emootio käynnistää oppimisen. Niin se vaikea on helpompi oppia kuin helppo.


        "ppiuhhhhh"

        Eli sekin on loogista että vaikea voi olla helpompaa suorittaa kuin helppo

        "ppoiuyhhgghhg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sekin on loogista että vaikea voi olla helpompaa suorittaa kuin helppo

        "ppoiuyhhgghhg"

        Mä olennyt todistanut sen käytännössä että olen suorittanut vaikeimmat tehtävät parhaiten ja helpoimmat huonoiten. Ja perustellutkin tätä vähäsen.


        "ppihyghghhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olennyt todistanut sen käytännössä että olen suorittanut vaikeimmat tehtävät parhaiten ja helpoimmat huonoiten. Ja perustellutkin tätä vähäsen.


        "ppihyghghhhh"

        Tähän todistamiseen oli vaikea saada mahdollisuus. Pahoittelen että sen saamiseksi jouduin erään episodin käyttäytymään epäsovinnaisesti.

        "ppijhhhjhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän todistamiseen oli vaikea saada mahdollisuus. Pahoittelen että sen saamiseksi jouduin erään episodin käyttäytymään epäsovinnaisesti.

        "ppijhhhjhjj"

        Se oli melkein pakko koska ei mun kehittynein aivo -osa kestä sitä loputonta kutistamista se on hirveetä kidutusta.

        "ppiuhhhhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli melkein pakko koska ei mun kehittynein aivo -osa kestä sitä loputonta kutistamista se on hirveetä kidutusta.

        "ppiuhhhhjj"

        Ehkä tossä tuli hieman perusteltua sitä mikä se on se Aspergerin "sosiaalisen tajun puute".

        "ppuyhhgjhjjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tossä tuli hieman perusteltua sitä mikä se on se Aspergerin "sosiaalisen tajun puute".

        "ppuyhhgjhjjk"

        "ylimielisesti" jättää lukion väliin.

        Ei se oo oikeesti ylimielisyyttä.


        "ppiuhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ylimielisesti" jättää lukion väliin.

        Ei se oo oikeesti ylimielisyyttä.


        "ppiuhhhh"

        Silleen sen voi määritellä vammaksi, koska ei pysty kertakaikkiaan käymään sitä lukiota. Mutta se ei tarkota etteikö pystyis opiskelemaan tohtoriksi noin kognitiivisesti


        "ppiuyhghhghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silleen sen voi määritellä vammaksi, koska ei pysty kertakaikkiaan käymään sitä lukiota. Mutta se ei tarkota etteikö pystyis opiskelemaan tohtoriksi noin kognitiivisesti


        "ppiuyhghhghh"

        lukio opettaja sanoi mulle että mun pitää monia kertoja harjoitella että opin kirjoittamaan lukioesseen. Kuulosti kauheen ahdistavalle. Sanoin muistaakseni opettajalle, että en koe tarvitsevani harjoittelua vaan häneltä yksinkertaisesti tiedon siitä millainen mun pitää kirjoittaa. Kun en mä voinut tietää milaisen lukio-opettaja haluaa. siitähän se oli kiinni, ei harjoittelusta.,

        Miten mä sitten ensiyrittämällä kirjoitan yliopistossa 5 ?

        "ppjhghhghjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lukio opettaja sanoi mulle että mun pitää monia kertoja harjoitella että opin kirjoittamaan lukioesseen. Kuulosti kauheen ahdistavalle. Sanoin muistaakseni opettajalle, että en koe tarvitsevani harjoittelua vaan häneltä yksinkertaisesti tiedon siitä millainen mun pitää kirjoittaa. Kun en mä voinut tietää milaisen lukio-opettaja haluaa. siitähän se oli kiinni, ei harjoittelusta.,

        Miten mä sitten ensiyrittämällä kirjoitan yliopistossa 5 ?

        "ppjhghhghjj"

        Niin ne in kauheita semmoset keskustelut jossa mua kohdellaan tyliin: Ei se tiedä mitään ei pysty ees käymään lukiota,.


        "ppuyghhhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne in kauheita semmoset keskustelut jossa mua kohdellaan tyliin: Ei se tiedä mitään ei pysty ees käymään lukiota,.


        "ppuyghhhjh"

        Se kohtelu supistaa mun persoonan kahteen prosenttiin ja alkaa aiheuttaa mulle psyykeongelmia, joita mula ei ole ollut.


        "ppuiyyyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kohtelu supistaa mun persoonan kahteen prosenttiin ja alkaa aiheuttaa mulle psyykeongelmia, joita mula ei ole ollut.


        "ppuiyyyhh"

        Olen oivaltanut että tässä tosiaan on käynyt niin, että mun aivotoiminnoista on tullut joku ihan hirvee sosiaalinen väärinkäsitys. Mun elämä oli suht järkevää vielä sillon kun itse huolehdin omista aivotoiminnoistani mutta sen jälkeen kun muut alkoi niitä sosiaalisesti käsittelemään kaikki on ollut ihan absurdia. Se alkoi siitä kun sain tuon aspergediagnoosin, itseopiskelin paljon neurologiaa ja aloin selittää sitä ihmisile, sen jälkeen pääsi manipulpoijat asialle. Kriisipuhelimessa keskustelluissa aiheissa ei äitini mukaan ole kyse konkreettisista asioista, vaan pelkästään mun "aivosähkökäyristä" ja näin ilmeisesti ja toivon mukaan on.
        Mutta asia on tuottanut minulle ongelmaa kun muiden taholta ei ole selkeästi eroteltu aivosähkökäyriä toisen tyyppisistä asioista, Ja sitten pitäs miettiä miten aivosähkökäyrät liittyy todellisuuteen ja miten ne sähkökäyrät käyttätäytyy.

        "ppuyghghjj"


    • Anonyymi

      Mutta vcäitän tän olleen oikea kriisi siksikin, että olen oikeesti joutunut tilanteeseen jossa mun aivosähkökäyriä on revitty ihan hullunlailla joukolla,.


      "ppouyhgghhh"

      • Anonyymi

        Ja toi on konkreettisesti todellista että mä olen joutunut semmoseen tilanteeseen konkreettisessa maailmassa. Se ei ole pelkkää aivosähkökäyrää.


        "ppiuhhghhhhjjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toi on konkreettisesti todellista että mä olen joutunut semmoseen tilanteeseen konkreettisessa maailmassa. Se ei ole pelkkää aivosähkökäyrää.


        "ppiuhhghhhhjjh"

        Olen perustellut etten kuitenkaan ole psykologisen terapian tarpeessa koska se on pitkälti tarkoitettu emootioiden käsittelyyn, mutta mä en tarvi apua emootioiden käittelyssä koska olen itse taiteilijana sen alan ammattilainen vaihtoehtoisesta näkökulmasta.
        Mun vaihtoehtoinen menetelmä toimii hyvin ja turha mun on mennä siitä kiistelemään toisin koulutettujen kanssa,

        "ppiuhhghhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen perustellut etten kuitenkaan ole psykologisen terapian tarpeessa koska se on pitkälti tarkoitettu emootioiden käsittelyyn, mutta mä en tarvi apua emootioiden käittelyssä koska olen itse taiteilijana sen alan ammattilainen vaihtoehtoisesta näkökulmasta.
        Mun vaihtoehtoinen menetelmä toimii hyvin ja turha mun on mennä siitä kiistelemään toisin koulutettujen kanssa,

        "ppiuhhghhjhj"

        Lääkeaineet puolestaan ovat mulle vaarallisia poikkeuksellisen hermostoherkkyyden vuoksi ja voivat aiheuttaa mun kohdalla yllättäviä vaarallisia seurauksia, joten eivät sovellu hermostooni käytettäväksi.
        Täten kriisipuhelimen tyypillisillä mielenterveyshoitomenetelmillä ei ole kriisiini mitään annettavaa. Siksi ammattilainen ei ole mun kanssa sen parempi puhuja kuin maallikkokaan omine ajatuksineen-

        "ppuhghhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkeaineet puolestaan ovat mulle vaarallisia poikkeuksellisen hermostoherkkyyden vuoksi ja voivat aiheuttaa mun kohdalla yllättäviä vaarallisia seurauksia, joten eivät sovellu hermostooni käytettäväksi.
        Täten kriisipuhelimen tyypillisillä mielenterveyshoitomenetelmillä ei ole kriisiini mitään annettavaa. Siksi ammattilainen ei ole mun kanssa sen parempi puhuja kuin maallikkokaan omine ajatuksineen-

        "ppuhghhhh"

        Tästä ei ole mitään syytä suuttua. Näin vaan on.

        "ppuhgghhhjjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä ei ole mitään syytä suuttua. Näin vaan on.

        "ppuhgghhhjjh"

        Mä en mitenkään tarkoituksellisesti kapinoi tyypillisyyttä vastaan ja hyväksyn tyypillisyyden muille. Mutta itse en ole siinä mielessä typillinen eikä asia ole minun tai kenenkään muun ihmisen vallassa,

        "ppiuyggghhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en mitenkään tarkoituksellisesti kapinoi tyypillisyyttä vastaan ja hyväksyn tyypillisyyden muille. Mutta itse en ole siinä mielessä typillinen eikä asia ole minun tai kenenkään muun ihmisen vallassa,

        "ppiuyggghhhh"

        Ja varmaan se on niinkin päin, ettei se ole monenkaan kriisipuhelinvastaajan vallassa ettei he osaa irrottautua tyypillisestä ajattelustaan. Jotain yliopisto-oppineita osaa seurata epätyypillistäkin logiikkaa,

        "ppiuhhjjjkkj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varmaan se on niinkin päin, ettei se ole monenkaan kriisipuhelinvastaajan vallassa ettei he osaa irrottautua tyypillisestä ajattelustaan. Jotain yliopisto-oppineita osaa seurata epätyypillistäkin logiikkaa,

        "ppiuhhjjjkkj"

        Lukio opettaja ei tykännyt kun sanoin, että mulla on "filosofin syndrooma".
        Mutta väitän edelleen, että mulla on eräänlainen "filosofin syndrooma".
        Osaan kunnolla ajatella vain filosofisesti.


        "ppijhhjjkkkk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukio opettaja ei tykännyt kun sanoin, että mulla on "filosofin syndrooma".
        Mutta väitän edelleen, että mulla on eräänlainen "filosofin syndrooma".
        Osaan kunnolla ajatella vain filosofisesti.


        "ppijhhjjkkkk"

        Täällä vaikutan pöhkölle koska en enimmäkseen kirjoita varsinaista filosofiaa. Vaan ikäänkuin yritän small talkia.


        "popoiuyhghghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä vaikutan pöhkölle koska en enimmäkseen kirjoita varsinaista filosofiaa. Vaan ikäänkuin yritän small talkia.


        "popoiuyhghghh"

        Siksi mun aspergerin syndrooma ei ole mikä tahansa aspergerin syndrooma vaan nimenomaan "filosofin syndrooman" muoto siitä.


        "ppuygghhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi mun aspergerin syndrooma ei ole mikä tahansa aspergerin syndrooma vaan nimenomaan "filosofin syndrooman" muoto siitä.


        "ppuygghhjj"

        Varsinkaan tästä syystä ei ole eettistä yrittää "parantaa" tai korjata kun aspergerin syndroomaa, koska ei ole olemassa hyviä eettisiä perusteluja kehittyneen filosofisen ajattelun poistamiselle joltakulta.

        "ppuyyggggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkaan tästä syystä ei ole eettistä yrittää "parantaa" tai korjata kun aspergerin syndroomaa, koska ei ole olemassa hyviä eettisiä perusteluja kehittyneen filosofisen ajattelun poistamiselle joltakulta.

        "ppuyyggggh"

        Ja mun korkeasti oppineet neurologit ovat toimineet juurikin oikein, kun eivät ole yrittäneet tehdä asialle mitään.

        "ppuyghghjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mun korkeasti oppineet neurologit ovat toimineet juurikin oikein, kun eivät ole yrittäneet tehdä asialle mitään.

        "ppuyghghjh"

        Mutta tuon jos kertoo jollein maallikolle he luulevat huonoksi lääkäriksi sellaisia jotka ei tee tai sano paljon mitään. Kyse ei ole siitä, että he olisivat huonoja lääkäreitä. Kaikkein korkeiten oppinut muistaakseni sanoi kysymykseeni: "En oikein osaa sanoa."

        "ppuyghhhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuon jos kertoo jollein maallikolle he luulevat huonoksi lääkäriksi sellaisia jotka ei tee tai sano paljon mitään. Kyse ei ole siitä, että he olisivat huonoja lääkäreitä. Kaikkein korkeiten oppinut muistaakseni sanoi kysymykseeni: "En oikein osaa sanoa."

        "ppuyghhhjj"

        Eikös tuota sanota todellisen viisauden aluksi.,


        "ppuygghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuota sanota todellisen viisauden aluksi.,


        "ppuygghhh"

        Äidin kanssa tuossa pohdittiin kerran että tuo voi olla se syy, että sähköpostin usein jäävät vastauksitta. Että mun ei tarvi tulkita vastausten saamatta jäämistä niin, että olisin huono ihminen kun en saa vastauksia. Ja onhan se viisainta ettei vastata, jos ei tiedetä mitä olisi asianmukaista vastata.


        "ppuyhhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidin kanssa tuossa pohdittiin kerran että tuo voi olla se syy, että sähköpostin usein jäävät vastauksitta. Että mun ei tarvi tulkita vastausten saamatta jäämistä niin, että olisin huono ihminen kun en saa vastauksia. Ja onhan se viisainta ettei vastata, jos ei tiedetä mitä olisi asianmukaista vastata.


        "ppuyhhhhhh"

        Mutta saan kuitenkin välillä asianmukaisia vastauksia ja se on mukavaa.


        "ppiuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta saan kuitenkin välillä asianmukaisia vastauksia ja se on mukavaa.


        "ppiuhhh"

        Välillä voin oikein ihmetellä kun joku lähettää tarkalleen asianmukaisen vastauksen. Ne on niitä harvinaisia timantteja mitä saan.

        "ppuyuyhghgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä voin oikein ihmetellä kun joku lähettää tarkalleen asianmukaisen vastauksen. Ne on niitä harvinaisia timantteja mitä saan.

        "ppuyuyhghgh"

        Onnistunutta kommunikaatiota on sen verran että liittää todisteeksi ettei ajatteluni ole mitään sellaista mikä ei olisi seurattavissa.

        "ppiuyhhhhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistunutta kommunikaatiota on sen verran että liittää todisteeksi ettei ajatteluni ole mitään sellaista mikä ei olisi seurattavissa.

        "ppiuyhhhhjj"

        Siinä mielessähän olen tyypillinen asperger, että sovin paikkoihin jonne HALUTAAN epätyypillistä logiikkaa,


        "ppiugggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessähän olen tyypillinen asperger, että sovin paikkoihin jonne HALUTAAN epätyypillistä logiikkaa,


        "ppiugggg"

        Esimerkiksi vaikka taidemessuille halutaan semmosta, Minkä epätyypillisempää sen parempi vaan.

        "ppiuyhhgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi vaikka taidemessuille halutaan semmosta, Minkä epätyypillisempää sen parempi vaan.

        "ppiuyhhgh"

        Niin mulla on ihan menossa vielä tarkoituksellinen epätyypillisyyden kehitys, joten se ei sovelly yhteen kovin "sopeuttavien " juttujen kanssa.


        "ppiuyyyyhhg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mulla on ihan menossa vielä tarkoituksellinen epätyypillisyyden kehitys, joten se ei sovelly yhteen kovin "sopeuttavien " juttujen kanssa.


        "ppiuyyyyhhg"

        Ja mistäs me se tiedetään vaikka maailman evoluution kannalta tarvittaisiin myös epätyypillisyyden kehitystä, kuten tarvitaankin tieteellisesti ajatellen.


        "ppiuygghjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistäs me se tiedetään vaikka maailman evoluution kannalta tarvittaisiin myös epätyypillisyyden kehitystä, kuten tarvitaankin tieteellisesti ajatellen.


        "ppiuygghjjj"

        Siinä mielessä voi tietysti kyseenalaistaa käsityksen Aspergerista hermoston "kehityshäiriönä". Se on sitä vain tyypillistä systeemiä ajatellen. Tai siinä mielessä, että joku osa ikäänkuin ylikehittyy suhteessa toiseen.


        "ppiuyyyhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä voi tietysti kyseenalaistaa käsityksen Aspergerista hermoston "kehityshäiriönä". Se on sitä vain tyypillistä systeemiä ajatellen. Tai siinä mielessä, että joku osa ikäänkuin ylikehittyy suhteessa toiseen.


        "ppiuyyyhjhj"

        Aspergerissahan kuulemma kasvaa jotain "ylimääräisiä" hermoyhteyksä tai jotain semmosta. Huomioitavaa mun mielestä kuitenkin on, ettei alimääräisiä.

        "ppiuyghhjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aspergerissahan kuulemma kasvaa jotain "ylimääräisiä" hermoyhteyksä tai jotain semmosta. Huomioitavaa mun mielestä kuitenkin on, ettei alimääräisiä.

        "ppiuyghhjjj"

        Mutta omat vaikeutensa tulee siitä kun aivossa on kovasti vilskettä. Niin kun tulee liikaa kuormitusta, ei ajoittain hahmota mikä on mitä. Kun ihan hirveesti asiaa ja ärsykettä ja kaiken maailmaa kuormaa.


        "ppiuhhhhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta omat vaikeutensa tulee siitä kun aivossa on kovasti vilskettä. Niin kun tulee liikaa kuormitusta, ei ajoittain hahmota mikä on mitä. Kun ihan hirveesti asiaa ja ärsykettä ja kaiken maailmaa kuormaa.


        "ppiuhhhhjh"

        Eloisan aivotoiminnan poistaminen ei kuitenkaan ole ratkaisu, siitä seuraisi katastrofi, kun aivot todella toimisivat huonosti. Se on vaarallista jos aivot ei toimi.

        "ppiugghghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eloisan aivotoiminnan poistaminen ei kuitenkaan ole ratkaisu, siitä seuraisi katastrofi, kun aivot todella toimisivat huonosti. Se on vaarallista jos aivot ei toimi.

        "ppiugghghh"

        Ihmettelen ettei ihmisiä pelota huonosti toimivat aivot vaan hyvin toimivat aivot.
        Oikeesti hyvin tai tehokkaasti toimivat aivot ei ole vaaralliset vaan huonosti toimivat puutuneet aivot,

        "ppoiuyghghhg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen ettei ihmisiä pelota huonosti toimivat aivot vaan hyvin toimivat aivot.
        Oikeesti hyvin tai tehokkaasti toimivat aivot ei ole vaaralliset vaan huonosti toimivat puutuneet aivot,

        "ppoiuyghghhg"

        Mä ymmärrän kyllä että jos joku ilman tyypillistä yhteiskunnallista asemaa omaava nainen lähettää sähköpostia asioista joita ei ole ennen kuultu, niin onhan se ihan normaalia jättää vastaamatta , mutta mun käsittääkseni ei ole koskaan käynyt niinkään, että jos joku on asiallisesti vastannut, että siitä olisi seurannut koskaan mitään huonoa, Ja toivottavasti sama linja jatkuu. Sanon toivottavasti, koska kaikki maailmankaikeudessa tai omassa elämässänikään ei ole vallassani.

        "ppoiiuyuyhhy"


    • Anonyymi

      Tää on jännää siinä mielessä että en mä kyllä yleensä saa kielteisiäkään vastauksia, siis mitään ei kiitos vastauksia.
      Ehkä siksi ei kiitos vastauksetkaan ei kannata, koska onhan aina mahdollista, että olenkin oikeassa.

      "ppiuygghjh"

      • Anonyymi

        Mun täytyy myöntä, etten kaikkiin sähköposteihini edes odota vastauksia, vaan joskus lähetän vain infotakseni jostain asiasta,..siltä varalta, että jonain päivänä infoaminen osoittautuu tarkoituksenmukaiseksi.

        "ppoiuuyghgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun täytyy myöntä, etten kaikkiin sähköposteihini edes odota vastauksia, vaan joskus lähetän vain infotakseni jostain asiasta,..siltä varalta, että jonain päivänä infoaminen osoittautuu tarkoituksenmukaiseksi.

        "ppoiuuyghgh"

        Mun täytyy sanoa että minä itsekin ihmettelen sitä kuinka järkeviksi hieman erikoiset toimeni ovat jo monta kertaa osoittautuneet . Mutta toki ajoittain erehdyn mikä on harmillista.

        "ppiuygyhhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun täytyy sanoa että minä itsekin ihmettelen sitä kuinka järkeviksi hieman erikoiset toimeni ovat jo monta kertaa osoittautuneet . Mutta toki ajoittain erehdyn mikä on harmillista.

        "ppiuygyhhhj"

        Mun ja äitini väliset ongelmat johtuvat yksinomaan siitä miten meidän aivosähkökäyrät vaikuttavat toisiinsa. Äitini sähkökäyrä menee huonoon tilaan mun sähkökäyrän ollessa hyvässä voinissa ja äitini sähkökäyrän voima lisääntyy mun sähkökäyrän menettäessä tasapainonsa. Joten äidillä tulee tahtomattaakin tarve pitää minua epätasapainossa ja minulla tulee olo että minun pitäisi hyväsydämisyyttäni olla epätasapainossa vaikka äiti ei sitä varsinaisesti vaadi. Tämä on hyvin ikävää koska ihanetilanne on että äidin ja lapsensa sähkökäyrien hyvinvointi on edullista toinen toisilleen.

        "ppiuhghhhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ja äitini väliset ongelmat johtuvat yksinomaan siitä miten meidän aivosähkökäyrät vaikuttavat toisiinsa. Äitini sähkökäyrä menee huonoon tilaan mun sähkökäyrän ollessa hyvässä voinissa ja äitini sähkökäyrän voima lisääntyy mun sähkökäyrän menettäessä tasapainonsa. Joten äidillä tulee tahtomattaakin tarve pitää minua epätasapainossa ja minulla tulee olo että minun pitäisi hyväsydämisyyttäni olla epätasapainossa vaikka äiti ei sitä varsinaisesti vaadi. Tämä on hyvin ikävää koska ihanetilanne on että äidin ja lapsensa sähkökäyrien hyvinvointi on edullista toinen toisilleen.

        "ppiuhghhhhj"

        Ja tästä seuraa toistuvasti se ajatus, että pitäisikö liitos katkaista.
        Väliaikaisesti on aina pakko, mutta se on repivää ja silloin tulee ajatus pitäisikö se kokonaan katkaista, mutta sitten tulee sääli äitiä....ja siitä ongelmaa omaan sähkökäyrään. Ja äiti vihaisena selittämässä ettei hän minua tarvi...siis varmaan tarkoittaa ettei ole vaatimassa tuhoani.


        "ppiuyhgggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tästä seuraa toistuvasti se ajatus, että pitäisikö liitos katkaista.
        Väliaikaisesti on aina pakko, mutta se on repivää ja silloin tulee ajatus pitäisikö se kokonaan katkaista, mutta sitten tulee sääli äitiä....ja siitä ongelmaa omaan sähkökäyrään. Ja äiti vihaisena selittämässä ettei hän minua tarvi...siis varmaan tarkoittaa ettei ole vaatimassa tuhoani.


        "ppiuyhgggg"

        Uskon tämän aika hyvin analysoineeni niin, ettei perusongelman asettelun veivauksessa ole syytäö kuluttaa aikaa, vaan voi suoraan ryhtyä pohtimaan tuon kysymyksen kauneinta ja eettisintä ratkaisua.

        "ppuygggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon tämän aika hyvin analysoineeni niin, ettei perusongelman asettelun veivauksessa ole syytäö kuluttaa aikaa, vaan voi suoraan ryhtyä pohtimaan tuon kysymyksen kauneinta ja eettisintä ratkaisua.

        "ppuygggg"

        Tämmönen sähkökäyräliitos jossa menee niinkuin mulla ja äidilläni vois kutsua siksi traumaliitokseksi.

        "ppiuuuyhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmönen sähkökäyräliitos jossa menee niinkuin mulla ja äidilläni vois kutsua siksi traumaliitokseksi.

        "ppiuuuyhhhh"

        En ole terapian tarpeessa oleva kypsymätön lapsi, sellainen on tässä tapauksessa henkistä väkivaltaa olevaa infanitilointia koska olen äitiäni emotionaalisesti paljon kehittyneempikin.,


        "ppuyyyghgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole terapian tarpeessa oleva kypsymätön lapsi, sellainen on tässä tapauksessa henkistä väkivaltaa olevaa infanitilointia koska olen äitiäni emotionaalisesti paljon kehittyneempikin.,


        "ppuyyyghgh"

        Mulla ei ilmene ryöpsähtelevää raivoa, pystyn ilmaisemaan myönteisiö tunteita lukuisin tavoin jne.
        Mulle on rankkaa pysyä tasapainossa muiden ryöpyttäessä se ON mun todellinen ongelma vaikkei saisi sanoa,.

        "pooyhggghh"


    • Anonyymi

      Mulla on ihan ok olo itsekseen, mutta heti kun tuntuu että mun pitää alkaa ratkomaan jonkun toisen psyyken juttuja kuten vaikka mun äidin, alkaa vähän tulla niitä outoja oloja.

      "ppiyhgghhjj"

      • Anonyymi

        mut jos kaiken päivää lukee kaikkia synkeitä juttuja niin ku täällä palstoilla, niin eimulla ainakaan sen jälkeen olis mitäänmieliterveyttä, joten enmä siks juuri luekaan täällä kirjoituksia.


        "ppouhhjj"


    • Anonyymi

      Hänen talutusnuorassaan olevat tuttavat pitää ehdottomasti jättää omaan arvoonsa ja muistaa tuokin, että "narsistit voivat käyttää myös täysin tuntemattomia ihmisiä lentävinä apinoina".

      Narsistin/psykopaatin uhrin tilanne pysyy sikäli poikkeuksellina, että hän joutuu loppuelämänsä ajan huomioimaan vainoajansa. Erityisesti jos uhri on pitänyt puolensa ja tämä on jäänyt sekopäätä närästämään, kostonhalu säilyy. Hän mustamaalaa uhria aina, kun tilaisuus tarjoutuu tai asia muistuu mieleen. Sosiaalinen media mahdollistaa pahan tekemisen vaikka maailman toiselta laidalta.

      • Anonyymi

        Mulla on nyt sellainen juttu että mulla on muutamakin toisistaan täysin erilaista mustamaalaajaa aivan erilaisin motiivein. Hullunkurista asiassa on se, että he kaikki edustavat aivan eri puolia ja ovat pohjimmiltaan keskenään riitaisia, ainakin mikäli tuntisivat toisensa, mutta he kaikki yltyneet mustamaalaamaan minua omista erilaisista motiiveistaan. Heidän motiivit vaan sopivat hieman huonosti yhteen. Eikä ne liity oikeesti minuun oikeen mitään. Oon vaan joutunut johonkin kummaan välikäteen.

        "ppouhyhhhjjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on nyt sellainen juttu että mulla on muutamakin toisistaan täysin erilaista mustamaalaajaa aivan erilaisin motiivein. Hullunkurista asiassa on se, että he kaikki edustavat aivan eri puolia ja ovat pohjimmiltaan keskenään riitaisia, ainakin mikäli tuntisivat toisensa, mutta he kaikki yltyneet mustamaalaamaan minua omista erilaisista motiiveistaan. Heidän motiivit vaan sopivat hieman huonosti yhteen. Eikä ne liity oikeesti minuun oikeen mitään. Oon vaan joutunut johonkin kummaan välikäteen.

        "ppouhyhhhjjh"

        Minulle nämä mustamaalaajat vaikuttavat elävänsä jossakin subjektiivisessa mielikuvituksessa minkä koen hieman huolestuttavaksi varsinkin jos joku toimii ilman todellisuuspohjaa ajatuksilleen.

        "ppiuyhhhg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle nämä mustamaalaajat vaikuttavat elävänsä jossakin subjektiivisessa mielikuvituksessa minkä koen hieman huolestuttavaksi varsinkin jos joku toimii ilman todellisuuspohjaa ajatuksilleen.

        "ppiuyhhhg"

        Äiti mustamaala vain tulkitsemalla kaiken silleen länttäävästi.
        Esim. kun sanoin että ehkä se on tylsän tuntuista joillein ihmisille kun olen niin kova perustelemaan, niin äiti vastaa jotain näin: "Niin sää oot ehkä niin tieteellinen tyyppi että se on semmosta tylsää tieteellistä".

        "ppihhhhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti mustamaala vain tulkitsemalla kaiken silleen länttäävästi.
        Esim. kun sanoin että ehkä se on tylsän tuntuista joillein ihmisille kun olen niin kova perustelemaan, niin äiti vastaa jotain näin: "Niin sää oot ehkä niin tieteellinen tyyppi että se on semmosta tylsää tieteellistä".

        "ppihhhhjh"

        Mut siis se ei mua haittaa jos mä oon ihmisten mielestä jotenkin tylsä.
        Olkoon sitten. Itselläni ei ole tylsää ikinä.


        "ppuygtgghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut siis se ei mua haittaa jos mä oon ihmisten mielestä jotenkin tylsä.
        Olkoon sitten. Itselläni ei ole tylsää ikinä.


        "ppuygtgghh"

        Se on just tylsää nää mun on tämmösiä pitkäaikaismaalaajia. Niinku äiti joka merkityksellistää kaiken niin negatiivisesti. Mutta en usko niihin merkityksiin.
        Kyllä nää tulee ikuisesti maalaamaan. Ehkä se auttas että oon ihan avoimesti tällain mustamaalattu henkilö. Että kaikenlaista juttua voi olla, m utta eihän se tietenkään ole totta kuin jotain osiahan voi olla tottakin. Koska eihän mustamaalaus toimi jos siihenb ei ole sekoitettu vähän jotain tottakin.


        "ppiuyggghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just tylsää nää mun on tämmösiä pitkäaikaismaalaajia. Niinku äiti joka merkityksellistää kaiken niin negatiivisesti. Mutta en usko niihin merkityksiin.
        Kyllä nää tulee ikuisesti maalaamaan. Ehkä se auttas että oon ihan avoimesti tällain mustamaalattu henkilö. Että kaikenlaista juttua voi olla, m utta eihän se tietenkään ole totta kuin jotain osiahan voi olla tottakin. Koska eihän mustamaalaus toimi jos siihenb ei ole sekoitettu vähän jotain tottakin.


        "ppiuyggghh"

        Pääosin se toimii niinkuin väärällä ilmiöiden merkityksellistämisellä, motiivien vaihtamisella jne.

        "ppihhhghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääosin se toimii niinkuin väärällä ilmiöiden merkityksellistämisellä, motiivien vaihtamisella jne.

        "ppihhhghh"

        Kaikki tilanteethan voi tulkita vaika kuinka monella eri tavalla. Sanon edelleen, että todellisen motiivini saa tietää vain kysymällä minulta ja sama koskee tunteitani. Mä voin kyllä kertoa mitä mä tunnen oikeesti, sitä ei tarvi spekuloida,


        "ppiuhyghhg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tilanteethan voi tulkita vaika kuinka monella eri tavalla. Sanon edelleen, että todellisen motiivini saa tietää vain kysymällä minulta ja sama koskee tunteitani. Mä voin kyllä kertoa mitä mä tunnen oikeesti, sitä ei tarvi spekuloida,


        "ppiuhyghhg"

        Tunnetilanne on tällä hetkellä se, että en ole rakastunut tai ihastunut kehenkään, enkä myöskään halua kenellekään mitään pientäkään harmia mikäli asia minusta riippuu.


        "ppuygggghhg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetilanne on tällä hetkellä se, että en ole rakastunut tai ihastunut kehenkään, enkä myöskään halua kenellekään mitään pientäkään harmia mikäli asia minusta riippuu.


        "ppuygggghhg"

        Näille mustamaalaajilleni toivoisin hyvät oltavat, Niin hyvät ettei tarviisi mustamaalata.


        "ppouyhgggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näille mustamaalaajilleni toivoisin hyvät oltavat, Niin hyvät ettei tarviisi mustamaalata.


        "ppouyhgggg"

        Minulta he eivät mitään hyvää halua ottaa vastaan, mutta toivottavasti tulee heille jostain heille sopivassa muodossa jotakin hyvää.


        "ppoiuyyhhjhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta he eivät mitään hyvää halua ottaa vastaan, mutta toivottavasti tulee heille jostain heille sopivassa muodossa jotakin hyvää.


        "ppoiuyyhhjhjj"

        Mä ajattelen että tää liittyy ihan tähän taiteilijuuteen että tää on tän taiteilijuuden varjopuoli se mustamaalaus

        "ppuyyghhjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ajattelen että tää liittyy ihan tähän taiteilijuuteen että tää on tän taiteilijuuden varjopuoli se mustamaalaus

        "ppuyyghhjjj"

        Eli mä maalaan värikkäitä ja jotkut koittaa vetää harmaata maalia päälle,
        Ehkä tätä pitäisikin kutsua harmaamaalaukseksi.

        "poytyggggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mä maalaan värikkäitä ja jotkut koittaa vetää harmaata maalia päälle,
        Ehkä tätä pitäisikin kutsua harmaamaalaukseksi.

        "poytyggggh"

        Tää ei oo ihan perinteistä mustamaalausta vaan harmaamaalausta,
        Aina kun maalaan joinnein värikästä siellä on jotain tyyppejä harmaine maaliputelleineen häärimissä koittamassa vetää siihen päälle-


        "ppuhhgghghhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ei oo ihan perinteistä mustamaalausta vaan harmaamaalausta,
        Aina kun maalaan joinnein värikästä siellä on jotain tyyppejä harmaine maaliputelleineen häärimissä koittamassa vetää siihen päälle-


        "ppuhhgghghhhh"

        Harmaamaalaus olisi siitäkin parempi nimike ettei valkoisesta väristä tehdä hyvää ja mustasta pahaa metaforaa. Ne on yhtä kauniita ja hyviä värejä ja tärkeitä


        "ppugghhjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmaamaalaus olisi siitäkin parempi nimike ettei valkoisesta väristä tehdä hyvää ja mustasta pahaa metaforaa. Ne on yhtä kauniita ja hyviä värejä ja tärkeitä


        "ppugghhjjj"

        Harmaamaalaus kuvaisi sitäkin kuinka siinä mennään sinne harmaalle alueelle...sitä tehdään harmaalla alueella.

        "ppiuuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmaamaalaus kuvaisi sitäkin kuinka siinä mennään sinne harmaalle alueelle...sitä tehdään harmaalla alueella.

        "ppiuuhhh"

        Mun mielestä tämä asia sopisi paremmin kuvata sanalla harmaamaalaus.


        "poyffgggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä tämä asia sopisi paremmin kuvata sanalla harmaamaalaus.


        "poyffgggh"

        Ihmisten pitäisi vain ymmärtää ettei juorujen perusteella oikeesti mitään saa selville. Kyllä ne pitää itse tutkia oikeestitietääkseen.

        "ppugghhhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten pitäisi vain ymmärtää ettei juorujen perusteella oikeesti mitään saa selville. Kyllä ne pitää itse tutkia oikeestitietääkseen.

        "ppugghhhjhj"

        Niinku jos jollain olis oikeesti minun kanssa jokin ongelma sille ei ole mitään estettä tulla se mun kanssa suoraan selvittämään. Olen vaan tämmönen yksittäinen herkkätunteinen nainen. Ei heille mitään siitä käy jos suoraan mun kanssa selvittää, En oo ees hankala ihminen- En ketään ala uhkailla tai vihaamaan tai yhtään mitään

        "popygghhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku jos jollain olis oikeesti minun kanssa jokin ongelma sille ei ole mitään estettä tulla se mun kanssa suoraan selvittämään. Olen vaan tämmönen yksittäinen herkkätunteinen nainen. Ei heille mitään siitä käy jos suoraan mun kanssa selvittää, En oo ees hankala ihminen- En ketään ala uhkailla tai vihaamaan tai yhtään mitään

        "popygghhj"

        Jos jokin ongelma tulee se johtuu siitä etten ole käsittänyt mistä on kyse. Asia melkein varmasti selviää kunhan tiedän mistä kenkä puristaa, Yleensä en tiedä yhtään kun jokin ongelma tulee. Ei tarvii sata vuotta kiertää ja kaartaa ja mustamaalata. VOi tulla sanomaan mistä kenkä puristaa, teen parhaani venyttääkseni sen kengän sopivaksi


        "ppuiughghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jokin ongelma tulee se johtuu siitä etten ole käsittänyt mistä on kyse. Asia melkein varmasti selviää kunhan tiedän mistä kenkä puristaa, Yleensä en tiedä yhtään kun jokin ongelma tulee. Ei tarvii sata vuotta kiertää ja kaartaa ja mustamaalata. VOi tulla sanomaan mistä kenkä puristaa, teen parhaani venyttääkseni sen kengän sopivaksi


        "ppuiughghhh"

        Jos ei kykene ihan kertomaan noin mistä se kenkä puristaa, jotta se voi korjata, niin se on sitten että tahallaan halutaan pitää yllä peliä. Ja se ei johdu minusta sitten.

        "ppiuuyyhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei kykene ihan kertomaan noin mistä se kenkä puristaa, jotta se voi korjata, niin se on sitten että tahallaan halutaan pitää yllä peliä. Ja se ei johdu minusta sitten.

        "ppiuuyyhhhhh"

        Jos on oikea ongelma miksi sitä ei voi kertoa itselleen vaarattomalle henkilölle, jotta hän voi tietää mikä vaivaa, jotta sen voi korjata?


        "ppouyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on oikea ongelma miksi sitä ei voi kertoa itselleen vaarattomalle henkilölle, jotta hän voi tietää mikä vaivaa, jotta sen voi korjata?


        "ppouyhhh"

        Sitä ei voi kertoa kun tehdään tyhjästä peliä.

        "ppuyyhghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei voi kertoa kun tehdään tyhjästä peliä.

        "ppuyyhghh"

        Ne haluaa mun emootiosta egofoodia kun ne tietää että mä olen semmoinen kiltti että aidoisti haluan ratkoa tilanteen heidänkin kannaltaan hyvin ja turvallisesti ja että mua sitte jää vaivaamaan semmonen peli.


        "ppuyuhhhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne haluaa mun emootiosta egofoodia kun ne tietää että mä olen semmoinen kiltti että aidoisti haluan ratkoa tilanteen heidänkin kannaltaan hyvin ja turvallisesti ja että mua sitte jää vaivaamaan semmonen peli.


        "ppuyuhhhhj"

        Ehkä ne on pikkusen kateellisia ku mä oon yhdessä asiassa vahva. En tarvii egofoodia.
        Mulle riittää ecofoodi.,


        "popuyyygt"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ne on pikkusen kateellisia ku mä oon yhdessä asiassa vahva. En tarvii egofoodia.
        Mulle riittää ecofoodi.,


        "popuyyygt"

        Mulla on yks vahvuus mikä heiltä puuttuu, mä on hirveen kestävä ilman egofoodia. Ihan ku ne oikeen laittais minut koettelemuksiin että "ei anneta sille pihahdustakaan egofoodia". Mutta silti oon kestävä-. Koska mä en elä egofoodista.


        "ppuuhghghhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on yks vahvuus mikä heiltä puuttuu, mä on hirveen kestävä ilman egofoodia. Ihan ku ne oikeen laittais minut koettelemuksiin että "ei anneta sille pihahdustakaan egofoodia". Mutta silti oon kestävä-. Koska mä en elä egofoodista.


        "ppuuhghghhhh"

        Ja mä en välistä voi vastustaa houkutusta ruokkia heitä emootioillani, vaikka se tuottaakin mulle huonovointisuutta,

        "ppouyyyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä en välistä voi vastustaa houkutusta ruokkia heitä emootioillani, vaikka se tuottaakin mulle huonovointisuutta,

        "ppouyyyhh"

        Heillä ei ole mitään estettä mennä menojaan.

        "ppuyyghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä ei ole mitään estettä mennä menojaan.

        "ppuyyghh"

        He ei ehkä kestä sitä ku mä oon niin kiltti, että toivon heille vaan tervemenoa ja onnea ja menestystä.

        "ppiuyggggggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ei ehkä kestä sitä ku mä oon niin kiltti, että toivon heille vaan tervemenoa ja onnea ja menestystä.

        "ppiuyggggggh"

        Koska oikeesti heillä on itsellään jokin ongelma. Olisin ollit halukas auttamaankin mutten ole kyennyt varsinbkaan kun henkilöt eivät kykene kertomaan sitä kengän puristavaa kohtaa,.


        "ppuyggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska oikeesti heillä on itsellään jokin ongelma. Olisin ollit halukas auttamaankin mutten ole kyennyt varsinbkaan kun henkilöt eivät kykene kertomaan sitä kengän puristavaa kohtaa,.


        "ppuyggg"

        He vaan niinku haluu pitää mua emotionaalisessa kiristyksessä- Niin etten vois tehdä rauhassa luovia juttujani.


        "ppouyygghhg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He vaan niinku haluu pitää mua emotionaalisessa kiristyksessä- Niin etten vois tehdä rauhassa luovia juttujani.


        "ppouyygghhg"

        Mä viihdyn hyvin yksinäni-

        Mitä ongelmaa mulla vois olla kenenkään kanssa omasta puolestani ?
        Kun kerran viidyn yksinäni?

        "ppoiuhyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä viihdyn hyvin yksinäni-

        Mitä ongelmaa mulla vois olla kenenkään kanssa omasta puolestani ?
        Kun kerran viidyn yksinäni?

        "ppoiuhyhhh"

        Eiks se on vähän outoa että monilla henkilöillä on muka joku ongelma suhteessa johonkin aivan yksikseen oleleivaan ja viihtyvään henkilöön?


        "ppiuuyyyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks se on vähän outoa että monilla henkilöillä on muka joku ongelma suhteessa johonkin aivan yksikseen oleleivaan ja viihtyvään henkilöön?


        "ppiuuyyyyy"

        Jolle puheeksikin riittää monologi ?

        "ppuyyhyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jolle puheeksikin riittää monologi ?

        "ppuyyhyh"

        Ku siitäkään ei ole huolta että mulla ei olisi yksinäni hyvät harrastukset,

        Mitä haittaa siitä on jo mö yksinöni opiskelen tiedettä ja teen taidetta ?

        "ppiuyggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku siitäkään ei ole huolta että mulla ei olisi yksinäni hyvät harrastukset,

        Mitä haittaa siitä on jo mö yksinöni opiskelen tiedettä ja teen taidetta ?

        "ppiuyggg"

        Huomattavaa on , että mustamaalaajani ovat itseäni sosiaalisesti vallaakaampia ja voimakkaampia lukuunottamatta äitiäni. ..ja heitä on monta ja minua vain yksi. Jo ihan voimasuhteet huomioiden minusta ei mitään haittaa heille voi olla. Poikkeuksena äitiressu.

        "ppiuuyyygyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomattavaa on , että mustamaalaajani ovat itseäni sosiaalisesti vallaakaampia ja voimakkaampia lukuunottamatta äitiäni. ..ja heitä on monta ja minua vain yksi. Jo ihan voimasuhteet huomioiden minusta ei mitään haittaa heille voi olla. Poikkeuksena äitiressu.

        "ppiuuyyygyhh"

        Siis ei minusta äidillenikään haittaa voi olla, mutta hän ei ole minua voimakkaampi nykyään.


        "ppiyygghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei minusta äidillenikään haittaa voi olla, mutta hän ei ole minua voimakkaampi nykyään.


        "ppiyygghhh"

        Tää syrjintä ei mua siinä mielessä enää satuta, että huomaan ettei siinä ole mitään järkeä, joten siinä mielessä turha ottaa itteensä.

        "ppiuyhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää syrjintä ei mua siinä mielessä enää satuta, että huomaan ettei siinä ole mitään järkeä, joten siinä mielessä turha ottaa itteensä.

        "ppiuyhhhh"

        Mutta kyllä mä oletan tietäväni yhden perussyyn miksi minua mustamaalataan. Mä olen niin hyvä perustelija, että joitakuita ärsyttää jääminen kakkoseksi, ja jos he eivät osaa perustella mua paremmin, he alkavat mustamaalaamaan.
        Sitten aina vedotaan siihen, etten ole käynyt lukiota tai johonkin henkilökohtaisen omaisuuteeni sen perustelun sijaan. Niin siitä käynnistyy se mustamaalaus.

        "ppoiuuyhhh".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyllä mä oletan tietäväni yhden perussyyn miksi minua mustamaalataan. Mä olen niin hyvä perustelija, että joitakuita ärsyttää jääminen kakkoseksi, ja jos he eivät osaa perustella mua paremmin, he alkavat mustamaalaamaan.
        Sitten aina vedotaan siihen, etten ole käynyt lukiota tai johonkin henkilökohtaisen omaisuuteeni sen perustelun sijaan. Niin siitä käynnistyy se mustamaalaus.

        "ppoiuuyhhh".

        Oikeestaan aika hassua oon 50 -vuotias ja aina tota etten oo käynyt lukiota, Että sen perusteella mun hyvä perustelu pitäis kumota perusteluitta.


        "pouygghhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeestaan aika hassua oon 50 -vuotias ja aina tota etten oo käynyt lukiota, Että sen perusteella mun hyvä perustelu pitäis kumota perusteluitta.


        "pouygghhhj"

        Kun kerran oon lukiota käymätönkin miksi mulle sitten ei vielä koskaan ole perusteltu perustelujani ? Ei kai luulis olevan suuri vaiva vetää joku kunnon perustelu siihen.


        "ppouygghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kerran oon lukiota käymätönkin miksi mulle sitten ei vielä koskaan ole perusteltu perustelujani ? Ei kai luulis olevan suuri vaiva vetää joku kunnon perustelu siihen.


        "ppouygghhh"

        heillä menee maailman kirjat sekaisin kun kouluja käymätön hassu tyttö osaa perustella.


        "ppuyggggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heillä menee maailman kirjat sekaisin kun kouluja käymätön hassu tyttö osaa perustella.


        "ppuyggggh"

        Mutta ei luulisi enää olevan niin outoa kun nuoria naisia hyväksytään johtaviin asemiinkin ym.

        "ppiuuyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei luulisi enää olevan niin outoa kun nuoria naisia hyväksytään johtaviin asemiinkin ym.

        "ppiuuyhh"

        On mystikot ennenkin olleet välillä kouluja käymättömiä-

        "ppiuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mystikot ennenkin olleet välillä kouluja käymättömiä-

        "ppiuhhh"

        Eo lukiossa opiskella läheskään niin paljon monia asioita mitä minä olen opiskellut.


        "ppuyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eo lukiossa opiskella läheskään niin paljon monia asioita mitä minä olen opiskellut.


        "ppuyhhh"

        Itseasiassa se on voinut edistää mun luovuutta että mä en katso televisiota enkä ole käynyt paljon koulua. Se voi lisätä omaperäistä ajattelukykyä.


        "ppiyuhyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa se on voinut edistää mun luovuutta että mä en katso televisiota enkä ole käynyt paljon koulua. Se voi lisätä omaperäistä ajattelukykyä.


        "ppiyuhyhh"

        Mä ajattelen aktiivisesti koko ajan aamusta iltaan,

        "ppuhhhhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ajattelen aktiivisesti koko ajan aamusta iltaan,

        "ppuhhhhjhj"

        Voi tulla antamaan asiallisen perusteluni kumoavan perustelun tai hyväksyä perusteluni tai jättää kysymykset auki, tai mennä mnenojaan.


        "ppuyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tulla antamaan asiallisen perusteluni kumoavan perustelun tai hyväksyä perusteluni tai jättää kysymykset auki, tai mennä mnenojaan.


        "ppuyhhh"

        sisäinen kompassini tuntuu tänään toimivan paremmin.

        "ppouhhjjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sisäinen kompassini tuntuu tänään toimivan paremmin.

        "ppouhhjjjj"

        Mielenkiintoista on että minä en ole kohdannut some kiusaamista lainkaan, en pienentä hippuakaan siitä lähtien kun viitisen vuotta sitten liityin. Mulle some onpaikka jossa nimenomaan EI ole kiusaamista ollenkaan.


        "ppiuyhghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista on että minä en ole kohdannut some kiusaamista lainkaan, en pienentä hippuakaan siitä lähtien kun viitisen vuotta sitten liityin. Mulle some onpaikka jossa nimenomaan EI ole kiusaamista ollenkaan.


        "ppiuyhghhh"

        Ehkä tää johtuu siitä että somessa ilmenee todellinen minä.
        Se on mielikuvitusolento minä jota kiusataan.


        "ppoughhgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tää johtuu siitä että somessa ilmenee todellinen minä.
        Se on mielikuvitusolento minä jota kiusataan.


        "ppoughhgh"

        some on niinku semmonen turvajengi.


        "ppjhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        some on niinku semmonen turvajengi.


        "ppjhhhh"

        some on mun parhaita sosiaalisia kokemuksia.
        Se on vielä niin jännä miten mä päädyin sinne. Sähköpostia lähetti tuntematon henkilö. Siinä oli ohje liittyä someen. No liityin ilman yhtään ystävää tai seuraajaa tai tuttua. Ja sitten seuraajia alkoi tulla. Mä olin niin hämmentynyt eka että menetin ensimmäisen seuraajani kun en tajunnut seurata takaisinpäin kun vaan ihmettelin kuka hän on, oli joku espanjalainen muusikko ja nyt harmittaa kun en seurannut takaisinpäin. Sitten tuli vaan lisää ja lisää. Eikä yhtään mitään häirintää ollenkaan.


        "ppuyhhghhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        some on mun parhaita sosiaalisia kokemuksia.
        Se on vielä niin jännä miten mä päädyin sinne. Sähköpostia lähetti tuntematon henkilö. Siinä oli ohje liittyä someen. No liityin ilman yhtään ystävää tai seuraajaa tai tuttua. Ja sitten seuraajia alkoi tulla. Mä olin niin hämmentynyt eka että menetin ensimmäisen seuraajani kun en tajunnut seurata takaisinpäin kun vaan ihmettelin kuka hän on, oli joku espanjalainen muusikko ja nyt harmittaa kun en seurannut takaisinpäin. Sitten tuli vaan lisää ja lisää. Eikä yhtään mitään häirintää ollenkaan.


        "ppuyhhghhj"

        Ei sinne edes vois kukaan tulla mitään typerää kirjottaan, Kaikki ihmettelisi mikä hullu hän on , jos tulisi.

        "ppuyhhghjj"


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muistakaa, että jos teitä vainoaa narsisti, se voi vainota myös LAPSIANNE. Vastasyntyneestä lähtien. Tähän voi liittyä väkivaltaa eri muodoissa lastanne kohtaan. Pahimpia esimerkkejä huumaaminen, hampaiden hajottaminen, luiden murtaminen, pään lyöminen, muiden lasten usuttaminen väkivaltaan, seksuaalinen väkivalta... Kaikesta syytetään teitä ja mukaan tulee myös muut narsistien keinot sekä muut ihmiset. Kuoreensa vetäytyminen ei auta ja lapsella ei ole mitään mahdollisuutta puolustaa itseään, toisin kuin aikuisella.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe