Apua auttakaa!!

En oo varma varma alkoks mun menkat mut tänää koulussa huomasin jotain ruuskeeta pikkareissa ja sitä on tullu taas nii voiko olla menkat??
16383
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

kyllä voi olla ja kuukautiset alkaa normaalisti murrosiässä tytöillä.Ja kestävät vaihdevuosi-ikään asti.

Äänestä

Jos se olikin kakkaa ?

Äänestä
  • Ei oo koska äsken tuli ihan verta

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei oo koska äsken tuli ihan verta

Sulla alkoi kuukautiset ja se on ihan normaalia.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla alkoi kuukautiset ja se on ihan normaalia.

Ei nää voi olla mitkään kuukautiset! Ihan hirvee olo ja ahistaa!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No mitä muuta se sitten vois olla??

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No mitä muuta se sitten vois olla??

Lue tarkkaan: K A K K A A ! ! !

tartteko vielä toistaa??????

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Lue tarkkaan: K A K K A A ! ! !

tartteko vielä toistaa??????

Ihme, että tällänen asia voi olla ongelma!
    Miks kukaan ei auta??

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ihme, että tällänen asia voi olla ongelma!
    Miks kukaan ei auta??

Öö mä en oo kyl kirjottanu noita?? T:Alkuperäinen tekijä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No miksi sitten kommentoit näin ei oo koska äsken tuli ihan verta niin eikö tää oo jo kuukautis juttu?

Äänestä

Aloitin joskus uudessa koulussa muuton jälkeen ala-asteen kolmannen luokan. Ensimmäisenä päivänä ihmettelin tyttöä joka piteli kivuliaan oloisesti alapäästään kiinni ja melkein irvisteli.

Kolmosluokalle mennään kai 8-10 -vuotiaina. Itse olin 9.

-mieheltä

Äänestä
  • eli irvistelikö se tyttö vai ei.Kait sä nyt erotat kasvon ilmeet.

Äänestä

Vuoto voi olla aivan ruskeaa.
On normaalia.

Aikuisellakin on vaihtelua: joskus kuukautiset on tosi lyhyet, joskus vuoto on pelkästään punaista, joskus vuoto on epämääräisen väristä, niukkaa, runsasta, kivuliasta, täysin kivutonta.
Kuukautiset eivät ole aina samanlaiset samallakaan tytöllä ja naisella.

Äänestä
  • Jep

Äänestä

Voiko olla että mm t on vetänyt kakkoseen ja sitten ykköseen. Eikös ne aloita 12 vuotiaista?

Äänestä
  • No ehkä

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

En oo varma varma alkoks mun menkat mut tänää koulussa huomasin jotain ruuskeeta pikkareissa ja sitä on tullu taas nii voiko olla menkat??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu