En oo varma varma alkoks mun menkat mut tänää koulussa huomasin jotain ruuskeeta pikkareissa ja sitä on tullu taas nii voiko olla menkat??
Apua auttakaa!!
12
218
Vastaukset
- Anonyymikyllä voi olla ja kuukautiset alkaa normaalisti murrosiässä tytöillä.Ja kestävät vaihdevuosi-ikään asti. 
- AnonyymiJos se olikin kakkaa ? - AnonyymiEi oo koska äsken tuli ihan verta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei oo koska äsken tuli ihan verta Sulla alkoi kuukautiset ja se on ihan normaalia. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sulla alkoi kuukautiset ja se on ihan normaalia. Ei nää voi olla mitkään kuukautiset! Ihan hirvee olo ja ahistaa! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei nää voi olla mitkään kuukautiset! Ihan hirvee olo ja ahistaa! No mitä muuta se sitten vois olla?? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No mitä muuta se sitten vois olla?? Lue tarkkaan: K A K K A A ! ! ! 
 tartteko vielä toistaa??????
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Lue tarkkaan: K A K K A A ! ! ! 
 tartteko vielä toistaa??????Ihme, että tällänen asia voi olla ongelma! 
 Miks kukaan ei auta??
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ihme, että tällänen asia voi olla ongelma! 
 Miks kukaan ei auta??Öö mä en oo kyl kirjottanu noita?? T:Alkuperäinen tekijä 

- AnonyymiAloitin joskus uudessa koulussa muuton jälkeen ala-asteen kolmannen luokan. Ensimmäisenä päivänä ihmettelin tyttöä joka piteli kivuliaan oloisesti alapäästään kiinni ja melkein irvisteli. 
 Kolmosluokalle mennään kai 8-10 -vuotiaina. Itse olin 9.
 -mieheltä- Anonyymieli irvistelikö se tyttö vai ei.Kait sä nyt erotat kasvon ilmeet. 

- AnonyymiVuoto voi olla aivan ruskeaa. 
 On normaalia.
 Aikuisellakin on vaihtelua: joskus kuukautiset on tosi lyhyet, joskus vuoto on pelkästään punaista, joskus vuoto on epämääräisen väristä, niukkaa, runsasta, kivuliasta, täysin kivutonta.
 Kuukautiset eivät ole aina samanlaiset samallakaan tytöllä ja naisella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424885
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161673
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2001407
- 1521311