Tuntuuko monestakin siltä

Anonyymi

että kaikki kirjoitukset mitkä eivät ole itselle ovat trolleilta ja ihmisiltä jotka esiintyvät toisina?

Minusta ei. Jos kirjoitus ei tunnu olevan minulle, niin mitä väliä sillä on kuka sen on kirjoittanut.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinäkö se palsta kiusaaja on joka tulee toisten kirjoituksiin haukkumaan.

• Anonyymi

Et tainnut lukea aloitusta tai sitten et ymmärtänyt mitä siinä luki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tainnut lukea aloitusta tai sitten et ymmärtänyt mitä siinä luki.

Sinä se et ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se et ymmärrä.

Jos klikkaat hiirellä aloituksen "Lisää" tekstiä niin näet loppuosan aloituksesta. Siinä lukee näin: " Jos kirjoitus ei tunnu olevan minulle, niin mitä väliä sillä on kuka sen on kirjoittanut." Eli se, joka tulee aloituksiin haukkumaan kaikkia trolleiksi ja toisina ihmisinä kirjoittajiksi on juuri se kiusaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos klikkaat hiirellä aloituksen "Lisää" tekstiä niin näet loppuosan aloituksesta. Siinä lukee näin: " Jos kirjoitus ei tunnu olevan minulle, niin mitä väliä sillä on kuka sen on kirjoittanut." Eli se, joka tulee aloituksiin haukkumaan kaikkia trolleiksi ja toisina ihmisinä kirjoittajiksi on juuri se kiusaaja.

Sinä se et ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se et ymmärrä.

Kyllä minä ymmärrän sen, että jos tullaan haukkumaan trolliksi ja toisina kirjoittajaksi niin se on loukkaavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän sen, että jos tullaan haukkumaan trolliksi ja toisina kirjoittajaksi niin se on loukkaavaa.

Se on loukkaavaa että haukutaan ajattele välillä miltä toisesta tuntuu kun sitä teet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on loukkaavaa että haukutaan ajattele välillä miltä toisesta tuntuu kun sitä teet.

No niinhän minä kirjoitin, että se on loukkaavaa, jos minua tullaan haukkumaan trolliksi ja toisina kirjoittavaksi. Mikä siinä nyt on niin vaikea ymmärtää. Minä en kirjoita sellaisia kenellekään.

• Anonyymi

Mulle ainakin on ihan se ja sama ketkä täällä kirjoittelee. Elän omaa elämääni myös täällä. Myös kivat kirjoitukset voin omia ja kuvitella hänen kirjoittavan, vaikkei se mahdollista olisikaan. Kun jokin asia ei selviä, siihen pitää vain sopeutua.

• Anonyymi

Ei tunnu. Uskon että kukaan tervejärkinen ei jaksa täällä trollailla. Ne on hyvin harhaisten kuvitelmia, että täällä esiinnytään toisina. Jossain heitä on kiusattu tai loukattu ja siirtävät sen vihan tänne vieraisiin kirjoittajiin. Itsekin tietävät, että puhuvat paskaa, mutta kun se viha tulee päälle eivät hallitse sitä. Kun se kaipaaja kuulostaa joltain tai ärsyttää muuten niin eivät hallitse vihaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      123
      2810
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      40
      1808
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      71
      1776
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      285
      1674
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      16
      1610
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1302
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      29
      1209
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      97
      1108
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1092
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1042
    Aihe