Olen Vaakanainen ja hyvin kiinnostunut nousevasta merkistä astrologiassa. Usein ulkonäkökuvaukset eivät toimi, kun tutkiskellaan aurinkomerkkeja. Nouseva merkki vaikuttaa eniten ulkonäköön. Diana oli esim. nouseva Vaaka. Kuu puolestaan kertoo meidän tunneelämästämme. Joten, jos olet todella kiinnostunut astrologiasta ja haluat hyödyntää sitä elämässäsi, ota selville nuo kyseiset asiat itsestäsi. Opiskelin kuusi vuotta itse astrologiaa, jos jollekin tulee kysymyksiä niin tänne vaan! Mia Melitza
Aurinko, Kuu ja Nouseva Vaaka
15
4552
Vastaukset
- VANHA RAPU
aurinko, rapu. kuu,jousimies.merkurus,leijona.venus,neitsyt.mars,leijona.jupiter,skorpp.saturnus,kauris.uranus,leijona.neptunus,skorpp.pluto,neitsyt.chuton,vesimies.ceres,skorpp.psllas,vaaka.juno,vaaka.vesta,neitsyt.kuunsolmu,vaaka.vertex,kauris. OLEN NOUSEVA MERKILTÄNI LEIJONA KAUNIS KIITOS.
Ravusta olet varmasti lukenut paljon. Yhtä tärkeää on nouseva ja kuu merkkisi. Nouseva leijona antaa sinusta ulospäin ensinäkemältä vahvan ja ryhdikkään kuvan. Ravun herkkyys jää piiloon.Marilyn Monroe oli nouseva leijona. Yleensä nousevat leijonat osaavat olla näyttäviä ja heillä on tyylitajua. Leijona haluaa ihailua.Kuu jousimiehessä onkin sitten vinkeä juttu. Tulimerkki takaa, että temperamenttiä tarvittaessa löytyy. Jousimieskuu saattaa myös aiheuttaa ainakin nuorempana nopeaa vaihtumista ihmissuhteissa. Aurinkorapu ja jousimieskuu ovat hyvin erilaisia, niinpä olet saattanut huomata ristiriittaa siinä, missä määrin tunteesi kiirehtivät paikasta toiseen ja mielesi on hyvinkin perinteinen. Mars ohjaa käytännön asioita ja toimintaa. Sinulla se on leijonassa ja saatat olla taipuvainen järjestämään draamaa ympärillesi. Toimit myös hyvin suojelevasti heikompia kohtaan. Kartallasi on siis paljon leijonaa, lue joskus leijonan horoskooppikuvausta ja katso, olisiko se sinulle osuvampi kuvaus kuin rapu. Kartallasi on tulta ja vettä. Temperamenttiä ja tunnetta. Muista, että tämä on vain astrologinen käsitys sinusta. Se ei ole totuus vaan leikki, josta voi oppia. Mia Melitza
- VANHA RAPU
miamelitza kirjoitti:
Ravusta olet varmasti lukenut paljon. Yhtä tärkeää on nouseva ja kuu merkkisi. Nouseva leijona antaa sinusta ulospäin ensinäkemältä vahvan ja ryhdikkään kuvan. Ravun herkkyys jää piiloon.Marilyn Monroe oli nouseva leijona. Yleensä nousevat leijonat osaavat olla näyttäviä ja heillä on tyylitajua. Leijona haluaa ihailua.Kuu jousimiehessä onkin sitten vinkeä juttu. Tulimerkki takaa, että temperamenttiä tarvittaessa löytyy. Jousimieskuu saattaa myös aiheuttaa ainakin nuorempana nopeaa vaihtumista ihmissuhteissa. Aurinkorapu ja jousimieskuu ovat hyvin erilaisia, niinpä olet saattanut huomata ristiriittaa siinä, missä määrin tunteesi kiirehtivät paikasta toiseen ja mielesi on hyvinkin perinteinen. Mars ohjaa käytännön asioita ja toimintaa. Sinulla se on leijonassa ja saatat olla taipuvainen järjestämään draamaa ympärillesi. Toimit myös hyvin suojelevasti heikompia kohtaan. Kartallasi on siis paljon leijonaa, lue joskus leijonan horoskooppikuvausta ja katso, olisiko se sinulle osuvampi kuvaus kuin rapu. Kartallasi on tulta ja vettä. Temperamenttiä ja tunnetta. Muista, että tämä on vain astrologinen käsitys sinusta. Se ei ole totuus vaan leikki, josta voi oppia. Mia Melitza
moi ja kiitos tulkinnasta. aika osuvasti kerroit. draamaa on ympärilläni ja hyvä puhelahjani ansiosta olen selvinyt niistä. olen kaunis ja tanssitaitoinen mikä aih. kateutta nais seurassa,siksi kait miehiä pyörii ympärilläni liikaakin.vaik en tykkää olla esillä, olen sitä kuitenkin.suojelen perhettäni ja heikko-osaisia,vaik hamaan tulevaisuuteen asti.toi mielen perinteisyys oli osuva.olen rauhallinen,mut sitä tempperamenttisuuttakin kyl löytyy tilanteen tullen aika voimakkaastikin.minua sanotaan johtaja tyypiksi.hups loput pidän itselläni.kiitos
- VANHA RAPU
miamelitza kirjoitti:
MOI TAAS. kivalta kuulostit miniakin tuli uteliaaksi ja tässä tulee hänen tiedot. aurinko,kaksoset.kuu,kaksoset.merkurus,kaksoset.venus,oinas.mars,vaaka.jupiter,skorpp..saturnus,vaaka.uranus,jousimies.neptunus,jousimies.pluto,vaaka.chiron,härkä.ceres,skorpp..pallas,vaaka.juno,kauris.vesta,vesimies.kuunsolmu,rapu.vertex,kauris.nouseva merkki on neitsyt.ja todellakin leikkimielellä. kiitos jo etukäteen rapu
VANHA RAPU kirjoitti:
MOI TAAS. kivalta kuulostit miniakin tuli uteliaaksi ja tässä tulee hänen tiedot. aurinko,kaksoset.kuu,kaksoset.merkurus,kaksoset.venus,oinas.mars,vaaka.jupiter,skorpp..saturnus,vaaka.uranus,jousimies.neptunus,jousimies.pluto,vaaka.chiron,härkä.ceres,skorpp..pallas,vaaka.juno,kauris.vesta,vesimies.kuunsolmu,rapu.vertex,kauris.nouseva merkki on neitsyt.ja todellakin leikkimielellä. kiitos jo etukäteen rapu
Olet tupla kaksonen. Tai oikeastaan tripla. Joten kun luet luonnekuvauksia, kaksonen pitäisi sopia sinulle erityisen hyvin. Merkurius on sekä kaksosten että neitsyeen planeetta, joten olet todellinen Merkurius lapsi. Tieto, äly, keskustelu ja ajattelu on sinulle luontaista. Kaksonen on luotu tähän aikakauteen, sinulle pitäisi olla helppoa sopeuta tietotulvaan ja nettiaikaan. Kuu Kaksosissa. Onko miehesi perillä siitä, mitä eläväinen naisensa kulloinkin tuntee. Tunteet vaihtuvat kaksosilla nopeasti, mutta hän ei sykellä korkealta syvälle, kuten esim. Vaaka. Täälainen Kuun asema ei missään muotoa ole tylsä tai raskas. Sinulla pitäisi olla taipumusta iloon enemmän kuin suruun. Jännää kartallasi on Venuksen ja Marsin vastamerkkisyys. Olet toiminnassasi diplomaattinen ja tasapainottelija Vaaka, rakkauselämässäsi joskus Oinaan myötä oikukas. Näin äkkisiltään sanottuna, sinulle sopisi kumppani, jonka kartalla on Jousimiestä edustettuna. Myös kaikki ilmamerkit (Kaksonen, Vaaka ja Vesimies) sopivat. Ja jos olet valinnut maanläheisen Härän, aika hioo särmät ja kyllä se Härkäkin joskus tottuu nopeille liikkeillesi! Mia Melitza
- minian anoppi
miamelitza kirjoitti:
Olet tupla kaksonen. Tai oikeastaan tripla. Joten kun luet luonnekuvauksia, kaksonen pitäisi sopia sinulle erityisen hyvin. Merkurius on sekä kaksosten että neitsyeen planeetta, joten olet todellinen Merkurius lapsi. Tieto, äly, keskustelu ja ajattelu on sinulle luontaista. Kaksonen on luotu tähän aikakauteen, sinulle pitäisi olla helppoa sopeuta tietotulvaan ja nettiaikaan. Kuu Kaksosissa. Onko miehesi perillä siitä, mitä eläväinen naisensa kulloinkin tuntee. Tunteet vaihtuvat kaksosilla nopeasti, mutta hän ei sykellä korkealta syvälle, kuten esim. Vaaka. Täälainen Kuun asema ei missään muotoa ole tylsä tai raskas. Sinulla pitäisi olla taipumusta iloon enemmän kuin suruun. Jännää kartallasi on Venuksen ja Marsin vastamerkkisyys. Olet toiminnassasi diplomaattinen ja tasapainottelija Vaaka, rakkauselämässäsi joskus Oinaan myötä oikukas. Näin äkkisiltään sanottuna, sinulle sopisi kumppani, jonka kartalla on Jousimiestä edustettuna. Myös kaikki ilmamerkit (Kaksonen, Vaaka ja Vesimies) sopivat. Ja jos olet valinnut maanläheisen Härän, aika hioo särmät ja kyllä se Härkäkin joskus tottuu nopeille liikkeillesi! Mia Melitza
KIITOS miniani puolesta . olet hyvä tässä, voimia jatkossakin.
- Vaaka myös
Heippa!
Olen aurinko-vaaka, nouseva skorpioni ja kuu on vesimiehessä. Mitäs osaat kertoa tästä yhdistelmästä?
Ja kun elämään on juuri astunut kiinnostava uros, täytyy hieman siitäkin kysästä jos osaat sanoa jotain ;-) Eli hän on oinas, syntymäpäivän tiedän, mutta en aikaa, eli nousu ym merkit on vielä hämärän peitossa. Mutta miltäs näyttää vaaka-oinas suhteen mahdollisuudet?
Suurkiitos jo etukäteen! :-)Siilälailla! Vaa'alla tosi osuva kumppani on tietysti vastamerkki Oinas. Kemia riittää ja Oinas oppii Vaa'alta tärkeätä toisten huomioimisen taitoa. Riitoja tulee ja menee, mutta mikään ei helposti kaada sitä vetovoimaa, mikä välillänne on. Kannatan itse vastamerkkien suhteita miesten ja naisten välillä. Silloin on aina mukana suihketta ja sähinää.
No sitten sinä. Ihanaa! Nouseva Skorppari ja kuu Vesimies. Sussa on kosolti säihkettä. Nouseva Skorpparinainen on vähän mystinen ja eksoottisella tavalla viehättävä. Merkki antaa sulle paljon seksuaalista vetovoimaa, joten laitat miesten sukat pyörimään. Kuu Vesimiehessä saattaa aiheuttaa häilyvyyttä tunteissa. Saatat olla samaan aikaan kiinnostunut yhtä paljon maailmanrauhasta kuin miehesi suukoista. Tosin tuo Skorppari kyllä tasoittaa, se on lojaali ja syvälle kiintyvä rakkaudessa. Kaiken kaikkiaan sulle on annettu vahvat ja mielenkiintoiset merkit, Vaaka, Skorppari, Vesimies. Oinaista sen verran, että sulla on Vaakana automaattinen kyky käsitellä heidän temperamenttiaan. Minun kaikista pisinaikaisin ja rakkain ystäväni on Oinas. Hän on ainoa ystäväni, joka ymmärtää minua täysin. Hurlumhei ja menoksi vaan teille kahdelle! Mia Melitza- Vaaka myös
miamelitza kirjoitti:
Siilälailla! Vaa'alla tosi osuva kumppani on tietysti vastamerkki Oinas. Kemia riittää ja Oinas oppii Vaa'alta tärkeätä toisten huomioimisen taitoa. Riitoja tulee ja menee, mutta mikään ei helposti kaada sitä vetovoimaa, mikä välillänne on. Kannatan itse vastamerkkien suhteita miesten ja naisten välillä. Silloin on aina mukana suihketta ja sähinää.
No sitten sinä. Ihanaa! Nouseva Skorppari ja kuu Vesimies. Sussa on kosolti säihkettä. Nouseva Skorpparinainen on vähän mystinen ja eksoottisella tavalla viehättävä. Merkki antaa sulle paljon seksuaalista vetovoimaa, joten laitat miesten sukat pyörimään. Kuu Vesimiehessä saattaa aiheuttaa häilyvyyttä tunteissa. Saatat olla samaan aikaan kiinnostunut yhtä paljon maailmanrauhasta kuin miehesi suukoista. Tosin tuo Skorppari kyllä tasoittaa, se on lojaali ja syvälle kiintyvä rakkaudessa. Kaiken kaikkiaan sulle on annettu vahvat ja mielenkiintoiset merkit, Vaaka, Skorppari, Vesimies. Oinaista sen verran, että sulla on Vaakana automaattinen kyky käsitellä heidän temperamenttiaan. Minun kaikista pisinaikaisin ja rakkain ystäväni on Oinas. Hän on ainoa ystäväni, joka ymmärtää minua täysin. Hurlumhei ja menoksi vaan teille kahdelle! Mia MelitzaKuulosti melko osuvalta tuo kuvauksesi minusta :-)
Tuli vaan mieleen että voiko oma nouseva skorppari olla syy siihen, että en aina tule kovin hyvin toimeen skorppareiden kanssa? Ei nyt mitään ilmiriitoja, koska niitä vältän henkeen ja vereen, mutta ei van tunnu synkkaavan skorppareiden kanssa... Näenkö liikaa itseäni heissä?
Juu, tämän oinas-uroksen kanssa tuntuu istuvan ajatusmaailma aika sopivasti yhteen ja kemiaa riittää... ;-)
Edellisen kerran tämän kaltaisen fiiliksen olen kokenut leijonan kanssa, josta tuli pitkäaikaisin suhteeni ja hän tosiaan tuntee mut edelleen läpikotaisin...
Mitä teoksia muuten suosittelisit jos haluaisin opiskella astrologiaa omatoimisesti? Vaaka myös kirjoitti:
Kuulosti melko osuvalta tuo kuvauksesi minusta :-)
Tuli vaan mieleen että voiko oma nouseva skorppari olla syy siihen, että en aina tule kovin hyvin toimeen skorppareiden kanssa? Ei nyt mitään ilmiriitoja, koska niitä vältän henkeen ja vereen, mutta ei van tunnu synkkaavan skorppareiden kanssa... Näenkö liikaa itseäni heissä?
Juu, tämän oinas-uroksen kanssa tuntuu istuvan ajatusmaailma aika sopivasti yhteen ja kemiaa riittää... ;-)
Edellisen kerran tämän kaltaisen fiiliksen olen kokenut leijonan kanssa, josta tuli pitkäaikaisin suhteeni ja hän tosiaan tuntee mut edelleen läpikotaisin...
Mitä teoksia muuten suosittelisit jos haluaisin opiskella astrologiaa omatoimisesti?Ollos hyvä! Netistäkin löytyy tietoa. www.astrologia.fi. Seppo Tanhualla on kiva luonnehoroskooppi ja aspektikirja Astologiaa Sinulle. Nikula (etunimi muistaakseni Juhani) on kirjoittanut loistavan Astrologian käsikirja. Mene kirjastoon ja löydät helposti itsellesi sopivan teoksen. Käsikirjoissa on yleensä laajasti tietoa, mutta sieltä löytyy myös perusasiat selkeästi. Mia Melitza
Mulla on yksi kirjoitusproggis ja juuri nyt en pysty vastailemaan kaikkiin kysymyksiin. Jatkossa kuitenkin heilun täällä ja tilaisuuden mukaan vastailen, jos kysymyksiä putoilee ilmaan! Asrologiaa kannattaa opiskella itse. Jo yksi käsikirja avaa sinulle portit uuteen maailmaan. Mia Melitza
- Blues
Millainen sötkötys mahtaa muodostua,kun on aurinko-,kuu- ja nousevaltamerkiltään vaaka?
Minä olen sellainen... =)
- timo
moi olen nouseva m. leijona.aurinko,leijona.kuu,kauris.merkurus,leijona.venus,rapu.mars,vaaka.jupiter,skorpp.saturnus,vaaka.uranus,jousimies.neptunus,jousim.pluto,vaaka.chiron,härkä.ceres,skorpp.pallas,vaaka.juno,jousim.vesta,vesim.kuunsolmu,rapu.vertex,jousimies. onko sopiva kumppani tripla kaksonen ja nm. neitsyt. terv. timo
- untruth
Haluaisitko kertoa jotain minustakin, olen naispuoleinen vaaka ja nouseva merkkini on leijona.. :) Onko tuollainen "hyvä" yhdistelmä, jne..? Kiitos jo etukäteen!
- Nanna
Mulla on:
aurinko: Vaaka
Kuu: rapu
nouseva: vaaka
Onko paha yhdistelmä minulla?
Kiitos jo etukäteen =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849