hiomenna kauppapäivä? Mitä meinaat ostaa?
Mulla kaikki ruoka loppu.
Onko kellään
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hernettä, lanttua, porkkanaa, perunaa ja riisiä
- Anonyymi
Johan on uteluita 😂
- Anonyymi
perunoita, helv*tisti perunoita.
- Anonyymi
Maitoa, leipää, valkosipulipatonkeja, on muuten yllättävän hyvää, kokeilkaapa. Voi ite paistaa uunissa, tulee ruskea pinta, rapeaa ja hyvää jopa sellaisenaan. Vaasan ohut revitty ruisleipä on myös todella maukasta. Niin ja vihanneksia. Veikkaus pitää myös laittaa vetämään.
- Anonyymi
Valkkaripatskua! En olekaan pitkään aikaan sitä syönyt. Sait ylipuhuttua, päätyi huomiseen kauppakassiin. Onkin tällä hetkellä ainoa tuote siinä kassissa. Spagettia kaappireserviin, ainakin. Uunimakkaraa ehkä. Italiansalaattia ja... Ja... jotakin vielä. - cu-
- Anonyymi
Nyt kaali ja juurekset parhaimmillaan ja halpoja,
- Anonyymi
Ei tarvi mennä. Ostokset hoidettu aiemmin tällä viikolla.
- Anonyymi
Sama täällä. Mutta käväisen ehkä huomenna tai lauantaina ostamassa jotain pientä.
- Anonyymi
Voipi olla että on.
- Anonyymi
Haen pakastimen täyteen alennuksessa oleva jauhelihaa!
- Anonyymi
Jauheliha pn hyvää pakastettuna kun sen ensin paistaa pilkotun sipulin kanssa ja keittää vähän aikaa lihaliemessä. Pakataan rasioihin niin että lihaliemi peittää kokonaan. Jauhelihan voi laittaa pizzaan kastikkeisiin laatikoihin tai keittoijin
- Anonyymi
Eikö jauheliha pitäisi syödä aina heti ja tuoreena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö jauheliha pitäisi syödä aina heti ja tuoreena?
Kaikkea muuta voi pakastaa paitsi anopin tai mummon. ;D
Tässä linkissä sanotaan, että naudanliha säilyy pakastimessa 8-10 kuukautta
https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/nain-onnistut/pakastaminen
- Anonyymi
Odotatko mua sit siel??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38879Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30623Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17523Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16502