Onko nymfomania naisella fetissi vai mikä ?

Anonyymi

Noita tavallista innokkaampia sekstailijoita on naisissa, eli siis missä kulkee jokin raja... vai eikö ole mitään rajaa ?

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla nykyisin tuo oikea nimi " hyperseksuaalisuus ". Liittyy usein miesten muistisairauteen.

    • Anonyymi

      No vitty, mäkään en enään muista koska olen viimeksi saanut pillua ?

    • Anonyymi

      miramarihuora, missä olet, sinua kaivataan

      • Anonyymi

        Mira täällä aamu kahvilla😗 Ihana rehti kysymys viestin aloittajalla..itsellä menee välillä seksin himot kaiken edelle jopa häirisee työn tekoa sekä yö unet silloin minimissä. Lääkitys sitä varten kyllä mut aiheuttaa päivä raukeutta joten käytän harvoin. Parhaiten auttaa kunnon itse tyydytys taikka pystyvä osaava vieras mies. Sairauteen liittyy fantasia tuntemattoman kanssa rakastelusta. Viimeksi hotellissa kaksi miestä mitään rajaa siinä vaiheessa kun yhdyntä meneillään ei ole. Kaikki miehen ehdotukset lisää vaan haluja esim. Viiimeksi videointi normi olossa en suoostuisi sellaiseen😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mira täällä aamu kahvilla😗 Ihana rehti kysymys viestin aloittajalla..itsellä menee välillä seksin himot kaiken edelle jopa häirisee työn tekoa sekä yö unet silloin minimissä. Lääkitys sitä varten kyllä mut aiheuttaa päivä raukeutta joten käytän harvoin. Parhaiten auttaa kunnon itse tyydytys taikka pystyvä osaava vieras mies. Sairauteen liittyy fantasia tuntemattoman kanssa rakastelusta. Viimeksi hotellissa kaksi miestä mitään rajaa siinä vaiheessa kun yhdyntä meneillään ei ole. Kaikki miehen ehdotukset lisää vaan haluja esim. Viiimeksi videointi normi olossa en suoostuisi sellaiseen😗

        Kiimanen pystyvä mies varmasti nauttii nussiessa kanssasi😎 ukm 46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mira täällä aamu kahvilla😗 Ihana rehti kysymys viestin aloittajalla..itsellä menee välillä seksin himot kaiken edelle jopa häirisee työn tekoa sekä yö unet silloin minimissä. Lääkitys sitä varten kyllä mut aiheuttaa päivä raukeutta joten käytän harvoin. Parhaiten auttaa kunnon itse tyydytys taikka pystyvä osaava vieras mies. Sairauteen liittyy fantasia tuntemattoman kanssa rakastelusta. Viimeksi hotellissa kaksi miestä mitään rajaa siinä vaiheessa kun yhdyntä meneillään ei ole. Kaikki miehen ehdotukset lisää vaan haluja esim. Viiimeksi videointi normi olossa en suoostuisi sellaiseen😗

        Ollessasi kuumassa tilassa joudut varmaan pitää pikku housu suojaa töissä kun vuodat kiihotuksesta🤗 Ymmärän sua N 56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollessasi kuumassa tilassa joudut varmaan pitää pikku housu suojaa töissä kun vuodat kiihotuksesta🤗 Ymmärän sua N 56

        Yleeensä en käytä suojaa😊 pieni pyyhe laukussa töissä kun fantasion tai lueskelen miesten viestejä silloin vuotaa ja tuoli kastuu😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleeensä en käytä suojaa😊 pieni pyyhe laukussa töissä kun fantasion tai lueskelen miesten viestejä silloin vuotaa ja tuoli kastuu😋

        Niin varmaan joo.. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleeensä en käytä suojaa😊 pieni pyyhe laukussa töissä kun fantasion tai lueskelen miesten viestejä silloin vuotaa ja tuoli kastuu😋

        Itse ajattelee, että ei kukaan muu ajattele sexiä niin paljon kun ite. Ois kiva kun pystyis lukee toisten ajatuksia. Voisi olla aika kuumottavaa, kun tietäisi, että joku kassaneiti ajattelee asiakkaan kyrpää. Täällä on kiva jakaa ajatuksia näistä.
        T:Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelee, että ei kukaan muu ajattele sexiä niin paljon kun ite. Ois kiva kun pystyis lukee toisten ajatuksia. Voisi olla aika kuumottavaa, kun tietäisi, että joku kassaneiti ajattelee asiakkaan kyrpää. Täällä on kiva jakaa ajatuksia näistä.
        T:Jaakko

        Uskon et moni nainen mun lisäksi katselee miehiä päivittäin ja fantasioi minkä lainen penis housuisss😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon et moni nainen mun lisäksi katselee miehiä päivittäin ja fantasioi minkä lainen penis housuisss😗

        Niinkö oikeesti. Voi että kun tietäisi niistä. Kuinka paljon sä ajattelet päivittäin sexiä. Mä ainakin kauppareissulla valitsen aina vetävimmän näköisen kassan ja muutenkin tsiikailen naisten peppuja😍
        T: Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö oikeesti. Voi että kun tietäisi niistä. Kuinka paljon sä ajattelet päivittäin sexiä. Mä ainakin kauppareissulla valitsen aina vetävimmän näköisen kassan ja muutenkin tsiikailen naisten peppuja😍
        T: Jaakko

        Hei Jaakko😗 Itselläni ylaktiivisuus seksiin joka joskus karkaa haalitsemattomaksi sen sinä kyllä tiedätkin😗 Ajattelen päivittäin seksiä ja fantasioin vieraista miehistä myös pukeudun tarkoituksella miehiä varten kiihotaviin vaatteisiin. Tänään juuri kassa jonossa päälläni tiukat lekut jalassa jossa peppuni kuin tyrkyllä miehille. Keski ikäinen mies tulikin aivan iholle kun laitoin tavaroita hihnalle, katsoin hymyillen jolloin hän laittoi kätensä pepulleni ja hiveli reittäni hidastin tavaroiden laittoa, annoin merkin miehelle työntäen pehvaani kättä vastaan. Usko tai älä sain ihanan orgasmin saman tien, kassa neiti yhmmmärsi yskän hmyili ja hidasti myös työ tahtia😗 Mies toivotti viikon loppuja menin autooni jäin odottaa miestä lähdin liikkeele hiljakseen näin miten mies pisti muistiin auton rekkarin, tulin kotia tyydytin itseäni tunnikn verran😋☺Mira


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Jaakko😗 Itselläni ylaktiivisuus seksiin joka joskus karkaa haalitsemattomaksi sen sinä kyllä tiedätkin😗 Ajattelen päivittäin seksiä ja fantasioin vieraista miehistä myös pukeudun tarkoituksella miehiä varten kiihotaviin vaatteisiin. Tänään juuri kassa jonossa päälläni tiukat lekut jalassa jossa peppuni kuin tyrkyllä miehille. Keski ikäinen mies tulikin aivan iholle kun laitoin tavaroita hihnalle, katsoin hymyillen jolloin hän laittoi kätensä pepulleni ja hiveli reittäni hidastin tavaroiden laittoa, annoin merkin miehelle työntäen pehvaani kättä vastaan. Usko tai älä sain ihanan orgasmin saman tien, kassa neiti yhmmmärsi yskän hmyili ja hidasti myös työ tahtia😗 Mies toivotti viikon loppuja menin autooni jäin odottaa miestä lähdin liikkeele hiljakseen näin miten mies pisti muistiin auton rekkarin, tulin kotia tyydytin itseäni tunnikn verran😋☺Mira

        Aivan uskomatonta. Noin asioiden pitää mennäkin. Kun on se hetki, niin se viedään sinne mihin se kuuluu. En tiedä miten olisin itse ollut siinä tilanteessa, mutta tuo olisi just sitä mistä olen uneksinut. Spontaanit tilanteet on just parasta. Sä osaat ohjata nää tilanteet just sinne mihin sä haluut. Kiitos että olet olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Jaakko😗 Itselläni ylaktiivisuus seksiin joka joskus karkaa haalitsemattomaksi sen sinä kyllä tiedätkin😗 Ajattelen päivittäin seksiä ja fantasioin vieraista miehistä myös pukeudun tarkoituksella miehiä varten kiihotaviin vaatteisiin. Tänään juuri kassa jonossa päälläni tiukat lekut jalassa jossa peppuni kuin tyrkyllä miehille. Keski ikäinen mies tulikin aivan iholle kun laitoin tavaroita hihnalle, katsoin hymyillen jolloin hän laittoi kätensä pepulleni ja hiveli reittäni hidastin tavaroiden laittoa, annoin merkin miehelle työntäen pehvaani kättä vastaan. Usko tai älä sain ihanan orgasmin saman tien, kassa neiti yhmmmärsi yskän hmyili ja hidasti myös työ tahtia😗 Mies toivotti viikon loppuja menin autooni jäin odottaa miestä lähdin liikkeele hiljakseen näin miten mies pisti muistiin auton rekkarin, tulin kotia tyydytin itseäni tunnikn verran😋☺Mira

        Niin varmaan joo, jutut sen kun paranee.


    • Anonyymi

      Mulla tuo hillitön seksihimo iskee ajoittain ja sitten kun se tulee päälle ei pitele mikään ja jälkeenpäin taas kaduttaa, harmittaa ja nolottaa. Toisinaan menee muutama viikko ihan hyvin, mutta sitten taas tulee levottomaksi ja se on vientiä. Pahinta siinä on juuri se, ettei "hillittömästi himoissaan" ollessa ole oikein mitään rajaa. Joskus jotkut miehet huomatessaan tämän osaavat kyllä käyttää tilaisuutta hyväkseen.

      Kyllä sitä yrittää asettaa itselleen tiukkoja rajoja, mutta sitten taas tilanne karkaa käsistä, eikä se liity mitenkään alkoholin käyttöön. Se asia on kyllä aika hyvin hallinnassa. Mitään lääkitystä en ole koskaan edes harkinnut, tai ei ole edes tullut mieleeni.
      Olen vain olettanut olevani seksuaalisesti hieman ylivilkas ja silloin helposti syttyvä ja yllytettävissä.

      • Anonyymi

        No, miehenä sanoisin, että eihän toi nyt niin paha oo. Jatka vain himokasta elämistä. Kyllä tänne mahtuu just sun laisia daameja.
        Voi kun törmättäis joskus😉
        T: Jaakko


      • Anonyymi

        Tähän samaistun huolella. Itsellä tosin etenkin humalassa tää korostuu ja sillo saattaa tulla tehtyä vaikka ja mitä, selvinpäin tosin katuen tekoja sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän samaistun huolella. Itsellä tosin etenkin humalassa tää korostuu ja sillo saattaa tulla tehtyä vaikka ja mitä, selvinpäin tosin katuen tekoja sitten...

        Kerro vähän tarkemmin?
        T:Jaakko


    • Anonyymi

      Miten tuo ilmenee, ettei mitään rajaa ja miten olet yllytettävissä?

    • Minusta kylläkin tavallista innokkaampua muna vaahdossa sekstailijoita täällä on reilun yli edustetusti miehissä 😂😂😂 Sitä munaa ollaan tarjoamassa ihan koko ajan ja joka asiassa 😂😂😂 Esiinnytään jopa selibaatti palstalla kovimpina panokoneina ja kovimpien autojen omistajina 😂😂😂 Totuus lienee kuitenkinjossain yksinäisen kotipojan tai kuusikymppisen toukojäärän välimaastossa 😂😂😂

      • Anonyymi

        Anna toisten nauttia rauhassa monelle ainut henkinen reikä purkautua henkisistä paineista😷


      • Anonyymi

        Mitä noi neliöt meinaa?

        😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩❤️💋👨🤗🥰🥰💋💋😛😍😍💞💑👩???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      1983
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1602
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1554
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1418
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      23
      1309
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1173
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1035
    Aihe