lukea ihmisen ajatuksia? Jos ihminen käy eri paikoissa niin ei siihen liity kaipaaminen ketään kohtaan. On tarve käydä siksi että muistelee niitä aikoja kun oli vielä onnellinen ja niissä muistoissa hän oli onnellinen omien lastensa kanssa, niissä ei muistella aikuisia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Kun on monta vuotta voinut huonosti ja ilo elämästä on vähissä, kukin hakee lohtua siihen omalla tavallaan. Se pitää muistaa, että ketään ei saa pakottaa mihinkään sellaiseen mihin hän ei pysty. Tuleeko sellaisesta hyvä lopputulos kummankaan osapuolen kannalta? Tulee sellainen tunne, että "porukka" itsepintaisesti haluaa päästä siihen lopputulokseen mihin he ovat halunneet koko ajan. Mutta he ovat unohtaneet sen että jokaisella yksilöllä on oma tahto ja oma vapaus elää sellaista elämää kuin hän itse haluaa. Että kun ajamme ihmisen huonoon kuntoon niin se toimii niin kuin te haluatte. Eikö siinä ole melkoinen ristiriita? "Te" kaikki olette toimineet itsekkäästi vain omaa etua ajatellen, eikö siitä tulekin tällainen tunne? Mutta kaikesta tulikin tragedia , kauhea sellainen, jossa elämänhalu on vähissä, eikä tulevaisuudella tunnu olevan mitään väliä, kun tunteita on niin vähän enää kaikkien kauheiden kokemusten jälkeen.
Luuletteko osaavanne
Anonyymi
1
64
Vastaukset
- Anonyymi
Nii-i, ajattelepa sitä. Ja ajattelepa kun se kohta johtaa kauppapoliittiseen sotaan ilman että enää pystytään peittelemään sitä koronalla. Mitäs me sitten tehdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450