Japanese auto brands nabbed five of the top 10 spots on this year's Consumer Reports Reliability Survey, with Mazda finishing on top for the first time, followed by Toyota and Lexus.
VW oli vasta sijalla 24, epäluotettavimpia oli vain Tesla ja Lincoln.
https://www.autonews.com/retail/kaizen-win-japanese-brands-dominate-consumer-reports-rankings
Consumer Reports Reliability Survey 2020: VW laatu edelleen kuraa
6
56
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten kun tuo moniongelmainen Volkswagen ID.3 alkaa näkyä näissä tilastoissa niin VW on laadultaan vihoviimeinen.
- Anonyymi
Tuossa koko lista paremmuusjärjestyksessä:
1. Mazda
2. Toyota
3. Lexus
4. Buick
5. Honda
6. Hyundai
7. Ram
8. Subaru
9. Porsche
10. Dodge
11. Infiniti
12. BMW
13. Nissan
14. Audi
15. Kia
16. GMC
17. Chevrolet
18. Volvo
19. Jeep
20. Mercedes
21. Cadillac
22. Ford
23. Mini
24. Volkswagen
25. Tesla
26. Lincoln
Ilmeisesti Skodaa ei Amerikassa lasketa edes autoksi, koska sitä ei näy missään. - Anonyymi
Vokkelolla menee näköjään edelleen kaikki rahat huijausskandaalin sakkojen ja korvausten maksamiseen. VW:t joudutaan edelleen kasaamaan halvimmista kiinalaisista osista.
- Anonyymi
Saksan Mosse huonoimpien joukossa. Ei yllätä.
- Anonyymi
Mitähän tuossa Usalaisessa listauksessa on tutkittu ja miten se muodostuu?
Brittien tutkimuksessa jossa on kerätty vuoden ajalta eri merkkien vikoja ja ongelmia, niin Toyota on kahden viimeisen vuoden aikana löytynyt sijoilta 19. ja 20. Listalla on ollut 34 eri merkkiä, eli ei kovin kehuttava ole Toyotan laatu ja luotettavuus. Skoda on samoilla listoilla sijalla 2.- Anonyymi
Oletko sattunut lukemaan mitä nimenomaan tuossa Brittien tutkimuksessa tutkittiin? Voin antaa vinkin, että jotain muuta kuin laatua, luotettavuutta ja kestävyyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181