Kaverit S&S

Anonyymi

Tapailemme kaveripohjalta minun toiveesta sanoo Sofia seiskassa.
Tarkoittaa että Stefu saa maksaa kaverin kaikki menot, kulut ja vielä yrittää lahjoa päästääkseen seuraavalle tasolle.
No ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa sanotaan.

43

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis miten tämä maksu homma tuli tähän ? Sinun päästä? Älytöntä !
      Se on totta, että pari näistä tulee. Maksoi tai ei.

      • Anonyymi

        Oon miettinyt onko nämä ”maksumiehet” sellaisia ettei jostain syystä ole koskaan saaneet ilmaiseksi? Selittäisi katkeruuden naisia kohtaan ja varsinkin kauniita naisia kohtaan.


      • Anonyymi

        Tott puhut. Idiootit ei vaan tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon miettinyt onko nämä ”maksumiehet” sellaisia ettei jostain syystä ole koskaan saaneet ilmaiseksi? Selittäisi katkeruuden naisia kohtaan ja varsinkin kauniita naisia kohtaan.

        Se nyt kuulkaa on vaan niin,että kaikki maksaa,tasokkaasta seurasta täytyy maksaa!


      • Anonyymi

        Niin varmaan tuleekin ja ovat jo vaikka kettu kävikin toisessa kolossa juuri. Se ei kuitenkaan näytä haittaavan.
        Eri asia kuitenkin on kuinka pitkäaikainen pari ja kuinka onnellinen. Toisaalta toinen taitaa olla pienissä kokoajan ja toinen hyvä naureskelemaan tekonaurua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon miettinyt onko nämä ”maksumiehet” sellaisia ettei jostain syystä ole koskaan saaneet ilmaiseksi? Selittäisi katkeruuden naisia kohtaan ja varsinkin kauniita naisia kohtaan.

        Mietin ihan samaa juuri että luulisi naisia löytyvän , mutta kun katsoo tuota tasoa mitä ne olleet niin huh huh. Ehkä ei löydykään.


      • Anonyymi

        Tulee enemmän kylmäkiskoinen frigidi mieleen 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt kuulkaa on vaan niin,että kaikki maksaa,tasokkaasta seurasta täytyy maksaa!

        Siinätapauksessa nyt väärä nainen😂


    • Anonyymi

      Ottaa pattiin, kun asiallisesti ovat 🤗🙃👍. On vaikeaa joillakin.

      • Anonyymi

        Asiallisesti ovat ystäviä.
        Vai asiakas ja seuralainen, sponsori ja oppilas, huoltaja ja huollettava, pomo ja alainen, lypsää ja lypsetty, kusetettu ja kusettaja ?
        Who knows?


    • Anonyymi

      Voi voi köyhyys. Soffun pitää Seiskalle juttua tehdä saadakseen rahaa. Jostain kuitenkin luin, et ei anna haastatteluita tai ainakaan ex ästä puhu 😄
      Pa*kanjauhantaa.

    • Anonyymi

      Kaikki olisi hyvin, mutta Stefun päihteiden käyttö on se mikä voi taas pilata kaikki. Varmaan hyvä tyyppi selvinpäin, mutta todella epävakaata käytöstä on ollut viimeiset puolivuotta.

      • Anonyymi

        Huom! He ovat vain ystäviä!


      • Anonyymi

        Kaikki naiset haluaa stefun.
        On mitä ilmeisimmin loistava rakastaja ja ihana ihmisenä😍


      • Anonyymi

        Anteeksi he molemmat käyttävät alkhoia monta kertaa viikssa, mediakuvista päätellen.


      • Anonyymi

        Käyttääkö vain Stefan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset haluaa stefun.
        On mitä ilmeisimmin loistava rakastaja ja ihana ihmisenä😍

        Vaikuttaa yksinkertaiselta kaverilta eikä mistään himoköyrijästä tule fiboja 😂


    • Anonyymi

      Taas tuli aloittajalle yksi miettimisen aihe lisää.

    • Anonyymi

      Eiks sitä kavereita aina olla, vaikka erikseen asutaankin.Sofia hävettää kertoa totuus, et ovat yhdessä.Aivan ymmärrettävää, koska Stefan tökkii muita naisia ja vielä yhteisessä kodissa.

      • Anonyymi

        Eikä ollut varmaan ainoa nainen ketä käynyt tökkimässä 😬


    • Anonyymi

      Siis onko Steppuli Suomen ainoa mies, kun kaikki akat
      sen haluaa...vai eikö sitten miljonäärejä löytynytkään
      Soffan elämään kuten luuli?

      • Anonyymi

        Steffin seurassahan sellaiseen voi vaikka törmätä ennen pitkää.


      • Anonyymi

        Eikös tuolla kaupungilla liiku kaksi tavoiteltavaa vapaata miljonääriä, molemmat ovat liikemiehiä ja molemmat ovat olleet esillä viime aikoina ahkerasti? Muut miljonäärit eivät taida liikkua näissä porukoissa.


      • Anonyymi

        Tais olla iso pettymys kun tajusi ettei kukaan lähestynyt tai kiinnostunut kun erosivat. Jotkut persaukiset perusjampat kun ei kiinnosta ja kukaan fiksu mies ei kiinnostu. Tuskin kukaan normi kunnon mies tuollaista oikeesti haluaa. Vaihtoehdot on yhtä vähissä varmasti kuin rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Steffin seurassahan sellaiseen voi vaikka törmätä ennen pitkää.

        Tätäkin voi odottaa, hyvä pointti. Mitään lämpöä tuosta suhteesta ei ole hukkunut. Stefu haluaa tuollaisen pumpattavan ja Sohvi rikkaan miehen. Ei siinä rakkautta haeta.


    • Anonyymi

      Hävettäisi olla Sohvi, kun kaikki tietää lokiksi

    • Anonyymi

      Sofia tienaa itsekin joten ei tarvi elättäjää.
      Uskon ettei uskalla ottaa Stefua takaisin koska tämä on äkkipikainen ja juo liikaa.

      • Anonyymi

        Haha tienaaapa joo miten pässi sä olet?? Tajuatko yhtään mitä se saa ehkä 5 sponssia niin niistä rahaa??? Sillä ei osteta yhtään laukkua.


      • Anonyymi

        Ei se sen kanssa noitten temppujen jälkeen olisi jos pärjäisi omillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sen kanssa noitten temppujen jälkeen olisi jos pärjäisi omillaan.

        Tai olisi löytänyt jonkun muun.


    • Anonyymi

      Voi mennä kaveruuskin, jos toinen haluaa seurustella ja toinen olla kaveri.

      • Anonyymi

        Yhdessä ne on eikä mitään kavereita.


    • Anonyymi

      Kaveripohjalta tapaillaan voi Sohvi riepu ,miten alas ihminen vajoaa ,ennenkuin on pohjalla.???

      • Anonyymi

        Ei näytä rajaa olevan missään hänen tekemisissään.


    • Anonyymi

      Onko toi Steffe aivan seko!!!!
      Roikottaa nyt tätä Soffaa mukanaan ja maksaa kaikki viulut!
      Voi hyvää päivää, k..liko sitä kuljettaa??

      • Anonyymi

        Se vaan on niin rakastunut edelleen Sofiaan,että parempi ystävyyskin kuin ei mitään.voi sitä raasuu ihan sekaisin.


      • Anonyymi

        Läheisriippuvainen eikä pärjää yksin.


    • Anonyymi

      Sen verran epävakaa tapaus tuo Stefan, et en kyllä tuollaisen kanssa kehtaisi leikkiä mitään kaverileikkiä. Voi olla rumat seuraukset. Ei sen pää tuollaista pitkään kestä.

      • Anonyymi

        Kylvää nyt rahaa Sofiaan kun suostunut tulemaan takaisin "kaverina".
        Heti kun tulee toinen sponssi eteen tai saa lypsettyä tarpeeksi että hetken pärjää niin häipyy.
        Vaarallista peliä antaa turhaa toivoa ja sitten kusettaa, saman teki vajaa vuosi sitten Nikolle.


      • Anonyymi

        Taitaa olla molemmilla kuuppa jumissa. Toinen ei pärjää taloudellisesti ja toinen ei henkisesti.
        Martina hoitanut tätä pikkupoikaa. Nyt ei pärjää yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylvää nyt rahaa Sofiaan kun suostunut tulemaan takaisin "kaverina".
        Heti kun tulee toinen sponssi eteen tai saa lypsettyä tarpeeksi että hetken pärjää niin häipyy.
        Vaarallista peliä antaa turhaa toivoa ja sitten kusettaa, saman teki vajaa vuosi sitten Nikolle.

        Niinpä mutta tää yks Jonne ei tajuu


    • Anonyymi

      S ja S, sika ja sika ovat tainneet toisensa ansaita.

    • Anonyymi

      Kamalaa koittaa lukea tätäkin ketjua. Valtaosa kommenteista kirjoitettu apukoulun opeilla. Kirjoitusvirheitä ja siansaksaa, osa teksteistä selvästi kännissä/napeissa kirjoitettuja.
      Eikö teillä ole oikeasti ketään, joka katsoisi peräänne?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      778
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe