Mulle tuli kaksi rikkinäistä Humax digiboxia ja toisessa on rikki kovalevy ja toisessa jokin toinen vika. Voiko kahdesta paskasta tehdä yhden hyvän? Eivät tulisi itselle käyttöön vaan yritän kovasti tienata mopoon rahoja ja ajattelin , kun nyt sain tällaiset niin voisiko niistä kasata toimivan laitteen jonka voisi myydä halvalla pois ilman pelkoa , että menee heti paskaksi? Ja kuten sanoin niin samaa merkkiä ja ulkonäöstä päätellen hyvin saman ikäisiä. Eli kai niiden osat sopii yhteen? Ois vaan vähän kiire päästä niistä eroon , kun pitäis rahaa saada ja ei ne nyt mun huoneeseenkaan tahdo mahtua , kun koko ajan niihin kompastutaan.
En oo mikään sähkömies enkä edes täysikänen joten tuskin saisin edes kajota tällaisiin , mutta en ny usko et tulipalo syttyy.
voiko kahdesta paskasta digiboxista tehdä yhden hyvän?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624529KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1623459Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582777- 1432706
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492654- 241913
- 241781
- 301646
- 1741620
- 421322