Varma kevään merkki on kun naiset varsinkin keski-ikäiset paljastavat säärensä. Ihmetyttääkin tälläiset naiset, epätoivoisia, miehenkipeitä. ja minähän en sääriäni näyttele vaikka ne olisivat kuin lyijykynät. Mies on jo ollut kohta 20v.
Miksi polvipituisia hameita?
17
1401
Vastaukset
- naisellinen
Eihän naisten epätoivoisia tarvitse olla näyttäessään polvilumpiot keväälle. Mikä siinä nyt niin ihmeellistä on!! Pitäisikö kaikkien pitää tuulihousuja ja farkkuja??
Kannatan ehdottomasti naisellisuutta, joten hameenhelmat hulmuamaan. Niin minä teen läpi vuoden pysähtymättä sen kummemmin kevääseen helmoineni. - Pikkuruinen
mustankipeyskö se siellä.....
Hame on iiiihanan vilpoinen, kesähelteillä varsinkin! - mini-mini
siis näin keväällä ja kesällä varsinkin ei muuta ku minihame päälle ja baanalle...ei mitään polvijuttuja
- sinitiainen
Niin, miksi ei saa/voi näyttää sääriään...
Lihavat/laihat -Karvaiset/ajetut/luonnonmuk.-Lihaksikkaat/veltot? Mikä nyt niin säärissä ärsyttää?
Eihän kenenkään oo pakko tarttua"katseeseen", aina voi hakea...?
EI MIES sääristä ole kiinni... - selvä provokaatioyritys?
tuo aloitus meinaan...
- AGNES
Minoon ymmärtäny ny totaalisen väärin tuan polovipituusen, aina kunoon ollu tanttua ostamas niinoon polovipituusta kysyny ja ainon polovet peittyny ja nuasta sääristä, nehän on se osuus joka polovien alta näkyy elikkä pohkehet. Toppahousuus kunon saanu kulukia koko talaven niin ensunkaa mä helemat nilikooos rupia kulukohon?HÄ?
- ja iltasella
nakkaat sivuun, pitkän kolttus,
niinkuin kinttuskin :DD
Mitä teeskentelyä... - PikaNelli
...mutta silti mielestäni polvipituinen hame on siisti siihen verrattuna kun kaupoissa tyrkytetään niitä roosan roiskeläppiä myös varttuneelle ja tanakalle väelle. Ja ne kun ei monenkaan runkoon sovi, mutta kun jää monelta peiliin katsomatta...
Minä ainakin viihdyn hameessa ja käytän myös, mutta niitä roiskeläppiä en päälle pane (enkä sukkanauhaliivejä.) - paroonii
sessu,mitä pihtareita!Jos on rumat sääret,ei muuta kuin housut päälle!Mutta jos on nätit sääret,niin helmat hulmuamaan ja sukkanauhaliivit alle!
- naisellinen
Stay-upit riittävät
- PikaNelli
...jalkoja olekaan vai ootko nähnyt?
- naisellinen
PikaNelli kirjoitti:
...jalkoja olekaan vai ootko nähnyt?
On todella mautonta säärtä ja minimaalista kangasta yhdistelty miestä miellyttääkseen!!
- uskokaa jo!
naisellinen kirjoitti:
On todella mautonta säärtä ja minimaalista kangasta yhdistelty miestä miellyttääkseen!!
olette kaikki säärten vilauttelijat mauttomia miestenperässä juoksijoita.
- n52
uskokaa jo! kirjoitti:
ei tarvitse juosta kuin karkuun.
- naisellinen
uskokaa jo! kirjoitti:
MIKSI muka olemme miesten perässäjuoksijoita?? Sinähän puhut ihan perättömiä jos kuka. Omaan kauniit ja sopusuhtaiset sääret. Voin hyvin käyttää hametta. Enkä aio verhoutua pitkiksiin vaikka sinä leimaat minut kuinka miesten perässäjuoksijaksi. Eiköhän se ole mies, joka juoksee useimmin hameen perässä!!!
uskokaa jo! kirjoitti:
muutama "kyynnenen"senttiä reittäkin vilahtais,eipä siinäkään mitään mukavaa huonompaa olisi.
Hidas tosin olen,tuskin pois yrittäisin heitä hätistää,siis jos siinä mielessä ovat asialla,mutta jollain lailla viestittämällä yrittäisin kyllä heitä viivyttää siinä toisessa tapauksessa,että ilman perässäjuoksusyytä ovat asunsa valinneet.
Kelikin joskus saattaa sellaiseen pukeutumiseen 'ajaa',suomessakin.Liian harvoin?- flaxflax
naisellinen kirjoitti:
Stay-upit riittävät
Millaisia hameita käytät? Pidätkö siitä kun helmasi hulmuavat oikein kunnolla kun tuulee, että ne nousevat oikein kuin siivet selkäsi takana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3798361Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732730- 131012
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60883- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72762