Ymmärrän hyvin, miksi varatut heteronaiset eivät pidä Sofiasta (sis. omakohtainen kokemus)

Anonyymi

Sisältää kaunistelemattoman kuvauksen Sofiaa koskevista fiiliksistä, joten herkimpien puolestaloukkaantujien kannattaa lopettaa lukeminen tähän.

Olen ollut Sofian kanssa samaan aikaan baarissa yhteensä 3 kertaa ja se tapa, millä hän ”syö silmillään” joka ikistä komeaa ja varakkaalta näyttävää miestä, on jotain ihan uskomatonta. Aivan sama miten selvästi varattu kyseinen mies on (eli onko oma puoliso siinä mukana vai ei), Sofia flirttaa ja vamppaa täysin häpeilemättä ketä haluaa ja miten haluaa. Olen seissyt vieressä, kun hän yrittää baarissa saada oman mieheni huomion, vaikka selvästi tiedostaa mieheni olevan varattu (sormus sormessa ja minä vieressä). Mieheni on todella komea (ruotsalainen charmikas ”viikinkimies,” jollaisiin Sofia on selvästi mieltynyt) ja varmaan Sofian silmissä varakkaan näköinen, mutta ei todellakaan ainoa tämän ”kategorian” miehistä, joka on joutunut Sofian (enemmän tai vähemmän) hienovaraisen vonkauksen kohteeksi. Mieheni koki itse kyseisen yksittäisen tilanteen osittain huvittavaksi, osittain kiusalliseksi, koska näki miten Sofian käytös ärsytti minua ja koska ei olisi Sofian kaltaisesta naisesta kiinnostunut, vaikka olisi sinkku. Tuossa tilanteessa ymmärsin ja sympatiseerasin ensimmäisen kerran myös Martinaa, joka toissakesänä halusi käyttää ”äidillisiä otteita” ja heittää miehelleen tekstailleen Sofian ulos festariteltasta.

Ja vittuilijoille tiedoksi: Tiedostan, että edellä kuvattu on täysin oma subjektiivinen kokemukseni, joka voi Sofian tai jonkun muun mielestä olla täysin metsässä. Se on ihan ok, mutta ei muuta sitä miten itse asiat olen kokenut. Eli kerron tässä nyt vain omista fiiliksistäni, en yritä tehdä psykoanalyysia ihmisestä, jota en edes henk.koht. tunne. En myöskään ole mikään ”ruma vanha mustasukkainen tiukkapipo” ( päinvastoin, minulla ei ole mitään syytä olla epävarma itsestäni tai omasta suhteestani), enkä koe ”kilpailevani” Sofian kanssa ”samassa sarjassa,” koska olen taustoiltani ja ulkonäöllisesti (mielestäni hyvällä tavalla) niin erilainen kuin Sofia. Miehelläni saa minun puolestani olla naispuolisia kavereita, luotan häneen 100%:sti ja kevyt flirttailu on täysin ok (suorastaan toivottavaa) ja arkea piristävää. Sofian kohdalla ei kuitenkaan ole enää kyse mistään tällaisesta (tyylikkäästä ja kevyestä flirtistä), vaan hävyttömästä vonkauksesta, joka on sekä mautonta, että epäkunnioittavaa muiden ihmisten parisuhteita kohtaan. Ikäänkuin Sofia haluaisi käytöksellään sekä pönkittää omaa käsitystään omasta viehättävyydestään, että viestittää muille naisille ”ylivertaisuuttaan” miesmarkkinoilla. Voi hyvin olla, ettei se oikeasti ole näin, mutta tällaiset vibat hänen käytöksestään joka tapauksessa tulee.

193

1193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopetin lukemisen siihen kohtaan, kun AP mainitsi sympatiseeraavansa pahoinpitelijää. Kannattaisi ehkä keksiä muita harrastuksia kuin baareissa hengailu, niin saattaisi pikkuhiljaa aikuistua niin että ymmärtää väkivallan olevan aina väärin eikä koskaan mikään ratkaisu. Onnea matkaan!

      • Anonyymi

        Nollatoleranssi väkivallalle on minun mielipiteeni, oli asia mikä tahansa ! Siis tämä Nti Aitolehden väkivaltainen käytös oli alle kaiken arvostelun, sitä ei saa eikä voi hyväksyä.


      • Anonyymi

        Tulainen käytös on tosi ala arvoista ja kiusallista naiselta, olen joutunut kerran samaan tilanteeseen ravintolassa.Ei auttanut kuin portsari pyytä, naikkonen joutui ulos kiukkua puhisten.


      • Anonyymi

        Joo väkivaltaa plaaplaa. Kyllähän Martinakin on varmasti tuota kohtaustaan katunut, ei kukaan halua olla väkivaltainen. Eikä tämä kyseinen nainen ollut itse väkivaltainen Sofiaa kohtaan. Mutta jos otetaan huomioon pieni humala. Nöyrtyminen kun on jouduttu pyytämään aikaa selvittää onko perhettä mahdollista pitää kasassa ja sitten tämä nainen tulee tälläisellä käytöksellä eteen niin vaikka on kuinka vannoutunut väkivallan kieltää saatavaa yhdellä jos toisella mennä kuppi nurin... Jokatapauksessa se on hyvä olla tekopyhä ja alkaa itkemään väkivallasta ennen kuin on ollut tilanteissa joissa kuppi on mennyt nurin..


      • Anonyymi

        Samoin. Todellakin vaikutti tuo sepustus niin keksityltä kuin olla ja voi. Tuo pahoinpitelijän ” ymmärtäminen” meni kyllä niin yli hilseen, että vaikka paljon on törky-ap, tällä kertaa nähnyt vaivaa tekstinsä eteen, niin v*tuiks mänt 😁 yrityksensä mustamaalata Sofiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo väkivaltaa plaaplaa. Kyllähän Martinakin on varmasti tuota kohtaustaan katunut, ei kukaan halua olla väkivaltainen. Eikä tämä kyseinen nainen ollut itse väkivaltainen Sofiaa kohtaan. Mutta jos otetaan huomioon pieni humala. Nöyrtyminen kun on jouduttu pyytämään aikaa selvittää onko perhettä mahdollista pitää kasassa ja sitten tämä nainen tulee tälläisellä käytöksellä eteen niin vaikka on kuinka vannoutunut väkivallan kieltää saatavaa yhdellä jos toisella mennä kuppi nurin... Jokatapauksessa se on hyvä olla tekopyhä ja alkaa itkemään väkivallasta ennen kuin on ollut tilanteissa joissa kuppi on mennyt nurin..

        Miksi sitä perhettä piti väkisin pitää koossa, jos toinen osapuoli oli asianosaisen mukaan päihde riippuvainen ja halusi eroon koko suhteesta, pitikö siinä sitten roikkua niin kauan , lompakko oli jo varmaan laitettu kiinni, mutta oli niin kivaa olla , mun Hangon landella, sehän se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nollatoleranssi väkivallalle on minun mielipiteeni, oli asia mikä tahansa ! Siis tämä Nti Aitolehden väkivaltainen käytös oli alle kaiken arvostelun, sitä ei saa eikä voi hyväksyä.

        Hiustenpidennyksistä veti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitä perhettä piti väkisin pitää koossa, jos toinen osapuoli oli asianosaisen mukaan päihde riippuvainen ja halusi eroon koko suhteesta, pitikö siinä sitten roikkua niin kauan , lompakko oli jo varmaan laitettu kiinni, mutta oli niin kivaa olla , mun Hangon landella, sehän se.

        Kyllä sitä on ihmiset halunneet pitää perheensä koossa pahemmissakin tilanteissa. Voin kuvitella kuinka ihana Stefan voi olla katuvaisena selvinpäin mikä on todella tyypillistä riippuvaisille. Kyllä se rakkaus Martinaltakin nopeasti hupeni niin Stefanin kun Hangonkin suhteen kun ero kunnolla tuli. Nyt ovat Sofian ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Todellakin vaikutti tuo sepustus niin keksityltä kuin olla ja voi. Tuo pahoinpitelijän ” ymmärtäminen” meni kyllä niin yli hilseen, että vaikka paljon on törky-ap, tällä kertaa nähnyt vaivaa tekstinsä eteen, niin v*tuiks mänt 😁 yrityksensä mustamaalata Sofiaa.

        Hiustenpidennyksistä on vetänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Todellakin vaikutti tuo sepustus niin keksityltä kuin olla ja voi. Tuo pahoinpitelijän ” ymmärtäminen” meni kyllä niin yli hilseen, että vaikka paljon on törky-ap, tällä kertaa nähnyt vaivaa tekstinsä eteen, niin v*tuiks mänt 😁 yrityksensä mustamaalata Sofiaa.

        Tuo oli hyvä aloitus ja ihan uskottava. Sofia on ns. baarielämässä näyttävä ilmestys ja tietää sen itsekkin. Ja kyllä se on totta, mikäli tämä Steppuli ihan oikeasti olisi omaisuutensa menettänyt, Sofia häipyisi vähin äänin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo väkivaltaa plaaplaa. Kyllähän Martinakin on varmasti tuota kohtaustaan katunut, ei kukaan halua olla väkivaltainen. Eikä tämä kyseinen nainen ollut itse väkivaltainen Sofiaa kohtaan. Mutta jos otetaan huomioon pieni humala. Nöyrtyminen kun on jouduttu pyytämään aikaa selvittää onko perhettä mahdollista pitää kasassa ja sitten tämä nainen tulee tälläisellä käytöksellä eteen niin vaikka on kuinka vannoutunut väkivallan kieltää saatavaa yhdellä jos toisella mennä kuppi nurin... Jokatapauksessa se on hyvä olla tekopyhä ja alkaa itkemään väkivallasta ennen kuin on ollut tilanteissa joissa kuppi on mennyt nurin..

        Martina sanoi, että oli ylilyönti tämä tapaus ja kantaa vastuun. Silloin jo oli Sofia Stefun kimpussa ja nyt saa pitää päihderiippuvaisen miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitä perhettä piti väkisin pitää koossa, jos toinen osapuoli oli asianosaisen mukaan päihde riippuvainen ja halusi eroon koko suhteesta, pitikö siinä sitten roikkua niin kauan , lompakko oli jo varmaan laitettu kiinni, mutta oli niin kivaa olla , mun Hangon landella, sehän se.

        Yritti saada hoitoon ja ei onnistunut. Pari vuotta sitten on ongelma alkanut. Nyt tämä on Sofian ongelma, eikä enää Martinan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä on ihmiset halunneet pitää perheensä koossa pahemmissakin tilanteissa. Voin kuvitella kuinka ihana Stefan voi olla katuvaisena selvinpäin mikä on todella tyypillistä riippuvaisille. Kyllä se rakkaus Martinaltakin nopeasti hupeni niin Stefanin kun Hangonkin suhteen kun ero kunnolla tuli. Nyt ovat Sofian ongelmia.

        Varmaan tunteet meni jo pikkuhiljaa aikaisemmin. Nyt on Stefu näyttänyt miten epävakaa ihminen on ja elämä on ollut varmaan raskasta. No apua ei hakenut, eikä taida hakea. Hyvin pystyy skarpaamaan ja sitten ratkeaa kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Todellakin vaikutti tuo sepustus niin keksityltä kuin olla ja voi. Tuo pahoinpitelijän ” ymmärtäminen” meni kyllä niin yli hilseen, että vaikka paljon on törky-ap, tällä kertaa nähnyt vaivaa tekstinsä eteen, niin v*tuiks mänt 😁 yrityksensä mustamaalata Sofiaa.

        Ei Sofiaa tarvitse kenenkään mustamaalata, ei ole syytä, on ressukka, säälin.
        Aloittajan kirjoitus tuntuu todenmukaiselta, historia puhuu sen puolesta. Minä olisin repinyt koko letin päästä ei olisi jäänyt pelkkäksi pidennysten vetämiseksi , enkä katuisi tippaakaan, vaikka olenkin perusluonteeltani erittäin kiltti enkä ikinä ole lyönyt ketään enkä vetänyt hiuksista.
        Onnellinen loppuhan tässä on , S&S ovat saaneet toisensa, joten antakaamme heidän elää nyt rakkaudentäyteistä elämää, ovat todella ansainneet toisensa ja fanitkin voivat olla tyytyväisiä lopputulemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiustenpidennyksistä on vetänyt.

        Tuo, joka koohottaa, että pidennyksistä on Mara repinyt, niin katso ihmeessä video tuosta pahoinpitelystä 😱. On aika karua katsottavaa, eikä pelkkää hiuksista vetämistä, joka muuten on myös pahoinpitely 😨.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli hyvä aloitus ja ihan uskottava. Sofia on ns. baarielämässä näyttävä ilmestys ja tietää sen itsekkin. Ja kyllä se on totta, mikäli tämä Steppuli ihan oikeasti olisi omaisuutensa menettänyt, Sofia häipyisi vähin äänin.

        Varmasti on ja katsoin Sofian nopean arkimeikin. Miljoona purkkia ja kestää vaan 20-30 minuuttia. Kauanko menee iltameikin tekoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sofiaa tarvitse kenenkään mustamaalata, ei ole syytä, on ressukka, säälin.
        Aloittajan kirjoitus tuntuu todenmukaiselta, historia puhuu sen puolesta. Minä olisin repinyt koko letin päästä ei olisi jäänyt pelkkäksi pidennysten vetämiseksi , enkä katuisi tippaakaan, vaikka olenkin perusluonteeltani erittäin kiltti enkä ikinä ole lyönyt ketään enkä vetänyt hiuksista.
        Onnellinen loppuhan tässä on , S&S ovat saaneet toisensa, joten antakaamme heidän elää nyt rakkaudentäyteistä elämää, ovat todella ansainneet toisensa ja fanitkin voivat olla tyytyväisiä lopputulemaan.

        Nyt näkee eron näissä naisissa. Sara ja Roanna on todella kauniita ja Sofia näyttää vanhemmalta näiden rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo väkivaltaa plaaplaa. Kyllähän Martinakin on varmasti tuota kohtaustaan katunut, ei kukaan halua olla väkivaltainen. Eikä tämä kyseinen nainen ollut itse väkivaltainen Sofiaa kohtaan. Mutta jos otetaan huomioon pieni humala. Nöyrtyminen kun on jouduttu pyytämään aikaa selvittää onko perhettä mahdollista pitää kasassa ja sitten tämä nainen tulee tälläisellä käytöksellä eteen niin vaikka on kuinka vannoutunut väkivallan kieltää saatavaa yhdellä jos toisella mennä kuppi nurin... Jokatapauksessa se on hyvä olla tekopyhä ja alkaa itkemään väkivallasta ennen kuin on ollut tilanteissa joissa kuppi on mennyt nurin..

        Mistä lähtien Mara on katunut yhtään mitään toilauksiaan? Kaikki ne on olleen " nuoruuden mokailuja ja uutta kertyy koko ajan lisää mittariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä on ihmiset halunneet pitää perheensä koossa pahemmissakin tilanteissa. Voin kuvitella kuinka ihana Stefan voi olla katuvaisena selvinpäin mikä on todella tyypillistä riippuvaisille. Kyllä se rakkaus Martinaltakin nopeasti hupeni niin Stefanin kun Hangonkin suhteen kun ero kunnolla tuli. Nyt ovat Sofian ongelmia.

        Olivathan Stefan ja Martina monta vuotta yhdessä toisin kuin Steffu ja Sofia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt näkee eron näissä naisissa. Sara ja Roanna on todella kauniita ja Sofia näyttää vanhemmalta näiden rinnalla.

        En ymmärrä miksi haluaa antaa itsestään niin feikin kuvan. Koko ajan joku keimailurooli päällä kun kuvaa itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Todellakin vaikutti tuo sepustus niin keksityltä kuin olla ja voi. Tuo pahoinpitelijän ” ymmärtäminen” meni kyllä niin yli hilseen, että vaikka paljon on törky-ap, tällä kertaa nähnyt vaivaa tekstinsä eteen, niin v*tuiks mänt 😁 yrityksensä mustamaalata Sofiaa.

        Tuntui ihan siltä että kirjoitus on Martinan itsensä tekemä, mutta kieliopista ja sananvalinnoista havaitsee, että kirjoittaja on koulutettu ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitä perhettä piti väkisin pitää koossa, jos toinen osapuoli oli asianosaisen mukaan päihde riippuvainen ja halusi eroon koko suhteesta, pitikö siinä sitten roikkua niin kauan , lompakko oli jo varmaan laitettu kiinni, mutta oli niin kivaa olla , mun Hangon landella, sehän se.

        kateellinen! :D


      • Anonyymi

        AP:n kirjoituksesta käy ilmi kirjoittajan älykkyys ja sivistyneisyys,
        päinvastoin kuin tästä onnen toivottajan sepustuksesta.


      • Anonyymi

        Mitä ap tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulainen käytös on tosi ala arvoista ja kiusallista naiselta, olen joutunut kerran samaan tilanteeseen ravintolassa.Ei auttanut kuin portsari pyytä, naikkonen joutui ulos kiukkua puhisten.

        Niitä löytyy. Niin naisissa kuin miehissä.


      • Anonyymi

        Tirvastaan kuonoon röyhkeitä. Ihan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ap tarkoittaa?

        Ap tarkoittaa alkuperäinen kirjoittaja


    • Anonyymi

      Nauroin kun luin tämän. Mikä vaiva nähty . Olisit käyttänyt ajan johonkin muuhun.

      • Anonyymi

        Vaivaa on todella, ap, nähnyt, mutta kirjoitustyylissä paistaa läpi tuostakin. Sitten on täällä vielä vastailemassa omiin kommentteihinsa 😂. Säälittävää.


    • Anonyymi

      Mieheni on todella komea ruotsalainen viikinkimies. Joo

      • Anonyymi

        Juu todella säälittävä yritys ap:lta🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Eikös kirjoittajan mies ole lehtitietojen mukaan komea ruotsalainen miljonääri, mutta ihon pigmentti ei viittaa skandinaaviin.


    • Anonyymi

      Martina toisen miehen matkassa , kum Strfan otti Sofiaan yhteyttä. Martinan käytös, pahoinpitely täysin aiheeton.

      • Anonyymi

        Kaverin mies???? Kannatiko sekaantua 2017 kaverin mieheen. Martina oli kaasona Sofian häissä ja toi julkisuuteen.


      • Anonyymi

        Vaikka mies ottaa yhteyttä, niin en minä ainakaan kaverin exään sekaanu missään tilanteessa.


    • Anonyymi

      Onko oma alemmuudentuntosi aiheuttanut tämän tunteen, itsehän kerroit olevasi vaatimattoman näköimen.

      • Anonyymi

        No älä nyt viitsi....


    • Anonyymi

      Tyhmä aloitus.

      • Anonyymi

        Siis nimenomaan näitä oikeita kohtaamisia näiden ihmisten kanssa haluaisin lukea. En tiedä onko tämä totta mutta näinhän Sofia käyttäytyi oikeudessa Nikon kohdattuaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nimenomaan näitä oikeita kohtaamisia näiden ihmisten kanssa haluaisin lukea. En tiedä onko tämä totta mutta näinhän Sofia käyttäytyi oikeudessa Nikon kohdattuaan..

        Tuo on täysin totta.


      • Anonyymi

        Fiksu aloitus, kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu aloitus, kiitos

        Aloittaja on oikeassa. Soffa etsii elättäjä häpeämättömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nimenomaan näitä oikeita kohtaamisia näiden ihmisten kanssa haluaisin lukea. En tiedä onko tämä totta mutta näinhän Sofia käyttäytyi oikeudessa Nikon kohdattuaan..

        Oikeita kohtaamisia? Onneksi olkoon, sait tämän viikon idioottipalkinnon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeita kohtaamisia? Onneksi olkoon, sait tämän viikon idioottipalkinnon

        Täällä on parikin kohtaamista jotka kertovat samaa tarinaa, en ole lukenut että joku olisi kirjoittanut että näin ei ole..


    • Anonyymi

      Ulkomailla tuttua toimintaa klubeilla, ei sen ihmeempää. Siellähän hän on oppinsa saanut. Meillä ei ehkä vielä olla totuttu noin selvään asian julkituomiseen.

      • Anonyymi

        Alaarvoista ja sivistymätöntä toimintaa naiselta, ainakin kun näkee et pari on yhdessä ja silti tyrkyttää itseään törkeästi miehelle.


      • Anonyymi

        Tuo on niin tavallista naisille, jotka tiedetään helpoksi saaliiksi. Suurin osa miehistä myös näitä kiertopalkintoja koittaa ja käyttää, kun rva ei satu olemaan mukana. Avioliittoon näitä yleisessä käytössä olevia meikattuja ankkahuulia ei normaali mies hyväksy.
        Sitä vaan ihmettelen, eikö nämä naikkoset yhtään kärsi tuosta maineestaan? Onko syytä nostella nokkaansa, jos on pelkästään aivoton, moraaliton käyttötavara?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on niin tavallista naisille, jotka tiedetään helpoksi saaliiksi. Suurin osa miehistä myös näitä kiertopalkintoja koittaa ja käyttää, kun rva ei satu olemaan mukana. Avioliittoon näitä yleisessä käytössä olevia meikattuja ankkahuulia ei normaali mies hyväksy.
        Sitä vaan ihmettelen, eikö nämä naikkoset yhtään kärsi tuosta maineestaan? Onko syytä nostella nokkaansa, jos on pelkästään aivoton, moraaliton käyttötavara?

        Osuva kommentti, todellisuutta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaarvoista ja sivistymätöntä toimintaa naiselta, ainakin kun näkee et pari on yhdessä ja silti tyrkyttää itseään törkeästi miehelle.

        Peruskoulussa jo opetetaan että kirjoitetaan " ala-arvoinen " ! Mutta ethän sinä ole juuri koulun penkkejä kuluttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peruskoulussa jo opetetaan että kirjoitetaan " ala-arvoinen " ! Mutta ethän sinä ole juuri koulun penkkejä kuluttanut.

        Tän aloittaja, älä välitä. Tää kritisoija kuitenkin ymmärsi mitä kommentoit.
        Koska tää on juorupalsta, ei äikän koe.
        Kirjoitusvirheitä tulee ja menee, kaikille joskus.
        Ruoditaan nyt vaan Sofian vamppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tän aloittaja, älä välitä. Tää kritisoija kuitenkin ymmärsi mitä kommentoit.
        Koska tää on juorupalsta, ei äikän koe.
        Kirjoitusvirheitä tulee ja menee, kaikille joskus.
        Ruoditaan nyt vaan Sofian vamppi

        Ja jatkuu..virheen korjausta. Ehkä.
        Vamppi Sofian baarikierrosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jatkuu..virheen korjausta. Ehkä.
        Vamppi Sofian baarikierrosta.

        Lopeta tuo virheiden etsiminen. Olet joka ketjussa riesa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaarvoista ja sivistymätöntä toimintaa naiselta, ainakin kun näkee et pari on yhdessä ja silti tyrkyttää itseään törkeästi miehelle.

        Pahinta tässä on, että Martina toi Sofian julkisuuteen ja Sofiasta tuli miss Helsinki Martinan ansiosta. Miten kiitti Sofia???? Kiitos ei todellakaan ole ollut kaunis ja hyvä kun Martina sai tavarat pois, niin Sofia kantoi sisälle. Oli todella raakaa kuvata kaikki instaan. Olisi muutanut kaikessa hiljaisuudessa, eikä omahyväinen hymy naamalla kuvannut itseään.


      • Anonyymi

        Pari vuotta ulkomailla ei käytöstä muuta. Escort ja asiakkaiden metsästys ehkä muuttaa...


      • Anonyymi

        Onko tuollainen " toiminta" sitten mielestäsi jokin hyve johon pitäisi tottua? Outo mielipide.
        Minnapetteri huorasi, niin minäkin sitten... näinkö se menee?


      • Anonyymi

        Thaitytöille tavallista käytöstä, vaikka vaimo miehen vieressä. Vihaan Thaimaata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahinta tässä on, että Martina toi Sofian julkisuuteen ja Sofiasta tuli miss Helsinki Martinan ansiosta. Miten kiitti Sofia???? Kiitos ei todellakaan ole ollut kaunis ja hyvä kun Martina sai tavarat pois, niin Sofia kantoi sisälle. Oli todella raakaa kuvata kaikki instaan. Olisi muutanut kaikessa hiljaisuudessa, eikä omahyväinen hymy naamalla kuvannut itseään.

        Samanlaisia selkärangattomia itsensä etusijalle panijoita molemmat. Sofia ja Stefan kumpikin sekaantui kaverin suhteeseen. Vaikka Nikosta ei muuta sanottavaa ole niin on miehellä selkärankaa sen verran ettei huolinut Sofiaa sisälle. Moni ja oikeasti moni muu olisi huolinut ja jättänyt Stefanin kärsimään huolella mustasukkaisuudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuva kommentti, todellisuutta !

        Siinä toinen ruma ulisija, voi kun miehet ei katso minua, vittuilen sitten kaikille kauniille naisille katkeruuksissani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jatkuu..virheen korjausta. Ehkä.
        Vamppi Sofian baarikierrosta.

        Vituttaako, kun itse et vamppaa ketään? Kukaan ei katso sinuun päinkään, kun on kauniita katsottavia, sorit siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari vuotta ulkomailla ei käytöstä muuta. Escort ja asiakkaiden metsästys ehkä muuttaa...

        Sinähän sen tiedät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahinta tässä on, että Martina toi Sofian julkisuuteen ja Sofiasta tuli miss Helsinki Martinan ansiosta. Miten kiitti Sofia???? Kiitos ei todellakaan ole ollut kaunis ja hyvä kun Martina sai tavarat pois, niin Sofia kantoi sisälle. Oli todella raakaa kuvata kaikki instaan. Olisi muutanut kaikessa hiljaisuudessa, eikä omahyväinen hymy naamalla kuvannut itseään.

        Tuossa tilanteessa Sohvi lähetti hyvin voimakkaan viestin ihan kaikille häntä urallaan eteenpäin auttaneille..
        Viesti vaan oli samantasoista saastaa kuin se kuvausluvaton somepostaus "pieruverkkariläskistä" mikä toi salille porttikiellon...
        Sohvin ylenkatseisen ja ilkimysmäisen käytöksen tulokset ovat nyt hyvin julkisesti näkyvillä Levin jetset piireissä..
        Teepusseista on paha ennustaa tulevaisuutta kun se näkyy jo silmistäkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaarvoista ja sivistymätöntä toimintaa naiselta, ainakin kun näkee et pari on yhdessä ja silti tyrkyttää itseään törkeästi miehelle.

        Eräs tuttavani kertoi kuinka naisasioistaan ja tekstiviesteistään tunnettu kokoomuspoliitikko tuli täysin kylmästi hänen ja naisystävänsä väliin baaritiskillä ja esitti kutsun tulla sviittiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaitytöille tavallista käytöstä, vaikka vaimo miehen vieressä. Vihaan Thaimaata

        Sama kokemus. Thaikku tyrkytti puolisolleni itseään, vaikka kerroin asian laidan. Ei mennyt perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vituttaako, kun itse et vamppaa ketään? Kukaan ei katso sinuun päinkään, kun on kauniita katsottavia, sorit siitä

        Jotkut omaavat moraalin. Ymmärtää mikä on oikein, mikä väärin.


    • Anonyymi

      Kenestä kainiista naisesta muut naiset pitävät? Ei kenestäkään.
      Eräällä ollut jopa reviirit yökerhossa, ja päälle jos toinen kaunotar tullut liian lähelle.
      Kovaa touhua.

      • Anonyymi

        Kauniista


      • Anonyymi

        Näin oli kerran erään " kaunottaren " = kauhuttaren myötä yökerhossa, kun oli joku toinen ehtinyt ja erehtynyt hänen REVIIRILLE ! No rangaistus tuli oikeudessa , että näin, on se kovaa taistelua paikasta auringossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin oli kerran erään " kaunottaren " = kauhuttaren myötä yökerhossa, kun oli joku toinen ehtinyt ja erehtynyt hänen REVIIRILLE ! No rangaistus tuli oikeudessa , että näin, on se kovaa taistelua paikasta auringossa.

        Reviirille eksynyt sai tuomion kunnianloukkauksesta.


      • Anonyymi

        Hiustenpidennyksistä veti ja liian lähelle tullut "kaunotar" sai tuomion kunnianloukkauksesta.


      • Anonyymi

        Höpö, höpö. En mä seinäruusu ole, mutta mulla on ystävissä pari todella kaunista naista ja he ovat vielä mukaviakin. Tietty miehet pörrää niiden ympärillä heti, ollaanpa missä sattuu, mut ei tuo meidän väleihin oo tullu.
        He ovat kauniita ja mun ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin oli kerran erään " kaunottaren " = kauhuttaren myötä yökerhossa, kun oli joku toinen ehtinyt ja erehtynyt hänen REVIIRILLE ! No rangaistus tuli oikeudessa , että näin, on se kovaa taistelua paikasta auringossa.

        Oliko sopivaa viestitellä Stefulle, vaikka olivat menneet takaisin Martinan kanssa yhteen. Todella röyhkeää ja moniko viestittelen varatun miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö. En mä seinäruusu ole, mutta mulla on ystävissä pari todella kaunista naista ja he ovat vielä mukaviakin. Tietty miehet pörrää niiden ympärillä heti, ollaanpa missä sattuu, mut ei tuo meidän väleihin oo tullu.
        He ovat kauniita ja mun ystäviä.

        Mullakin on kauniita naisia ystävinä ja heidän kanssa on oikein mukavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö. En mä seinäruusu ole, mutta mulla on ystävissä pari todella kaunista naista ja he ovat vielä mukaviakin. Tietty miehet pörrää niiden ympärillä heti, ollaanpa missä sattuu, mut ei tuo meidän väleihin oo tullu.
        He ovat kauniita ja mun ystäviä.

        Tuttu kommentoija täällä, tässä roolissa nyt, sanat ym paljastaa . On kyllä otsaa, Vai ruotsalaisen morsiamena nyt 🙈🙈.


    • Anonyymi

      Tiedän tälläisen naistyypin ja en tunne Sofiaa, mutta kuvailmasi nainen olen itse ollut ja todella törkeää käytöstä minulta. En antanut kavereille mitään mahdollisuutta, vaan minun piti saada kaikki huomio. Ainut miksi kaverit minua katseli oli, että minulla oli rahaa. Onneksi ikä tekee normaalilla ihmisellä kasvua ja oppii arvostamaan muitakin asioita, kun peilin edessä pyörimistä. Ainut, ettei kaikki muutu , vaan peili hallitsee elämää koko elämän. Jos näin on voin hyvin kuvitella, että kukaan ei oikeasti pidä tälläisesta käytöksestä. Ymmärrän, jos on alle 25 vuotias, mutta sitten pitää jo tajuta miten tyhmää viedä miesten huomio jopa kavereilta.

    • Anonyymi

      Vanhempana rouvana tänne palstalle eksyneenä voin todeta, että onhan noita vamppaajia tullut elämän varrella nähtyä. Aika monelle käynyt nolosti janyt yksinäistä keski-iän jälkeistä elämää viettävät viinan jättämän sairauksien myötä tai täältä ikuisuuteen poistuneena. Anteeksi, mutta näin se menee.

      • Anonyymi

        Kiitos, kuinka on mukavaa lukea ihan järkeviä kommentteja.


      • Anonyymi

        Hyvin ovat nämä kolmikymppiset jo alkoholin ja päihteiden kanssa tulleet sinuiksi. Kauneus katoaa hyvin nopeasti.


      • Anonyymi

        No nyt tuli tolkun tarinaa.


      • Anonyymi

        No voi voi


    • Anonyymi

      No saipahan päivän naurut tuostakin aloituksesta. Kiitos siitä ap. Vai on on miehesi komea ruotsalainen viikinki🤣🤣. Kukaan täysiärkinen ei tuollaista tekstiä voi tuottaa. Sofiaa olet tuskin nähnyt koskaan ja säälittävää miestäsi hän ei edes vilkaisisi. Ja jos mahdollisuus olisi miehesi juoksisi kuola suusta valuen Sofian perään. Naurettava sepustus, josta paistaa niin selvästi läpi, että sinulta on joskus mies olllut, joka lähtenyt kauniimman naisen matkaan. Voimia ja yritä eheytyä jo pikkuhiljaa.

      • Anonyymi

        Hei, hei....onko tänne kirjoittavilla ikärajaa? Oli nyt sellainen teksti, että et todella ole vielä 15 vuotta täyttänyt.


      • Anonyymi

        Sinulla itselläsi on tosi naurettava sepustus. Kukaan täysjärkinen ei voi tuollaista tuottaa.
        Voimia ja yritä hankkia jostain apua.


      • Anonyymi

        Sohviko ihan ite kirjoittelee?


      • Anonyymi

        Repesin totaalisesti tuohon syväanalyysiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Repesin totaalisesti tuohon syväanalyysiin!

        Sohvan syväanalyysi 😄😄😄


    • Anonyymi

      Kuola suusta Sofian perään... Hei, ihan pulsiittia. Jokainen normijärjellä varustettu näkee jo kaukaa mikä kävelevä hälytysmerkki sieltä yrittää ja kiertää kaukaa. Mitä ihmettä hakisit, kupan vai koronan, niin puutteessa ei voi terve olla, että kuolaukset tuosta perään lentelesi. Ja jos parisuhteessa oleva mies, niin syynsä miksi parisuhteessa, eikä syy ole Sohva.

      • Anonyymi

        Kateus, tuo kavala tauti. Hakeudu hoitoon, niin ehkä joskus pystyt elämään ilman vihaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus, tuo kavala tauti. Hakeudu hoitoon, niin ehkä joskus pystyt elämään ilman vihaa

        Kuka juoppoja ja viivan vetäjiä kadehtii?


    • Anonyymi

      Voi voi. Rivien välistä on luettavissa että aloittajan parisuhde vetelee viimeisiään ja vaatimattoman näköinen aloittaja pitää jokaista kaunista naista vihollisena. Ilmeisesti tämä komea viikinki on jo käynyt vieraissa ja aloittaja yrittää pelastaa itsetuntonsa rippeitä haukkumalla niitä joista miehensä on kiinnostunut. Sofian kanssa tuskin on samassa baarissa koskaan ollut.

      • Anonyymi

        Sanoisin, että on ollut, vaikka en kirjoittajaa tunnekkaan. Sofia on kikattava muija, ja itsekontrolli olematon. Mutta sitä en kiellä, pelinaisena ihan lyömätön. Näitä kommentteja lukiessa huomaa, että häntä puolustavat ovat ihan pikkutyttöjä ja se on tosi surullista.


    • Anonyymi

      Martinalla näitä pahoinpitelyjä on useampia, onko ne kaikki ap:n mielestä ok vai vaan se Sofiaan kohdistunut?

      • Anonyymi

        Kaksi kertaa vetänyt hiustenpidennyksistä.


    • Anonyymi

      Koulutus saatu Lontoossa.

      • Anonyymi

        Ja "työ" jatkunut siitä lähtien Marbellassa ja nyt täällä Suomessa. Vaan vähiin käy potentiaaliset saaliit Blöröllä!
        Ap; oli hyvä teksti👍!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja "työ" jatkunut siitä lähtien Marbellassa ja nyt täällä Suomessa. Vaan vähiin käy potentiaaliset saaliit Blöröllä!
        Ap; oli hyvä teksti👍!!!

        Aloitus tosi hyvä minunkin mielestä. Pikkutytöt täällä tahtoo heti vetää herneen nenään, kun Sohvista sanotaan jotain ikävää. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus tosi hyvä minunkin mielestä. Pikkutytöt täällä tahtoo heti vetää herneen nenään, kun Sohvista sanotaan jotain ikävää. 😄

        Minulle taas tuli aloitusta lukiessa mielikuva, että oli aloittajalla pelko perseessä, että Sofia vie hänen miehensä. Jollain tavalla mielikuva tuli tosi mustasukkaisesta naisesta.
        Sofialla on kauniit silmät ja onhan hänellä lupa katsella ihmisiä eikä tuijottaa tiskin tai pöydän pintaa.
        Se vasta höpsöltä näyttäisi.
        Toinen juttu, Sofia on varmaan huomannut tämän naisen mulkoilut, niin on pikkasen vedättänyt...ihan ajankulukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle taas tuli aloitusta lukiessa mielikuva, että oli aloittajalla pelko perseessä, että Sofia vie hänen miehensä. Jollain tavalla mielikuva tuli tosi mustasukkaisesta naisesta.
        Sofialla on kauniit silmät ja onhan hänellä lupa katsella ihmisiä eikä tuijottaa tiskin tai pöydän pintaa.
        Se vasta höpsöltä näyttäisi.
        Toinen juttu, Sofia on varmaan huomannut tämän naisen mulkoilut, niin on pikkasen vedättänyt...ihan ajankulukseen.

        Äläs ny naurata. Satunnaisesti kohdannut baarissa, mikä pelko perseessä?? Suurin osa miehistä haluaa pysyväksi kumppaniksi ihan jotain muuta kuin seuralaisena toimineen huumeisiin sekaantuneen epäluotettavan golddiggerin. Oli kuinka hyvännäköinen tahansa.
        Voi teitä raasuja jollei ajatteluun mahdu kuin ulkonäkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle taas tuli aloitusta lukiessa mielikuva, että oli aloittajalla pelko perseessä, että Sofia vie hänen miehensä. Jollain tavalla mielikuva tuli tosi mustasukkaisesta naisesta.
        Sofialla on kauniit silmät ja onhan hänellä lupa katsella ihmisiä eikä tuijottaa tiskin tai pöydän pintaa.
        Se vasta höpsöltä näyttäisi.
        Toinen juttu, Sofia on varmaan huomannut tämän naisen mulkoilut, niin on pikkasen vedättänyt...ihan ajankulukseen.

        Niin, Sofia on syntynyt vilkuilemaan ja pitämään silmäpeliä. Käräjäoikeudessakin, kun petti jo täyttä häkää Stefun kanssa, pyöritteli lehmänsilmiään Nikon suuntaan ja huiski jatkistukkaansa. Häpeämätön " eskortti", ainut ammatti jäänyt veriin. Ottaisi edes ne mustat Milla Magian pullasudit irti luomistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle taas tuli aloitusta lukiessa mielikuva, että oli aloittajalla pelko perseessä, että Sofia vie hänen miehensä. Jollain tavalla mielikuva tuli tosi mustasukkaisesta naisesta.
        Sofialla on kauniit silmät ja onhan hänellä lupa katsella ihmisiä eikä tuijottaa tiskin tai pöydän pintaa.
        Se vasta höpsöltä näyttäisi.
        Toinen juttu, Sofia on varmaan huomannut tämän naisen mulkoilut, niin on pikkasen vedättänyt...ihan ajankulukseen.

        Kyllä mulle tuli etenkin vahvasta suhteesta kuva.. Se on vaan todella epäkunnioittavaa ja sehän tätä ap:takin vaivasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs ny naurata. Satunnaisesti kohdannut baarissa, mikä pelko perseessä?? Suurin osa miehistä haluaa pysyväksi kumppaniksi ihan jotain muuta kuin seuralaisena toimineen huumeisiin sekaantuneen epäluotettavan golddiggerin. Oli kuinka hyvännäköinen tahansa.
        Voi teitä raasuja jollei ajatteluun mahdu kuin ulkonäkö.

        Etpä ymmärtänyt koko asiaa. Ei tuossa miehestä ollut kyse, eikä mistään kumppanuudesta. Kyllä kaunis nainen huomaa tuollaisten vaimojen mulkoilut ja hiukan tekee mieli "vedättää" tuollaisia henkilöitä, vaikkapa luomalla katseita mieheen ja mulkoilut vaan lisääntyvät. Vieläpä on jäänyt pikkuvaimoa kaivelemaan niin paljon, että tänne täytyy avautua:)
        (vaikka tuo aloitus onkin puppua, mutta oletettua tilannetta ajatellen)
        Ihan oikein näille mulkoilijoille.


    • Anonyymi

      Eihän Sofia siellä Levillä kaveeraa missien kanssa, pelkää jäädä toiseksi. Lisäksi Isabella pyörii mukana, joka on Sofia bestis, ei niin kaunotar, joten sopii mukaan. Muut läsnäolijat eivät saa viedä huomiota tästä universumin kaunottaresta.

      • Anonyymi

        No ei kai fiksut ja upeat kaunottaret jauhonoukkaa kelpuuta seuraan, sanomattakin selvä!!!


      • Anonyymi

        Ei jää Sofia toiseksi noille missukoille. Nuo missukat taitavat olla vaan Martinan "sisäpiiriä", niin ei Sofia niistä välitä.


      • Anonyymi

        Kukaan ei halua Sofian seurassa näyttäytyä. Huonoa mainosta bisneksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jää Sofia toiseksi noille missukoille. Nuo missukat taitavat olla vaan Martinan "sisäpiiriä", niin ei Sofia niistä välitä.

        Sieppi ja Martina samaa ulkopiiriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai fiksut ja upeat kaunottaret jauhonoukkaa kelpuuta seuraan, sanomattakin selvä!!!

        Yhdessähän nuo juopottelevat kuvien perusteella. Sofian silmät taas seisoo päässä.


      • Anonyymi

        Että sä jaksat........


    • Anonyymi

      Baaritiskillä illat, keksi ruotsalaisen kanssa muuta tekemistä. Saattaa joku nainen, Sofia tai muu napata ukkosi😉😉😉😉😉

      • Anonyymi

        Niin kyllä voivat napata jos haluavat yöseuraa ja viinaa.


      • Anonyymi

        Ei ne miehetkään tyhmiä ole. Halveksivat tuollaisia bluokan julkkisjuoppoja


    • Anonyymi

      Veti hiustenpidennyksistä. No, oletteko tietoisia, miten ne pidennykset kiinnitetään? Juurikin sinne oman hiuksen juureen, eli kyllä niistä pidennyksistä vetämällä kipua tuotetaan ja samalla katkotaan niitä kantajan omiakin hiuksia. Luulisi Maran tämän tietävän, onhan sillä itselläänkin pidennykset. Väkivalta on väärä tapa hoitaa ongelmia. Mara potki myös järjestysmiestä tämän Sofian pahoinpitelyn yhteydessä, eli kyllä tämä kyseinen henkilö on päällekäymisen suhteen ihan taparikollinen .

      • Anonyymi

        Jatkuva julkinen haukkuminen ja valehteleminen ja mustamaalaaminen on sekin jonkinlaista taparikollisuutta ja henkistä väkivaltaa. Joskus sellaisesta voi saada ihan kunnianloukkaustuomion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuva julkinen haukkuminen ja valehteleminen ja mustamaalaaminen on sekin jonkinlaista taparikollisuutta ja henkistä väkivaltaa. Joskus sellaisesta voi saada ihan kunnianloukkaustuomion.

        Kerropa, missä olen haukkunut, valehdellut ja mustamaalannut? Edellä kertomani on täysin totta.Googlaa ja lue itse, onhan näistä lehdet kirjoittaneet kautta aikain.
        Oikeudessa annetut tuomiot, joita nämä Martinan päällekarkailut on hänelle tuoneet, ovat ihan julkista tietoa. Tutustu vaikkapa alkajaisiksi suomen lakiin ja sieltä aiheeseen kunnianloukkaus. Julkisuudessa kerrotut julkisuuden henkilön saamat väkivaltatuomiot ovat yleisen syytäjän ajamia syytteitä ja kuka tahansa voi halutessaan tilata oikeuden pöytäkirjat.Mielipide on mielipide, yllä oleva kommenttini ei loukkaa kenenkään kunniaa ja kertomani asiat ovat julkista faktaa. Omaan tuttavapiiriini ei kuulu yhtään naista, jolla olisi oikeudessa tuomioita väkivaltaisesta päälle käymisestä. Minulla on täysi oikeus kummeksua Martinan väkivaltaista käytöstä.Vastaavasti sinä voit jatkaa sen ihannointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa, missä olen haukkunut, valehdellut ja mustamaalannut? Edellä kertomani on täysin totta.Googlaa ja lue itse, onhan näistä lehdet kirjoittaneet kautta aikain.
        Oikeudessa annetut tuomiot, joita nämä Martinan päällekarkailut on hänelle tuoneet, ovat ihan julkista tietoa. Tutustu vaikkapa alkajaisiksi suomen lakiin ja sieltä aiheeseen kunnianloukkaus. Julkisuudessa kerrotut julkisuuden henkilön saamat väkivaltatuomiot ovat yleisen syytäjän ajamia syytteitä ja kuka tahansa voi halutessaan tilata oikeuden pöytäkirjat.Mielipide on mielipide, yllä oleva kommenttini ei loukkaa kenenkään kunniaa ja kertomani asiat ovat julkista faktaa. Omaan tuttavapiiriini ei kuulu yhtään naista, jolla olisi oikeudessa tuomioita väkivaltaisesta päälle käymisestä. Minulla on täysi oikeus kummeksua Martinan väkivaltaista käytöstä.Vastaavasti sinä voit jatkaa sen ihannointia.

        Tuomio rikoksesta eli kunnianloukkauksesta tuli henkilölle, jota Martina veti hiustenpidennyksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa, missä olen haukkunut, valehdellut ja mustamaalannut? Edellä kertomani on täysin totta.Googlaa ja lue itse, onhan näistä lehdet kirjoittaneet kautta aikain.
        Oikeudessa annetut tuomiot, joita nämä Martinan päällekarkailut on hänelle tuoneet, ovat ihan julkista tietoa. Tutustu vaikkapa alkajaisiksi suomen lakiin ja sieltä aiheeseen kunnianloukkaus. Julkisuudessa kerrotut julkisuuden henkilön saamat väkivaltatuomiot ovat yleisen syytäjän ajamia syytteitä ja kuka tahansa voi halutessaan tilata oikeuden pöytäkirjat.Mielipide on mielipide, yllä oleva kommenttini ei loukkaa kenenkään kunniaa ja kertomani asiat ovat julkista faktaa. Omaan tuttavapiiriini ei kuulu yhtään naista, jolla olisi oikeudessa tuomioita väkivaltaisesta päälle käymisestä. Minulla on täysi oikeus kummeksua Martinan väkivaltaista käytöstä.Vastaavasti sinä voit jatkaa sen ihannointia.

        Kuuluuko tuttavapiiriisi yhtään naista, jolla olisi oikeudessa tuomiota kunnianloukkauksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa, missä olen haukkunut, valehdellut ja mustamaalannut? Edellä kertomani on täysin totta.Googlaa ja lue itse, onhan näistä lehdet kirjoittaneet kautta aikain.
        Oikeudessa annetut tuomiot, joita nämä Martinan päällekarkailut on hänelle tuoneet, ovat ihan julkista tietoa. Tutustu vaikkapa alkajaisiksi suomen lakiin ja sieltä aiheeseen kunnianloukkaus. Julkisuudessa kerrotut julkisuuden henkilön saamat väkivaltatuomiot ovat yleisen syytäjän ajamia syytteitä ja kuka tahansa voi halutessaan tilata oikeuden pöytäkirjat.Mielipide on mielipide, yllä oleva kommenttini ei loukkaa kenenkään kunniaa ja kertomani asiat ovat julkista faktaa. Omaan tuttavapiiriini ei kuulu yhtään naista, jolla olisi oikeudessa tuomioita väkivaltaisesta päälle käymisestä. Minulla on täysi oikeus kummeksua Martinan väkivaltaista käytöstä.Vastaavasti sinä voit jatkaa sen ihannointia.

        Miksi sitten Martinan tuomioita saa pitää jatkuvasti esillä mutta vastapuolen tuomioita ei saa pitää esillä. Ensimmäisessä tapauksessa Martinan vastapuoli sai tuomion kunnianloukkauksesta. Miksi täältä poistuvat kaikki tuohon viittaavat vaikka olisi ilman nimeäkin. Lehdistä otettua tietoa. Esim. että sai korvausta hiustenpidennyksistä 250 euroa. Onpa tosi kummallista. Martinan osuutta pidetään esillä mutta vastapuolen osuutta halutaan peitellä. Kunnianloukkaus on rikos.


    • Anonyymi

      Sofian tapaiset naiset on kertakäyttö kamaa ja kierrätys materiaalia.
      Naisen viimeinen käyttöpäivä on ihan hilkulla, joten keinot kovenee.
      Raha sanelee tälle kaiken elämässä, itse sitä ei pysty tienaamaan, joten tämäkin säälittävä naikkonen tekee kaiken voitavan elättäjän saadakseen.
      Yleensä nämä kestää öykkäreiden alistavan käytöksen, jopa pahoinpitelyn turhaa vikisemättä vain saadakseen elää yleellisesti.
      Siitä voidaan päätellä,että stefanin sekoilun taso on omaa luokkaansa, kun jopa Sofia lähti.
      Ketkään täysipäiset ei näitä vakkariksen ota , eihän näitä tolloja voi edes lähimmilleen esitellä

      • Anonyymi

        Käytetty tavara ei ole tavoittelemisen arvoinen. Varsinkin kun nämä pissistyrkyt tiedetään ihan yleisesti kiertopalkinnoiksi. Mummokin on ruusu erämaassa, joten kyllähän noita aina joku hätävarakseen juottaa ja laukkuja ostelee. Tuskin kukaan noita arvostaa sentin vertaa.


      • Anonyymi

        Mä oon vähän nyt ilkee. Sofialla oli kunnon helppo ja varakas elämä edessä. Raha hällä ratkaisi, mutta jeee, niin vaan töräili sen saavuttamattomiin.
        Nyt on jumissa Stefun kanssa.
        Sofian ylläpitokustannukset ovat suuret. Milloinhan Stefu ymmärtää, ettei hän ole se unelmien prinssi rahasäkin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytetty tavara ei ole tavoittelemisen arvoinen. Varsinkin kun nämä pissistyrkyt tiedetään ihan yleisesti kiertopalkinnoiksi. Mummokin on ruusu erämaassa, joten kyllähän noita aina joku hätävarakseen juottaa ja laukkuja ostelee. Tuskin kukaan noita arvostaa sentin vertaa.

        Löytyykö nykynaisista vielä neitsyeitä näille "uljaille" uroksille? Siksikö alkaa olla enemmän muita kuin näitä heteropariskuntia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon vähän nyt ilkee. Sofialla oli kunnon helppo ja varakas elämä edessä. Raha hällä ratkaisi, mutta jeee, niin vaan töräili sen saavuttamattomiin.
        Nyt on jumissa Stefun kanssa.
        Sofian ylläpitokustannukset ovat suuret. Milloinhan Stefu ymmärtää, ettei hän ole se unelmien prinssi rahasäkin kanssa.

        Todella täydellinen pari oli Sofia ja Niko. Niko haluaa naisen olevan kotona lasten kanssa ja Sofia olisi ollut täydellinen siihen rooliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella täydellinen pari oli Sofia ja Niko. Niko haluaa naisen olevan kotona lasten kanssa ja Sofia olisi ollut täydellinen siihen rooliin.

        Ha ha jopas oli hauska juttu🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon vähän nyt ilkee. Sofialla oli kunnon helppo ja varakas elämä edessä. Raha hällä ratkaisi, mutta jeee, niin vaan töräili sen saavuttamattomiin.
        Nyt on jumissa Stefun kanssa.
        Sofian ylläpitokustannukset ovat suuret. Milloinhan Stefu ymmärtää, ettei hän ole se unelmien prinssi rahasäkin kanssa.

        Unohditko että Niko on huumediileri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohditko että Niko on huumediileri?

        Ei se tuntunut haittaavan aikaisemminkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon vähän nyt ilkee. Sofialla oli kunnon helppo ja varakas elämä edessä. Raha hällä ratkaisi, mutta jeee, niin vaan töräili sen saavuttamattomiin.
        Nyt on jumissa Stefun kanssa.
        Sofian ylläpitokustannukset ovat suuret. Milloinhan Stefu ymmärtää, ettei hän ole se unelmien prinssi rahasäkin kanssa.

        Olen samaa mieltä. Sofialle tuli hätä puseroon ja sijoitti väärään mieheen. Olisi ollut uskollinen ja tukenut Nikoa. Mutta kaipa Sofialle hyvin kävi..


      • Anonyymi

        Mitä sössötät? Oletko aineissa, tekstisi tosi sekavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö nykynaisista vielä neitsyeitä näille "uljaille" uroksille? Siksikö alkaa olla enemmän muita kuin näitä heteropariskuntia?

        Tuskin kukaan täällä neitsyyttä tarkoittaa saati vaatii, mutta joku roti sentään ajokilometreissäkin ja öljynvaihdoissa.


    • Anonyymi

      Tuo on Sofian mauton tyyli käyttäytyä miesten kanssa. Eikä edes tajua hävetä sitä. Tilannetaju puuttuu Sofialta, samoin kuin kunnioitus toisten parisuhteita kohtaan. Nikon ovellakin piti käydä kokeilemassa josko irtoaisi.

      • Anonyymi

        Tosi noloa käytöstä naiselle. Taitaa olla hukassa oman elämänsä kanssa. Huonosti vielä käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi noloa käytöstä naiselle. Taitaa olla hukassa oman elämänsä kanssa. Huonosti vielä käy.

        Hurja juttu. Ainoastaan paikkojen nimet ja ajat puuttuvat. En usko, sorry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi noloa käytöstä naiselle. Taitaa olla hukassa oman elämänsä kanssa. Huonosti vielä käy.

        Mitä nunnaninnoja täällä kirjoittelee? Mitä nyt olen viimeaikoinakin lehtiä seuraillut, ei Sofialla ole ollut kun kaksi miesystävää, Niko ja Stefu, sitä ennen oli naimisissa ja väliaikaa en tiedä.
        Kyllä tuohon määrään ja aikaan vielä monta miestä saa mahtumaan ihan tavallinenkin nainen, olematta edes mikään julkkis.
        Naisillahan on samat oikeudet käyttäytyä kuten miehetkin. Tuskin Sofia on lääppinyt ketään, mutta humalaiset ukot lääppivät jatkuvasti naisia. Onko se hyväksyttävämpää kun mies katselee tai lääppii naista?
        Naisethan paklaa ja työntävät tissejään tyrkylle huomionhakuisesti ja nimenomaan, että miehet huomioisivat ja tottahan jotkut ukot vesikielellä toljottavatkin.
        Miksi nainen ei saisi kauniilla silmillään katsoa mieheen päinkään?


      • Anonyymi

        Mistäpä tiedät miksi Sofia kävi ovikelloa soittamassa? Tuskin sinun luulojen vuoksi. Ei tuo nyt niin mikään nolo juttu ole, jos haluaa entisen miesystävän kanssa vaikka jutella ja selvittää jutun loppuun.
        Etenkin, jos on ottanut hiukan shamppanjaa, niin silloinhan yleensä välähtää tuollaiset asiat mieleen.
        Täällä kaikki asiat väännetään omien luulojen ja käyttäytymistapojen mukaan, luullaan että kaikki muutkin tekee niin samat ajatukset mielessä kuin teilläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä tiedät miksi Sofia kävi ovikelloa soittamassa? Tuskin sinun luulojen vuoksi. Ei tuo nyt niin mikään nolo juttu ole, jos haluaa entisen miesystävän kanssa vaikka jutella ja selvittää jutun loppuun.
        Etenkin, jos on ottanut hiukan shamppanjaa, niin silloinhan yleensä välähtää tuollaiset asiat mieleen.
        Täällä kaikki asiat väännetään omien luulojen ja käyttäytymistapojen mukaan, luullaan että kaikki muutkin tekee niin samat ajatukset mielessä kuin teilläkin.

        Hieman shampanjaa 😂😂
        Kiskoi tuntikaupalla drinkkejä Kämpin baarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi noloa käytöstä naiselle. Taitaa olla hukassa oman elämänsä kanssa. Huonosti vielä käy.

        Sinulle käy huonosti, nimittäin karma iskee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nunnaninnoja täällä kirjoittelee? Mitä nyt olen viimeaikoinakin lehtiä seuraillut, ei Sofialla ole ollut kun kaksi miesystävää, Niko ja Stefu, sitä ennen oli naimisissa ja väliaikaa en tiedä.
        Kyllä tuohon määrään ja aikaan vielä monta miestä saa mahtumaan ihan tavallinenkin nainen, olematta edes mikään julkkis.
        Naisillahan on samat oikeudet käyttäytyä kuten miehetkin. Tuskin Sofia on lääppinyt ketään, mutta humalaiset ukot lääppivät jatkuvasti naisia. Onko se hyväksyttävämpää kun mies katselee tai lääppii naista?
        Naisethan paklaa ja työntävät tissejään tyrkylle huomionhakuisesti ja nimenomaan, että miehet huomioisivat ja tottahan jotkut ukot vesikielellä toljottavatkin.
        Miksi nainen ei saisi kauniilla silmillään katsoa mieheen päinkään?

        Kait tarkoitit viinan sumentamia silmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurja juttu. Ainoastaan paikkojen nimet ja ajat puuttuvat. En usko, sorry.

        Viis siitä. Hauskaa viihdettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nunnaninnoja täällä kirjoittelee? Mitä nyt olen viimeaikoinakin lehtiä seuraillut, ei Sofialla ole ollut kun kaksi miesystävää, Niko ja Stefu, sitä ennen oli naimisissa ja väliaikaa en tiedä.
        Kyllä tuohon määrään ja aikaan vielä monta miestä saa mahtumaan ihan tavallinenkin nainen, olematta edes mikään julkkis.
        Naisillahan on samat oikeudet käyttäytyä kuten miehetkin. Tuskin Sofia on lääppinyt ketään, mutta humalaiset ukot lääppivät jatkuvasti naisia. Onko se hyväksyttävämpää kun mies katselee tai lääppii naista?
        Naisethan paklaa ja työntävät tissejään tyrkylle huomionhakuisesti ja nimenomaan, että miehet huomioisivat ja tottahan jotkut ukot vesikielellä toljottavatkin.
        Miksi nainen ei saisi kauniilla silmillään katsoa mieheen päinkään?

        Hyvin sait tiivisteltyä Sofian elämänkaaren. Unohtuiko kenties Lontoon ajat, työ escorttina, vapaa-ajan vilkkaat biletykset, yöt vaihtuvien julkkisten jatkoilla. Google valokuvineen on lahjomaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sait tiivisteltyä Sofian elämänkaaren. Unohtuiko kenties Lontoon ajat, työ escorttina, vapaa-ajan vilkkaat biletykset, yöt vaihtuvien julkkisten jatkoilla. Google valokuvineen on lahjomaton.

        Voi jukra! On suuri synti olla jatkoilla ja vielä eri julkisten juhlissa. Älkää hyvät julkimot pitäkö jatkoja tai kukaan muukaan, kansa kärsii kateellisena, kun ei pääse mukaan.
        Älkääkä bilettäkö vapaa-aikoina tai muulloinkaan, se on loppu nyt. Menetätte maineenne, kun moisia teette.
        Jos linnan juhlat joskus vielä pidetään, jatkot ovat kiellettyjä kansan silmissä (oikeasti muutaman tyhmeliinin mielestä vaan), mutta käytetään nyt niin yleistä sanontaa kuin kansa tai kaikki suomalaiset.
        Olette tuomitut ja suomi24:lla siitä paasataan korkealta ja kovaa.


    • Anonyymi

      Vastenmielistä käytöstä 😤 Ei ole ihme, että enää yksi kaveri on jäljellä.

      • Anonyymi

        Niin, kaikkien repsukoiden äiti 😝😝😝!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kaikkien repsukoiden äiti 😝😝😝!

        Mikäs sinä olet olevinaan, kun on varaa repsukaksi solvata? Varmaan olet tosi "ihana" ihminen


    • Anonyymi

      Taitaa Mara taas haukkua Sofia...Hyi sentään mitä touhua.

      • Anonyymi

        Ei Martan tarvitse Sohvia haukkua, voi kyllä hieman vinoon hymyillä tälle daamille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Martan tarvitse Sohvia haukkua, voi kyllä hieman vinoon hymyillä tälle daamille.

        Jos olisin Martina, niin nauraisin tälle touhulle kippurassa. On ollut sellainen show.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin Martina, niin nauraisin tälle touhulle kippurassa. On ollut sellainen show.

        Jos olisin Martina, alkaisin pikku hiljaa huolestua eläkekertymästäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin Martina, alkaisin pikku hiljaa huolestua eläkekertymästäni.

        Martinan ei tarvitse huolestua yhtikäs mistään. Hänellä menee kaikessa hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Martan tarvitse Sohvia haukkua, voi kyllä hieman vinoon hymyillä tälle daamille.

        Martina?? Eremenkon salarakas, rikkoi Stefun liiton. Yökerho touhut. Ei ole varaa nauraa.


    • Anonyymi

      Ha ha haa... Täytyy myöntää että Soffella ja Maisulilla on todella ainutkertainen tyyli mitä tulee miehiltä vaadittavaan elatukseen..
      Vanhaa Hod Rod farmarimainosta mukailleen elämässä pitää olla sähinää ja suloa..

      Someaika on tuonut näyttävästi esille näitä ns. blingbling elämää ihannoivia pissiksiä,joilla on tekoripset,botoksit,mesolangat silarit ja hiustenpidennykset ja rakennekynnet joiden kuukausittaiset huoltokulut ovat suuremmat kuin Porchen liisinkimaksut..

      Kuvioon toki kuuluu stadin valoissa ja kaikenmaailman kissanristiäisissä näyttäytyminen jatkuva juhlinta ja loputtomat instapäivitykset selfiefotoineen..

      Näille someprinsessoille vain paras on kyllin hyvää eli lounaat ja illallistamiset menomestoissa sekä paikkakunnan parhaiden yökerhojen kunigattaruus ovat niitä tavoiteltavia ihanteita..
      Normaalista arkielämästä ollan todella kaukana,yhdelläkään bailukuningattarella ei ole kunnollisia tuloja mutta silti lomaillaan kaukomaiden luxuskohteissa ja Suomen
      talvisen jetset-elämän keskiö >Levillä..
      Mukana toki on kuvissä myös ne näyttävät luxuskäsilaukut ja se räkyttävä käsveskapiski....

      Tätä ihannoivat nuoret neitokaiset joiden tyyli on däddy,anna mulle niin paljon rahaa kun haluan aina kun pyydän niin saat livesponssii tunnin viikossa...

      Eli tältä pohjalta näkyilemisiin siellä stadin valoissa...boogiewoogie partyis..

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus ja varmaan totta mutta haluaako joku mies hänet vaimokseen on kyllä epätodennäköistä koska sama käytös tulee jatkumaan oli vaimo tai ei mutta ylpeäksi seksinukeksi joku voi haluta

      • Anonyymi

        Mistä voit tietää, että tuo on varmasn totta? Kamalaa mitä täällä kirjoitetaan. En kenenkään julkkiksen fani, mutta kyllä nyt on jollain paha olo kun aloittelee täällä tällaista tekstiä. Ihan suoraan toisen mustamaalaamista. Tämä palsta on mennyt ihan oudoksi. Eikö ylläpito puutu näihin aloituksiin.


      • Anonyymi

        Tässä on miettimisen aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voit tietää, että tuo on varmasn totta? Kamalaa mitä täällä kirjoitetaan. En kenenkään julkkiksen fani, mutta kyllä nyt on jollain paha olo kun aloittelee täällä tällaista tekstiä. Ihan suoraan toisen mustamaalaamista. Tämä palsta on mennyt ihan oudoksi. Eikö ylläpito puutu näihin aloituksiin.

        Hyi, hyi miten ilkeätä on paljastaa totuus näistä tyrkyistä!Kaikkien pitää hyväksyä pissisten juhliminen ja elostelu - toisten rahoilla. Mutta, ei oikeasti näytä hyvältä heidän tulevaisuutensa, pikemminkin hyvin surkealta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi, hyi miten ilkeätä on paljastaa totuus näistä tyrkyistä!Kaikkien pitää hyväksyä pissisten juhliminen ja elostelu - toisten rahoilla. Mutta, ei oikeasti näytä hyvältä heidän tulevaisuutensa, pikemminkin hyvin surkealta.

        No. He on nyt Levillä. Ensi viikolla kuullaan miten meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No. He on nyt Levillä. Ensi viikolla kuullaan miten meni.

        Kyllä sielä joku taas leviää, evät leviällänsä ja ketarat....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi, hyi miten ilkeätä on paljastaa totuus näistä tyrkyistä!Kaikkien pitää hyväksyä pissisten juhliminen ja elostelu - toisten rahoilla. Mutta, ei oikeasti näytä hyvältä heidän tulevaisuutensa, pikemminkin hyvin surkealta.

        Kyllä, toisten rahoilla. Kun firmat ajetaan nurin ja verot jää maksamatta. me muut maksamme. Mutta biletys jatkuu.


    • Anonyymi

      Kiitos aloittajalle. Selvensi minulle ainakin Sofian luonne. Kuinka joku mies haluaa seurustella hänen kanssaan en ymmärrä.

      • Anonyymi

        Menneisyys vielä huomioiden. Seuralaispalvelu ulkomailla, rahanpesu ja huumeet. Ei voi luottaa, vaihtaa lennosta rahan perässä ja pettää surutta.
        Ehkä onkin ihan sovittu diili tämäkin "suhde"?
        Kumpikin saa siitä jotain ja raha vaihtaa omistajaa.


      • Anonyymi

        Onhan Sofia kaunis siinä vieressä ja mukava näytellä. Ainut, ettei Stefukaan kaveriporukka mitenkään laaja ole enää. Sarmaste ja?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Sofia kaunis siinä vieressä ja mukava näytellä. Ainut, ettei Stefukaan kaveriporukka mitenkään laaja ole enää. Sarmaste ja?????

        Heh,eikös toi Sarmanne just kusettanut Sofian valkkuu maskikaupoissa 10001-0 ????
        Mikäli Sohvi on Sarmanteen kaa nii miksihän????
        Lyhyestä virsi kaunis vai??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menneisyys vielä huomioiden. Seuralaispalvelu ulkomailla, rahanpesu ja huumeet. Ei voi luottaa, vaihtaa lennosta rahan perässä ja pettää surutta.
        Ehkä onkin ihan sovittu diili tämäkin "suhde"?
        Kumpikin saa siitä jotain ja raha vaihtaa omistajaa.

        Nää on sun mielikuvitusta.


      • Anonyymi

        Kuinka moni enää haluaa seurustella Stefun kanssa? Tuskin kukaan kunnollinen nainen. Bilekaveri Stefu on ja hauskaa voi pitää, mutta ei kumppaniksi kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on sun mielikuvitusta.

        Sun mielikuvitusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh,eikös toi Sarmanne just kusettanut Sofian valkkuu maskikaupoissa 10001-0 ????
        Mikäli Sohvi on Sarmanteen kaa nii miksihän????
        Lyhyestä virsi kaunis vai??

        Ensinnäkin Sofian valmentaja oli aikoinaan Tape Valkonen, maskikauppiasTiina Jylhä oli Valkosen kumppani, ei Sofian valmentaja. Henkilön nimi on Sarmaste, ei Sarmanne. Kuuluu Stefun pitkäaikaisiin kavereihin, niihin, joita Martina ei voinut sulattaa ja niihin, joiden kanssa Stefu biletti kesäisin veneellään muiden naisten kanssa juhlien. Sarmaste ei ole Sofian kavereita, tullut hänelle tutuksi Stefun myötä ja tästä syystä ovat olleet samoissa pidoissa.
        Kannattaako sun kommentoida, kun et tiedä mistään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin Sofian valmentaja oli aikoinaan Tape Valkonen, maskikauppiasTiina Jylhä oli Valkosen kumppani, ei Sofian valmentaja. Henkilön nimi on Sarmaste, ei Sarmanne. Kuuluu Stefun pitkäaikaisiin kavereihin, niihin, joita Martina ei voinut sulattaa ja niihin, joiden kanssa Stefu biletti kesäisin veneellään muiden naisten kanssa juhlien. Sarmaste ei ole Sofian kavereita, tullut hänelle tutuksi Stefun myötä ja tästä syystä ovat olleet samoissa pidoissa.
        Kannattaako sun kommentoida, kun et tiedä mistään mitään.

        Olen ollut kerran elämässäni tekemisissä Sarmasteen kanssa. Uskomatonta, kuinka paljon yhteen ihmiseen voi mahtua röyhkeytä ja ylimielisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin Sofian valmentaja oli aikoinaan Tape Valkonen, maskikauppiasTiina Jylhä oli Valkosen kumppani, ei Sofian valmentaja. Henkilön nimi on Sarmaste, ei Sarmanne. Kuuluu Stefun pitkäaikaisiin kavereihin, niihin, joita Martina ei voinut sulattaa ja niihin, joiden kanssa Stefu biletti kesäisin veneellään muiden naisten kanssa juhlien. Sarmaste ei ole Sofian kavereita, tullut hänelle tutuksi Stefun myötä ja tästä syystä ovat olleet samoissa pidoissa.
        Kannattaako sun kommentoida, kun et tiedä mistään mitään.

        Joko Tape sai tuomion vai onko jutut vielä vireillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut kerran elämässäni tekemisissä Sarmasteen kanssa. Uskomatonta, kuinka paljon yhteen ihmiseen voi mahtua röyhkeytä ja ylimielisyyttä.

        No sen nyt näkee kilometrien päähän jo nolosta tavasta pitää kahta luksuskelloa kädessä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni enää haluaa seurustella Stefun kanssa? Tuskin kukaan kunnollinen nainen. Bilekaveri Stefu on ja hauskaa voi pitää, mutta ei kumppaniksi kelpaa.

        No Martina ex:nä, ei sen kummempi


    • Anonyymi

      Olipas hauska aloitus. Totuuden kanssa tuskin mitään tekemistä mutta ei anneta totuuden pilata hyvää stooria.

    • Anonyymi

      Avaus on ilemselvästi tosi. En ole itse tavannut sohvaa, mutta se näkyy hänestä kilometrien päähän, mistä on kyse. Ainoastaan joku Jari-Matti ei ymmärrä tällaista, mutta muille asia on pihvi.

      • Anonyymi

        Käyttötavaraa - ei liene oikeasti kenellekään yllätys!!??


      • Anonyymi

        On ihan selvä, että tämä on totta. Sofia etsii himona uutta elättäjää. Rikkaan näköinen mies kelpaa.


      • Anonyymi

        Miten tyhmä voi ihminen olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan selvä, että tämä on totta. Sofia etsii himona uutta elättäjää. Rikkaan näköinen mies kelpaa.

        Mutta totuus voi olla tyly. Kaveri saattaakin tienata alle 100K vuodessa eli onkin totaalinen luuseri ja köyhä. Siis sohvan kriteereillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tyhmä voi ihminen olla?

        No kuule ihan rajattoman tyhmä


    • Anonyymi

      Sohvi veikkasi väärää hevosta. Niko olisi maksanut kaiken mukisematta. Ja hyväksynyt senkin, että Soffa on kotona koko loppuelämänsä ja mies elättää. Nyt Soffa on ihan hukassa, kun pitääkin elää yhteiskunnan normien mukaan. Mistä nyt saa rahat luksukseen? 🍹👛💼

    • Anonyymi

      Keksitty sepustus koko juttu, etkö häpeä? Ei sinulla mitään miestä edes ole!

    • Anonyymi

      Komea viikinki, just joo, hähhäääh, luuseri, sulla mitään miestä ole

      • Anonyymi

        Äläs nyt. Kyllä toisen polven maahanmuuttaja ja kebap -kioskiyrittäjä tiukan paikan tulle menee viikingistäkin.


    • Anonyymi

      Olen 100% samaa mieltä. S käytös äärettömän tyrkkyilyä . Häntä ärsyttää suunnattomasti kun komealla miehellä on naisseuraa eikä huomioi häntä. S on pakkomielle että kaikki miehet hänet huomioisi. Olin tuttava pariskunnan kanssa ravintolassa kun tämä tyrkky työntyi sisään..odotimme jo pöydässä miestäni joka tuli hetki S jälkeen. Emme jääneet ruokailemaan.. tämän S hätähuuto tulla huomioiduksi ja epötoivoiset huomioyritykset menevät yli hilseen eikä siltä myötähäpeältä ruoka maistunut. Lähinnä nauratti. Miten on tyttörukka epävarma itsestään.

    • Anonyymi

      Uskon aloittajan jutun. Sofia vaihtaa lennosta ja moraalitta miestä, kunhan on varakas (Nikosta Nikon parhaaseen ystävän Stepuun). Oikeudessa kuitenkin estoitta flirttasi Nikolle ja pimputti ovikelloa, kun varakkaampi ystävistä oli taas vapaalla.

      Stepukin jää nallina kallioon kunhan uusi vampattava löytyy. Stefu on niin 2019 ja loppuun golddiggeröity 🤗

    • Anonyymi

      Monilla miehillä on tavallinen ja vähän tylsä vaimo, joka nalkuttaa eikä pidä huolta itsestään vaikka luulee olevansa oikea ihannevaimo. Ei mikään ihme, että näiden vaimojen miehet pitävät vähän hauskaa ja purkavat paineita näiden julkkismissien ja muidenkin hyvännäköisten kaunottarien kanssa kun vaimon silmä välttää. Se näille miehille suotakoon kun vika on vaimon asenteessa ja rupsahtamisessa. Kun on päässyt naimisiin niin sitä luulevat olevansa kaikki kaikessa. Osa näistä kaunottarista on myös vaimoainesta ja sen huomattuaan miehet vaihtavat nuorempaan ja kauniimpaan.

      • Anonyymi

        Juupa juu! Tämä "nalkuttava" vaimo vaan pesee tämän "urhonsa" kakkapyykkiä ja hikisiä sukkia, pitää huolta terveellisestä ravinnosta, silittää urhon vaatteet edustuskuntoon, katselee nenän ja navan tonkimista, korjaa jälkiä ja tietää tarkkaan urhon heikot ja ärsyttävät piirteet. Sitten kapakassa tämä sama tyyppi retostelee ja esittää maailman miestä kiertopalkintoja pokaten!!! Näin se menee - aikansa kutakin!!


      • Anonyymi

        Keski-ikäisenä ja keski varakkaana hivenen mahakkaana kerron sinulle että kunnollinen vaimo ei tuhlaa päivittäin miehensä rahoja mesolankoihin, kynsihuoltoon,kosmetologille,hiusten pidennyksiin,juhlalounaisiin illallisiin yökerhoihin paikkakunnan paraatihotellissa ökyillallisiin turhiin käsilaukkuihin ja luxuslomiin Sohvin lailla..

        Kunnollinen vaimo ei huuda haiSSta viDDua ympäripäissään kaiken kansan kuullen ja ole aina ns.vessaselfieposeeraamassa..

        Yllätyitkös??


      • Anonyymi

        Prvo, provompi ja prvoin!


    • Anonyymi

      Aloitus on keksittyä soopaa.

      • Anonyymi

        Aloitus on todellistakin todempaa!!!


    • Anonyymi

      Olen keski-ikäinen ja vatsakas mies. Jos tuollainen sohvan kaltainen nainen lähestyisi minua (en ole köyhän näköinen vaatetukseltani) en ikinä, koskaan kiinnostuisi. Vaikka moni minun näköinen mies pitäisi sitä elämänsä lottovoittona. Syy: aamulla olisi kiva voida jutella ihan oikeasti asioista.

      • Anonyymi

        Ei se ulkonäkö pelkästään riitä.


    • Anonyymi

      Näitä tällaisia samanlaisia naisia on ollut iänkaiken, jopa pohjoisten syrjäkylillä, joku aina syntyy vampiksi ja käyttäytyy provosti ja hakee huomiota kaikilta miehiltä välittämättä heidän vaimoistaan ja perheistään, se on näiden naisten sairaus, eivätkä he sille mitään voi, ikävää se kylläkin on, eikä varmaankaan ihan helppoa näille sairaille naisille itselleenkään.

      • Anonyymi

        Ja aina on löytynyt näitä "urhoja", joille nämä tyhmät meikkipytyt kelpaa!


    • Anonyymi

      Ymmärrän tämän hyvin. Onneksi miehesi on fiksu ja sitoutunut suhteeseenne. On miehiä, joille kelpaa ylläripanot.
      Panopojat ja sutturat saavat mennä menojaan.
      Aidot ovat edelleen parasta mitä löytyy, vaan ovat harvassa. 🐇🐿️

      • Anonyymi

        Uskaltaisin väittää, että yli 90% miehistä kokeilisi näitä ammattilaisia, jos tilaisuuden saa.
        Mutta jos oikeaa välittämistä, ymmärtämistä, huolenpitoa, rauhaa ja rakkautta haluaa, se löytyy vain sen "nalkuttavan" vaimon luota! Harva mies näistä teennäisistä ja itserakkaista tyrkyistä oikeasti välittää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaisin väittää, että yli 90% miehistä kokeilisi näitä ammattilaisia, jos tilaisuuden saa.
        Mutta jos oikeaa välittämistä, ymmärtämistä, huolenpitoa, rauhaa ja rakkautta haluaa, se löytyy vain sen "nalkuttavan" vaimon luota! Harva mies näistä teennäisistä ja itserakkaista tyrkyistä oikeasti välittää!!

        Tautivaara melkoinen ja lisäksi saattaa rahapussi kadota!! Varokaa!!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe