Toimiva tapa päästä eroon tunteista, jotka eivät johda mihinkään, on palaa loppuun työelämässä.

Anonyymi

Se käsittämätöntä miten kiinnostus asioihin sammuu ja lakkaa olemasta. Lähes pakkomielteiset tunteet sammuvat kuin lumihankeen heitetty tupakka.

Ongelmana ja huonona puolena tässä "metodissa" on se, että sammuttaa kiinnostuksen ja halun muihinkin juttuihin.

Mutta esim. materialistisuus ja kaikki muut negatiiviset pinnalliset ilmiöt lakkaavat kiinnostamasta.

Jonkinlainen tietokoneen buuttaus voisi kuvata tapahtumaa, mutta tässä tapauksessa tietokone ei välttämättä tule paremmaksi, saattaa vain hidastua ja käyttäminen vaikeutua.

Ja normaaliksi ei palaa tuskin koskaan.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On vain etsittävä uusi tapa elää, niinhän se menee. Ja jotenkin kestettävä niitä ihmisiä, jotka yhä kalastavat maata ja mammonaa. Tiukkaa tekee kun itsellä niin eri arvot. Ehkä uusi rakkaus sopiikin paremmin kuin se vanha, uudelle itselle. Sitten kun taas jaksaa..

    • Anonyymi

      Vertaus buuttaukseen oli muuten loistava.

    • Anonyymi

      Oletko mies? Kerro tunnisteita. Täällä mietin jos sinä olet hän, jota minä olen vuosia miettinyt. Minkä olisin valmis valitsemaan nyt vuosien jälkeen, koska tämä ei mene vuosien jälkeen ja mikään muu ei tunnu niin hyvältä kuin hänen läheisyyteensä. Yksi este asetelma on poistunut jo ja olisin valmis muuttamaan elämäni jos hän rakastaisi minua ja sanoisi sen mulle. Uskon että hänkin välitti vaikka muuta väitti. Minä todella rakastin häntä. Eihän ole vielä liian myöhäistä! Still loving you Remake our love again..

      • Anonyymi

        Kerropa ihan ite niitä, katotaan sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa ihan ite niitä, katotaan sitten

        Hän mies ja minä nainen. Hän oli ylemmässä asemassa kuin minä. Sun vuoro..


    • Anonyymi

      toimiva tapa työelämässä, on tumpata omiaan saneleva horo, tuhottava täysin, pois häiritsemästä työrauhaa, sillä mitäs täällä natustellaan, ihan omia pussikakkoja.
      vie roskikseen tuollainen paskanjauhanta, nainen, mielenterveytesi on rautaa
      https://www.youtube.com/watch?v=Dy4HA3vUv2c

    • Anonyymi

      Aloitus on ihan, kuin minun kirjoittama. Hukutan murheeni työhön. Mies sivusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe