luonteeltaan ja käytökseltään. Minkätyypistä työtä hän tekee,mitä harrastaa etc..
Minkä tyyppinen kaipaamasi mies on
58
724
Vastaukset
- Anonyymi
kaipaamani mies, kannoimme, saateltiin hautaan, hautuumaan kuusen juureen. siellä lepää ainoa mies, rauhotus nyt kaveri pikkusen......
kuoppaan, moro
https://www.youtube.com/watch?v=OIjNV-LxS0Y- Anonyymi
Taitaa olla kadotuksessa?
- Anonyymi
Turhaa kyselet. Ei kelpaa sulle.
- Anonyymi
Mitä sulle muiden asiat kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sulle muiden asiat kuuluu?
Samat sanat! Äly hoi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat! Äly hoi!
Yksityisyyden loukkaus ei ole ok
- Anonyymi
Asialla ei ole merkitystä kun hän ei minua halua.
- Anonyymi
Hän on huono käytöksinen ei oikein enää kiinnosta.
- Anonyymi
En tunne kovin hyviin mutta tuntui olevan mukava turvallisen oloinen rauhallinen
avulias pidetty hyvä seura mies . Vastuullinen työ. Palloilee.- Anonyymi
Ihana mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana mies.
Näpit irti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näpit irti!
Suosittelen sulle paluuta todellisuuteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen sulle paluuta todellisuuteen
Jatkan, trollien tunnistelu oikean elämän ihmisiksi tai yksityisyyden loukkaus ei ole ok. Toivottavasti teet rikosilmoituksen sinun ja kaltaistesi toiminnasta. Ei ole ok puuttua toisten asiohin, ei ole ok leikkiä ihmisillä, ei ole ok laittaa sanoja tai tunteita toisten ihmisten suuhun, esim kuten sinä tässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan, trollien tunnistelu oikean elämän ihmisiksi tai yksityisyyden loukkaus ei ole ok. Toivottavasti teet rikosilmoituksen sinun ja kaltaistesi toiminnasta. Ei ole ok puuttua toisten asiohin, ei ole ok leikkiä ihmisillä, ei ole ok laittaa sanoja tai tunteita toisten ihmisten suuhun, esim kuten sinä tässä
Tajuatko sä lanttu miten tyhmiä nuo sun viestit on. Kukaan ei loukkaa ketään täällä nimettömänä. Olet saapas tai oikeastaan vieläkin tyhmempi. Etkö voi jo olla hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko sä lanttu miten tyhmiä nuo sun viestit on. Kukaan ei loukkaa ketään täällä nimettömänä. Olet saapas tai oikeastaan vieläkin tyhmempi. Etkö voi jo olla hiljaa.
ja tämä sivusta, en ole kukaan edellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...kirjoittelee hän älykkäänä trollille.
- Anonyymi
Juha
Esittää parempaa kuin on.- Anonyymi
Millä tavalla esittää parempaa kuin on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla esittää parempaa kuin on?
Tuo on sekopää mustis. Anna olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sekopää mustis. Anna olla.
Nyt oli kyllä melkoisen väärä tulkinta, mutta trollilta kommentti taisi ollakin.
- Anonyymi
Valehtelija ja kiusaaja
- Anonyymi
Kännykkä ja tietokone urkkija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännykkä ja tietokone urkkija.
miksi urkitte toisten puhelimia tietokoneita ja netin käyttöä laittomasti? Sairasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi urkitte toisten puhelimia tietokoneita ja netin käyttöä laittomasti? Sairasta.
Sairaat ihmiset ovat kiinnostuneem0ia muiden ihmisten asioista kuin omistaan . Siksi he kyttäävä keinolla millä hyvänsä vainoamaansa ihmistä . Tunnen tälläisen tapauksen .
- Anonyymi
En juuri nyt kaipaa ketään, mutta toiveideni mies olisi rehellistä palkkatyötä tekevä. Harrastuksilla ei olisi niin väliä, kunhan hän eläisi terveyttä edistävästi eli liikkuisi edes vähän. Hän ei toivottavasti käyttäisi alkoholia tai huumeita riippuvuukseen asti. Alkoholia vain satunnaisesti.
- Anonyymi
Tyyni, herkkä sisimmältään, oman tiensä kulkija, mysteeri.. Hyvin kouluttautunut. Vauhdikkaiden lajien harrastaja, ratsastuksesta tykkää erikoisen paljon.. 🤭
- Anonyymi
En ehkä ole löytänyt häntä vielä, jota olen etsinyt. Itse asiassa lopetin etsimisen ja haluan tulla itse löydetyksi. Niinpäin on paljon mukavampi.
En halua tehdä valmista listaa, vaikka toiveita onkin tai pikemminkin rajaavia tekijöitä ja ehtoja. Ei tässä ole kyllä mitään valittamista sinkkunakaan. Voin vapaasti tulla ja mennä ja suunnitella elämääni, miten haluan. Jos yksi asia on varmaa, on se, että etsin samanlaista seikkailijaa ja tutkimusmatkailijaa kuin itse, joka ei elämää naama norsunvitulla. Norsunvittunaamat (sukupuolesta riippumatta) pysykööt kaukana! Sitähän sää kysyit?! ;) ;D ;)
https://www.youtube.com/watch?v=e3-5YC_oHjE- Anonyymi
Aivot
David Eagleman - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivot
David EaglemanPitää lukea jossain vaiheessa, kiitos vinkistä.
- Anonyymi
Sellanen ihana.
- Anonyymi
Huumorintajuinen, hieman outo huumori joskus, älykäs, tarkkailee ja huomaa asioita, jotenkin hieman boheemi vaikka vaikuttaa aluksi tavallisesta. Suorapuheinen. On kiinnostunut ihmisistä ja kyselee asioita myös suoraan. Pohdiskeleva. Itsepäinen omien sanojensa mukaan. Avarakatseinen oloinen. Tosi ihku jotenkin.
- Anonyymi
Onko se Paavo Väyrynen?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se Paavo Väyrynen?!
Paavolla on jo tyttöystävä. Vuokko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se Paavo Väyrynen?!
No ei, vaikkakin kuvaus kieltämättä vastaa Paavoakin tosi paljon. :)
- Anonyymi
apua kuvailit juuri minut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apua kuvailit juuri minut
Ei pelkoa, en ole kuitenkaan niin sekaisin että kehittelisin susta pakkomielteen. Ainakaan kovin pahaa sellaista. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkoa, en ole kuitenkaan niin sekaisin että kehittelisin susta pakkomielteen. Ainakaan kovin pahaa sellaista. :)
No ei se pakkomiellekkään paha minun mielestä ole, jos itse olet sitten älyllisesti sellainen, kun oletan sinun olevan omien tutkimuksieni ja tarkkailuiden mukaan ;)
Älykkäiden ihmisten kanssa on paljon mukavampi jutella, kun voi valita melkein mitä aiheita vain mistä jutella. Ja vieläpä avoimesti ilman että tuomitaan heti, tai yritetään puhua päälle, ennen kuin on ehtinyt sanoa loppuun mitä on itse meinannut.
Mutta minun harmikseni niin harvat ihmiset tietävät minkälainen oikeasti olen, hyvin harvoin löydän kiinnostavia ihmisiä joiden kanssa voin puhua mistä vain.
Mutta ne joista olen kiinnostunut niin he kyllä huomaavat sen.
- Anonyymi
Meissä on tosi paljon samaa kaikilla tavoilla. Luonteessa on eroa, vaikka niissäkin tietyt jutut on samaa.
- Anonyymi
Itse oot ihana s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse oot ihana s
Ei mennyt jyväskylään Rosa hyvä. Suvi lesboaa nyt Jonin kans kaappisuhtees ja sinä vedät kätees kollegaa miettien
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse oot ihana s
Hmmm....kuin myös Sinä...kiitos.
- Anonyymi
Hän on fiksu, huumorintajuinen ja puhelias, harrastaa mm. kuntosalia (ja sen kyllä huomaa kropasta). Jotenkaan ei ole ihme, että tekee myyntityötä, en erittele tässä sen tarkemmin minkä tyyppistä myyntiä. Hän on myös todella lämmin ja tunteellinen vaikka joskus sitä vähän yrittää peittää, mutta minä huomasin sen :)
- Anonyymi
En tiedä, en osaa sanoa, en tiedä koskaan mitään
- Anonyymi
Vastakohtani, timanttinen, kiltti ja pitää hyvää huolta jälkikasvusta...... mutta ei ole minun
- Anonyymi
Fiksu, hauska, omapäinen, varovainen, hörhö, tarkkakatseinen, perusteellinen, jännittävä, kokeilunhaluinen, erikoinen, introvertti, ahkera, pitkämielinen, empaattinen, peräänantamaton, mielikuvituksekas, taiteellinen, vetovoimainen, aito, haastava, velmu. Käytös on mitä on, tekee mitä lystää, harrastaa naisjuttuja ainakin.
- Anonyymi
Mä. Naisjutut viel pari vuotta sit ennen empatian kehittymistä.
- Anonyymi
Ei ole kaivattuni, mutta ei_mia kirjoittajan kaivattu on ja siitä ukosta seuraava:
Pummi, luuseri, pettäjä, renttu. Vanha ja parhaat päivänsä elänyt. sovinisti, tunteeton mutta rikas. En tiedä miks ei-mia haluu ukkoo nussii kun on ihan Ö-luokan ukkoja kuvauksien perusteella mitä kirjoitellut mutta makunsa kullakin. - Anonyymi
Vaimoko siellä tarkistelee kaipaako hänen miestä joku?
- Anonyymi
Ei tietenkään, idiootti. Tämä aloitus on saman palstatrollin, joka kirjoittelee 70 prosenttia palstan sisällöstä, niinkuin suurimman osan omaa ihastustaan koskevasta materiaalista. Sinä todennäköisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään, idiootti. Tämä aloitus on saman palstatrollin, joka kirjoittelee 70 prosenttia palstan sisällöstä, niinkuin suurimman osan omaa ihastustaan koskevasta materiaalista. Sinä todennäköisesti?
Kyllä mä aika ahkerasti tänne rakkautta syötän, mutta tämä aloitus ei kyllä multa ole. En mä noin asiallisia sentäs. Mikä sua vaivaa, pitäskö sun soittaa joku sinne vaikka panolle, niin vähän rentoutuisit. Te uskikset ette kai saa tyydyttää itseänne orgasmiin asti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä aika ahkerasti tänne rakkautta syötän, mutta tämä aloitus ei kyllä multa ole. En mä noin asiallisia sentäs. Mikä sua vaivaa, pitäskö sun soittaa joku sinne vaikka panolle, niin vähän rentoutuisit. Te uskikset ette kai saa tyydyttää itseänne orgasmiin asti?
mieskö olet? Minä kirjoitin naisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mieskö olet? Minä kirjoitin naisesta.
Nainen mä olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole muuta elämää kuin tunnistella ja arvuutella ventovieraita naisia nettipalstoilla. Säälittävä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole muuta elämää kuin tunnistella ja arvuutella ventovieraita naisia nettipalstoilla. Säälittävä olet.
Kyllä, minulla on muuta elämää. Ihan tuon 5 minuuttia tänne uhrasin, toisin kuin tuo nainen. Juuri hän teki maalitusta ja oletusta tuossa.
- Anonyymi
Rauhallinen, kärsivällinen ja ystävällinen, kiltin oloinen mies. Fiksu ja älykäskin, just silleen sopivalla tavalla. On hänessä huonojakin puolia, jotka olen ehtinyt huomata. Jos ne tietämäni ovat ainoat negatiiviset, niin ei haittaisi yhtään. Tekee luovaa ja taiteellista työtä, sekä myös opettaa. Harrastaa ainakin tietokonepelejä. Luultavasti jotakin muutakin, mutta en tiedä niitä.
- Anonyymi
Harmittaa kun kukaan ei koskaan kommentoi keskustelun aloitusta "oikein" (täällä tunteet-palstalla ylipäänsä) eli vastata kysymykseen. Vastaillaan ihan omia tai kommentoidaan keskustelun järkevyyttä. Tai ollaan mustasukkaisia. Ottakaa myös huomioon, montako katselukertaa keskustelu on saanut ja suhteuttakaa se väkilukuun. Hyvin pieni vähemmistö käy täällä näitä lukemassa.
Alla minun vastaukset. En tunne kaivattuani kuin pintapuolisesti, joten vastaukseni ovat pintapuolisia. Totuus voi olla toisenlainen.
Sukupuoli: Mies
Luonne: Kiltti, ystävällinen -> pitelee ovea auki, kohtelias
Käytös: Puhuu rauhallisella äänellä, yleensä kävelee hitaasti, mutta joskus näyttää saavan jonkun hetkellisen nopeuskohtauksen
Työ: Logistiikka-alalla
Harrastus: Ei aavistustakaan... varmaan laskee säästöjään ennen nukkumaanmenoa - Anonyymi
Ei ole tästä universumista, epäilen siis alieniksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891