Purkutalot

Anonyymi

Mitkähän kerrostalot puretaan varkaudesta,kun oli aiemmin juttu siitä Wl:ssä?

33

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      joutenlahen

      • Anonyymi

        Mitkä kun on useampi iso kerrostalo eikä asukkaille ole tullut tietoa. Sehän pitää tulla monta kuukautta ennen. Olisi kyllä kiva,jos pääsisi muuttaa. Ja ei tarvitse tehdä lähtösiivousta,kun puretaan.


      • Anonyymi

        Okei. Sitten ei koske minua.


      • Anonyymi

        Tuskin ne omistustaloja purkaa,mummoni asuu siellä. Jos ne vaikka savontieltä ja nyyrikinkujalta purkaa😂


      • Anonyymi

        Pieruhuhu.


    • Anonyymi

      Ois ne asukkaille ilmoittanu mitkä.

      • Anonyymi

        kuka ja mitä?


    • Anonyymi

      Eivät pura kerrostaloja, purkavat tuon uuden prisman.

    • Anonyymi

      Vartalolla pitäisi olla tarjolla tupakattomia taloja, olisivat ilmeisesti myös rauhallisempia.

      • Anonyymi

        miks vihaat tupakkiukkoja ja akkoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miks vihaat tupakkiukkoja ja akkoja?

        Jos on rahaa tupakoida ja ryypätä, niin on rahaa maksaa asumisestaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on rahaa tupakoida ja ryypätä, niin on rahaa maksaa asumisestaankin.

        Mieluummim ostan oman talon
        Senkin saa jo Mersun hinnalla 🤣
        Vuokralla asutaan ja autolla ajetaan.
        500€/kuussa.voi maksaa myös asuntolainaa.
        Nämä pummittelijat itsekin asuu vuokralla 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummim ostan oman talon
        Senkin saa jo Mersun hinnalla 🤣
        Vuokralla asutaan ja autolla ajetaan.
        500€/kuussa.voi maksaa myös asuntolainaa.
        Nämä pummittelijat itsekin asuu vuokralla 🤣

        Mitä te kenenkään kenenkään haukkumisesta välitätte. Lasten touhua tommonen. Aikuisena ei voi kuin nauraa noille typerille työssä uupuneille. Relax vaan kuule. Niin minä oon ja oon jatkossakin. Hyvää joulunaikaa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä te kenenkään kenenkään haukkumisesta välitätte. Lasten touhua tommonen. Aikuisena ei voi kuin nauraa noille typerille työssä uupuneille. Relax vaan kuule. Niin minä oon ja oon jatkossakin. Hyvää joulunaikaa vaan.

        Joulu naikaa...tirsk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulu naikaa...tirsk.

        Nabakypä puutteessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nabakypä puutteessa...

        Nabaskybän apu, Huippu kiva. Fi. Jätte bra. Piirakka kuumax


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nabaskybän apu, Huippu kiva. Fi. Jätte bra. Piirakka kuumax

        Jotkut purkaa jo keittiötäkin kännissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut purkaa jo keittiötäkin kännissä

        Vanha karvaröntsä napakypällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on rahaa tupakoida ja ryypätä, niin on rahaa maksaa asumisestaankin.

        Pöh, ite asun Kuoppakankaalla vuokralla 300 e/kk ja autona 2019 Mersu CLA AMG-paketilla, musta. Ei vuorotyössä oleva poikamies tarvitte mitään kummoista asuntoa,, kunhan on katto pään päällä. Teen kuten virolaiset, kunnon musta kaara alla ja halpa luukku asuntona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöh, ite asun Kuoppakankaalla vuokralla 300 e/kk ja autona 2019 Mersu CLA AMG-paketilla, musta. Ei vuorotyössä oleva poikamies tarvitte mitään kummoista asuntoa,, kunhan on katto pään päällä. Teen kuten virolaiset, kunnon musta kaara alla ja halpa luukku asuntona.

        Mutta missä Kiss salimies ?


    • Anonyymi

      Kiinteistö sijainneen Ramon liikenneympyrä - välillä- entinen katsastusasem.

    • Anonyymi

      joku oli jo purkamassa 12 toista aamu yöllä,tais tulla kiire lähtö.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1159
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe