Mitkähän kerrostalot puretaan varkaudesta,kun oli aiemmin juttu siitä Wl:ssä?
Purkutalot
33
58
Vastaukset
- Anonyymi
joutenlahen
- Anonyymi
Mitkä kun on useampi iso kerrostalo eikä asukkaille ole tullut tietoa. Sehän pitää tulla monta kuukautta ennen. Olisi kyllä kiva,jos pääsisi muuttaa. Ja ei tarvitse tehdä lähtösiivousta,kun puretaan.
- Anonyymi
Okei. Sitten ei koske minua.
- Anonyymi
Tuskin ne omistustaloja purkaa,mummoni asuu siellä. Jos ne vaikka savontieltä ja nyyrikinkujalta purkaa😂
- Anonyymi
Pieruhuhu.
- Anonyymi
Ois ne asukkaille ilmoittanu mitkä.
- Anonyymi
kuka ja mitä?
- Anonyymi
Eivät pura kerrostaloja, purkavat tuon uuden prisman.
- Anonyymi
Vartalolla pitäisi olla tarjolla tupakattomia taloja, olisivat ilmeisesti myös rauhallisempia.
- Anonyymi
miks vihaat tupakkiukkoja ja akkoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miks vihaat tupakkiukkoja ja akkoja?
Jos on rahaa tupakoida ja ryypätä, niin on rahaa maksaa asumisestaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on rahaa tupakoida ja ryypätä, niin on rahaa maksaa asumisestaankin.
Mieluummim ostan oman talon
Senkin saa jo Mersun hinnalla 🤣
Vuokralla asutaan ja autolla ajetaan.
500€/kuussa.voi maksaa myös asuntolainaa.
Nämä pummittelijat itsekin asuu vuokralla 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummim ostan oman talon
Senkin saa jo Mersun hinnalla 🤣
Vuokralla asutaan ja autolla ajetaan.
500€/kuussa.voi maksaa myös asuntolainaa.
Nämä pummittelijat itsekin asuu vuokralla 🤣Mitä te kenenkään kenenkään haukkumisesta välitätte. Lasten touhua tommonen. Aikuisena ei voi kuin nauraa noille typerille työssä uupuneille. Relax vaan kuule. Niin minä oon ja oon jatkossakin. Hyvää joulunaikaa vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä te kenenkään kenenkään haukkumisesta välitätte. Lasten touhua tommonen. Aikuisena ei voi kuin nauraa noille typerille työssä uupuneille. Relax vaan kuule. Niin minä oon ja oon jatkossakin. Hyvää joulunaikaa vaan.
Joulu naikaa...tirsk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulu naikaa...tirsk.
Nabakypä puutteessa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nabakypä puutteessa...
Nabaskybän apu, Huippu kiva. Fi. Jätte bra. Piirakka kuumax
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nabaskybän apu, Huippu kiva. Fi. Jätte bra. Piirakka kuumax
Jotkut purkaa jo keittiötäkin kännissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut purkaa jo keittiötäkin kännissä
Vanha karvaröntsä napakypällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on rahaa tupakoida ja ryypätä, niin on rahaa maksaa asumisestaankin.
Pöh, ite asun Kuoppakankaalla vuokralla 300 e/kk ja autona 2019 Mersu CLA AMG-paketilla, musta. Ei vuorotyössä oleva poikamies tarvitte mitään kummoista asuntoa,, kunhan on katto pään päällä. Teen kuten virolaiset, kunnon musta kaara alla ja halpa luukku asuntona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöh, ite asun Kuoppakankaalla vuokralla 300 e/kk ja autona 2019 Mersu CLA AMG-paketilla, musta. Ei vuorotyössä oleva poikamies tarvitte mitään kummoista asuntoa,, kunhan on katto pään päällä. Teen kuten virolaiset, kunnon musta kaara alla ja halpa luukku asuntona.
Mutta missä Kiss salimies ?
- Anonyymi
Kiinteistö sijainneen Ramon liikenneympyrä - välillä- entinen katsastusasem.
- Anonyymi
joku oli jo purkamassa 12 toista aamu yöllä,tais tulla kiire lähtö.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731661
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471258- 661159
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html192919- 44888
- 69778
- 49760
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537705- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79630