Vaimo joutui synnytykseen....

Anonyymi

Olimme muuttamassa ja kun olimme saaneet tavarat vietyä ja saunottua.
Meidän vaki kimppamiehen kanssa alettiin panemaan viimeisillään raskaana olevaa vaimoani kaverin pannessa toistamiseen vaimoni lapsivesi meni ja jouduimme synnytys laitokselle.
2.5h myöhemmin esikoinen oli syntynyt.

21

1130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin tää tapahtui

      • Anonyymi

        Tämä tapahtui 25.11.2017
        Poika täyttää 3v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tapahtui 25.11.2017
        Poika täyttää 3v

        On kyllä erikoinen tarina syntymälle. Jäikö asia jotenkin vaivaamaan vai miten sen koet?

        Onnea 3-vuotiaalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä erikoinen tarina syntymälle. Jäikö asia jotenkin vaivaamaan vai miten sen koet?

        Onnea 3-vuotiaalle!

        Ei ole jäänyt vaivaamaan. Meidän kolmen suhde on vain syventynyt ja edelleen ollaan vakituisessa seksi suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole jäänyt vaivaamaan. Meidän kolmen suhde on vain syventynyt ja edelleen ollaan vakituisessa seksi suhteessa.

        Meilläkin seksi taisi olla se tekijä, mikä syntymän käynnisti. Tunti/pari yhdynnän jälkeen synnytys vihdoin käynnistyi. Meillä ei vieraita ollut sängyssä kuitenkaan, vain minä ja lapsen isä.

        En tiedä, mitä pahaa tarinassasi on, kun olet saanut vaikka minkälaista negatiivista kommenttia. Puheesi eivät mielestäni vaikuta siltä, että sulla olisi jokin perverssio aihetta kohtaan - Kunhan vaan kerroit tarinan.


      • Anonyymi

        Perusteluja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkin seksi taisi olla se tekijä, mikä syntymän käynnisti. Tunti/pari yhdynnän jälkeen synnytys vihdoin käynnistyi. Meillä ei vieraita ollut sängyssä kuitenkaan, vain minä ja lapsen isä.

        En tiedä, mitä pahaa tarinassasi on, kun olet saanut vaikka minkälaista negatiivista kommenttia. Puheesi eivät mielestäni vaikuta siltä, että sulla olisi jokin perverssio aihetta kohtaan - Kunhan vaan kerroit tarinan.

        Seksi voi edesauttaa synnytyksen käynnistymistä. Minäkin olin viikon yliajalla synnygyksen suhteen.

        Sitä on niin paljon kateellisia joilla ei itsellä ole elämää niin täytyy valittaa jos toiset haluaa jotain erilaista. Toiset valittaa joka asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi voi edesauttaa synnytyksen käynnistymistä. Minäkin olin viikon yliajalla synnygyksen suhteen.

        Sitä on niin paljon kateellisia joilla ei itsellä ole elämää niin täytyy valittaa jos toiset haluaa jotain erilaista. Toiset valittaa joka asiasta.

        Juurikin tästä taitaa olla kyse. Aloitus on ihan asiallinen, ei fetissi-pohjaa tai mitään muutakaan, mistä tulisi kettuilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksi voi edesauttaa synnytyksen käynnistymistä. Minäkin olin viikon yliajalla synnygyksen suhteen.

        Sitä on niin paljon kateellisia joilla ei itsellä ole elämää niin täytyy valittaa jos toiset haluaa jotain erilaista. Toiset valittaa joka asiasta.

        Koititteko käynnistää synnytystä yhdynnällä?
        Jutun mukaan sperma laukaiseen synnytyksen.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Koititteko käynnistää synnytystä yhdynnällä?
        Jutun mukaan sperma laukaiseen synnytyksen.

        Spermassa on oksitoniinia. joka on synnytyksen käynnistävä hormoni. Myös nännien nyplääminen sitä erittää.


    • Yhdyntä siis auttoi synnytyksen käynnistymisessä.
      Onko teillä muuten selvyyttä kumpi on lapsen biologinen isä?

      • Anonyymi

        Ei ole sukupuoli määrittelemätön


      • Anonyymi

        Ei olla tehty testejä eikä tehdä.
        Aviomies ln lapsen isä ja "vieras" kaveri on kummisetä näin on päätetty (varmuutta ei ole) aviomies on tunnustanut lapsen omakseen.
        Vaikka on augtomaattisesti lapsen isä kun ollaan aviossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla tehty testejä eikä tehdä.
        Aviomies ln lapsen isä ja "vieras" kaveri on kummisetä näin on päätetty (varmuutta ei ole) aviomies on tunnustanut lapsen omakseen.
        Vaikka on augtomaattisesti lapsen isä kun ollaan aviossa.

        Raskaana olevat vieraalle antavat naiset ovat kiimaisinta ja pornointa. Minulle on tullut joka kerta kun vaimo on ollut raskaana hirveä himo panettaa vaimoa toisilla miehillä ja esitellä alastonta vaimoa toisille miehille. Ensimmäistä lasta odottaessa vaimo antoi kerran vieraalle. Harmi etten ollut näkemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskaana olevat vieraalle antavat naiset ovat kiimaisinta ja pornointa. Minulle on tullut joka kerta kun vaimo on ollut raskaana hirveä himo panettaa vaimoa toisilla miehillä ja esitellä alastonta vaimoa toisille miehille. Ensimmäistä lasta odottaessa vaimo antoi kerran vieraalle. Harmi etten ollut näkemässä.

        Kyllä tollaset vaimot on kiihottavia. Kiltistä perheen äidistä kuorituu välillä kunnon seksi peto et pitää olla vierastakin tarjolla. Ja vieläpä raskaana😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla tehty testejä eikä tehdä.
        Aviomies ln lapsen isä ja "vieras" kaveri on kummisetä näin on päätetty (varmuutta ei ole) aviomies on tunnustanut lapsen omakseen.
        Vaikka on augtomaattisesti lapsen isä kun ollaan aviossa.

        En voi saada lapsia kun siittiöitä on liian vähän ja heikko laatuisia.
        Halusimme kuitenkin kaksi lasta. Järjestimme asian kimppaseksillä.
        Valitsimme mieheni kavereista ryhmän (3 miestä) joiden kanssa rakastelen ainakin kunnes olen raskaana. Nyt olen raskaana jo puoli vuotta ja kimppa jatkuu jäätiin koukkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi saada lapsia kun siittiöitä on liian vähän ja heikko laatuisia.
        Halusimme kuitenkin kaksi lasta. Järjestimme asian kimppaseksillä.
        Valitsimme mieheni kavereista ryhmän (3 miestä) joiden kanssa rakastelen ainakin kunnes olen raskaana. Nyt olen raskaana jo puoli vuotta ja kimppa jatkuu jäätiin koukkuun.

        Voi lapsi raukkaa millaset vanhemmat saa toivottavasti ei tule samanlaista tyhjäpää luuseria kersasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla tehty testejä eikä tehdä.
        Aviomies ln lapsen isä ja "vieras" kaveri on kummisetä näin on päätetty (varmuutta ei ole) aviomies on tunnustanut lapsen omakseen.
        Vaikka on augtomaattisesti lapsen isä kun ollaan aviossa.

        Kuulostaa hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi saada lapsia kun siittiöitä on liian vähän ja heikko laatuisia.
        Halusimme kuitenkin kaksi lasta. Järjestimme asian kimppaseksillä.
        Valitsimme mieheni kavereista ryhmän (3 miestä) joiden kanssa rakastelen ainakin kunnes olen raskaana. Nyt olen raskaana jo puoli vuotta ja kimppa jatkuu jäätiin koukkuun.

        Lasketttu aika on 6.4.2021 emme tiedä kuka kolmesta on lapsemme isä.
        Isä vaihtoehdot käy meillä vuorotellen ja saan seksiä jokaiselta kolmelta vieraalta ja omalta mieheltä..
        Miehet rakastelee hellästi varoen satuttamasta kyljellään ja takaapäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lasketttu aika on 6.4.2021 emme tiedä kuka kolmesta on lapsemme isä.
        Isä vaihtoehdot käy meillä vuorotellen ja saan seksiä jokaiselta kolmelta vieraalta ja omalta mieheltä..
        Miehet rakastelee hellästi varoen satuttamasta kyljellään ja takaapäin.

        Ihana tilanne. Tulee ihana lapsi jola on suloisia kummeja.


    • Anonyymi

      Ja heräsit unestasi pikku pilisi kädessäsi

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe