Söin tänään yhen leivän! Kokonaan :3.
Ootteko ylpeitä musta? :)
3
288
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot hakenut täällä huomiota ihan tarpeeksi.No yksi leipä on hyvä alku.mutta lopeta täällä huomion hakua ja hae apua anoreksiaasi.
Vois :D
mut miten se sun persettä kutittaa jos tuun puhuu mun ongelmist täällä ku en irl uskalla?- Anonyymi
Yksinäinen.kakara kirjoitti:
Vois :D
mut miten se sun persettä kutittaa jos tuun puhuu mun ongelmist täällä ku en irl uskalla?No vaikka siks, koska mä pesen mun perseen senverran usein että sitä ei kutita. Kannattas kokeilla sunki, ku tunnut asian tietävän niin tarkkaan. Jos et uskalla kasvotusten jotain sanoa niin sitte älä tule tänne itkemään ongelmias. Tai ilojas. Tai mitään muutakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980