Voinko tehdä niin

Anonyymi

että en kerro taustaa ”heteroelämästä” uuden suhteen alussa. Mitä mieltä olet, jos rakastelisin naisen kanssa ja kertoisin menneisyydestä ja etten ole ollut naisten kanssa ennen. Haluisin tehdä näin, ettei toiselle tule ennakkoluuloja, mutta voisko se tuntua siitä toisesta jotenkin epäluotettavalta? Olen seksuaalisesti itsevarma, enkä usko että siinä tilanteessa nainen huomaisi mitään... vai onko naisten välisessä tarkastelussa jotakin mitä en vielä tiedä ja olisi hyvä tietää?

117

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😀rakastelussa ei tarkastelussa. Ja sellainen kysymys vielä, onko kaikki naisten seksi rakastelua vai onko joskus jotain nopeaa kuivaa hinkkaamista (sorry karskeudesta)?

      • Anonyymi

        Riippuu parista ja suhteen laadusta. Toivotaan ettei kovin kuivakkaa menoa oo luvassa ja mehut rupee kiertämään. Vaatteet päälläkin tietysti voi tehdä juttuja.
        Tiuhtiko se täällä seksivinkkejä kyselee kieli pitkänä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu parista ja suhteen laadusta. Toivotaan ettei kovin kuivakkaa menoa oo luvassa ja mehut rupee kiertämään. Vaatteet päälläkin tietysti voi tehdä juttuja.
        Tiuhtiko se täällä seksivinkkejä kyselee kieli pitkänä? :D

        Tiuhtin on kyllä syytä kertoa vähän muistakin taustoista ennen kuin seksihommiin naisten kanssa alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiuhtin on kyllä syytä kertoa vähän muistakin taustoista ennen kuin seksihommiin naisten kanssa alkaa.

        Kuka on tiuhti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiuhtin on kyllä syytä kertoa vähän muistakin taustoista ennen kuin seksihommiin naisten kanssa alkaa.

        Mitä Tiuhtin olisi hyvä kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu parista ja suhteen laadusta. Toivotaan ettei kovin kuivakkaa menoa oo luvassa ja mehut rupee kiertämään. Vaatteet päälläkin tietysti voi tehdä juttuja.
        Tiuhtiko se täällä seksivinkkejä kyselee kieli pitkänä? :D

        Limaisuus aina plussaa.


    • Anonyymi

      Mun mielestä aina kannattaa olla rehellinen, mutta minua kiinnostaisi enemmänkin se että et ole varattu tai et ole enää siinä heterosuhteessa.
      Näinkin on joskus käynyt että ollaankin vielä miehen kanssa ja ollaan omasta mielestä erottu mutta ei sitten ollakaan.. siinä tulee vähän huijattu olo.
      Yhden lesbon mp .vain tämä

      • Anonyymi

        Ehdottomasti olisin ja olen kaikesta rehellinen, en välttämättä itse vaan jaksaisi puhua entisestä elämästä paljoakaan, se jotenkin latistaisi tunnelmaa. Salaamaan tai valehtelemaan en edes pystyisi, mutta vois mieli tehdä sanoa, etten välitä puhua aiheesta. Suhteeseen en ala, ennenkö virallisestikin ero tullut täytäntöön. Itsestä olis kivempi olla kertomatta, etten ole ennen ollut naisen kanssa ja mies kokemuksiani vain kaksi, vois tulla väärä oletus mun seksuaalisuudesta, kuitenkin aika voimakkaasti sen puolen koen ja pidän tärkeänä.


    • Anonyymi

      Haha johan vitsin murjaisit, valtaosa naisista selvittää susta kaiken kumminkaiman lempiväriä myöten ennenkuin pääsette rakasteluasteelle.

      • Anonyymi

        Totta että nykyään on helppo selvittää joitakin asioita, mutta jos "huijaa" esim. jokaisessa sosiaalisessa mediassa tai ei vaan kerro julkisesti tietojaan esim.suhteesta.
        Voin sanoa että itsestäni löytyy googlaamalla 4 täsmälleen saman nimistä lainaa enkä itse ole kukaan niistä. Että siitä sitten ottamaan selvää.


      • Anonyymi

        Voi kuule, nyt itse vitsin murjasit 😂 on sitä ennenkin lyhyen tutustumisen jälkeen päädytty sänkyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta että nykyään on helppo selvittää joitakin asioita, mutta jos "huijaa" esim. jokaisessa sosiaalisessa mediassa tai ei vaan kerro julkisesti tietojaan esim.suhteesta.
        Voin sanoa että itsestäni löytyy googlaamalla 4 täsmälleen saman nimistä lainaa enkä itse ole kukaan niistä. Että siitä sitten ottamaan selvää.

        Ei siihen mitään somea tarvita, naiset kuulustelee treffeillä kaiken. Jos valehtelee, ei hyvä heilu kun saa selville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, nyt itse vitsin murjasit 😂 on sitä ennenkin lyhyen tutustumisen jälkeen päädytty sänkyyn

        Aloittaja kysyi suhteen alusta eikä seksisekoiluista.


      • Anonyymi

        Hyvä se on vähän taustoja selviellä. :D


    • Anonyymi

      En kannata salailua.

    • Anonyymi

      Alusta asti pitää olla rehellinen ja oma itsensä.
      Ei tule liikaa paineita ja suhde voi toimiakin, kun sitä lähtee rakentamaan rehelliselle pohjalle omana itsenään. Älä esitä kenellekään parempaa kuin olet. Aina se totuus kuitenkin ennemmin tai myöhemmin paljastuu.

    • No eipä ole kovin luottamusta herättävää jos heti kättelyssä olet valmis valehtelemaan... kertoo ettet kunnioita yhtään vastapuolta... valmistaudu siihen että niin metsä vastaa.....

      • Anonyymi

        Hei hei hei, siis ei. En tietenkään valehtele mistään, mutta en ehkä itse pitäisi vanhan elämän asioita niin tärkeinä. Tietenkin niistäkin kaikista ja kaikesta puhuttaisiin...

        ...ennemminkin mietin, että minusta olisi itsestä vapauttavaa, jos toinen ei tietäisi seksuaalista kokemattomuuttani suhteessa naisiin, ennenkö me parina oltais koettu ne jutut yhdessä. En jättäisi mitään kertomatta, jos se olisi toiselle tärkeää ennen etenemistä fyysiselle tasolle. Luottamus luo turvallisuuden tunneta suhteeseen. Se vaan, et itse en haluais liika kuulla toisen entisistä, se jotenkin rikkoo taian. Haluaisin tuntea sen toisen ihmisen ensin itse, ennenkö kertoo suhteistaan muihin tavallaan saada ensin sen mitä meidän välillä on kukoistukseensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei hei hei, siis ei. En tietenkään valehtele mistään, mutta en ehkä itse pitäisi vanhan elämän asioita niin tärkeinä. Tietenkin niistäkin kaikista ja kaikesta puhuttaisiin...

        ...ennemminkin mietin, että minusta olisi itsestä vapauttavaa, jos toinen ei tietäisi seksuaalista kokemattomuuttani suhteessa naisiin, ennenkö me parina oltais koettu ne jutut yhdessä. En jättäisi mitään kertomatta, jos se olisi toiselle tärkeää ennen etenemistä fyysiselle tasolle. Luottamus luo turvallisuuden tunneta suhteeseen. Se vaan, et itse en haluais liika kuulla toisen entisistä, se jotenkin rikkoo taian. Haluaisin tuntea sen toisen ihmisen ensin itse, ennenkö kertoo suhteistaan muihin tavallaan saada ensin sen mitä meidän välillä on kukoistukseensa.

        Niin siis se että kertovatko heterotkaan ensimmäisillä treffeillä omista entisistä suhteistaan, jos kokemusta seksistä on? Onko sillä merkitystä että tällä kertaa kumppani on nainen, jos kerta mikään neitsyt ei enää ole? Vai onko olemassa joku erillinen "neitsyys" naisen kanssa, jota jotenkin pitää erityisenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis se että kertovatko heterotkaan ensimmäisillä treffeillä omista entisistä suhteistaan, jos kokemusta seksistä on? Onko sillä merkitystä että tällä kertaa kumppani on nainen, jos kerta mikään neitsyt ei enää ole? Vai onko olemassa joku erillinen "neitsyys" naisen kanssa, jota jotenkin pitää erityisenä?

        Tarkoitin neitsyys, mitä pitää erityisenä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei hei hei, siis ei. En tietenkään valehtele mistään, mutta en ehkä itse pitäisi vanhan elämän asioita niin tärkeinä. Tietenkin niistäkin kaikista ja kaikesta puhuttaisiin...

        ...ennemminkin mietin, että minusta olisi itsestä vapauttavaa, jos toinen ei tietäisi seksuaalista kokemattomuuttani suhteessa naisiin, ennenkö me parina oltais koettu ne jutut yhdessä. En jättäisi mitään kertomatta, jos se olisi toiselle tärkeää ennen etenemistä fyysiselle tasolle. Luottamus luo turvallisuuden tunneta suhteeseen. Se vaan, et itse en haluais liika kuulla toisen entisistä, se jotenkin rikkoo taian. Haluaisin tuntea sen toisen ihmisen ensin itse, ennenkö kertoo suhteistaan muihin tavallaan saada ensin sen mitä meidän välillä on kukoistukseensa.

        Jos ja kun sen ihanuuden tapaat ja alatte tutustua toisiinne...toki juttelette ensin ja pikkuhiljaa käytte yhdessä läpi vaikeitakin juttuja, siinä on oltava rehellinen...jos jätät kertomatta noin tärkeän asian, osoittaa aikamoista laskelmointia...et silloin todellakaan kunnioita kumppaniasi... epäkypsää käytöstä tuommoinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis se että kertovatko heterotkaan ensimmäisillä treffeillä omista entisistä suhteistaan, jos kokemusta seksistä on? Onko sillä merkitystä että tällä kertaa kumppani on nainen, jos kerta mikään neitsyt ei enää ole? Vai onko olemassa joku erillinen "neitsyys" naisen kanssa, jota jotenkin pitää erityisenä?

        Mulle sille on merkitystä, haaveilen siitä ja pidän sitä erityisenä asiana elämässä, jonka saan toivottavasti vielä kokea ja miksipäs en saisi.


      • Anonyymi
        TuikiTuntematon kirjoitti:

        Jos ja kun sen ihanuuden tapaat ja alatte tutustua toisiinne...toki juttelette ensin ja pikkuhiljaa käytte yhdessä läpi vaikeitakin juttuja, siinä on oltava rehellinen...jos jätät kertomatta noin tärkeän asian, osoittaa aikamoista laskelmointia...et silloin todellakaan kunnioita kumppaniasi... epäkypsää käytöstä tuommoinen...

        Kuulostaa Tuikituntematon siltä, että et taida olla kovin luottavainen ihmisiä kohtaan. Ehkäpä ap tarkoitti sitä, että jos olisi mahdollista hän omasta puolestaan etenisi ensin suhteessa ja vasta sitten kertoisi menneisyydessään olevat ei niin merkitykselliset asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sille on merkitystä, haaveilen siitä ja pidän sitä erityisenä asiana elämässä, jonka saan toivottavasti vielä kokea ja miksipäs en saisi.

        Hyvä kuulla että muillakin on saman tyylisiä mietteitä, sillä ajattelen että haluaisi jakaa ensimmäisen kertani naisen kanssa minulle erityisen tärkeän ihastuksen kanssa. Haluaisin että hän tuntisi minua kohtaan samoin ja että kohtaamisemme olisi erityinen kuin uudelleen syntymä. Haluaisin että hän ymmärtäisi ja tietäisi sen ja koskettaisi minua kunnioittaen se mielessänsä. Tunnen että hän osaisi arvostaa minua ja haluaisin antaa herkkyyteni hänen käsiinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla että muillakin on saman tyylisiä mietteitä, sillä ajattelen että haluaisi jakaa ensimmäisen kertani naisen kanssa minulle erityisen tärkeän ihastuksen kanssa. Haluaisin että hän tuntisi minua kohtaan samoin ja että kohtaamisemme olisi erityinen kuin uudelleen syntymä. Haluaisin että hän ymmärtäisi ja tietäisi sen ja koskettaisi minua kunnioittaen se mielessänsä. Tunnen että hän osaisi arvostaa minua ja haluaisin antaa herkkyyteni hänen käsiinsä.

        Herkkyys ja intohimo on ne kaksi ihaninta asiaa mitkä olisi hienoa kokea erityisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkkyys ja intohimo on ne kaksi ihaninta asiaa mitkä olisi hienoa kokea erityisen kanssa.

        Näin ajattelen minäkin. Haluaisin kokea sen juuri hänen kanssaan, en muiden. Hän voisi olla vaikka ainoa nainen jonka kanssa ikinä olen, sekään ei minua haittaisi. Sillä hän on niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis se että kertovatko heterotkaan ensimmäisillä treffeillä omista entisistä suhteistaan, jos kokemusta seksistä on? Onko sillä merkitystä että tällä kertaa kumppani on nainen, jos kerta mikään neitsyt ei enää ole? Vai onko olemassa joku erillinen "neitsyys" naisen kanssa, jota jotenkin pitää erityisenä?

        Lähinnä tuohon suuntautumiseen liittyvät jutut kannattaa kertoa. Se, että on miehiä ollut voi olla lesbolle vähän turn-off juttu. Minulle ainakin.
        Naisten kanssa, jos on puuhastellut niin minua ainakaan haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä tuohon suuntautumiseen liittyvät jutut kannattaa kertoa. Se, että on miehiä ollut voi olla lesbolle vähän turn-off juttu. Minulle ainakin.
        Naisten kanssa, jos on puuhastellut niin minua ainakaan haittaa.

        Eipä niitä miehiäkään ollut. Sellainen etäisyys avioliitossa oli, että ihan väärä kuva tulis jos sitä painottaisin. Se suhde ei ollut seksuaalinen eikä syvällinen millään tavalla. Se oli nuorena sokeasti solmittu juttu, jonka johdosta koko seksuaalisuus oli omassa elämässä kuin pantissa tai tyhjiössä. Ei monikaan ehkä ymmärtäisi, miten tuollaiseen tilanteeseen ajautuu ja siinä pysyy. Nyt on tilanne toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ajattelen minäkin. Haluaisin kokea sen juuri hänen kanssaan, en muiden. Hän voisi olla vaikka ainoa nainen jonka kanssa ikinä olen, sekään ei minua haittaisi. Sillä hän on niin paljon.

        Oletko rakastunut? Mikä hänestä tekee erityisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä tuohon suuntautumiseen liittyvät jutut kannattaa kertoa. Se, että on miehiä ollut voi olla lesbolle vähän turn-off juttu. Minulle ainakin.
        Naisten kanssa, jos on puuhastellut niin minua ainakaan haittaa.

        Mulle se, että minä olisin hänen ensimmäinen ja hänellä vähän yhtään mitään seksisekoiluja, olisi parempi kuin se että tämä AP lähtee nyt hakemaan irtosuhteita, että tulee hyväksytymmäksi naisten keskuudessa. Jos tämä AP on ollut vain muutaman kuivan ukon kanssa, hänen olisi hyvin helppo hankkia nopeasti määrällisesti ja kokemuksellisesti enemmän kokemusta naisista, jonka jälkeen voisi sanoa, että on enemmän ollut naisten kanssa ja viimeiset ajat vain ja pelkästään naisten kanssa. En nyt kyllä lähtis tuollaista neuvomaan, kyllä moraali ja tietynlainen siisteys menee tuollaisten edelle, että jaksan kiinnostua naisesta. Nuorena tuli itsekkin seikkailua ja olis voinut muutaman jutun jättää kokeilematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle se, että minä olisin hänen ensimmäinen ja hänellä vähän yhtään mitään seksisekoiluja, olisi parempi kuin se että tämä AP lähtee nyt hakemaan irtosuhteita, että tulee hyväksytymmäksi naisten keskuudessa. Jos tämä AP on ollut vain muutaman kuivan ukon kanssa, hänen olisi hyvin helppo hankkia nopeasti määrällisesti ja kokemuksellisesti enemmän kokemusta naisista, jonka jälkeen voisi sanoa, että on enemmän ollut naisten kanssa ja viimeiset ajat vain ja pelkästään naisten kanssa. En nyt kyllä lähtis tuollaista neuvomaan, kyllä moraali ja tietynlainen siisteys menee tuollaisten edelle, että jaksan kiinnostua naisesta. Nuorena tuli itsekkin seikkailua ja olis voinut muutaman jutun jättää kokeilematta.

        Hyvä kuulla tuollainen mielipide. En halua lähteä seksikokeilujen tielle, ajatus ei tunnu hyvältä minulle, vaikka tiedän että jotkut ovat näin myöhäänheränneinä toimineet. Ajatus varmaan on että voisi sitten olla varma suuntautumisestaan ja varmemman oloinen sen tärkeämmän naisen kanssa. Itselleni tämä kuitenkin tuntuu vieraalta ajatukselta. Olen ihastunut erääseen naiseen ja haluaisin uskoa että ihastukseni arvostaisi sitä. Oma kokemattomuuteni kuitenkin jännittää. Ja se että haluaako kukaan olla se "ensimmäinen" nainen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla tuollainen mielipide. En halua lähteä seksikokeilujen tielle, ajatus ei tunnu hyvältä minulle, vaikka tiedän että jotkut ovat näin myöhäänheränneinä toimineet. Ajatus varmaan on että voisi sitten olla varma suuntautumisestaan ja varmemman oloinen sen tärkeämmän naisen kanssa. Itselleni tämä kuitenkin tuntuu vieraalta ajatukselta. Olen ihastunut erääseen naiseen ja haluaisin uskoa että ihastukseni arvostaisi sitä. Oma kokemattomuuteni kuitenkin jännittää. Ja se että haluaako kukaan olla se "ensimmäinen" nainen..

        Tulet huomaamaan, että lesboissa on paljon yksinäisiä ja epätoivoisia, joille kelpaa lähes kuka vaan, kunhan on nainen. Upeimmat lesbonaiset eivät ehkä lähde tuollaiseen, jos ovat itse olleet pidempään naisten kanssa, mutta esim. muut myöhäisheränneet ymmärtävät hyvin ja heitä löytää helposti vaikkapa deittipalveluista ja Tinderistä. Voitte sitten yhdessä suunnitella lasten viikko-viikko aikatauluja. Yksittäiset seksikokeilut eivät muuta mitään, naiset ovat kiinnostuneempia seurustelutaustasta kuin jostain yhden yön räpellyksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulet huomaamaan, että lesboissa on paljon yksinäisiä ja epätoivoisia, joille kelpaa lähes kuka vaan, kunhan on nainen. Upeimmat lesbonaiset eivät ehkä lähde tuollaiseen, jos ovat itse olleet pidempään naisten kanssa, mutta esim. muut myöhäisheränneet ymmärtävät hyvin ja heitä löytää helposti vaikkapa deittipalveluista ja Tinderistä. Voitte sitten yhdessä suunnitella lasten viikko-viikko aikatauluja. Yksittäiset seksikokeilut eivät muuta mitään, naiset ovat kiinnostuneempia seurustelutaustasta kuin jostain yhden yön räpellyksistä.

        Hyvä kuulla, sillä olen parisuhdeihminen. Rakkaudella rakastelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko rakastunut? Mikä hänestä tekee erityisen?

        Olen rakastunut. Hän on kaikin tavoin ihmeellinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla tuollainen mielipide. En halua lähteä seksikokeilujen tielle, ajatus ei tunnu hyvältä minulle, vaikka tiedän että jotkut ovat näin myöhäänheränneinä toimineet. Ajatus varmaan on että voisi sitten olla varma suuntautumisestaan ja varmemman oloinen sen tärkeämmän naisen kanssa. Itselleni tämä kuitenkin tuntuu vieraalta ajatukselta. Olen ihastunut erääseen naiseen ja haluaisin uskoa että ihastukseni arvostaisi sitä. Oma kokemattomuuteni kuitenkin jännittää. Ja se että haluaako kukaan olla se "ensimmäinen" nainen..

        Sanoisin että pohdit vääriä asioita. Sängyssä suoriutumista ja seksikokemuksia tärkeämpää on, osaatko olla parisuhteessa naisen kanssa muilla elämänalueilla. Parisuhdetta ei voi suoraan verrata ystävyyssuhteisiin, joista myöhäänheränneet täällä usein kirjoittavat. Joskus ystävyydestä syntyy parisuhde, mutta näiden suhteiden dynamiikka poikkeaa toisistaan paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että pohdit vääriä asioita. Sängyssä suoriutumista ja seksikokemuksia tärkeämpää on, osaatko olla parisuhteessa naisen kanssa muilla elämänalueilla. Parisuhdetta ei voi suoraan verrata ystävyyssuhteisiin, joista myöhäänheränneet täällä usein kirjoittavat. Joskus ystävyydestä syntyy parisuhde, mutta näiden suhteiden dynamiikka poikkeaa toisistaan paljon.

        Melko ristiriitainen ajatus. Jos nainen on ollut parisuhteissa, jotka kuitenkin kariutuneet syystä ja toisesta, kertoo, että ei kykene pitämään suhdetta kasassa. Ei se, että on ollut suhteissa naisten kanssa, kerro suhdetaidoista, päin vastoin. Jostain syystähän ne suhteet eivät ole kestäneet.

        En ikinä lähtisi suhteeseen ihan vain ystävänä, kyllä siinä pitää olla alusta asti kemiaa ja kipinää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei hei hei, siis ei. En tietenkään valehtele mistään, mutta en ehkä itse pitäisi vanhan elämän asioita niin tärkeinä. Tietenkin niistäkin kaikista ja kaikesta puhuttaisiin...

        ...ennemminkin mietin, että minusta olisi itsestä vapauttavaa, jos toinen ei tietäisi seksuaalista kokemattomuuttani suhteessa naisiin, ennenkö me parina oltais koettu ne jutut yhdessä. En jättäisi mitään kertomatta, jos se olisi toiselle tärkeää ennen etenemistä fyysiselle tasolle. Luottamus luo turvallisuuden tunneta suhteeseen. Se vaan, et itse en haluais liika kuulla toisen entisistä, se jotenkin rikkoo taian. Haluaisin tuntea sen toisen ihmisen ensin itse, ennenkö kertoo suhteistaan muihin tavallaan saada ensin sen mitä meidän välillä on kukoistukseensa.

        Kyllä uskon, että sen kokemattomuuden huomaa muutenkin. En suosittele jättämään kertomatta myöskään sen vuoksi, että toinenkin osaa sitten suhtautua ja ottaa sinua enemmän huomioon eikä oleta asioita ja ihmettele sitten mielessään, että etkö esim. välitä hänestä tarpeeksi, jos olet esimerkiksi vähän etäisempi (niinkuin nyt heteroseksissä monesti ollaan). Sorry kärjistys, mutta uskon, että siinä on perää. Nainen oppii toisen naisen kanssa monesti läheisyyden eri tavalla ja jotensakin läheisemmin. Suosittelen lämpimästi kertomaan ja toki tutustumaan toiseen kunnolla. Ei takuulla ole hyvä ja arvokas kokemus pelkän kokeen vuoksi koettaa. Rakkautta odottaisin sinuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko ristiriitainen ajatus. Jos nainen on ollut parisuhteissa, jotka kuitenkin kariutuneet syystä ja toisesta, kertoo, että ei kykene pitämään suhdetta kasassa. Ei se, että on ollut suhteissa naisten kanssa, kerro suhdetaidoista, päin vastoin. Jostain syystähän ne suhteet eivät ole kestäneet.

        En ikinä lähtisi suhteeseen ihan vain ystävänä, kyllä siinä pitää olla alusta asti kemiaa ja kipinää.

        En ymmärrä miten vastauksesi liittyy edelliseen, tosin en ole kirjoittanut sitä. Pakko kuitenkin kommentoida tähän, että parisuhteiden päättyminen ei välttämättä liity mitenkään kykyyn ylläpitää suhdetta. Kaikkia suhteita ei edes ole mitään mieltä yrittää ylläpitää, lisäksi voi olla monia ulkoisia tekijöitä, jotka tekevät suhteen ylläpitämisen vaikeaksi tai mahdottomaksi. Noissa tilanteissa on järkevämpää sopia, että erotaan kuin väen väkisin olla yhdessä.

        Olen myös samaa mieltä edellisen kanssa siitä, että parisuhteessa seksi ei ole olennaisin asia suhteen kestävyydelle tai muullekaan onnistumiselle. En silti aloittaisi suhdetta ystävyyspohjaltakaan, mutta ei kai sitä kukaan tässä ole kannattanutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko ristiriitainen ajatus. Jos nainen on ollut parisuhteissa, jotka kuitenkin kariutuneet syystä ja toisesta, kertoo, että ei kykene pitämään suhdetta kasassa. Ei se, että on ollut suhteissa naisten kanssa, kerro suhdetaidoista, päin vastoin. Jostain syystähän ne suhteet eivät ole kestäneet.

        En ikinä lähtisi suhteeseen ihan vain ystävänä, kyllä siinä pitää olla alusta asti kemiaa ja kipinää.

        Nämä myöhäänheränneet (joihin ilmeisesti itsekin kuulut) kirjoittavat palstalla toistuvasti ystävyydestä ja rakkaussuhteesta ikäänkuin ne olisivat jatkumo, jossa ystävyyteen kuin taikaiskusta ilmestyy romanttinen sävy ja seksuaalinen vetovoima. Tämä ei ole tavallista, joskin mahdollista.

        Harvassa on keski-ikään ehtineitä, joilla ei ole ollut kuin yksi parisuhde elämänsä aikana. Tämä koskee myös heteroja. Parisuhdekokemus miehen kanssa ei vastaa parisuhdekokemusta naisena kanssa yksi yhteen, ei läheskään. Tulet huomaamaan tämän välittömästi aloittaessasi suhteen naisen kanssa. Itse asiassa jo ennen kuin suhde pääsee alkuunkaan.


      • Anonyymi
        Fructus83 kirjoitti:

        Kyllä uskon, että sen kokemattomuuden huomaa muutenkin. En suosittele jättämään kertomatta myöskään sen vuoksi, että toinenkin osaa sitten suhtautua ja ottaa sinua enemmän huomioon eikä oleta asioita ja ihmettele sitten mielessään, että etkö esim. välitä hänestä tarpeeksi, jos olet esimerkiksi vähän etäisempi (niinkuin nyt heteroseksissä monesti ollaan). Sorry kärjistys, mutta uskon, että siinä on perää. Nainen oppii toisen naisen kanssa monesti läheisyyden eri tavalla ja jotensakin läheisemmin. Suosittelen lämpimästi kertomaan ja toki tutustumaan toiseen kunnolla. Ei takuulla ole hyvä ja arvokas kokemus pelkän kokeen vuoksi koettaa. Rakkautta odottaisin sinuna.

        Kiitos vastauksesta! Olipa nätisti avattu ja selvennetty asia. Tuo on varmasti totta, että läheisyyden taso on minulle kokemattomana oppimisen paikka.

        Tuntuu siltä, kuin olisin kuiva liitutaulun sieni, niin kuiva, että sen päälle hanasta päästetty vesi ei edes pysty aluksi imeytymään, vaan valuu pintaa pitkin pois. Vastaanotto kykyni ei ole luonnollisessa tilassa, koska olen tälläiseen kummalliseen kuivaan olomuotoon päässyt elämässäni unohtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä myöhäänheränneet (joihin ilmeisesti itsekin kuulut) kirjoittavat palstalla toistuvasti ystävyydestä ja rakkaussuhteesta ikäänkuin ne olisivat jatkumo, jossa ystävyyteen kuin taikaiskusta ilmestyy romanttinen sävy ja seksuaalinen vetovoima. Tämä ei ole tavallista, joskin mahdollista.

        Harvassa on keski-ikään ehtineitä, joilla ei ole ollut kuin yksi parisuhde elämänsä aikana. Tämä koskee myös heteroja. Parisuhdekokemus miehen kanssa ei vastaa parisuhdekokemusta naisena kanssa yksi yhteen, ei läheskään. Tulet huomaamaan tämän välittömästi aloittaessasi suhteen naisen kanssa. Itse asiassa jo ennen kuin suhde pääsee alkuunkaan.

        ”Tulet huomaamaan tämän välittömästi aloittaessasi suhteen naisen kanssa. Itse asiassa jo ennen kuin suhde pääsee alkuunkaan.”

        Kuulostaa niiiin ihanalta! Onko siinä jotain mikä siinä yllättää, ei voi tietää ennenkö kokee? Tuli nyt vaan mieleen, että syvää läheisyyttä haluan, mutta se on samalla tosi pelottavaa, rakastua niin pahasti, et sattuu kamalasti, jos suhde ei kestäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä myöhäänheränneet (joihin ilmeisesti itsekin kuulut) kirjoittavat palstalla toistuvasti ystävyydestä ja rakkaussuhteesta ikäänkuin ne olisivat jatkumo, jossa ystävyyteen kuin taikaiskusta ilmestyy romanttinen sävy ja seksuaalinen vetovoima. Tämä ei ole tavallista, joskin mahdollista.

        Harvassa on keski-ikään ehtineitä, joilla ei ole ollut kuin yksi parisuhde elämänsä aikana. Tämä koskee myös heteroja. Parisuhdekokemus miehen kanssa ei vastaa parisuhdekokemusta naisena kanssa yksi yhteen, ei läheskään. Tulet huomaamaan tämän välittömästi aloittaessasi suhteen naisen kanssa. Itse asiassa jo ennen kuin suhde pääsee alkuunkaan.

        Odotan oikeita tunteita ja rakkautta, en lähde mihinkään puolikkaaseen ☺️, harmi, että olen elänyt, niin tyhjiössä ja olen todella kokematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan oikeita tunteita ja rakkautta, en lähde mihinkään puolikkaaseen ☺️, harmi, että olen elänyt, niin tyhjiössä ja olen todella kokematon.

        Samat fiilikset täällä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä myöhäänheränneet (joihin ilmeisesti itsekin kuulut) kirjoittavat palstalla toistuvasti ystävyydestä ja rakkaussuhteesta ikäänkuin ne olisivat jatkumo, jossa ystävyyteen kuin taikaiskusta ilmestyy romanttinen sävy ja seksuaalinen vetovoima. Tämä ei ole tavallista, joskin mahdollista.

        Harvassa on keski-ikään ehtineitä, joilla ei ole ollut kuin yksi parisuhde elämänsä aikana. Tämä koskee myös heteroja. Parisuhdekokemus miehen kanssa ei vastaa parisuhdekokemusta naisena kanssa yksi yhteen, ei läheskään. Tulet huomaamaan tämän välittömästi aloittaessasi suhteen naisen kanssa. Itse asiassa jo ennen kuin suhde pääsee alkuunkaan.

        En tiedä ollaanko luettu eri palstoja, mutta mun silmiin ei ole osunut mitään tekstejä ystävyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ollaanko luettu eri palstoja, mutta mun silmiin ei ole osunut mitään tekstejä ystävyydestä.

        Minä en myöskään usko sellaiseen ystävyydestä rakastumiseen. Kyllä sen pitää leiskua ihan alusta asti. Ystävät ovat erikseen. Seksuaaliset ja romanttiset tunteet erikseen.


    • Anonyymi

      Miksi haluaisit valehdella tuosta asiasta?

      • Anonyymi

        Edellä oleva avaa varmaan tähän, en halu valehdella. Kysymys on siitä missä vaiheessa asiasta keskustellaan suhteen alussa vai vähän myöhemmin


    • Anonyymi

      Kauheen hyvä lähtökohta uudelle suhteelle, onnea 😃 voihan siinä samalla sitten parit muutkin asiat värittää itselleen edulliseksi, jos tuolle tielle lähtee!

    • Anonyymi

      No jos kerrot olevasi bi niin eiköhän se sillä ole selvä homma kaikille. Ja miksi edes haluaisit olla tekemisissä naisen kanssa, joka ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet?

      • Anonyymi

        Ei en voi sanoa noin, kun en noin koe vaikka minulla on se epäsuotuisa menneisyys. Tottahan se, että hyväksyntä on oltava ja se on koeteltava paljastamalla itsensä. Okei, ehkäpä nämä asiat tulee nais suhteissa ilmi jo heti alkuun. Minusta olisi kiva tutustua ilman ennakko oletuksia, jos olisin ihastunut olisin kiinnostunut enempi toisen persoonasta ja mitä hän on tänä päivänä, kuin mitä paskaa hänellä on ollut elämässäsi. Noin niin kuin alkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei en voi sanoa noin, kun en noin koe vaikka minulla on se epäsuotuisa menneisyys. Tottahan se, että hyväksyntä on oltava ja se on koeteltava paljastamalla itsensä. Okei, ehkäpä nämä asiat tulee nais suhteissa ilmi jo heti alkuun. Minusta olisi kiva tutustua ilman ennakko oletuksia, jos olisin ihastunut olisin kiinnostunut enempi toisen persoonasta ja mitä hän on tänä päivänä, kuin mitä paskaa hänellä on ollut elämässäsi. Noin niin kuin alkuun.

        Jos nyt kokee kiinnostusta vain naisia kohtaan, eikä koe olevansa tai edes olleensa bi-seksuaali aiemmin jos lainkaan niin senkin sanominen olisi taas väärin. Toisaalta lapset on kuitenkin tehty ja eletty miehen kanssa. En myöskään halua ajatella että menneisyyteni olisi jotenkin epäsuotuisa, ja että joutuisin sitä toisille selittelemään. Se vain on mitä se oli. Nyt on nyt, toki paremmin näin. Sivusta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt kokee kiinnostusta vain naisia kohtaan, eikä koe olevansa tai edes olleensa bi-seksuaali aiemmin jos lainkaan niin senkin sanominen olisi taas väärin. Toisaalta lapset on kuitenkin tehty ja eletty miehen kanssa. En myöskään halua ajatella että menneisyyteni olisi jotenkin epäsuotuisa, ja että joutuisin sitä toisille selittelemään. Se vain on mitä se oli. Nyt on nyt, toki paremmin näin. Sivusta tämä.

        No onhan se nyt epäsuotuisa jos lesbot täällä saa vaan yhdenlaista mielikuvia sun nuolemisesta ...olet siis pilalla, koska olet ollut miehen kanssa.


    • Anonyymi

      Olen aika hitaasti etenevä, joten tuossa vaiheessa jo tietäisin sinusta kaikki olennaiset asiat ja paljon muutakin. Kokemattomuus sinänsä ei merkitse itselleni mitään, eikä kuulu noihin olennaisiin asioihin. En myöskään pidä seksitaitoja kovin tärkeinä enkä siinä suhteessa odota mitään ihmeellistä performanssia etenkään ensimmäisillä kerroilla. On kuitenkin selvää, että tutustuessa tulee ainakin pääpiirteittäin puheeksi mitä aikaisemmin elämässä on tapahtunut, joten siinä selviäisi ikään kuin itsestään se kokemattomuuskin.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta vastauksesta ☺️


    • Anonyymi

      Eihän sitä ole pakko kertoa mitään, mitä ei siinä hetkessä tahdo. Tutustuminen on pitkä prosessi, niin ehtii niistä asioista myöhemminkin puhua, jos tahtoo.

      Tietenkin, jos hän jotain eksistä kysyisi, niin olisi soveliasta kertoa, mutta muuten ei tarvitse heti itse aihetta esille ottaa.

      Ymmärrän kyllä, että tietyissä aiheissa on helpompi käyttää vähän värikynää kuin kertoa totuus. Itse edellisessä suhteessa muuntelin juuri seksiin ja suhteisiin liittyviä asioita, koska totuus nolotti eikä sitä koskaan tullut totuutta lopulta edes kerrottua.
      Välillä mietin, että suhde perustuu jotenkin valheeseen, kun en ollut täysin rehellinen, mutta toisaalta tarinani meni läpi vähän muunneltuna, niin mitä totuudesta olisi kukaan hyötynyt. Puolensa siis kummassakin, kertooko totuuden vai ei.

      • Anonyymi

        Kun kertoo totuuden, täytyy kertoa koko totuus ja sitä ei välttämättä ihan alkuseurustelun aikana ehdi avaamaan. Ihmisen elämään ja valintoihin vaikuttaa niin monet asiat. Sen ymmärtäminen mistä lähtökohdista toinen tätä elämää elää menee aikaa.


    • Anonyymi

      Tulisi todella huijattu olo, en halua olla kenenkään ensimmäinen enää aikuisella iällä ja toivon kumppanilta kokemusta nimenomaan parisuhteesta naisen kanssa. Kuulostaa siltä, että yrität esittää lesbompaa kuin olet ja saada toisen ihastumaan väärillä tiedoilla.

      • Anonyymi

        No hyvä kun tuli puheeksi, en halua kenellekään huijattua oloa. Voi olla että joillekin naisille on liikaa ajatus menneisyyteni asioista. Tämä on asia, joka nyt selventyi. Se mikä minulle olisi yhdentekevää, voi toiselle olla tärkeä tieto ja jopa syy ohittaa.

        Toivon, että tuleva naiseni näkee minut persoonani kautta ja kohtaa minuna itsenäni. Ei välineellistä/aliarvioi minua ihmisenä, sen perusteella mitä olen tai en ole kokenut.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä kun tuli puheeksi, en halua kenellekään huijattua oloa. Voi olla että joillekin naisille on liikaa ajatus menneisyyteni asioista. Tämä on asia, joka nyt selventyi. Se mikä minulle olisi yhdentekevää, voi toiselle olla tärkeä tieto ja jopa syy ohittaa.

        Toivon, että tuleva naiseni näkee minut persoonani kautta ja kohtaa minuna itsenäni. Ei välineellistä/aliarvioi minua ihmisenä, sen perusteella mitä olen tai en ole kokenut.

        Ap

        Pohdpin samoja asioita. Kiitos ap rohkeasta keskustelun aloituksesta. Toivon samaa itselleni kuin sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä kun tuli puheeksi, en halua kenellekään huijattua oloa. Voi olla että joillekin naisille on liikaa ajatus menneisyyteni asioista. Tämä on asia, joka nyt selventyi. Se mikä minulle olisi yhdentekevää, voi toiselle olla tärkeä tieto ja jopa syy ohittaa.

        Toivon, että tuleva naiseni näkee minut persoonani kautta ja kohtaa minuna itsenäni. Ei välineellistä/aliarvioi minua ihmisenä, sen perusteella mitä olen tai en ole kokenut.

        Ap

        Hyvin kiteytetty


    • Anonyymi

      Jotkut perustaa koko elämänsä valheelle ja epärehellisyydelle. Voithan sinä tehdä mitä haluat ja jättää kertomatta, mutta kanna sitten seuraamukset asiasta myös.

      Pitkää rakkausuhdetta et noilla lähtökohdilla saa lesbonaisen kanssa saa aikaiseksi. Rakakussuhde perustuu ennen kaikkea luottamukseen, rehellisyyteen ja toisen kunnioittamiseen. Salailulle ja epärehellisyydelle ei ole mitään sijaa ja saatat saada sitä haluamaasi seksiä, mutta et yhtään mitään muuta.

      Ota mieluummin joku vastaavassa tilanteessa oleva tai kokeilun haluinen myöhäänherännyt niin olette ehkä paremmin samalla viivalla ajatusmaailmanne kanssa. Lesbot ovat yleensä aika tarkkoja kumppanistaan ja siitä millainen tausta toisella on. Nämä vain siis omia kokemuksia asioista, joku toinen lesbo voi kokea eri tavalla ja sekin on ihan hyväksyttävää.

      • Anonyymi

        Laatulesbot ovat tarkkoja ja haluavat samantyyppistä taustaa myös kumppanilta. He eivät myöskään hyppää sokeasti rakkauteen faktoja tarkistamatta tai ole kovin sinisilmäisiä niin, että ohittaisivat huumassa erilaiset elämäntilanteet - myöhäisherännyt kokee asiat naisen kanssa ensimmäistä kertaa ja on alttiimpi tuollaiseen yliromanttiseen hullaantumiseen, jossa toisen taustalla, lapsilla ym ei ole väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatulesbot ovat tarkkoja ja haluavat samantyyppistä taustaa myös kumppanilta. He eivät myöskään hyppää sokeasti rakkauteen faktoja tarkistamatta tai ole kovin sinisilmäisiä niin, että ohittaisivat huumassa erilaiset elämäntilanteet - myöhäisherännyt kokee asiat naisen kanssa ensimmäistä kertaa ja on alttiimpi tuollaiseen yliromanttiseen hullaantumiseen, jossa toisen taustalla, lapsilla ym ei ole väliä.

        Laatulesbo ei hyv..😂. Laatu lesbo on leima merkitty ja jalostettu rotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatulesbo ei hyv..😂. Laatu lesbo on leima merkitty ja jalostettu rotu.

        Lesboissa ja myöhäänheränneissä lesboissa on kyllä suuri ero, vaikka sinua asia vielä huvittaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesboissa ja myöhäänheränneissä lesboissa on kyllä suuri ero, vaikka sinua asia vielä huvittaakin.

        Onneks meitä on moneen junaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatulesbot ovat tarkkoja ja haluavat samantyyppistä taustaa myös kumppanilta. He eivät myöskään hyppää sokeasti rakkauteen faktoja tarkistamatta tai ole kovin sinisilmäisiä niin, että ohittaisivat huumassa erilaiset elämäntilanteet - myöhäisherännyt kokee asiat naisen kanssa ensimmäistä kertaa ja on alttiimpi tuollaiseen yliromanttiseen hullaantumiseen, jossa toisen taustalla, lapsilla ym ei ole väliä.

        Laatulesbot... jep, jep..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks meitä on moneen junaan.

        Sinä et todennäköisesti mahdu samaan junaan tai edes samalle asemalle. Menisit vaikka ratikalla tai bussilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesboissa ja myöhäänheränneissä lesboissa on kyllä suuri ero, vaikka sinua asia vielä huvittaakin.

        Vaikka olen myöhään herännyt niin silti noita laatu lepsoja on riittänyt, mitä vitun väliä sillä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatulesbot ovat tarkkoja ja haluavat samantyyppistä taustaa myös kumppanilta. He eivät myöskään hyppää sokeasti rakkauteen faktoja tarkistamatta tai ole kovin sinisilmäisiä niin, että ohittaisivat huumassa erilaiset elämäntilanteet - myöhäisherännyt kokee asiat naisen kanssa ensimmäistä kertaa ja on alttiimpi tuollaiseen yliromanttiseen hullaantumiseen, jossa toisen taustalla, lapsilla ym ei ole väliä.

        Noita laatulesboja on todellisuudessa aika vähän ja jotka on todellisia kaunottaria, suurin osa ylipainoisia, ei kauniita ja miehekkään näköisiä, joten tuskin kauheesti vienti vetää ja kelpaa myöhäisherännytkin, kun vaan muistuttaa naista. Suomessa on niin pienet piirit näillekkin laatulesboille,ettei ole vara olla kauheen ronkeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesboissa ja myöhäänheränneissä lesboissa on kyllä suuri ero, vaikka sinua asia vielä huvittaakin.

        Ei pidä paikkaansa, ei ainakaan mun kohdalle ole tullut. Miten ne sun deittailemasi naiset ovat eronneet toisistaan? Sanoisin, että persoonalla on paljon enemmän vaikutusta, kuin millään muulla seikalla. Aiheesta just juttelin frendin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, ei ainakaan mun kohdalle ole tullut. Miten ne sun deittailemasi naiset ovat eronneet toisistaan? Sanoisin, että persoonalla on paljon enemmän vaikutusta, kuin millään muulla seikalla. Aiheesta just juttelin frendin kanssa.

        Olen samaa mieltä persoonan vaikutuksesta. Tosin en ole koskaan tapaillut myöhäisherännyttä, mutta tunnen heitä muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä persoonan vaikutuksesta. Tosin en ole koskaan tapaillut myöhäisherännyttä, mutta tunnen heitä muuten.

        Miten näitä myöhäänheränneitä ylipäätään pääsisi tapailemaan. Eipä yksikään ole treffejä ehdottanut, ovat luultavasti itsekin lähinnä kiinnostuneita toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten näitä myöhäänheränneitä ylipäätään pääsisi tapailemaan. Eipä yksikään ole treffejä ehdottanut, ovat luultavasti itsekin lähinnä kiinnostuneita toisistaan.

        Kaapissa ne taitaa olla kaikki. Täällä olevista myöhäänheränneistä ainakin suurin osa vaikuttaa olevan syvällä kaapissa. En niitä kannata tapailla, ne odottaa vaan valmista ja sitä, että sinä lähestyt heitä. Kaikki pitää tuoda eteen eikä sekään vättämättä riitä.

        Ja arvaas miten sängyssä... Sinä hoitelet kaiken ja tämä toinen on kuin lahna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten näitä myöhäänheränneitä ylipäätään pääsisi tapailemaan. Eipä yksikään ole treffejä ehdottanut, ovat luultavasti itsekin lähinnä kiinnostuneita toisistaan.

        Sama täällä, kaikki treffejä ehdottaneet on kyllä olleet "varhaisheränneitä", mutta voihan se olla sattumaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaapissa ne taitaa olla kaikki. Täällä olevista myöhäänheränneistä ainakin suurin osa vaikuttaa olevan syvällä kaapissa. En niitä kannata tapailla, ne odottaa vaan valmista ja sitä, että sinä lähestyt heitä. Kaikki pitää tuoda eteen eikä sekään vättämättä riitä.

        Ja arvaas miten sängyssä... Sinä hoitelet kaiken ja tämä toinen on kuin lahna.

        Voisihan sitä katsastaa tilanteen, jos eteen tulisi. Kaappisuhteeseen en rupea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, kaikki treffejä ehdottaneet on kyllä olleet "varhaisheränneitä", mutta voihan se olla sattumaakin.

        Tuskin on sattumaa. Heillä taitaa olla erilaiset valintaperusteet vai olisiko peräti epäaktiivisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten näitä myöhäänheränneitä ylipäätään pääsisi tapailemaan. Eipä yksikään ole treffejä ehdottanut, ovat luultavasti itsekin lähinnä kiinnostuneita toisistaan.

        Tinderistä ja treffipalstoilta löytyy myöhäisheränneitä ja binaisia, jos lesboja siellä on, he ovat siellä epäaktiivisina ja pariutuvat tosielämässä mieluummin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaapissa ne taitaa olla kaikki. Täällä olevista myöhäänheränneistä ainakin suurin osa vaikuttaa olevan syvällä kaapissa. En niitä kannata tapailla, ne odottaa vaan valmista ja sitä, että sinä lähestyt heitä. Kaikki pitää tuoda eteen eikä sekään vättämättä riitä.

        Ja arvaas miten sängyssä... Sinä hoitelet kaiken ja tämä toinen on kuin lahna.

        Ette tosiaan taida tuntea myöhäänheränneitä oikeasti lainkaan. Olen aikuinen nainen ja toimin omien tavoitteideni edistämiseksi flirtistä treffipyyntöön ja toivottavasti naisen kanssa aktiivisena vielä sängyn puolellakin.

        Täällä mielestäni aivan virheellisesti oletetaan heteropuolen roolien olevan jotenkin hyvin yksipuoleiset, niin että nainen olisi vain passiivinen vastaanottaja ja mies aktiivinen toimija. Oman kokemukseni mukaan näin ei todellakaan ole. Parisuhteet ovat myös heteropuolella alusta asti kahden ihmisen aktiivisen vuorovaikutuksen tulosta, jossa kohtaaminen lähtee yleensä molemminpuolisesta ihastumisesta. Pitkät parisuhteet vaativat huomioimista ja panostusta molemmilta parisuhteen osapuolilta myös kaikilla parisuhteen osa-alueilla makuuhuonetta unohtamatta.

        Parisuhteen tunnepuoli voi taas heterosuhteessa olla enemmän naisen hartioilla, joten siitä puolesta myöhäänheränneillä naisilla on erityisen paljon kokemusta hänen yrittäessään ymmärtää tunteista puhumaan kykenemättömän (aleksitymia on yleisempää miehillä sosiaalistumisen myötä ja tunnepuolen korostuminen taas naisten sosialisaation tulosta (mm. tyttöjen parityypilliset kahdenkeskiset ystävyyssuhteet lapsuudessa ja romaanikirjallisuus, populääripsykologian tunnepuhe)) miehen reaktioita. Poikkeuksiakin toki miehistä löytyy. Voisin kuvitella että olisi huojentavan helppoa olla suhteessa sellaisen henkilön kanssa, joka itsekin pystyy enemmän tunteistaan kommunikoimaan ja omianikin ymmärtämään. Tämä taas varmasti näkyy myös sängyn puolella kenties intiimimpänä vuorovaikutuksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette tosiaan taida tuntea myöhäänheränneitä oikeasti lainkaan. Olen aikuinen nainen ja toimin omien tavoitteideni edistämiseksi flirtistä treffipyyntöön ja toivottavasti naisen kanssa aktiivisena vielä sängyn puolellakin.

        Täällä mielestäni aivan virheellisesti oletetaan heteropuolen roolien olevan jotenkin hyvin yksipuoleiset, niin että nainen olisi vain passiivinen vastaanottaja ja mies aktiivinen toimija. Oman kokemukseni mukaan näin ei todellakaan ole. Parisuhteet ovat myös heteropuolella alusta asti kahden ihmisen aktiivisen vuorovaikutuksen tulosta, jossa kohtaaminen lähtee yleensä molemminpuolisesta ihastumisesta. Pitkät parisuhteet vaativat huomioimista ja panostusta molemmilta parisuhteen osapuolilta myös kaikilla parisuhteen osa-alueilla makuuhuonetta unohtamatta.

        Parisuhteen tunnepuoli voi taas heterosuhteessa olla enemmän naisen hartioilla, joten siitä puolesta myöhäänheränneillä naisilla on erityisen paljon kokemusta hänen yrittäessään ymmärtää tunteista puhumaan kykenemättömän (aleksitymia on yleisempää miehillä sosiaalistumisen myötä ja tunnepuolen korostuminen taas naisten sosialisaation tulosta (mm. tyttöjen parityypilliset kahdenkeskiset ystävyyssuhteet lapsuudessa ja romaanikirjallisuus, populääripsykologian tunnepuhe)) miehen reaktioita. Poikkeuksiakin toki miehistä löytyy. Voisin kuvitella että olisi huojentavan helppoa olla suhteessa sellaisen henkilön kanssa, joka itsekin pystyy enemmän tunteistaan kommunikoimaan ja omianikin ymmärtämään. Tämä taas varmasti näkyy myös sängyn puolella kenties intiimimpänä vuorovaikutuksena.

        Kyllä minä ainakin tunnen vaikka kuinka monta, enkä oleta mitään tuollaista. Sanoin vaan ettei kukaan myöhäisherännyt ole ehdottanut itselleni treffejä, koska siitä nyt tuli puhe. Varmaan on ihan sattumaa. Hienoa että olet ollut aktiivinen ja ehdottanut treffejä. Itse en näe muutenkaan mitään syytä vatvoa jatkuvasti näitä heräämisaikatauluja, enkä ole livenä huomannut koko asian kauheasti ihmisiä kiinnostavan, vaikka tällä palstalla se jostain syystä korostuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette tosiaan taida tuntea myöhäänheränneitä oikeasti lainkaan. Olen aikuinen nainen ja toimin omien tavoitteideni edistämiseksi flirtistä treffipyyntöön ja toivottavasti naisen kanssa aktiivisena vielä sängyn puolellakin.

        Täällä mielestäni aivan virheellisesti oletetaan heteropuolen roolien olevan jotenkin hyvin yksipuoleiset, niin että nainen olisi vain passiivinen vastaanottaja ja mies aktiivinen toimija. Oman kokemukseni mukaan näin ei todellakaan ole. Parisuhteet ovat myös heteropuolella alusta asti kahden ihmisen aktiivisen vuorovaikutuksen tulosta, jossa kohtaaminen lähtee yleensä molemminpuolisesta ihastumisesta. Pitkät parisuhteet vaativat huomioimista ja panostusta molemmilta parisuhteen osapuolilta myös kaikilla parisuhteen osa-alueilla makuuhuonetta unohtamatta.

        Parisuhteen tunnepuoli voi taas heterosuhteessa olla enemmän naisen hartioilla, joten siitä puolesta myöhäänheränneillä naisilla on erityisen paljon kokemusta hänen yrittäessään ymmärtää tunteista puhumaan kykenemättömän (aleksitymia on yleisempää miehillä sosiaalistumisen myötä ja tunnepuolen korostuminen taas naisten sosialisaation tulosta (mm. tyttöjen parityypilliset kahdenkeskiset ystävyyssuhteet lapsuudessa ja romaanikirjallisuus, populääripsykologian tunnepuhe)) miehen reaktioita. Poikkeuksiakin toki miehistä löytyy. Voisin kuvitella että olisi huojentavan helppoa olla suhteessa sellaisen henkilön kanssa, joka itsekin pystyy enemmän tunteistaan kommunikoimaan ja omianikin ymmärtämään. Tämä taas varmasti näkyy myös sängyn puolella kenties intiimimpänä vuorovaikutuksena.

        Tiedän useitakin myöhäänheränneitä ja olen valmis treffailemaan naisia taustaan katsomatta. Eipä ole treffikutsuja heiltä näkynyt ei kuulunut, mutta täällä (kuin muullakin) nostetaan esiin seuran löytämisen vaikeus. Tuleehan siinä väistämättä mieleen valintaperusteiden erilaisuus tai epäaktiivisuus. Mitä muutakaan voi ajatella, varsinkin kun muillakin on samoja kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderistä ja treffipalstoilta löytyy myöhäisheränneitä ja binaisia, jos lesboja siellä on, he ovat siellä epäaktiivisina ja pariutuvat tosielämässä mieluummin.

        Mikä siinä on, ettei voida ottaa kontaktia livetapahtumissa. Ruveta nyt sen takia liittymään kaiken maailman palveluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten näitä myöhäänheränneitä ylipäätään pääsisi tapailemaan. Eipä yksikään ole treffejä ehdottanut, ovat luultavasti itsekin lähinnä kiinnostuneita toisistaan.

        Täällä yksi, en tosin koe enään itseni reilu 3v. heräämisen jälkeen myöhäänheränneeksi, vaikka sellaiseksi minut varmaan mielletään, koska tausta ja kokemattomuus.

        Olen tehnyt yhden aloitteen, sain pakit. Tunnen itseni sen verran hyvin, että tulen aina olemaan se joka vie asoita eteenpäin. Varmasti tulevaisuudessa teen aloitteita ja treffikutsuja ja hemmottelen naiseni piloille 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaapissa ne taitaa olla kaikki. Täällä olevista myöhäänheränneistä ainakin suurin osa vaikuttaa olevan syvällä kaapissa. En niitä kannata tapailla, ne odottaa vaan valmista ja sitä, että sinä lähestyt heitä. Kaikki pitää tuoda eteen eikä sekään vättämättä riitä.

        Ja arvaas miten sängyssä... Sinä hoitelet kaiken ja tämä toinen on kuin lahna.

        Pieleen meni.. Olen myöhäisherännyt ja seurustelen sen laatulesbon kanssa.. ja arvaas mitä? Mä olen sängyssä, se aktiivisempi osapuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän useitakin myöhäänheränneitä ja olen valmis treffailemaan naisia taustaan katsomatta. Eipä ole treffikutsuja heiltä näkynyt ei kuulunut, mutta täällä (kuin muullakin) nostetaan esiin seuran löytämisen vaikeus. Tuleehan siinä väistämättä mieleen valintaperusteiden erilaisuus tai epäaktiivisuus. Mitä muutakaan voi ajatella, varsinkin kun muillakin on samoja kokemuksia.

        No täällä on yksi epäaktiivinen myöhään herännyt varttuneempi nainen. Tahtoisin olla aktiivinen ja tehdä aloitteita mutten uskalla. En ole tottunut tekemään aloitteita ja tuntuu etten osaa. Olen käynyt muutamaan kertaan tapahtumissa viime vuosien varrella ja jossakin kävin melkeimpä vakituiseen. Siellähän sitten oli viehättävä aivan ihana nainen. Aikaa kului ja toivoin hänen aloitettaan, sitä ei tullut ja vielä tähän päivään mennessä en tiedä oliko hän kiinnostunut vai muuten ystävällinen. Tiedän hyvin että pitäisi uskaltaa, mutta se on vaikeaa. Toivoisin varmempien naisten tekevän aloitteita vaikken voi sitä edellyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieleen meni.. Olen myöhäisherännyt ja seurustelen sen laatulesbon kanssa.. ja arvaas mitä? Mä olen sängyssä, se aktiivisempi osapuoli.

        Noh, harmi, että sun laatulesbo ei sitten olekaan niin laadukas sängyssä. Taisit puhua itsesi pussiin. Hmm, onkohan sulla sitten kuitenkin myöhäisherännyt, joka ei vain ole kertonut sulle ihan kaikkea...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, harmi, että sun laatulesbo ei sitten olekaan niin laadukas sängyssä. Taisit puhua itsesi pussiin. Hmm, onkohan sulla sitten kuitenkin myöhäisherännyt, joka ei vain ole kertonut sulle ihan kaikkea...

        ☺️ ihana ärsyttäjä... kuumenee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä on yksi epäaktiivinen myöhään herännyt varttuneempi nainen. Tahtoisin olla aktiivinen ja tehdä aloitteita mutten uskalla. En ole tottunut tekemään aloitteita ja tuntuu etten osaa. Olen käynyt muutamaan kertaan tapahtumissa viime vuosien varrella ja jossakin kävin melkeimpä vakituiseen. Siellähän sitten oli viehättävä aivan ihana nainen. Aikaa kului ja toivoin hänen aloitettaan, sitä ei tullut ja vielä tähän päivään mennessä en tiedä oliko hän kiinnostunut vai muuten ystävällinen. Tiedän hyvin että pitäisi uskaltaa, mutta se on vaikeaa. Toivoisin varmempien naisten tekevän aloitteita vaikken voi sitä edellyttää.

        Prikulleen sama tilanne täällä, kuinka voikaan olla näin sama kaikkia käänteitä myöden. Joka kerta päätin että nyt teen ja sanon niin ja näin, sanomatta jäi joka kerralla. Siinä tulee liian korkea kynnys, kun ihastuneena ihailee ja ei saa sanottua vaikka mikä olisi. Vielä olin huomaavinani toisenkin ihailevan samaa naista ja kerran nuo jäivät juttelemaan kaksistaan sen tilaisuuden päätyttyä. En saanut koskaan tietää mitä siellä puhuttiin, oliko heillä jotain kahdenkeskistä siinä ja miten jatkui ja lähtikö etenemään suhteeksi asti vai kuinka kävi. Jouduin jäämään pois seuraavalta kerralta sairastuttuani, enkä enää sen perästä kehdannut mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, harmi, että sun laatulesbo ei sitten olekaan niin laadukas sängyssä. Taisit puhua itsesi pussiin. Hmm, onkohan sulla sitten kuitenkin myöhäisherännyt, joka ei vain ole kertonut sulle ihan kaikkea...

        Harmittaako?? Et tainnut ihan ymmärtää? Kyllä tämä naikkonen on ihan hyvä petipuuhissa, mutta minä olen todella intohimoinen.. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Ps. Myöhäisheränneet laatulesbon mielestä parhaita sängyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prikulleen sama tilanne täällä, kuinka voikaan olla näin sama kaikkia käänteitä myöden. Joka kerta päätin että nyt teen ja sanon niin ja näin, sanomatta jäi joka kerralla. Siinä tulee liian korkea kynnys, kun ihastuneena ihailee ja ei saa sanottua vaikka mikä olisi. Vielä olin huomaavinani toisenkin ihailevan samaa naista ja kerran nuo jäivät juttelemaan kaksistaan sen tilaisuuden päätyttyä. En saanut koskaan tietää mitä siellä puhuttiin, oliko heillä jotain kahdenkeskistä siinä ja miten jatkui ja lähtikö etenemään suhteeksi asti vai kuinka kävi. Jouduin jäämään pois seuraavalta kerralta sairastuttuani, enkä enää sen perästä kehdannut mennä.

        Noinhan se on, ettei saa sanottua vaikka mikä olisi. Menee lukkoon ja hymyilee hölmönä. Kynnys on korkea eikä voi ottaa pientäkään riskiä ja jälkeenpäin saa harmitella omaa passiivisuuttaan. Pitäisi saada rohkeutta jollakin keinolla. En ole tätä "omaa" naistani nähnyt pitkään aikaan, yli kahteen vuoteen. Mitähän hänelle mahtaa kuulua.. Uskon aikaisemmin heränneiden olevan vahvempia näissä lähestymisasioissa. Meillä myöhään heränneillä eivät tärkeät taidot ole päässeet kehittymään samalla lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, harmi, että sun laatulesbo ei sitten olekaan niin laadukas sängyssä. Taisit puhua itsesi pussiin. Hmm, onkohan sulla sitten kuitenkin myöhäisherännyt, joka ei vain ole kertonut sulle ihan kaikkea...

        Oletko katkera, kun laatulesbo ei huolinut sinua vaan otti sen myöhäiskukkujan? Jos olisit tyytyväinen niin et kirjoittais noin katkeraa tekstiä. Paistaa se aurinko vielä sullekkin😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katkera, kun laatulesbo ei huolinut sinua vaan otti sen myöhäiskukkujan? Jos olisit tyytyväinen niin et kirjoittais noin katkeraa tekstiä. Paistaa se aurinko vielä sullekkin😀

        Kyllä mun vaimo on hyvä sängyssä, että se siitä katkeruudesta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin tunnen vaikka kuinka monta, enkä oleta mitään tuollaista. Sanoin vaan ettei kukaan myöhäisherännyt ole ehdottanut itselleni treffejä, koska siitä nyt tuli puhe. Varmaan on ihan sattumaa. Hienoa että olet ollut aktiivinen ja ehdottanut treffejä. Itse en näe muutenkaan mitään syytä vatvoa jatkuvasti näitä heräämisaikatauluja, enkä ole livenä huomannut koko asian kauheasti ihmisiä kiinnostavan, vaikka tällä palstalla se jostain syystä korostuu.

        Saman asian olen huomannut itsekkin. Olen myöhään herännyt, eikä tämä asia ole haitannut niitä aikaisin heränneitäkään ja ovat siis olleet kiinnostuneita treffeille kanssani. Itseäkin ihmetyttää nämä heräämisaikataulut tällä palstalla, kun niistä niin meuhkataan. En keksi muuta selitystä, kun katkeruus joltain ns varhaisheränneeltä. Reaalimaailma on erilainen, kun katkerien naisten kirjoitukset tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman asian olen huomannut itsekkin. Olen myöhään herännyt, eikä tämä asia ole haitannut niitä aikaisin heränneitäkään ja ovat siis olleet kiinnostuneita treffeille kanssani. Itseäkin ihmetyttää nämä heräämisaikataulut tällä palstalla, kun niistä niin meuhkataan. En keksi muuta selitystä, kun katkeruus joltain ns varhaisheränneeltä. Reaalimaailma on erilainen, kun katkerien naisten kirjoitukset tällä palstalla.

        Ei se tosiaan tule esiin reaalimaailmassa, enkä itse tunne oikeasti ketään kenen kiinnostukseen heräämisajankohta vaikuttaisi. Sellaisia varmaan kuitenkin jonkin verran on. Mietin vielä sitäkin, että useimmat myöhäisheränneet joihin olen tutustunut, ovat olleet jo siinä vaiheessa parisuhteessa. Monillahan herääminen tapahtuu nimenomaan sen kautta, että rakastuu johonkin naiseen. Joten eiväthän he tietenkään ole ehdottaneet itselleni tai kenellekään muullekaan treffejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tosiaan tule esiin reaalimaailmassa, enkä itse tunne oikeasti ketään kenen kiinnostukseen heräämisajankohta vaikuttaisi. Sellaisia varmaan kuitenkin jonkin verran on. Mietin vielä sitäkin, että useimmat myöhäisheränneet joihin olen tutustunut, ovat olleet jo siinä vaiheessa parisuhteessa. Monillahan herääminen tapahtuu nimenomaan sen kautta, että rakastuu johonkin naiseen. Joten eiväthän he tietenkään ole ehdottaneet itselleni tai kenellekään muullekaan treffejä.

        Sama havainto, monet on valmiiksi varattuja ilmestyessään jonnekin meikäläisten tapahtumiin. Tai "varattuja" eli joku nainen mielessä. Jonkin verran on tullut vastaan niitäkin, jotka eivät uskalla tai osaa lähestyä naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama havainto, monet on valmiiksi varattuja ilmestyessään jonnekin meikäläisten tapahtumiin. Tai "varattuja" eli joku nainen mielessä. Jonkin verran on tullut vastaan niitäkin, jotka eivät uskalla tai osaa lähestyä naisia.

        On niitäkin varmaan, itse oletan ilman muuta ettei ole kiinnostunutkaan jos ei lähesty. Ei tule jotenkin mieleenkään mikään muu. Itsekin kiinnostun tosi harvoin kenestäkään, joten miksi muutkaan kiinnostuisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se on, ettei saa sanottua vaikka mikä olisi. Menee lukkoon ja hymyilee hölmönä. Kynnys on korkea eikä voi ottaa pientäkään riskiä ja jälkeenpäin saa harmitella omaa passiivisuuttaan. Pitäisi saada rohkeutta jollakin keinolla. En ole tätä "omaa" naistani nähnyt pitkään aikaan, yli kahteen vuoteen. Mitähän hänelle mahtaa kuulua.. Uskon aikaisemmin heränneiden olevan vahvempia näissä lähestymisasioissa. Meillä myöhään heränneillä eivät tärkeät taidot ole päässeet kehittymään samalla lailla.

        Muillakaan ei ole sen ihmeempiä taitoja, normaalit käytöstavat riittävät. Jos mietit mitä tuttavallesi kuluu, saat asiaan selkoa vaikkapa ottamalla yhteyttä häneen. Aloitteen teossa ei auta mikään muu kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja avata suunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitäkin varmaan, itse oletan ilman muuta ettei ole kiinnostunutkaan jos ei lähesty. Ei tule jotenkin mieleenkään mikään muu. Itsekin kiinnostun tosi harvoin kenestäkään, joten miksi muutkaan kiinnostuisivat.

        Sama täällä, oletan ettei ole kiinnostunut jollei tule selvää merkkiä siihen suuntaan. Mistä tietää mitä kunkin mielessä liikkuu, jos ei ulospäin ilmaise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama havainto, monet on valmiiksi varattuja ilmestyessään jonnekin meikäläisten tapahtumiin. Tai "varattuja" eli joku nainen mielessä. Jonkin verran on tullut vastaan niitäkin, jotka eivät uskalla tai osaa lähestyä naisia.

        Kaikillahan on joku mielessä. Voi sanoa että vakiotilanne joka happeningissä on, ettei 90 % ole tunteiltaan vapaita, vaikka virallisesti vapaita olisivatkin. Tämä on totuus niin myöhäänheränneillä kuin muillakin. Älkää luulkokaan että seuran saanti on helppoa. Jos kukaan sitä luulikaan.


    • Anonyymi

      Mä mänen jo yli kolmattasataa toiseen vaihteeseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe