Tampio yllätti

Anonyymi

ilmoittamalla, ettei hän ole pätevä Turun pormestariksi vaan kutsui vanhainkodista jonkun Miikkolan ehdokkaaksi

39

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa demarien lääkäri Linden olla vahvoilla pormestarin paikasta, varsinkin Kokoomus riitelee vielä ehdokkaastaan.

      • Anonyymi

        Jospa ikinuori Ike rupeaisi pormestariksi varsinkin kun persuilla oli ongelmia, löysivät sentään yhden ukon vanhainkodista.
        Ikellä on vielä virtaa, olisi ruvennut olympiakomitean puheenjohtajaksikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ikinuori Ike rupeaisi pormestariksi varsinkin kun persuilla oli ongelmia, löysivät sentään yhden ukon vanhainkodista.
        Ikellä on vielä virtaa, olisi ruvennut olympiakomitean puheenjohtajaksikin.

        Kokoomuksen pitää saada rivinsä kokoon ja saada hyvä miesehdokas, Ike on liian vanha ja Orpokin taitaa olla laskeva tähti, vaikka ilmeisesti hän haaveilee pääministerin paikasta varsinkin kun Halla-ahosta ei koskaan voi tulla pääministeteriä, sen Taviokin tietää ja siksi hän ei niin pientä virkaa kuin Turun pormestari ottanut vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuksen pitää saada rivinsä kokoon ja saada hyvä miesehdokas, Ike on liian vanha ja Orpokin taitaa olla laskeva tähti, vaikka ilmeisesti hän haaveilee pääministerin paikasta varsinkin kun Halla-ahosta ei koskaan voi tulla pääministeteriä, sen Taviokin tietää ja siksi hän ei niin pientä virkaa kuin Turun pormestari ottanut vastaan.

        Miten niin Halla-Ahosta ei voi tulla pääministeriä Kyllä voi meillähän on äänioikeus


    • Anonyymi

      Miten niin ei voi tulla pääministeriä? Persut on vaaleissa suurin puolue, ja hallituksessa ovat persut,kok, kepu, ja kd. Saadaan edes jonkinmoinen roti asioihin.

      • Anonyymi

        Halla-aho on aseistakieltäytyjä. perustuslaki ei salli sivaria presidrntiksi eikä pääministeriksi.
        Tavio on suorittanut asevelvollisuuden.


    • Anonyymi

      Nyt taitaa olla yleistieto hakusessa, sivilipalveluksen käynyt kelpaa pressaksi siinä kun armeijankin käynyt. Kummanko näistä luulet Tarja Halosen käyneen?

      • Anonyymi

        Aseistakieltäytyjä puolustusvoimien komentaja (presidentti) ?
        Ihmeellinen linja perussuomalaisilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aseistakieltäytyjä puolustusvoimien komentaja (presidentti) ?
        Ihmeellinen linja perussuomalaisilla

        Koska aseistakieltäytyminen on esteenä Jussi Halla-ahon pääsyssä korkeampiin tehtäviin, onko persuissa harkittu, että Jussi ottaa 8 kuukauden vapaan eduskuntatyöstä ja menee suorittamaan sotamieskoulutuksen, upseerikoulutus ei ole välttämätön, ei Hitlerikään ollut kuin korpraali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska aseistakieltäytyminen on esteenä Jussi Halla-ahon pääsyssä korkeampiin tehtäviin, onko persuissa harkittu, että Jussi ottaa 8 kuukauden vapaan eduskuntatyöstä ja menee suorittamaan sotamieskoulutuksen, upseerikoulutus ei ole välttämätön, ei Hitlerikään ollut kuin korpraali.

        Minäkin kävin rippikoulun 24 vuotiaana, että vaimo sai kirkkohäät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kävin rippikoulun 24 vuotiaana, että vaimo sai kirkkohäät

        Mahtaa Taviolla olla pyrkyä Halla-ahon paikalle, onhan hän sentään sotilasarvoltaan luutnantti


    • Anonyymi

      Naisten ei edes tarvitse käydä armeijaa, ja silti nainen on ollut presidenttinä. Puolustusministerinäkin oli nainen, joten eiköhän sinne yksi sivarikin mahdu joukkoon tummaan.

      • Anonyymi

        Tarja Halonen ei ollut aseistakieltäytyjä.
        jussi Halla-aho on sitä mieltä isänmaata pitää puolustaa ilman aseita.
        Jumala varjelkoon meitä tälläisestä armeijan ylipäälliköstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarja Halonen ei ollut aseistakieltäytyjä.
        jussi Halla-aho on sitä mieltä isänmaata pitää puolustaa ilman aseita.
        Jumala varjelkoon meitä tälläisestä armeijan ylipäälliköstä.

        Perussuomalaisilla on luutnantti Ville Tavio sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarja Halonen ei ollut aseistakieltäytyjä.
        jussi Halla-aho on sitä mieltä isänmaata pitää puolustaa ilman aseita.
        Jumala varjelkoon meitä tälläisestä armeijan ylipäälliköstä.

        Luuletko että ylipäälliköt jossakin sotii? Päälliköt teettää työt sotilailla, joten ei tarvitse edes tietää miten rynkky kootaan, siksi jussissa on ainesta oiva taktikko. Jumala varjelkoon, että saadaan jussi päälliköksi, niin ei tarvitse sotia, vaan asiat hoidetaan puhumalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että ylipäälliköt jossakin sotii? Päälliköt teettää työt sotilailla, joten ei tarvitse edes tietää miten rynkky kootaan, siksi jussissa on ainesta oiva taktikko. Jumala varjelkoon, että saadaan jussi päälliköksi, niin ei tarvitse sotia, vaan asiat hoidetaan puhumalla.

        Ville Taviolla on korkein sotilasarvo puolueessamme, se pitää ottaa huomioon kun virkoja jaetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ville Taviolla on korkein sotilasarvo puolueessamme, se pitää ottaa huomioon kun virkoja jaetaan.

        Miikkola on verorahojen kannalta paras valinta. Kapiaisena hänellä on kyky ja koulutus laittaa kaupungin palkolliset ja luottanushenkilöt töihin lorvimista sallimatta.

        Kuri ja järjestys toimuvat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miikkola on verorahojen kannalta paras valinta. Kapiaisena hänellä on kyky ja koulutus laittaa kaupungin palkolliset ja luottanushenkilöt töihin lorvimista sallimatta.

        Kuri ja järjestys toimuvat

        Juu ja vapautuu yksi vanhainkotipaikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja vapautuu yksi vanhainkotipaikka

        Toivottavasti kunnallisvaaleja ei peukaloita kuten Amerikan presidentinvaaleissa ja Perussuomalaiset saavat heille kuuluvat enemmistöpaikat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kunnallisvaaleja ei peukaloita kuten Amerikan presidentinvaaleissa ja Perussuomalaiset saavat heille kuuluvat enemmistöpaikat.

        Niinpä, rukousaamiaiskutsut ainakin vähenee, naantalilainen kansanedustaja Junnila teki hyvän vaikutuksen, viimeksi, kun hän meni pres. Trumpin eteen ihan polvilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, rukousaamiaiskutsut ainakin vähenee, naantalilainen kansanedustaja Junnila teki hyvän vaikutuksen, viimeksi, kun hän meni pres. Trumpin eteen ihan polvilleen.

        Miksiköhän Taviota ei kutsuttu Trumpin aikana rukousaamiaiselle kuten pikkukaupungin Junnila ?


    • Anonyymi

      Junnilan menneen ja tulevan elämän kohokohta oli rukousaamiainen.

      Muistaako joku joskus nähneensä nuorukaista sunnuntaikirkossa ?

      • Anonyymi

        Naantali menetti vuosi sitten 300000 euroa saaristo-avustuksen, kun Junnila ei vaivautunut osallistumaan kokoukseen jonne hänet oli valittu Naantalin edustajana


    • Anonyymi

      Persu ei ole pätevä mihinkään. Eduskunnassa saa yli 7000 tekemättä mitään.
      Pormestarin pitää osatakin jotain ja se voi saada kenkää, sillä on vastuu.

    • Anonyymi

      Naantali ei mitään avustuksia edes tarvii, kaupunki on täynnä rikkaita eläkeläisiä. Tavio on pätevä ukko.

    • Anonyymi

      Persujen kansanedustaja ilmoittaa halveksivansa oikeusvaltiota. Se tarkoittaa mafian ja vahvemman oikeutta lahjonta laillistettuna.

      Turkulaisille käy huonosti, jos oikeusvaltiota halveksiva linja hallitse Turkua.

      • Anonyymi

        Persujen pormestariehdokas, se vanha ukko, harrastaa kotioloissaan suitsukkeiden polttoa ikonien edessä, onko se turkulaista elämänmuotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen pormestariehdokas, se vanha ukko, harrastaa kotioloissaan suitsukkeiden polttoa ikonien edessä, onko se turkulaista elämänmuotoa.

        Keskokauppias ja kansanedustaja Mikko Lunden Salosta tarjoaa tänään kahvia ym Tampereentien Prismassa.

        Joo on aikoihin eletty. Mitä Keskon johto tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskokauppias ja kansanedustaja Mikko Lunden Salosta tarjoaa tänään kahvia ym Tampereentien Prismassa.

        Joo on aikoihin eletty. Mitä Keskon johto tekee?

        Kahvit on sentään hankittu K-kaupasta Somerolta
        Tosin persut voisivat vaalikiimassaan huomioida koronasuositukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen pormestariehdokas, se vanha ukko, harrastaa kotioloissaan suitsukkeiden polttoa ikonien edessä, onko se turkulaista elämänmuotoa.

        Suomessa on uskonnonvapaus, sallittaneen se persujen pormestariehdokkaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on uskonnonvapaus, sallittaneen se persujen pormestariehdokkaalle.

        Kun persujen johtajan tieteellinentutkimus käsitteli kirkkoslaavia niin hyvin sopii,, että persujen pormestari vähän hospoti pomiloi, auttaa varmaan talousvaikeuksissa Turun pääsemistä ruplavarastoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun persujen johtajan tieteellinentutkimus käsitteli kirkkoslaavia niin hyvin sopii,, että persujen pormestari vähän hospoti pomiloi, auttaa varmaan talousvaikeuksissa Turun pääsemistä ruplavarastoon.

        Tavio fiksuna ymmärsi itseltä puuttuu johtamiskokemusta suuresta organisaatiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavio fiksuna ymmärsi itseltä puuttuu johtamiskokemusta suuresta organisaatiosta.

        Tavion työkokemus ennen politikointia oli liivimiesten suosikki puolustusasianajajana toimiminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavion työkokemus ennen politikointia oli liivimiesten suosikki puolustusasianajajana toimiminen

        Tavio on sentään upseeri, ihme on jolloin tule ylennystä itsenäisyyspäivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavio on sentään upseeri, ihme on jolloin tule ylennystä itsenäisyyspäivänä.

        Mikä joukko-osasto ja koska kysyy reservin yliluutnantti

        Jos on RUKn käynyt, niin kuinka pärjäsi varusmiehenä ja miten kohteli alokkaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä joukko-osasto ja koska kysyy reservin yliluutnantti

        Jos on RUKn käynyt, niin kuinka pärjäsi varusmiehenä ja miten kohteli alokkaita?

        Ei varmaan mikään lempeä mies ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan mikään lempeä mies ollut.

        Huhu on pelkästään sylttytehtaasta, että Tampio olisi Rukin käynyt.

        Esittäkää todisteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhu on pelkästään sylttytehtaasta, että Tampio olisi Rukin käynyt.

        Esittäkää todisteita.

        Mitä siitä väliä, eihän Hitlerikään ollut kuin korpraali ja silti pystyi tapattamaan kymmeniä miljoonia ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siitä väliä, eihän Hitlerikään ollut kuin korpraali ja silti pystyi tapattamaan kymmeniä miljoonia ihmisiä

        Tavio olisi päässyt Turun pormestariksi, gallupit sen kertoo.
        Hän kieltäytyi, onkohan hänellä mielessä pääministerin paikka, johtuen ettei aseistakieltäytyjä Halla-aho ole perustuslain mukaan mahdollinen siihen virkaan.
        Hyvää Itsenäisyyspäivää Suomalaisille puoluekannasta riippumatta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe