Mielestäni tapahtui vallankaappaus, oliko Niemi tämän takana yksin ? ja keräsi kolmikon taakseen. Ketkä vanhat kuuluu tähän liitoon.
Vallankaappaus
10
113
Vastaukset
- Anonyymi
Tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee.
8. Hallituksen jäsenten valinta erovuoroisten tilalle kaudelle 2021-2023. Judoliittoon
viimeistään 3.11.2020 tulleiden ehdokkaiden esittelyt liitteessä 2.
Hallituksen jäsenistä erovuoroisia ovat:
Anna-Maria Maunu (ei käytettävissä jatkokaudelle)
Sanna Pyykönen (käytettävissä jatkokaudelle)
Mika Mäkelä (erosi hallituksesta keväällä 2020)
Judoliiton sääntöjen mukaan hallitukseen kaudelle 2021-2023 voidaan valita kaksi tai kolme jäsentä. - Anonyymi
Hah 😁 Trumppiko se siellä kirjoittelee?
- Anonyymi
Kuulin meidän seuran kokousedustajalta että meidokanin ihmisiä oli useammassa seurassa käyttämässä valtakirjaa. Ilmeisesti säännöt tällaisen sallivat?
- Anonyymi
Hyvä jos oli!
- Anonyymi
Keneltä valta kaapattiin???
- Anonyymi
No höpö höpö. Nämä ei olleet vallankaappaus vaan sääntöjen mukaan käydyt vaalit. Niin kuin ne edellisetkin, joissa Niemi putosi puheenjohtajan paikalta. Sitä sanotaan demokratiaksi.
- Anonyymi
Mitkä oli äänimäärät?
- Anonyymi
Pj vain Niemi ehdolla. Hallitukseen eniten ääniä vs vähiten ääniä: Korkki, Meling, Könttä, Pelkonen, Pyykönen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pj vain Niemi ehdolla. Hallitukseen eniten ääniä vs vähiten ääniä: Korkki, Meling, Könttä, Pelkonen, Pyykönen.
Onko lukuja tiedossa vai onko salaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko lukuja tiedossa vai onko salaisia?
Tulee varmaa pöytökirjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876