Tuun sinut hakemaan.
Odota minua kulta.
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eioo passia.
- Anonyymi
Mistä haet?
- Anonyymi
Odotan mä. Laitan lyhdyn palamaan, että löydät perille jos tuut pimeässä.
- Anonyymi
Tulet sitten kanssa, etkä vain lupaile. Odotan sua kyllä.
- Anonyymi
Milloin😭
- Anonyymi
Sitä saakin odottaa 😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Sanna kirjoittaa Jussina itelleen, sotkeakseen välejä ja saadakseen lohtukullia josta seuraa lyhyt nussinta suhde vahinkokakara. Onnetonta oloa, ero pettämistä ja raha vaikeuksia.
- Anonyymi
Ihanaa, mistä haet? Entä kestääkö vielä pitkään? <3
- Anonyymi
olette oikeassa neiti perunatonen, neiti sukunimennee.......
hähähähähähähähä
https://www.youtube.com/watch?v=_Prgr7TK9n0
- Anonyymi
Tietysti mutta mihin sä viet mut? Pakkaanko jo valmiiksi? Millon tuut?
- Anonyymi
En odota.
- Anonyymi
Viittitkö kuunnella sen aikaa https://youtu.be/A8TZZLOC5eQ
- Anonyymi
Paskat sä mitään tuut. Et saa edes soitettua muusta puhumattakaan..
- Anonyymi
Nämä inisijät on niitä saamattomimpia. On totuttu että äiti tekee isi tekee, ei mun itse tartte. Koita vauva kasvattaa itsellesi pallit, henkiset lähinnä pikkurouvalle.
- Anonyymi
Kyllä mä taidan odottaa. Kunnes kuolema mut korjaa. Tai jokin muu.
- Anonyymi
Kun syvät tunteet ei tunnu kuluvan pois mitenkään, niin odotan joka tapauksessa. Tulit sitten hakemaan tai et. Keskityn muihin uusiin asioihin elämässäni ja jätän treffailuajatukset sivummalle. Ehtii niitä myöhemminkin, kun haet minut tai kun tunteeni antaa muuten myöten.
Tiedät kyllä mistä minut löytää tai minne minulle voit kirjoittaa, jos siltä alkaa tuntumaan. - Anonyymi
Olisitpa se yksi joka sanoi kullaksi viime vuonna. Siitä on jo liikaa aikaa ja vieläkin mietin :(
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375153Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204201- 583853
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363619- 513560
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413305Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232456
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo612397