Tiettekö sellasesta

Anonyymi

Ilmeisesti ku pelataan lätkää tai futista yms. ni siellä sanotaa älä koskaan aliarvioi vastustajaasi....sehän voi vaikka yllättää, kaikki ei ehkä aina ole miltä näyttää tai jotai ☺☺☺

64

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie oon nuorempana harrastanu yhtä joukkuelajia, mutta ei ollu kumpikaan nuista jotka mainihit. Muuten, ja nyt myöhemmällä iällä oon ollu enemmän yksilölajien ystävä.
      Tuon lausahtamasi lauseen oon kuullu montakin kertaa ja eri yhteyksissä, ilman pelejäkin. Erään kamppailulajin treeneissä sano joskus vyöarvoltaan korkiampi, jotta siinä kohtaa matsia, kun vastustaja erehtyy pyyhkimään hikkee omalta otsalta, niin iske. Eli sama homma, vastustaja aliarvioitu, kun on arvioinut, jotta noin voi tehhä 😉

    • Anonyymi

      En ole hetkeäkään epäillyt erään kiinnostavan henkilön ymmärrys- ja havainnointikykyä saatika älykkyyttä. Asioiden vapaan ja luovan ratkaisukyvyn lisäksi, se on mitä vetoavin laatu ja mitä arvostan hänessä hyvin paljon suureen kunnoitukseen saakka.

      • Anonyymi

        mistä olet hänet löytänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä olet hänet löytänyt?

        Hän on eräs upea erään kesyttämättömän kissaeläimen lailla liikkuva nainen. Oli lähelläni viime vuonna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on eräs upea erään kesyttämättömän kissaeläimen lailla liikkuva nainen. Oli lähelläni viime vuonna.

        Paitsi hänen kehoaan ja energiaansa, hänen mieltänsä palvon..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on eräs upea erään kesyttämättömän kissaeläimen lailla liikkuva nainen. Oli lähelläni viime vuonna.

        Miksi päästit hänet pois? Oletko ajatellut kesyttää, vai haluatko hänet sellaisena villinä kuin hän on? 😀


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miksi päästit hänet pois? Oletko ajatellut kesyttää, vai haluatko hänet sellaisena villinä kuin hän on? 😀

        Olen ollut väärinymmärrysten ja osaamattomuuden vanki. Kesyttää hänet haluan hänen villiyttään kunnioittaen. Ei villiä kesytetä ellei hän itse sitä halua. Haluan saada hänet haluamaan sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut väärinymmärrysten ja osaamattomuuden vanki. Kesyttää hänet haluan hänen villiyttään kunnioittaen. Ei villiä kesytetä ellei hän itse sitä halua. Haluan saada hänet haluamaan sitä.

        Mulla tuli tuosta kesyttämisestä mieleen Pikku Prinssi -kirja. Pitikin sitten ettiä se stoori. Oon lukenut tämän kyseisen teoksen usseempaankin kertaan. Joskus lapsena, mutta myös aikuisena kertaalleen. Tässä se kesytysjuttu
        https://www.lily.fi/blogit/fairytale-gone-bad/voi-joutua-itkemaan-jos-antaa-kesyttaa-itsensa/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla tuli tuosta kesyttämisestä mieleen Pikku Prinssi -kirja. Pitikin sitten ettiä se stoori. Oon lukenut tämän kyseisen teoksen usseempaankin kertaan. Joskus lapsena, mutta myös aikuisena kertaalleen. Tässä se kesytysjuttu
        https://www.lily.fi/blogit/fairytale-gone-bad/voi-joutua-itkemaan-jos-antaa-kesyttaa-itsensa/

        Olen myös kyseisen teoksen lapsena lukenut, mutta en muista enää tarinaa. Kiitos muistutuksesta taidan ottaakin sen vaikka iltalukemiseksi :) Perinteitä? Mainio idea ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös kyseisen teoksen lapsena lukenut, mutta en muista enää tarinaa. Kiitos muistutuksesta taidan ottaakin sen vaikka iltalukemiseksi :) Perinteitä? Mainio idea ;)

        Eipä kestä. Tuo ei ole sivumäärältään kovin pitkä teos, mutta kyllä sen kanssa saa muutaman illan viettää, jos ajatuksella lukkee, niin ja malttaa lopettaa kesken ☺️ Eikös ne sano aina joka paikassa, jotta perinteitä pitää vaalia. Oon ihan sammaa mieltä ku sanojat. Hyvää yötä 💤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eipä kestä. Tuo ei ole sivumäärältään kovin pitkä teos, mutta kyllä sen kanssa saa muutaman illan viettää, jos ajatuksella lukkee, niin ja malttaa lopettaa kesken ☺️ Eikös ne sano aina joka paikassa, jotta perinteitä pitää vaalia. Oon ihan sammaa mieltä ku sanojat. Hyvää yötä 💤

        Mietin muka että kukahan olisi se prinssi ja kuka kettu :) Hyvää yötä sanoo eräs kuopasta löydetty ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin muka että kukahan olisi se prinssi ja kuka kettu :) Hyvää yötä sanoo eräs kuopasta löydetty ;)

        Samaa olen miettinyt, tässä 🎩


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa olen miettinyt, tässä 🎩

        Kiitos hatusta :) Saattaisinpa olla prinssi tällä kertaa ;) Nyt nukkumaan ja prinsseistä ja ketuista uneksimaan ruusuja unohtamatta ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hatusta :) Saattaisinpa olla prinssi tällä kertaa ;) Nyt nukkumaan ja prinsseistä ja ketuista uneksimaan ruusuja unohtamatta ;)

        Oi huokaus😮 ja huutomerkki. Perinteitä sanon, perinteitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietin muka että kukahan olisi se prinssi ja kuka kettu :) Hyvää yötä sanoo eräs kuopasta löydetty ;)

        Nyt mie tipahin taas kärryiltä, eikä ole mittään käryä tästä kuin ei naisistakaan, kuulema 😅 Liekö osu mun kärryni rengas siihen siun kuoppaasi, joka toivon mukkaan ei ollu ainakaa suenkuoppa. Olikohan reporankana makkaavan repolaisen...
        Mutta niin, näistä rooleista ☺️ Mie en taho olla ainakaan silinteristä vejetty 🐰 koska sille saattas käyvä kesynkin ketun kanssa hieman hullusti. Kaapissa kun vielä olen, niin en tahtos ennää päätä pensaaseen tunkea. Muutenkaan en tempoltani ihan sammaan näiden 🐇🐇 kanssa yllä 😅
        Tyydynpä siis Huutokauppakeisaria mukaillen toteammaan, jotta "Koskaan ei tiedä, minkä rinssin (aarteen) sitä eteensä saa, ja siinä se on tämän jutun suola!" 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt mie tipahin taas kärryiltä, eikä ole mittään käryä tästä kuin ei naisistakaan, kuulema 😅 Liekö osu mun kärryni rengas siihen siun kuoppaasi, joka toivon mukkaan ei ollu ainakaa suenkuoppa. Olikohan reporankana makkaavan repolaisen...
        Mutta niin, näistä rooleista ☺️ Mie en taho olla ainakaan silinteristä vejetty 🐰 koska sille saattas käyvä kesynkin ketun kanssa hieman hullusti. Kaapissa kun vielä olen, niin en tahtos ennää päätä pensaaseen tunkea. Muutenkaan en tempoltani ihan sammaan näiden 🐇🐇 kanssa yllä 😅
        Tyydynpä siis Huutokauppakeisaria mukaillen toteammaan, jotta "Koskaan ei tiedä, minkä rinssin (aarteen) sitä eteensä saa, ja siinä se on tämän jutun suola!" 😉

        Mie pohdin tätä äsken viä tovin. Tuossa tarinassa oli myös Pikku Prinssin kukat. Mikkään ruusu en ehkä taho olla (enkä olekaan), en ainakaan seinä semmonen mielellään 😅 Nuo ruusut kun tuppaavat äkkiä kuihtumaan.. Voisin olla joku köynnöskasvi, joka kietoutuu villinä ympärille. Luin, jotta näille tehhään monesti nuorennusleikkaus varhaiskevväällä, joten sekin sopis, etenkin jos tullee sammaan hintaan eli kaupan päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi huokaus😮 ja huutomerkki. Perinteitä sanon, perinteitä

        Perinteitä järjestämään, voi kyllä ;)


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt mie tipahin taas kärryiltä, eikä ole mittään käryä tästä kuin ei naisistakaan, kuulema 😅 Liekö osu mun kärryni rengas siihen siun kuoppaasi, joka toivon mukkaan ei ollu ainakaa suenkuoppa. Olikohan reporankana makkaavan repolaisen...
        Mutta niin, näistä rooleista ☺️ Mie en taho olla ainakaan silinteristä vejetty 🐰 koska sille saattas käyvä kesynkin ketun kanssa hieman hullusti. Kaapissa kun vielä olen, niin en tahtos ennää päätä pensaaseen tunkea. Muutenkaan en tempoltani ihan sammaan näiden 🐇🐇 kanssa yllä 😅
        Tyydynpä siis Huutokauppakeisaria mukaillen toteammaan, jotta "Koskaan ei tiedä, minkä rinssin (aarteen) sitä eteensä saa, ja siinä se on tämän jutun suola!" 😉

        Kerran eräs ihanainen löysi minut kuopasta ja herätti minut eläimellisillä voimillaan. Hulluudessani kadotin hattuni, jonka hän sitten löysi ja laittoi päähäni. Valitettavasti vedin meidät pensaaseen pääni hänen oikealle polvelleen leväten. Eipä ollut tempo pupusen minullakaan silloin. Prinssin oppitouhuiksi se hänen polvellaan meinasi mennä, eikä perinteitä ole päästy tekemähän.. Ystävän haluan hänestä tehdä ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerran eräs ihanainen löysi minut kuopasta ja herätti minut eläimellisillä voimillaan. Hulluudessani kadotin hattuni, jonka hän sitten löysi ja laittoi päähäni. Valitettavasti vedin meidät pensaaseen pääni hänen oikealle polvelleen leväten. Eipä ollut tempo pupusen minullakaan silloin. Prinssin oppitouhuiksi se hänen polvellaan meinasi mennä, eikä perinteitä ole päästy tekemähän.. Ystävän haluan hänestä tehdä ;)

        On se lippa multakin kerran lentäny
        suuntaakin sen oon kai joskus mä kääntäny.
        Syksyllä vaihoin Puumani toiseen
        välillä mietin miks ryhdyin mä moiseen.
        Kärryni rengas on korjattu melkein
        mut tieni ei vielä oo kaikista selkein.
        Karttaani katson, tuumailen hetken
        minnepä tekisin seuraavan retken.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie pohdin tätä äsken viä tovin. Tuossa tarinassa oli myös Pikku Prinssin kukat. Mikkään ruusu en ehkä taho olla (enkä olekaan), en ainakaan seinä semmonen mielellään 😅 Nuo ruusut kun tuppaavat äkkiä kuihtumaan.. Voisin olla joku köynnöskasvi, joka kietoutuu villinä ympärille. Luin, jotta näille tehhään monesti nuorennusleikkaus varhaiskevväällä, joten sekin sopis, etenkin jos tullee sammaan hintaan eli kaupan päälle.

        Täällä köynnöskasveihin ihastunut ;) Kesäksi ostin parvekkeelle sellaisen ihanan ihmeköynnöksen (Bougainvillean) oranssin värisillä kukinnoilla, jolle nyt arpailen uutta paikkaa talveksi. Pyöräytän varmaan köynnökset ympärille pienempään tilaan ja nostan sisälle kasvivalon läheisyyteen :) Nuorennusleikkauksia varron, sillä minusta oikein virkeältä tuo tapaus näyttää ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä köynnöskasveihin ihastunut ;) Kesäksi ostin parvekkeelle sellaisen ihanan ihmeköynnöksen (Bougainvillean) oranssin värisillä kukinnoilla, jolle nyt arpailen uutta paikkaa talveksi. Pyöräytän varmaan köynnökset ympärille pienempään tilaan ja nostan sisälle kasvivalon läheisyyteen :) Nuorennusleikkauksia varron, sillä minusta oikein virkeältä tuo tapaus näyttää ;)

        Kukat nuo toivat taas juttuja mieleen
        mut aatokset menneet on monesti pieleen.
        Kuiskaisin hiljaa nyt muusani korvaan
        kannahan köynnös sie sisälle turvaan.
        Lähellä pidä, hellästi hoida
        jotta sun kukkasi hyvin sais voida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hatusta :) Saattaisinpa olla prinssi tällä kertaa ;) Nyt nukkumaan ja prinsseistä ja ketuista uneksimaan ruusuja unohtamatta ;)

        Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perinteitä järjestämään, voi kyllä ;)

        Kyllä kyllä kyllä, vaikken niihin vielä yllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran eräs ihanainen löysi minut kuopasta ja herätti minut eläimellisillä voimillaan. Hulluudessani kadotin hattuni, jonka hän sitten löysi ja laittoi päähäni. Valitettavasti vedin meidät pensaaseen pääni hänen oikealle polvelleen leväten. Eipä ollut tempo pupusen minullakaan silloin. Prinssin oppitouhuiksi se hänen polvellaan meinasi mennä, eikä perinteitä ole päästy tekemähän.. Ystävän haluan hänestä tehdä ;)

        Ja Ystävän hänestä saat. Tässä hetkessä, juuri nyt tänään eikä vasta pyhänä, olkoonkin liian aikaista ...tuhat suudelmaa hattuusi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran eräs ihanainen löysi minut kuopasta ja herätti minut eläimellisillä voimillaan. Hulluudessani kadotin hattuni, jonka hän sitten löysi ja laittoi päähäni. Valitettavasti vedin meidät pensaaseen pääni hänen oikealle polvelleen leväten. Eipä ollut tempo pupusen minullakaan silloin. Prinssin oppitouhuiksi se hänen polvellaan meinasi mennä, eikä perinteitä ole päästy tekemähän.. Ystävän haluan hänestä tehdä ;)

        Ja Ystävän hänestä saat. Tässä hetkessä, juuri nyt tänään eikä vasta pyhänä, olkoonkin liian aikaista ...kaksi suudelmaa hattusi liepeen alle☺️: toinen kevyt... toinen ...🤫🤫 toisenlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Ystävän hänestä saat. Tässä hetkessä, juuri nyt tänään eikä vasta pyhänä, olkoonkin liian aikaista ...kaksi suudelmaa hattusi liepeen alle☺️: toinen kevyt... toinen ...🤫🤫 toisenlainen.

        Aika hörhö meno taas. Kenen kanssa naiset luulee keskustelevansa. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika hörhö meno taas. Kenen kanssa naiset luulee keskustelevansa. :D

        Aivan normia on meno. Liekö paluuta on tästä 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hörhö meno taas. Kenen kanssa naiset luulee keskustelevansa. :D

        Niin on..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on..

        Nyt kun loppu kynästä muste, niin laitan sulle tähän lainaten 😉

        "Leikkimistä tutkinut Stuart Brown esittää loistokirjassaan Play, että leikkiminen on joka ikiselle eläinlajille elintärkeää. Brownin mukaan kaikki eläimet leikkivät: korpit laskevat selällään lumista mäenrinnettä, biisonit luistelevat järven jäällä ja virtahevot tekevät voltteja veden alla.

        Ihmiset, jotka säilyttävät leikkimielisyytensä pysyvät myös skarppeina. Leikkisät vanhukset kärsivät merkittävästi vakavia ikätovereitaan vähemmän mielen toimintahäiriöistä. Alzheimeria leikkisillä ikäihmisillä on hurjat 63 prosenttia vähemmän kuin väestöllä yleensä!

        Leikkisyys lisää myös kyvykkyyttä luovaan ajatteluun ja ongelmanratkaisuun. Itse asiassa luova ajattelu ei ole ilman leikkisää asennetta edes mahdollista. Kuten Barbara Fredrickson on osoittanut, kriittinen asenne supistaa ajattelukapasiteettia ja tyrmää uudenlaisen ajattelun heti alkuunsa.

        Mihaly Csikszentmihalyi totesi näin: ”Heti kun tajuamme, että työn ja leikin rajat ovat täysin keinotekoiset, voimme ottaa asiat omiin käsiimme ja alkaa tehdä elämästämme elämisen arvoista.”

        Leikki ei ole vain lapsen työtä – se on myös aikuisen työtä. Leikkimielisyys ja leikkisyys kun vie nopeasti flow-tilaan, joka on puolestaan ihmisenä olemisen optimitila."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hörhö meno taas. Kenen kanssa naiset luulee keskustelevansa. :D

        Wiuhti vapaalla jalalla ja laskettu netin ääreen... Eipä se muuta tarvii... alkaa ilmestyä näitä hulluja kirjotuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wiuhti vapaalla jalalla ja laskettu netin ääreen... Eipä se muuta tarvii... alkaa ilmestyä näitä hulluja kirjotuksia.

        Suasittelen sinullekkii tuota Pikku Prinssiä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wiuhti vapaalla jalalla ja laskettu netin ääreen... Eipä se muuta tarvii... alkaa ilmestyä näitä hulluja kirjotuksia.

        Samaa mietin


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Suasittelen sinullekkii tuota Pikku Prinssiä 😉

        Pikku Prinssi on ranskalainen. Joku siinä anargiassa ja vapaudessa wiehättää. Ranskalainen taide, elokuvat tms. on suuri osa tosi outoja ja kummallisia suomalaiselle vakavamieliselle sääntöjänoudattavalle mentaliteetille.

        Muutamia helmiä löytyy, jotka aukeaa kaikessa omituisuudessaan, niin kuin tämä Pikku Prinssi ja esim. Ameli’e. Tuleeko muita mieleen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pikku Prinssi on ranskalainen. Joku siinä anargiassa ja vapaudessa wiehättää. Ranskalainen taide, elokuvat tms. on suuri osa tosi outoja ja kummallisia suomalaiselle vakavamieliselle sääntöjänoudattavalle mentaliteetille.

        Muutamia helmiä löytyy, jotka aukeaa kaikessa omituisuudessaan, niin kuin tämä Pikku Prinssi ja esim. Ameli’e. Tuleeko muita mieleen?

        Tähän aikaan illasta ei tuu mieleen kuin yks Eellä alkava ja sen muutamat jatko-osat 😅 Paree lähteä sänkyä kohti, öitä ☺️💤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tähän aikaan illasta ei tuu mieleen kuin yks Eellä alkava ja sen muutamat jatko-osat 😅 Paree lähteä sänkyä kohti, öitä ☺️💤

        Aika hauska heitto Eellä alkavasta, mulla sama mielessä.. Ranskalaisten kanssa en vaan tiedä onko mittään tekemistä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Ystävän hänestä saat. Tässä hetkessä, juuri nyt tänään eikä vasta pyhänä, olkoonkin liian aikaista ...tuhat suudelmaa hattuusi!

        Haluan sinut Ystäväkseni, tässä hetkessä, juuri nyt tänään.. Ei tämä ole meille aikaista. Tuhat suudelmaa sinulle. Sydän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Ystävän hänestä saat. Tässä hetkessä, juuri nyt tänään eikä vasta pyhänä, olkoonkin liian aikaista ...kaksi suudelmaa hattusi liepeen alle☺️: toinen kevyt... toinen ...🤫🤫 toisenlainen.

        Suudelmia, suudelmia tuhat vaiko..? Sen kevyen tunnustelen ja toiseen uppoan..


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tähän aikaan illasta ei tuu mieleen kuin yks Eellä alkava ja sen muutamat jatko-osat 😅 Paree lähteä sänkyä kohti, öitä ☺️💤

        Ai niin juu😁, kyllä Ranskassa osataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suudelmia, suudelmia tuhat vaiko..? Sen kevyen tunnustelen ja toiseen uppoan..

        Kaiken saat, ne tuhat ja kaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken saat, ne tuhat ja kaksi

        Kaikki haluan. Ja tuhat ja yksi yötä ❤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt kun loppu kynästä muste, niin laitan sulle tähän lainaten 😉

        "Leikkimistä tutkinut Stuart Brown esittää loistokirjassaan Play, että leikkiminen on joka ikiselle eläinlajille elintärkeää. Brownin mukaan kaikki eläimet leikkivät: korpit laskevat selällään lumista mäenrinnettä, biisonit luistelevat järven jäällä ja virtahevot tekevät voltteja veden alla.

        Ihmiset, jotka säilyttävät leikkimielisyytensä pysyvät myös skarppeina. Leikkisät vanhukset kärsivät merkittävästi vakavia ikätovereitaan vähemmän mielen toimintahäiriöistä. Alzheimeria leikkisillä ikäihmisillä on hurjat 63 prosenttia vähemmän kuin väestöllä yleensä!

        Leikkisyys lisää myös kyvykkyyttä luovaan ajatteluun ja ongelmanratkaisuun. Itse asiassa luova ajattelu ei ole ilman leikkisää asennetta edes mahdollista. Kuten Barbara Fredrickson on osoittanut, kriittinen asenne supistaa ajattelukapasiteettia ja tyrmää uudenlaisen ajattelun heti alkuunsa.

        Mihaly Csikszentmihalyi totesi näin: ”Heti kun tajuamme, että työn ja leikin rajat ovat täysin keinotekoiset, voimme ottaa asiat omiin käsiimme ja alkaa tehdä elämästämme elämisen arvoista.”

        Leikki ei ole vain lapsen työtä – se on myös aikuisen työtä. Leikkimielisyys ja leikkisyys kun vie nopeasti flow-tilaan, joka on puolestaan ihmisenä olemisen optimitila."

        Ihana asenne elämään kuuluu tästä tekstistä. Elämässä kuuluu heittäytyä leikkiin kaikilla rintamilla 😉❤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Aivan normia on meno. Liekö paluuta on tästä 😄

        Ei ole hörhöä tarinat rakkaudesta. Todeksi ne tehkäämme ❤😘


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kukat nuo toivat taas juttuja mieleen
        mut aatokset menneet on monesti pieleen.
        Kuiskaisin hiljaa nyt muusani korvaan
        kannahan köynnös sie sisälle turvaan.
        Lähellä pidä, hellästi hoida
        jotta sun kukkasi hyvin sais voida.

        Parketille kukkasen ihmeellisen kannoin
        Valoisan paikan valitsin
        Lämpöiseen syliini hellästi suljin
        Köynnökset ympärilleni kiersin
        Kosteuttasi kaitsen
        Ihmeköynnös oranssini
        sinua aarteenani vaalin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parketille kukkasen ihmeellisen kannoin
        Valoisan paikan valitsin
        Lämpöiseen syliini hellästi suljin
        Köynnökset ympärilleni kiersin
        Kosteuttasi kaitsen
        Ihmeköynnös oranssini
        sinua aarteenani vaalin.

        Nyt on kukkasen hyvä olla
        kun sai syliisi lämpöiseen tulla.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt on kukkasen hyvä olla
        kun sai syliisi lämpöiseen tulla.

        Kasvua ravitsen hellillä suudelmilla ja pehmeillä kuiskauksilla ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki haluan. Ja tuhat ja yksi yötä ❤

        Vedessä, persialisella matolla,
        Rannassa, metsässä ja katotolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedessä, persialisella matolla,
        Rannassa, metsässä ja katotolla

        Auts, ihanaa ❤ leijonaisen kanssa 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kasvua ravitsen hellillä suudelmilla ja pehmeillä kuiskauksilla ❤

        Tähän tapaanko kuiskuttelet? https://youtu.be/j4HqOnPcr48


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tähän tapaanko kuiskuttelet? https://youtu.be/j4HqOnPcr48

        Tällä tavalla todellakin, olen halunnut jo kauan hänen kehoaan kosketellessani ja suudellessani kuiskailla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tavalla todellakin, olen halunnut jo kauan hänen kehoaan kosketellessani ja suudellessani kuiskailla..

        Juuri tähän tapaan hellästi hänelle kuiskin ja kosketan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tavalla todellakin, olen halunnut jo kauan hänen kehoaan kosketellessani ja suudellessani kuiskailla..

        Kerrankin se osu mun arvaukseni oikiaan 😅 En niin kauheen ussein arvaa arvailla, kun piäleen tuntuu menevän jos sille tielle lähtee.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kerrankin se osu mun arvaukseni oikiaan 😅 En niin kauheen ussein arvaa arvailla, kun piäleen tuntuu menevän jos sille tielle lähtee.

        Hmm, jaettuja helliä kosketuksia ja kuiskauksia kaipaan enemmän kuin koskaan.. Aivan nappiin meni arvauksesi ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, jaettuja helliä kosketuksia ja kuiskauksia kaipaan enemmän kuin koskaan.. Aivan nappiin meni arvauksesi ❤

        Mänikö myös oikiaan nappiin eli selevään nappiin, eikä siihe toiseen? 😅😉 Mulla mennee 👚ssa joskus siihe toiseen.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mänikö myös oikiaan nappiin eli selevään nappiin, eikä siihe toiseen? 😅😉 Mulla mennee 👚ssa joskus siihe toiseen.

        Aivan oikeaan ja selevään nappiin meni :) Se toinenkaan napitus ei kyllä haittais sillä avattavaksihan ne napit oikeammin kuuluisi hitaasti kuiskien suudelmien kera..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikeaan ja selevään nappiin meni :) Se toinenkaan napitus ei kyllä haittais sillä avattavaksihan ne napit oikeammin kuuluisi hitaasti kuiskien suudelmien kera..

        Niin no joo, jos sen tuolla tavalla ajattellee. Nyt kun vaan pääsisi siitä ajatuksesta yli 😅


    • Anonyymi

      Mihin tämä liittyy?

      • Anonyymi

        Minäkin haluaisin tietää. En välitä muiden mielipiteistä ja teen just niin kuin itse haluan. Jos joku ei ymmärrä, olkoot ymmärtämättä, en vaivaa heitä. Ajatelkoot kuten haluavat, olkoot pusikoissaan. Voin jopa auttaa heitä siinä koristamalla heidän majaansa. 🐾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haluaisin tietää. En välitä muiden mielipiteistä ja teen just niin kuin itse haluan. Jos joku ei ymmärrä, olkoot ymmärtämättä, en vaivaa heitä. Ajatelkoot kuten haluavat, olkoot pusikoissaan. Voin jopa auttaa heitä siinä koristamalla heidän majaansa. 🐾

        Niin ja mihin tää viestisi Iiittyy? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mihin tää viestisi Iiittyy? ☺️

        Sydänystävän, kai tarkoitat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydänystävän, kai tarkoitat

        Sydänystävän, sielunkumppanin leijonaisen ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydänystävän, sielunkumppanin leijonaisen ❤

        Leijonanainen eikös se ole melko peloittava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leijonanainen eikös se ole melko peloittava?

        Ei jos on löytänyt omansa 🐾


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe