Kenellä skype?

Imuroin verkosta tuon ruotsalaisten kehittämän skypen, ohjelman, jolla voi puhua internetiä käyttäen jopa ilmaiseksi vaikka "hevon kuuseen".

Kuuloke/mikrofonikin on mutta käyttökokemukset puuttuu. Web-kameran avulla voisi nähdäkin keskustelukumppanin ja vaikka pelata shakkia. Oletan kyllä, että näkyminen edellyttää myös Messenger-ohjelman asentamista.

28

3512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajomies

Jo nyt on hemmetti, että kun yrittää tuoda jotain asiatietoa palstoille niin ollaan ärhäkkänä poistamassa.

Selvää plagiointia keskustelun avauksissa ei näytä moittivan, mutta siitä huomauttaminen on
      oitis poistettava.

• Lokari 69

Halpa soittaa vaikka puhelimeen . minulla on toiminut hyvin, alku kankeuksien jälkeen.
        Koneeltä koneelle onkin ilmaista , ja puhelimeenkin ihan sopu hintaista.

• fiiuliN
        Lokari 69 kirjoitti:

Halpa soittaa vaikka puhelimeen . minulla on toiminut hyvin, alku kankeuksien jälkeen.

Lähetäpä minulle tietosi , tiedät kyllä osoitteen.

• En tiedä plagioineeni ketään.

• Ruuneperi kirjoitti:

En tiedä plagioineeni ketään.

Näin, että Ajomies oli antanut sinulle linkin missä kerrottiin skypestä, mutta se hävisi alta aikayksikön.
        Ymmärrän hänen äreytensä - tällä kertaa.

• Ja osoiteet
        fiiuliN kirjoitti:

Lähetäpä minulle tietosi , tiedät kyllä osoitteen.

Meni hukkaan.Terv. L

• Lokari69
        Lokari 69 kirjoitti:

Älkää soittako kännykkään Skypellä, se on paljon kalliimpaa kun puhelimella soittaminen.
        Tavalliseen lankapuhelimeen on halpaa.
        Minä hätänen kun olin niin törsäsin rahani ihan muutamaan soittoon .
        Ja sitten se sekamelska alkokin kun unohdin salasanani.
        Enkä saanut uutta rahalatausta tililleni.
        Kysyivät varmaan kenkän numerosta vyön mittaan ja luottokortinkin numero piti heille antaa...
        No monien kysymysten jäkleen sain toisen salasanan , ja nyt toimii.
        Joten soitelkaa ....
        Terv: Lokari69.

• Ajomies

Vastasin useaan kertaan tähän keskusteluun tuoden faktoja ja yhteystietoja lähteen ilmaisten. Ne poistettiin oitis ennenkuin pääsivät edes esiin.
        Tuo oli viittaus Helena04 avaukseen, josta jo mielenkiinnon vuoksi olisin ollut halukas tietämään mihin tarkat numerotiedot perustuvat.
        Kerroin, että kopsaukset, joissa ei ilmaista lähdettä lienevät hyväksyttäviä.

Koska tässä keskustelussa on jo esitetty ilmeisesti olleellinen niin en tähän tämän enempää.
        - Sinua en ole plagioinnista milloinkaan syyttänyt. Et ole antanut siihen edes mitään aihetta koskaan.

• huomauttaja
        MdK-MdK kirjoitti:

Näin, että Ajomies oli antanut sinulle linkin missä kerrottiin skypestä, mutta se hävisi alta aikayksikön.
        Ymmärrän hänen äreytensä - tällä kertaa.

Ajattele todella hyvin ensin, ennenkuin teet poistoja. Tiedetään keiden viestit poistetaan ja ketkä saavat olla törkyturpina baatilla.
        Ei välitetä itsensä munaavat poistajat.

• Täällä
        Ajomies kirjoitti:

Vastasin useaan kertaan tähän keskusteluun tuoden faktoja ja yhteystietoja lähteen ilmaisten. Ne poistettiin oitis ennenkuin pääsivät edes esiin.
        Tuo oli viittaus Helena04 avaukseen, josta jo mielenkiinnon vuoksi olisin ollut halukas tietämään mihin tarkat numerotiedot perustuvat.
        Kerroin, että kopsaukset, joissa ei ilmaista lähdettä lienevät hyväksyttäviä.

Koska tässä keskustelussa on jo esitetty ilmeisesti olleellinen niin en tähän tämän enempää.
        - Sinua en ole plagioinnista milloinkaan syyttänyt. Et ole antanut siihen edes mitään aihetta koskaan.

Kenelläkään ole oikeutta ketään syytellä, eikä syytäkään.
        Kunhan itse lopetat syyttelyt ja ilkeät sanasi niin kaikki on hyvin, usko pois.

• fiiuliN

Ja on messengeri, mutta en tiedä tarvitaanko sitä jos asentaa skypen. Minulla oli messe jo aiemmin, enkä tiedä onko kysymyksessä sama skype jota sinä tarkoitat.
      Ainakin minun skypeni toimii vaikka ei messengerini auki olekaan.
      Poikani on ne asentanut, siksi en tiedä mitään.
      Kyseleppä Skillanilta, hän ehkä osaa sanoa kuinka sitä käytetään, minä olen huono toisia neuvomaan.

• Osanen käyttää mutta en ole saanut aikaseksi näiden muuttohommien takia.

• Helena
        Ruuneperi kirjoitti:

Osanen käyttää mutta en ole saanut aikaseksi näiden muuttohommien takia.

Moron!
        Samoissa mietteissä ollaan. Tässä viikolla kysyin vävypojaltani näistä mahdollisuuksista, mutta kiireinen kun on, niin kertoi, että periaatteessa laitteessani valmius on, mutta pähkäillään lisää, kun hän ehtii käymään.
        Että odottavalla kannalla tässä ollaan.

• todella paljon ,laitan kuulokkeet korville ja painan nappuloita.
        Minulle on kytketty johto oikeaan paikkaan,muuta en sitten tiedäkkään.
        Vastata osaan ja soittaakin,en muuta,älä fiiulin tee minusta fiksumpaa kuin olen,joudun nolaamaan taas itseni;))D
        Yllättävän vähän näitä soittelijoita on,ainakaan minun tiedossa, ruutu kyllä ilmoittaa,että koko maailmassa yli kaksi miljoonaa.

Hauskaa oli kun jonkun kerran on tullut puheluja
        Arabimaista,siinä sitten yritin selvittää,että ei onnistu,lopuksi sitten ok,ok ja puhelin kiinni.
        Sellaiset taidot tässä,,minulla.

• Daalia
        SkillaN kirjoitti:

todella paljon ,laitan kuulokkeet korville ja painan nappuloita.
        Minulle on kytketty johto oikeaan paikkaan,muuta en sitten tiedäkkään.
        Vastata osaan ja soittaakin,en muuta,älä fiiulin tee minusta fiksumpaa kuin olen,joudun nolaamaan taas itseni;))D
        Yllättävän vähän näitä soittelijoita on,ainakaan minun tiedossa, ruutu kyllä ilmoittaa,että koko maailmassa yli kaksi miljoonaa.

Hauskaa oli kun jonkun kerran on tullut puheluja
        Arabimaista,siinä sitten yritin selvittää,että ei onnistu,lopuksi sitten ok,ok ja puhelin kiinni.
        Sellaiset taidot tässä,,minulla.

Skype meilläkin on, poika asentanut tuohon toiselle koneelle. Hänen kanssaan olen keskustellut opiskelukämpille, muualle en.

Äidille kuulemma tulee vierailta miehiltä puheluja (se kun on minun nikillä, ei Daalia) viimeksi Kairosta. En vastaile niihin.

• fiiuliN
        Ruuneperi kirjoitti:

Osanen käyttää mutta en ole saanut aikaseksi näiden muuttohommien takia.

Mitä se meikäläinen enää kiirettä pitäisi, ehtiihän sitä huomennakin;D

• Kirsikka

Jos skypettää, kokemuksia löytyy palstalta: Suomi24-Keskustelu-Tietotekniikka-Internet-puhelut.Muistaakseni maaliskuun alkupuolella on jopa asennus- ja käyttö ohjeita, ja miten saa skypen poistettua tai estettyä tiettyjen puheluiden pääsyn langalle.

Hyvä juttu, josta voi tulla hyvä harrastus tai sitten ei. Skypeilemisiin.

• aks

Helppo asentaa itsekin, löytyy sekä suomen että monen muun kielisenä. Hakukoneela vain hakee nimellä Skype ja valitsee sitten halutun kielen ja eikun lataamaan. Tarvii vain mikin ja kajarit tai sitten sanka mikin/kuuloke yhdistelmän. Skypellä ei viellä voi saada kuvaa näkymään, mese voi olla rinnan. Minulla on molemmat. Huono puoli niissä on, et kun on ilmaista tahtoo mennä hirveesti aikaa puhumiseen ja unohtaa tiskit, vai onko se huonoo?

• Hapannaama

On Skype ja hienosti toimii. Olisi vain tutuillakin, mutta kun ei ole... Nettituttavuuskin (tai oikeammin 2) lopetti Skypeilyn. Luultavasti löysivät mieluisemman...

• Helena

Tuotahan en tullut ajatelleeksikaan!
        Äänellään jos vielä pärjäisikin, mutta jos kuvakin välittyisi... niin puheaika tulee alkaa ehdottomasti vasta klo 12.00 jälkeen... ;))
        Ja mikä olisi tulos sittenkään!!! -

• läpätin

Puhelu amerikkaan vain 20 senttiä vaikka puhuttiin ihan tarpeeksi.

• kysymyksellä

Niin, soititko lankaliittymään kun sait laskua aikaiseksi.

• läpätin
        kysymyksellä kirjoitti:

Niin, soititko lankaliittymään kun sait laskua aikaiseksi.

kyllä kyllä

• Nyt on skype mutta Visa-korttiani ei tunnisteta jostain käsittämättömästä syystä. En siis pääse käyttämään skypeä kun en saa maksettua yrittämääni 10€ maksua.

• Lokari69

Oli minnullakin vaikeuksia sen visan kanssa . Vasta toisella yrityksellä sain rahaa sinne. Pay Pal on se firman nimi jolla täältä. Jonka välityksellä minun pitää se maney sinne pistää. Kun tuo dollari on nykysin huono niin maksaa vähä enempi kun jos euroja olis visassa.
        Mutta silti tulee puhelut paljon halvemmaksi kun jos käyttäsin puhelinta.

• Lokari69 kirjoitti:

Oli minnullakin vaikeuksia sen visan kanssa . Vasta toisella yrityksellä sain rahaa sinne. Pay Pal on se firman nimi jolla täältä. Jonka välityksellä minun pitää se maney sinne pistää. Kun tuo dollari on nykysin huono niin maksaa vähä enempi kun jos euroja olis visassa.
        Mutta silti tulee puhelut paljon halvemmaksi kun jos käyttäsin puhelinta.

Minun pitää lähettää jäljennös passistani ja kortistani ja Luottokunnan allekirjoittama tieto tilanteestani.

Minä kun olen vähän kahden maan kansalainen niin ovat ilmeisesti ihmeissään. Asiat selviävät arkena.

• Lokari69
        Ruuneperi kirjoitti:

Minun pitää lähettää jäljennös passistani ja kortistani ja Luottokunnan allekirjoittama tieto tilanteestani.

Minä kun olen vähän kahden maan kansalainen niin ovat ilmeisesti ihmeissään. Asiat selviävät arkena.

Yksi kansalaisuus.
        Minulta ei kyllä tuollaisia kysytty , no kenkän numeroa kysyivät ja vyön mittaa , ja nainut vai naimaton johon sanoin etä joskus muutaman kerran.
        Mitä helkkaria niille pitää koko sukuselvitys aina antaa?
        Minusta kumma juttu kun rahaa saavat , silloin ei pitäs olla niin kovin tarkkana , kunhan saavat.
        No se taitaa olla sitä byrokraatiaa...?
        Terv. Lokari69.

• stvanger

Skype on hyvä puhelin mutta siinä on se ongelma se ei ota vastaan maksua jos sinulla ei ole luottokorttia se on oltava luotollinen kortti itselläni on ollut 3 vuotta jo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      242
      10726
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6883
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5543
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4810
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4094
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3424
    7. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3388
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3325
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      18
      2774
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      51
      2506
    Aihe