J mies kuule

Olet minulle aivan liian tärkeä.
Miksi kiusaat minua sekö minun piti ymmärtää.
M.nainen
1458
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

No, onhan sua hauska härnätä, ihmeen kauan oot kyllä jaksanut tätä.

Äänestä
  • Ei se taida tajuta että alottaja on mies joka psykoosissa luulee et M nainen on täällä hänen kanssaan.

Luullu muakin. Nolo ätmi psykoosissa fantasioimassa ihailusta

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se taida tajuta että alottaja on mies joka psykoosissa luulee et M nainen on täällä hänen kanssaan.

Luullu muakin. Nolo ätmi psykoosissa fantasioimassa ihailusta

Sun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.

Mies kuule. Olen Minna mia ja olen muka täällä 🤣🤣🤣🤣

Hyvä vitsi mutta ätmi on yksin vongannu täällä itselleen vastaillen
    Vuodesta 2004 asti että silleen

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Voidaan me nyt tän luuseri ätmin mieliksi nyt ne pusut ja sydämet heiittää ruutuun

😍😘 ❤️

M.nainen

Nonni nyt on leikitty hetki tätä ja vuodesta 2004 mennyt m nainen keikuttaa ja palsta seksi soi rumba voi skitsofreenikolla jatkua

Äänestä

Ei kiinnosta M

Äänestä
  • Läählääh tässä keikuttaa nyt se Minna Mia kolleega laardi ahteriaan 😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣

enemmän naurattaa kun saatte tietää että tää kuuma ätmin M.naikkonen on 45-55 vuotias mummo! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Uuhlaalaaa 👎👎😂

Äänestä

En minä sinua kiusaa M nainen. Olen vaan niin pihkassa sinuun. J mies

Äänestä
  • Provooo

Äänestä

• 😅 Jos olis ollu multa olis toisin kirjoitettu

Äänestä

• Koska olet viimeksi nähnyt hänet?

Äänestä

En ole mielestäni kiusannut ketään.

Äänestä
  • Et tietenkään ole..

Äänestä

Julkisella kysyntää😱😱😱😱

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Olet minulle aivan liian tärkeä.
Miksi kiusaat minua sekö minun piti ymmärtää.
M.nainen

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu