Olet minulle aivan liian tärkeä.
Miksi kiusaat minua sekö minun piti ymmärtää.
M.nainen
J mies kuule
14
52
Vastaukset
- Anonyymi
No, onhan sua hauska härnätä, ihmeen kauan oot kyllä jaksanut tätä.
- Anonyymi
Ei se taida tajuta että alottaja on mies joka psykoosissa luulee et M nainen on täällä hänen kanssaan.
Luullu muakin. Nolo ätmi psykoosissa fantasioimassa ihailusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se taida tajuta että alottaja on mies joka psykoosissa luulee et M nainen on täällä hänen kanssaan.
Luullu muakin. Nolo ätmi psykoosissa fantasioimassa ihailustaSun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.
Mies kuule. Olen Minna mia ja olen muka täällä 🤣🤣🤣🤣
Hyvä vitsi mutta ätmi on yksin vongannu täällä itselleen vastaillen
Vuodesta 2004 asti että silleen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.
Voidaan me nyt tän luuseri ätmin mieliksi nyt ne pusut ja sydämet heiittää ruutuun
😍😘 ❤️
M.nainen
Nonni nyt on leikitty hetki tätä ja vuodesta 2004 mennyt m nainen keikuttaa ja palsta seksi soi rumba voi skitsofreenikolla jatkua
- Anonyymi
Ei kiinnosta M
- Anonyymi
Läählääh tässä keikuttaa nyt se Minna Mia kolleega laardi ahteriaan 😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣
enemmän naurattaa kun saatte tietää että tää kuuma ätmin M.naikkonen on 45-55 vuotias mummo! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Uuhlaalaaa 👎👎😂
- Anonyymi
En minä sinua kiusaa M nainen. Olen vaan niin pihkassa sinuun. J mies
- Anonyymi
Provooo
- Anonyymi
😅 Jos olis ollu multa olis toisin kirjoitettu
- Anonyymi
Koska olet viimeksi nähnyt hänet?
- Anonyymi
En ole mielestäni kiusannut ketään.
- Anonyymi
Et tietenkään ole..
- Anonyymi
Julkisella kysyntää😱😱😱😱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens873281Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1422870- 1932843
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2192434Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1301873Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2011753Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta451699Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581239- 881085
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll1961066