Olet minulle aivan liian tärkeä.
Miksi kiusaat minua sekö minun piti ymmärtää.
M.nainen
J mies kuule
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No, onhan sua hauska härnätä, ihmeen kauan oot kyllä jaksanut tätä.
- Anonyymi
Ei se taida tajuta että alottaja on mies joka psykoosissa luulee et M nainen on täällä hänen kanssaan.
Luullu muakin. Nolo ätmi psykoosissa fantasioimassa ihailusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se taida tajuta että alottaja on mies joka psykoosissa luulee et M nainen on täällä hänen kanssaan.
Luullu muakin. Nolo ätmi psykoosissa fantasioimassa ihailustaSun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.
Mies kuule. Olen Minna mia ja olen muka täällä 🤣🤣🤣🤣
Hyvä vitsi mutta ätmi on yksin vongannu täällä itselleen vastaillen
Vuodesta 2004 asti että silleen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.
Voidaan me nyt tän luuseri ätmin mieliksi nyt ne pusut ja sydämet heiittää ruutuun
😍😘 ❤️
M.nainen
Nonni nyt on leikitty hetki tätä ja vuodesta 2004 mennyt m nainen keikuttaa ja palsta seksi soi rumba voi skitsofreenikolla jatkua
- Anonyymi
Ei kiinnosta M
- Anonyymi
Läählääh tässä keikuttaa nyt se Minna Mia kolleega laardi ahteriaan 😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣
enemmän naurattaa kun saatte tietää että tää kuuma ätmin M.naikkonen on 45-55 vuotias mummo! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Uuhlaalaaa 👎👎😂
- Anonyymi
En minä sinua kiusaa M nainen. Olen vaan niin pihkassa sinuun. J mies
- Anonyymi
Provooo
- Anonyymi
😅 Jos olis ollu multa olis toisin kirjoitettu
- Anonyymi
Koska olet viimeksi nähnyt hänet?
- Anonyymi
En ole mielestäni kiusannut ketään.
- Anonyymi
Et tietenkään ole..
- Anonyymi
Julkisella kysyntää😱😱😱😱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.82494Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762338- 2021314
- 1151149
- 721108
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2371017Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211929Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11884- 47799
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54796