Olet minulle aivan liian tärkeä.
Miksi kiusaat minua sekö minun piti ymmärtää.
M.nainen
J mies kuule
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No, onhan sua hauska härnätä, ihmeen kauan oot kyllä jaksanut tätä.
- Anonyymi
Ei se taida tajuta että alottaja on mies joka psykoosissa luulee et M nainen on täällä hänen kanssaan.
Luullu muakin. Nolo ätmi psykoosissa fantasioimassa ihailusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se taida tajuta että alottaja on mies joka psykoosissa luulee et M nainen on täällä hänen kanssaan.
Luullu muakin. Nolo ätmi psykoosissa fantasioimassa ihailustaSun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.
Mies kuule. Olen Minna mia ja olen muka täällä 🤣🤣🤣🤣
Hyvä vitsi mutta ätmi on yksin vongannu täällä itselleen vastaillen
Vuodesta 2004 asti että silleen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.
Voidaan me nyt tän luuseri ätmin mieliksi nyt ne pusut ja sydämet heiittää ruutuun
😍😘 ❤️
M.nainen
Nonni nyt on leikitty hetki tätä ja vuodesta 2004 mennyt m nainen keikuttaa ja palsta seksi soi rumba voi skitsofreenikolla jatkua
- Anonyymi
Ei kiinnosta M
- Anonyymi
Läählääh tässä keikuttaa nyt se Minna Mia kolleega laardi ahteriaan 😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣
enemmän naurattaa kun saatte tietää että tää kuuma ätmin M.naikkonen on 45-55 vuotias mummo! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Uuhlaalaaa 👎👎😂
- Anonyymi
En minä sinua kiusaa M nainen. Olen vaan niin pihkassa sinuun. J mies
- Anonyymi
Provooo
- Anonyymi
😅 Jos olis ollu multa olis toisin kirjoitettu
- Anonyymi
Koska olet viimeksi nähnyt hänet?
- Anonyymi
En ole mielestäni kiusannut ketään.
- Anonyymi
Et tietenkään ole..
- Anonyymi
Julkisella kysyntää😱😱😱😱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826345
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895440Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984131- 522890
- 262832
- 1202083
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151