Ei se taida tajuta että alottaja on mies joka psykoosissa luulee et M nainen on täällä hänen kanssaan.Luullu muakin. Nolo ätmi psykoosissa fantasioimassa ihailusta0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Ei se taida tajuta että alottaja on mies joka psykoosissa luulee et M nainen on täällä hänen kanssaan.Luullu muakin. Nolo ätmi psykoosissa fantasioimassa ihailustaSun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Sun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.Mies kuule. Olen Minna mia ja olen muka täällä 🤣🤣🤣🤣Hyvä vitsi mutta ätmi on yksin vongannu täällä itselleen vastaillenVuodesta 2004 asti että silleen0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Sun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.Voidaan me nyt tän luuseri ätmin mieliksi nyt ne pusut ja sydämet heiittää ruutuun 😍😘 ❤️ M.nainenNonni nyt on leikitty hetki tätä ja vuodesta 2004 mennyt m nainen keikuttaa ja palsta seksi soi rumba voi skitsofreenikolla jatkua0ÄänestäKommentoi
Läählääh tässä keikuttaa nyt se Minna Mia kolleega laardi ahteriaan 😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣 enemmän naurattaa kun saatte tietää että tää kuuma ätmin M.naikkonen on 45-55 vuotias mummo! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Uuhlaalaaa 👎👎😂0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 14
Vanhimmat
No, onhan sua hauska härnätä, ihmeen kauan oot kyllä jaksanut tätä.
Ei se taida tajuta että alottaja on mies joka psykoosissa luulee et M nainen on täällä hänen kanssaan.
Luullu muakin. Nolo ätmi psykoosissa fantasioimassa ihailusta
Sun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.
Mies kuule. Olen Minna mia ja olen muka täällä 🤣🤣🤣🤣
Hyvä vitsi mutta ätmi on yksin vongannu täällä itselleen vastaillen
Vuodesta 2004 asti että silleen
Voidaan me nyt tän luuseri ätmin mieliksi nyt ne pusut ja sydämet heiittää ruutuun
😍😘 ❤️
M.nainen
Nonni nyt on leikitty hetki tätä ja vuodesta 2004 mennyt m nainen keikuttaa ja palsta seksi soi rumba voi skitsofreenikolla jatkua
Ei kiinnosta M
Läählääh tässä keikuttaa nyt se Minna Mia kolleega laardi ahteriaan 😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣
enemmän naurattaa kun saatte tietää että tää kuuma ätmin M.naikkonen on 45-55 vuotias mummo! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Uuhlaalaaa 👎👎😂
En minä sinua kiusaa M nainen. Olen vaan niin pihkassa sinuun. J mies
Provooo
😅 Jos olis ollu multa olis toisin kirjoitettu
Koska olet viimeksi nähnyt hänet?
En ole mielestäni kiusannut ketään.
Et tietenkään ole..
Julkisella kysyntää😱😱😱😱