Olet minulle aivan liian tärkeä.
Miksi kiusaat minua sekö minun piti ymmärtää.
M.nainen
J mies kuule
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No, onhan sua hauska härnätä, ihmeen kauan oot kyllä jaksanut tätä.
- Anonyymi
Ei se taida tajuta että alottaja on mies joka psykoosissa luulee et M nainen on täällä hänen kanssaan.
Luullu muakin. Nolo ätmi psykoosissa fantasioimassa ihailusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se taida tajuta että alottaja on mies joka psykoosissa luulee et M nainen on täällä hänen kanssaan.
Luullu muakin. Nolo ätmi psykoosissa fantasioimassa ihailustaSun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.
Mies kuule. Olen Minna mia ja olen muka täällä 🤣🤣🤣🤣
Hyvä vitsi mutta ätmi on yksin vongannu täällä itselleen vastaillen
Vuodesta 2004 asti että silleen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitäis mies hakea oikeasti hoitoa tuohon mustasukkaisuuteesi. Antaa ihmisten kaivata toisiaan.
Voidaan me nyt tän luuseri ätmin mieliksi nyt ne pusut ja sydämet heiittää ruutuun
😍😘 ❤️
M.nainen
Nonni nyt on leikitty hetki tätä ja vuodesta 2004 mennyt m nainen keikuttaa ja palsta seksi soi rumba voi skitsofreenikolla jatkua
- Anonyymi
Ei kiinnosta M
- Anonyymi
Läählääh tässä keikuttaa nyt se Minna Mia kolleega laardi ahteriaan 😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣
enemmän naurattaa kun saatte tietää että tää kuuma ätmin M.naikkonen on 45-55 vuotias mummo! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Uuhlaalaaa 👎👎😂
- Anonyymi
En minä sinua kiusaa M nainen. Olen vaan niin pihkassa sinuun. J mies
- Anonyymi
Provooo
- Anonyymi
😅 Jos olis ollu multa olis toisin kirjoitettu
- Anonyymi
Koska olet viimeksi nähnyt hänet?
- Anonyymi
En ole mielestäni kiusannut ketään.
- Anonyymi
Et tietenkään ole..
- Anonyymi
Julkisella kysyntää😱😱😱😱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.17410471- 552843
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822588- 862422
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1492162Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2441998- 451431
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131415Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1211235Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei34893