Suomalainen nainen

Anonyymi

Suomi24 sivu on kertonut miten vaikeeta on löytää avoin erottisesta tunteesta nauttiva,rakastava pehmonen nainen?
Jos sellasen isorintasen,reitevän ja isopyllysen löytää.Hän väistyy samantein?
Ei mikään ihme että petetään ja eroja tulee niin paljon kun ei voida myöntää sexsin suurta merkitystä!?
Pitää teeskennellä ettei tiedä kiihottumisesta,naisen kurvikkuuden ihanasta vaikutuksesta mitään?Mies ei saa olla kiinnostunut naisen hyvästä tunteesta?
Miksi se eroottinen tunne on tabu?
Lehtiä kun lukee niin melkein päivittäin kerrotaan kuinka nainen kaipaa sexsiä ja kunka hän osaa ja tietää mikä on parasta!
Ei se kylläkään suomi24 sivulla tule ilmi!

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harmittaa niiden naistenkin puolesta.Sellanen joka oikeesti arvostaa,ihannoi?Ei huolita,kuunnella?Pitäskö olla raukkamainen ja antaa ympärikorvia ja muuta ilkeetä niin sit olis kaikki hyvin?

    • Anonyymi

      Unohdin mainita et se runsaat,isot sisemmät häppäritkin on tosi ihanat ja sexsikkään kiihottavat.Naisen runsas pehmeys vaan kolahtaa.

      T.canootti69

    • Anonyymi

      Entä jos kysyt liikaa, etkä vastavuoroisesti kerro itsestäsi? Miten juttu voi silloin edetä mihinkään?

      • Anonyymi

        Kyllä olen kertonut itsestäni kaiken mitä on kysytty.


      • Tulen hyvin surullisexsi kun naiset arvostelee,väheksyy itseään.
        Selluliitti,raskausarvet,rintojen koostumus ja varsinkin häppöreitten koko.Miksi ne kaikki ei voi olla kaunista?


      • Canootti69 kirjoitti:

        Tulen hyvin surullisexsi kun naiset arvostelee,väheksyy itseään.
        Selluliitti,raskausarvet,rintojen koostumus ja varsinkin häppöreitten koko.Miksi ne kaikki ei voi olla kaunista?

        Minä en väheksy, sillä olen ihana.


      • 100kg162cmDD kirjoitti:

        Minä en väheksy, sillä olen ihana.

        Hyvä että ajattelet niin!


      • Pää katkeran paskan, paskaa pulputen,
        sydän tyhjänä yksin itki, koska on vain idiootti.
        Peili särkyy ruman ihmisen, kai tiedät sen?
        Katkeran päivä käy ilkeyttään urputten,
        illat yksin rumaa luonnettaan itkien.

        Peilikin särkyy.

        Sä tiedät sen.


      • 100kg162cmDD kirjoitti:

        Pää katkeran paskan, paskaa pulputen,
        sydän tyhjänä yksin itki, koska on vain idiootti.
        Peili särkyy ruman ihmisen, kai tiedät sen?
        Katkeran päivä käy ilkeyttään urputten,
        illat yksin rumaa luonnettaan itkien.

        Peilikin särkyy.

        Sä tiedät sen.

        Sulle käynyt samoin kun mullekin.Et ole löytänyt sitä jolla olis sama tunne elämä,arvostus molemminpuolista?Sisäinen pehmeys,sexsikkyys on kuitenkin se tärkein asia.


      • Anonyymi
        Canootti69 kirjoitti:

        Hyvä että ajattelet niin!

        On se toki surullistakin, että ihmisillä on tapana väheksyä itseään toisarvoisten seikkojen vuoksi. Sisäistetty misogynia median kera on voimakas vahvistus sille, että naisen tulisi kokea itsensä huonoksi milloin mistäkin syystä. Kummatkin perustuvat suureen huijaukseen, jota valitettavan suuri osa populaatiosta kumartaa. Samoja vaikutteita kohdistuu kieltämättä myös miehisyyttä muokaten.

        Nautinto on jalustalla. Siitä on seksissä kyse, eikä karvoista, hiustenväristä tai elopainosta, vain ja ainoastaan tunne on tärkeä. Vain sillä on merkitystä.


      • Canootti69 kirjoitti:

        Sulle käynyt samoin kun mullekin.Et ole löytänyt sitä jolla olis sama tunne elämä,arvostus molemminpuolista?Sisäinen pehmeys,sexsikkyys on kuitenkin se tärkein asia.

        10:06 kirjoitettu kommentti on minun ja sinulle tarkoitettu.


      • 100kg162cmDD kirjoitti:

        10:06 kirjoitettu kommentti on minun ja sinulle tarkoitettu.

        Voi kirjittaa myös mun treffi sivulle.Jos haluat?


      • Mä ymmärrän sua!Joillakin on vaan niin vaikeeta?


      • Canootti69 kirjoitti:

        Mä ymmärrän sua!Joillakin on vaan niin vaikeeta?

        satutko olemaan kuulolla? :)


      • 100kg162cmDD kirjoitti:

        satutko olemaan kuulolla? :)

        Kyllä olen.


      • Canootti69 kirjoitti:

        Kyllä olen.

        tule chattaa mun kanssa?


      • 100kg162cmDD kirjoitti:

        tule chattaa mun kanssa?

        Kirjaudun nyt sexbar chattiin, odotan sua siellä.


      • 100kg162cmDD kirjoitti:

        Kirjaudun nyt sexbar chattiin, odotan sua siellä.

        Ei päästä mua sexbar sivulke tai sit en osaa käyttää?




    • Anonyymi

      No sitten pitää ottaa venäläinen, virolainen tai miten olisi somalinainen niin ei tarvitse täällä vinkua!

      • Just joo.Kyllä oli taas järjen ruimu voitto,Voit onnitella itseäsi!


      • Canootti69 kirjoitti:

        Just joo.Kyllä oli taas järjen ruimu voitto,Voit onnitella itseäsi!

        Apinakansa on puhunut.


      • Anonyymi
        Canootti69 kirjoitti:

        Just joo.Kyllä oli taas järjen ruimu voitto,Voit onnitella itseäsi!

        Jos suomalainen nainen ei miellytä niin kyllä täytyy miettiä vaihtoehtoja!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos suomalainen nainen ei miellytä niin kyllä täytyy miettiä vaihtoehtoja!

        Mitähän otsikossa lukee ja itse tarinassa!?Onko ymmärrys vähän heikko?Kannaskohan etsiä apua!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12699
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8394
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7050
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      352
      2513
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2144
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1957
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1693
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1490
    9. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1400
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe