Kuntavaalien teemana on yhteistyö. Ketkä puolueet ja mitkä ryhmittymät voivat tehdä yhteistyötä keskenään. Vihreät on valinneet Kokoomuksen, Persut itsensä ja SDP toisensa. Eripurainen kaupunginvaltuusto on puoluekiimassaan unohtaneet äänestäjänsä jo kauan sitten ja ryhmäpäätökset korruption kera loistaa kummallisesti esillä. Yhteistyö ei ole sitä, että äänestäminen ryhmäpäätöksillä olisi jotenkin hyvä etu. Puolueet on ajaneet 30v. aikana Kouvolan muuttotappion kierteeseen ja velkoihin, joita ei maksella kohta millään ilveellä. Demokratiaa koitettiin suolarahojen hinnalla kaventaa vähentämällä valtuutettujen määrää.
Nyt jos koskaan on tilanne, että niitä puolueen porukoita, jotka eivät osaa tehdä aitoa yhteistyötä ja äänestää demokraattiseksi, älkää äänestäkö tekään! Kaikki vaalilupaukset on yhtätyhjän kanssa isojen puolueiden sanellessa miten joka kaupungissa pitäisi tehdä sama ratkaisu kuin sellasissa joissa ei ole samanlaisia ongelmia. Meidän kouvolalaisten ongelmia pahentaakseen tehdään kaikki päätökset niissä kaupungeissa, jossa hyvinvointi vain lisääntyy.
Kuntavaalien teemana on yhteistyö
6
140
Vastaukset
- Anonyymi
Sunisen mukaan Suur Kouvolan sitoutumattomat eivät tee yhteistyötä minkään puolueen kanssa koska puolueilla ei ole mitään annettavaa.
- Anonyymi
Tuohan on paskapuhetta... Suur-Kouvolan sitoutumattomat on ainoa paikallisyhdistys joka tekee jo yhteistyötä kolmen puolueen kanssa mennäkseen yhteislistalla vaaleihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on paskapuhetta... Suur-Kouvolan sitoutumattomat on ainoa paikallisyhdistys joka tekee jo yhteistyötä kolmen puolueen kanssa mennäkseen yhteislistalla vaaleihin.
Aika jyrkästi sanottu,että Suninen puhuu paskaa vaikka totuus hänen puheista usein onkin kuulijalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika jyrkästi sanottu,että Suninen puhuu paskaa vaikka totuus hänen puheista usein onkin kuulijalla
Sinun juttus ei pidä paikkaansa Sunisesta, siitä tässä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun juttus ei pidä paikkaansa Sunisesta, siitä tässä on kyse.
Suninen tarkoitti sitten ilmeisesti vain itseään,
- Anonyymi
Minä olen normaali Kouvolalainen ja yritin tehdä yhteistyötä itseni kanssa, Riitahan siitä tuli, ja laastaria jaettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1982283
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391557Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1331213Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol281994Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962- 55896
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20892Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis268856Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763