Kuntavaalien teemana on yhteistyö. Ketkä puolueet ja mitkä ryhmittymät voivat tehdä yhteistyötä keskenään. Vihreät on valinneet Kokoomuksen, Persut itsensä ja SDP toisensa. Eripurainen kaupunginvaltuusto on puoluekiimassaan unohtaneet äänestäjänsä jo kauan sitten ja ryhmäpäätökset korruption kera loistaa kummallisesti esillä. Yhteistyö ei ole sitä, että äänestäminen ryhmäpäätöksillä olisi jotenkin hyvä etu. Puolueet on ajaneet 30v. aikana Kouvolan muuttotappion kierteeseen ja velkoihin, joita ei maksella kohta millään ilveellä. Demokratiaa koitettiin suolarahojen hinnalla kaventaa vähentämällä valtuutettujen määrää.
Nyt jos koskaan on tilanne, että niitä puolueen porukoita, jotka eivät osaa tehdä aitoa yhteistyötä ja äänestää demokraattiseksi, älkää äänestäkö tekään! Kaikki vaalilupaukset on yhtätyhjän kanssa isojen puolueiden sanellessa miten joka kaupungissa pitäisi tehdä sama ratkaisu kuin sellasissa joissa ei ole samanlaisia ongelmia. Meidän kouvolalaisten ongelmia pahentaakseen tehdään kaikki päätökset niissä kaupungeissa, jossa hyvinvointi vain lisääntyy.
Kuntavaalien teemana on yhteistyö
6
94
Vastaukset
- Anonyymi
Sunisen mukaan Suur Kouvolan sitoutumattomat eivät tee yhteistyötä minkään puolueen kanssa koska puolueilla ei ole mitään annettavaa.
- Anonyymi
Tuohan on paskapuhetta... Suur-Kouvolan sitoutumattomat on ainoa paikallisyhdistys joka tekee jo yhteistyötä kolmen puolueen kanssa mennäkseen yhteislistalla vaaleihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on paskapuhetta... Suur-Kouvolan sitoutumattomat on ainoa paikallisyhdistys joka tekee jo yhteistyötä kolmen puolueen kanssa mennäkseen yhteislistalla vaaleihin.
Aika jyrkästi sanottu,että Suninen puhuu paskaa vaikka totuus hänen puheista usein onkin kuulijalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika jyrkästi sanottu,että Suninen puhuu paskaa vaikka totuus hänen puheista usein onkin kuulijalla
Sinun juttus ei pidä paikkaansa Sunisesta, siitä tässä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun juttus ei pidä paikkaansa Sunisesta, siitä tässä on kyse.
Suninen tarkoitti sitten ilmeisesti vain itseään,
- Anonyymi
Minä olen normaali Kouvolalainen ja yritin tehdä yhteistyötä itseni kanssa, Riitahan siitä tuli, ja laastaria jaettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345718Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972602JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t81791Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291478En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171139Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4937- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194825