Olet kuulemma T-nainen

Anonyymi

Jo parhaat päiväsi nähnyt ja siksi niin kettumainen nuoremmille naisille. Totesi eräs nainen.

14

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aplla itsellä jokin ongelma kys. naisen kanssa kun tarve puhua alentavaan sävyyn palstalla ja muiden kanssa.

    • Anonyymi

      Kateus on karmeaa.

      • Anonyymi

        Jokaisella oma elämänkaari.

        Koen eläväni helpointa aikaa elämässäni. Tyydyn


    • Anonyymi

      Olen itsekin pannut merkille, miten oman ikäluokan naiset (40 ) katsovat ikävästi, jos satun olemaan juttusilla nuoremman naisen kanssa. Siis ihan viatonta jutustelua, ehkä jopa työasioita. Vielä jos erehdyn vitsailemaan ja nuori nainen nauraa, oman ikäisten silmissä leiskuu viha...

      • Anonyymi

        Vanhojen akkojen silmissä nyt leiskuu viha muutenkin


    • Anonyymi

      Mikä tässä on se kärki, tämä eräs nainen vai se ns parasta ennen päivämäärä? Jotenkin katkeran turhamainen aloitus, jos lärvi on ruma tahi ärsyttävä, kammoksuja muualle katsoman. Minkä annat sen saat, korissa on omenoita ja päärynöitä ym jne.

    • Anonyymi

      Vanhemmilla naisilla on herkkä hipiä, pelko joutua arvostelun kohteeksi, huomannut sen myös miehenä. Vaikka ei olisi aihettakaan olla pelokas sen suhteen? Pinnallinen ajattelu tai eläminen harhoissa, luulen näin? Tätä en kohdista keneenkään T-naiseen vaan ihan yleisesti pistänyt merkille tällaisen piirteen.

      • Anonyymi

        Kyllä se nyt vaan menee niin, että teitä tietyntyyppisiä miehiä ärsyttää vanhentuvien naisten lisääntyvä ns piittaamattomuus eli oman tilansa tunnistaminen, nuorten kohdalla se on mielestänne lähes rikollista. Tämänkin mukapohtivan puheenvuorosi pointti oli negatiivinen hapatus. Ja mitenköhän pinnallinen ajattelu liittyy siihen arvostelluksi tulemisen pelkoon tai harhaisuutern jopa? Etkö itse osaa järjestää ihmisten arvoa muuten kun naisten kohdalla esim johonkin laatukarjanarvostelurinkiin rodeossa tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se nyt vaan menee niin, että teitä tietyntyyppisiä miehiä ärsyttää vanhentuvien naisten lisääntyvä ns piittaamattomuus eli oman tilansa tunnistaminen, nuorten kohdalla se on mielestänne lähes rikollista. Tämänkin mukapohtivan puheenvuorosi pointti oli negatiivinen hapatus. Ja mitenköhän pinnallinen ajattelu liittyy siihen arvostelluksi tulemisen pelkoon tai harhaisuutern jopa? Etkö itse osaa järjestää ihmisten arvoa muuten kun naisten kohdalla esim johonkin laatukarjanarvostelurinkiin rodeossa tms?

        Jokaisella olkoon oikeus arvostella ja tulla arvostelluksi. Oma psyyke kyl sen kestää. Joskus näinkin voi käydä myös omalla kohdallani, ehkä siihen on toisella jokin tarkoitus silloin? Anteeksi jos pahoitin mielesi, ei ollut missään nimessä tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä, edes sinun, mut niinkuin aiemmin kirjoitin näin voi tapahtua, kun on pelkoa joutua arvostelun kohteeksi, eikä psyyke kestä sitä? Näitäkin olen nähnyt ihan naamatustenkin ja syyttä suotta. Mielikuvitus voi toisinaan synnyttää harhoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se nyt vaan menee niin, että teitä tietyntyyppisiä miehiä ärsyttää vanhentuvien naisten lisääntyvä ns piittaamattomuus eli oman tilansa tunnistaminen, nuorten kohdalla se on mielestänne lähes rikollista. Tämänkin mukapohtivan puheenvuorosi pointti oli negatiivinen hapatus. Ja mitenköhän pinnallinen ajattelu liittyy siihen arvostelluksi tulemisen pelkoon tai harhaisuutern jopa? Etkö itse osaa järjestää ihmisten arvoa muuten kun naisten kohdalla esim johonkin laatukarjanarvostelurinkiin rodeossa tms?

        No, no.. Tämän samantyyppisen asenteellisuuden olen kyllä huomannut näissä vanhemmissa naisissakin (nuoremmat, eivät mielestäni niinkään reagoi), yksielävää miestä kohtaan. Katsotaan, kuin halpaa makkaraa. Ikäänkuin elämäntavan valita ei olisi jokaisen oma asia. Kyllä se on oma valinta. Meillä kaikilla on vain yksi elämä ja jokainen tekee sillä, mitä haluaa. Ehkä se vain kertoo siitä, mitä tällaisten ahdasmielisten korvienvälistä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, no.. Tämän samantyyppisen asenteellisuuden olen kyllä huomannut näissä vanhemmissa naisissakin (nuoremmat, eivät mielestäni niinkään reagoi), yksielävää miestä kohtaan. Katsotaan, kuin halpaa makkaraa. Ikäänkuin elämäntavan valita ei olisi jokaisen oma asia. Kyllä se on oma valinta. Meillä kaikilla on vain yksi elämä ja jokainen tekee sillä, mitä haluaa. Ehkä se vain kertoo siitä, mitä tällaisten ahdasmielisten korvienvälistä löytyy.

        Just näin, toisilla vain ei ole kykyä katsoa peiliin ja siksi asiat karkaa harjateille ja kärjistyykin, aivan turhaa minusta, mut ehkä sillä kasvattaa sitä omaa egoa mieleisempään suuntaan? Helpompi syyllistää muita kuin ottaa vastuuta omista teoista.


    • Anonyymi

      Kuka on T-nainen? Nimi? Miksi kiusaat ja herjaat ko. henkilöä? Onko tuo todellinen henkilö, palstahahmo vai joku salahaukkumanimi jollekin? Tällä palstallahan kiusataan häiriintyneiden ihmisten toimesta joitakin ihmisiä.

      Tuo nimi "parhaat päivät nähnyt" on mielenkiintoinen. Tartun siihen, koska lähestyn itse keski-ikää ja olen ikäasioita myös pohtinut. Tuota termiä usein käyttää vain ulkopuolinen toisesta henkilöstä halventavassa ja aliarvioivassa merkityksessä. Henkilö ei itse välttämättä koe asiaa noin. Kyllä nuoremmatkin naiset voivat olla vanhemmille naisille kateellisia. Kateuden syy ei ole ikä vaan muut asiat, jotka voi puuttua nuoremmalta naiselta ja joista nuorempi nainen voi vai tyytyä uneksimaan: koulutus, ammatti, kielitaito, sosiaaliset suhteet, persoona, jopa ulkonäkö. Tunnistan kyllä vanhempienkin naistenkin kateuden. Minullekin ovat jotkut vanhemmat naiset olleet joskus kateellisia joissakin yhteyksissä. Ihmettelin aina, miksi, kunnes tajusin, että kaikki vanhemmat naiset eivät kohtele nuoria naisia niin hyvin kuin oma äiti, johtuen omasta katkeruudestaan, pettymyksistään jne. Kateus on siitä mielenkiintoinen, että se ei katso ikää eikä sukupuolta. Sairaalloista kateutta esiintyy kaikenikäisillä lähes kaikenikäisiä kohtaan. Kateus on sitä, että haluaa varastaa toiselta sen asian, jota kadehtii, haluaa tuhota sen tai haluaa tuhota kateuden kohteen. Tälläkin palstalla liikkuu sairaalla tavalla kateellisia nuoria aikuisia ja aikuisia. Onneksi heitä on vain muutamia. En ole koskaan ollut toisille ihmisille nuoresta iästä kateellinen enkä ymmärrä sitä, että toisen ikää pitäisi kadehtia. Jokaisella on elämänvaiheet läpikäytävä. Jokaisessa elämänvaiheessa on omat rikkautensa.

      Itse ajattelen niin, että sielulla ei ole ikää. Olen melko samanlainen persoonaltani kuin 20 vuotta sitten. Olen persoonaltani nuorekas, toiveikas, positiivinen, eteenpäin suuntautuva ja tällaisena toivon pysyväni. Minua luullaan usein 10 vuotta nuoremmaksi, mikä on kiva asia. Haluan myös aina säilyttää sen ajatuksen, että elämällä on minulle aina annettavaa ja uskon, että minulle on monin asia vielä mahdollista. Olen aina ajatellut niin. Itselläni on paljon suuria positiivisia suuria asioita odotettavissa tulevaisuudessa. Toisille ne asiat tulee jo parikymppisinä, toisille myöhemmin.

      Minä en harrasta ikärasismia mihinkään suuntaan. Pidän nuorekkaista ihmisistä ja nuorista aikuisista - kaikenikäisistä. En myöskään pidä ihmisistä, jotka harrastavat ikärasismia. Katson, että se liittyy jotenkin henkilön rajoittuneisuuteen, ehkä kateuteen ja katkeruuteenkin, kun pitää väkipakolla keksiä toisesta jotain negatiivista. Sen sijaan kannattaisi harjoittaa itsetutkiskelua ja kysyä itseltään, miksi voi niin pahoin, miksi kahdehtii toista, miksi haluaa halveksia toista. Peilin eteen ja kynä käteen. Negatiiviset tunteet kannattaa kirjoittaa paperille! Voi oppia jotain itsestään ja käyttää aikansa hyödyllisesti.

      • Anonyymi

        Sivusta kommentoin, tämä on asiallinen ja minusta sinulla on hyvä tapa ajatella asioita.


    • Anonyymi

      Mitä jos ne parhaat päivät ovat vasta edessä tai ihan tässä ja nyt on suht. hyvä olla omana itsenään. Kun tulee toimeen itsensä kanssa voi silloin tulla toimeen myös muiden ihmisten kanssa oli ikä sitten mikä tahansa. Mutta helppoa ei varmasti ole ihmisenä olo kenellekään aina. Kaikkea hyvää aloittajalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe