Jätetyn naisen suru

Anonyymi

Kirjoitan tämän tekstin lähinnä sen takia, koska tiedän äitini seuraavan tätä sivustoa enkä osaa muullakaan tavalla kertoa seuraavaa asiaa hänelle.

Erosin miesystävästäni viikko sitten. Tai toisin sanoen, hän erosi minusta. Syyksi väitti, ettei suhde toimi, sillä minä välitän jostain toisesta - mikä ei ole totta. Hän kertoi luottamuksen kadonneen - vaikka en ole pettänyt sitä. Hän sanoi, ettei pysty olemaan kanssani, tietäen että tunnen jotain toista kohtaan vastaavaa - en tunne.

Vaikka kuinka yritin, taistelin ja vinguin, hän ei muuttanut mieltään. Hän sanoi ettei jatkuva taistelemiseni auta, vaan pahentaa asioita vain. Miten se voi olla mahdollista?

Parisuhteessa annoin kaikkeni. Rakastin häntä, kehuin ja uhrasin paljon hänen eteen, niin kuin hän teki minullekin. Hän rakasti minua ja teki sen minulle selväksi eikä koskaan aiheuttanut minulle pahaa oloa. Hän oli se oikea. ( tai niin luulin)

Olen aivan rikki. Kuin tippunut lasi lattialla. Putoaminen, nopea sekä kivulias, mutta nyt olen maassa sirpaleina, eikä kukaan ole keräämässä minua ylös. Olen aivan yksin. En ole kertonut kenellekään erostani, koska en yksinkertaisesti tiedä miten voin mainita hänet puhkeamatta itkuun.

Ja nyt siihen miksi toivon, että sinä äiti rakas olisit lukemassa tätä. Viime yönä valvoin itkien aamuyöhön asti sängyssäni. Työnsin pääni tyynyyn, jotta kukaan ei kuulisi. Hengitykseni koveni ja paniikki vyöryi päälle. Tarvitsin apua. Tarvitsin jonkun viereeni, joka sanoisi ettei ole hätää. Tiesin, että olet lähellä, mutta kynnys kertoa sinulle olisi liian suuri. Jokin sai minut ajattelemaan, että olisi epäreilua ajatella oman elämän riistämistä, kun sinä annoit sen lahjaksi minulle. Keräsin rohkeuteni. Nousin ylös ja kävelin keittiöön, josta näen suoraan huoneeseesi. Yritin katsoa, olisiko huoneessasi valo päällä - merkkinä siitä, että olet hereillä. Valo oli päällä. Hetken pieni hymy kohosi kasvoilleni, olet hereillä enkä joudu olemaan yksin. Ovellesi saapuessa kyyneleet valuivat silmiini takaisin. Kuulin viattoman kuorsauksesi. Olit syvässä unessa. Nukuit niin kauniisti, tietämättä siitä, mitä pienin tyttäresi käy läpi. Olin aivan valmis puhumaan sinulle, vaikka tiedät ettei suhteemme ole niin hyvä. Emme puhu tai avaudu asioista. Nyt tarve olisi ollut entistä suurempi. Käännyin ovelta takaisin, kunnes matkalla omaan huoneeseen tein vielä muutaman u-käännöksen : ”jos herätän hänet, jotta minun ei tarvitse olla yksin.” En voinut tehdä sitä. Kävin takaisin sänkyyni, vedin peiton päälleni ja mietin vain sitä, kuinka äidin halaus olisi kaikki mitä tarvitsisin tällä hetkellä.

4

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole äitisi, mutta halaus täältä. Sydämen täytyy särkyä muutaman kerran. Siten siitä tulee entistä vahvempi ja rohkeampi. Kerro huomenna äidillesi tai näytä tuo kirjoituksesi.

    • Anonyymi

      Äidit eivät kaikkea tiedä, jos heille ei kerrota.

    • Anonyymi

      Tämä kirjoitus kun alkaa, jo alkukappale kertoo olennaisen, että joopa jooprovo ja hevosetkin hirnuu näin cöcölle setille.

    • Anonyymi

      Siis v**** mitä luusereita!😂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe