Uusi rakas

Anonyymi

Kurre Vesterlund onko hän löytänyt nyt jo uuden rakkaan .seiska kirjoitti näin.

23

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksihän se istutti päälaelle hiuksiakin et sais naisen...

      • Anonyymi

        Entisen eläessä se uutta tukkaa istutti. Sivuhiukset oli "nätisti" kammattu istutusten päälle.


    • Anonyymi

      Kurre ajattelee ala eikä yläpäällä. Sitä se puute teettää.

    • Anonyymi

      Johan sitä pitää äkkiä uus muija esitellä, kun entisen kuolemasta tulee kuluneeksi kohta jopa puoli vuotta. Ihan vasta suurta surua ja ikävää jossakin lehdessä julistettiin. Kovin pian se uusi rakkaus kumminkin löytyi ja suuri kaipaus unohtui.
      Hyviin tapoihin liittyen ja edesmenneen muiston kunniottamisen vuoksi on yleensä vietetty vähän pidempi aika, ettei uutta muijaa ole alettu (ainakaa julkisesti) esittelemään.

      • Anonyymi

        Törkeä teko pitkän avioliiton muistolle. Olisi pitänyt uuden muijan edes muutaman kuukauden piilossa. Onkohan ollut ihan pikkuisen päällekkäisyyttä, lapset varmaan tykkää iskän tempauksesta.


      • Anonyymi

        Hyvä, että on löytänyt rakkaan elämäänsä. Tuossa iässä pitää ottaa onni, sieltä mistä saa 🥰. Kyllä Kurre on ihan varmasti surutyötään tehnyt jo vaimonsa pitkäaikaisen sairauden aikana. Kurre ei ole vaimoaan unohtanut ja vaalii elämänsä rakkautta sydämessään ihan varmaan koko loppuelämänsä. Kuolleet ovat kuolleita, mutta elämä jatkuu. Miksi Kurren pitäisi haudata itsensä elävältä surun syövereihin. Ihan varmasti on ollut hirveätä seurata vierestä vaimon hidasta kuolemaan vievää sairautta. Saisit hävetä, törky-ap, noita sepustuksiasi. Olisi elämä kyllä aika ankeaa, jos kaikki ajattelisivat yhtä kapea-alaisesti kuin sinä.


    • Anonyymi

      Ei minusta siinä mitään pahaa ole jos löytänyt uuden kumppanin,Kurre on tosi symppis ja varmasti ottanut koville rakkaan kuolema,mutta elämän on jatkuttava,ja kukaan ei halua olla yksin,mikään ei tuo enää kuollutta takaisin,on vain muistot.Monesti puolisot sopivat jo tämmöiset asiat keskenään,kuoleva kehottaa jatkamaan elämää ja toivoo,että toinen löytäisi vielä uuden onnen ja rakkauden,on ihan yksilöllistä tämäkin,toinen ei ole valmis pitkään aikaan uuteen suhteeseen.heillä kuitenkin lapsetkin jo ihan aikuisia,ja varmasti haluavat että isä olisi onnellinen,vaikka se suru kulkeekin siellä mukana ihan loppuun asti.

    • Anonyymi

      Oli jo aika lopettaa puolen vuoden selibaatti.

      • Anonyymi

        Mikä puolen vuoden selibaatti?

        Vaimonsa saateltiin hautaan kesäkuun puolivälissä, ja tämä nykyinen esiteltiin lapsille heinäkuussa.

        Jep-jep.

        Onhan se niin, että elämä jatkuu, ei siinä mitään. Mutta voisi kyllä Kurre lopettaa lehtien palstoilla sen ininän suuresta surustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä puolen vuoden selibaatti?

        Vaimonsa saateltiin hautaan kesäkuun puolivälissä, ja tämä nykyinen esiteltiin lapsille heinäkuussa.

        Jep-jep.

        Onhan se niin, että elämä jatkuu, ei siinä mitään. Mutta voisi kyllä Kurre lopettaa lehtien palstoilla sen ininän suuresta surustaan.

        Vaimo sairasti vuosia syöpää 😨.


    • Anonyymi

      Yllättävän nopeasti löytyi uusi naisystävä.

      • Anonyymi

        Harmittaako hämmentäjää?


    • Anonyymi

      Ei harmita. Tuo oli vain toteamus tosi asiasta. Ei mitään muuta.

      • Anonyymi

        Uskomatonta kuinka ihminen pystyy edesmenneen vaimon jälkeen noin pian esittelemään uuden "rakkaan",aivan käsittämätöntä,onkohan ajateltu edes lasten tuntoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta kuinka ihminen pystyy edesmenneen vaimon jälkeen noin pian esittelemään uuden "rakkaan",aivan käsittämätöntä,onkohan ajateltu edes lasten tuntoja.

        Eiköhän tuo ole löydetty jo aikoja sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole löydetty jo aikoja sitten.

        Kyllä nämä "surevat" äijät on varmaan jo seuraavan katsoneet valmiiksi, vaimon vielä eläessä. Julkisuutta ja myötätuntoa haetaan lehdissä esittäen niin hirvittävän suurta surua ja kaipausta, mutta sänkykaveri vaihtuu hyvin helposti - ja taas mennään hymy naamalla!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nämä "surevat" äijät on varmaan jo seuraavan katsoneet valmiiksi, vaimon vielä eläessä. Julkisuutta ja myötätuntoa haetaan lehdissä esittäen niin hirvittävän suurta surua ja kaipausta, mutta sänkykaveri vaihtuu hyvin helposti - ja taas mennään hymy naamalla!!

        Kyllä varmaan lapsia harmittaa, nämä uuteen, nuorempaan ja terveeseen "äitiin" vaihtavat isät! Noloa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmaan lapsia harmittaa, nämä uuteen, nuorempaan ja terveeseen "äitiin" vaihtavat isät! Noloa!

        No, Kurren lapset ovat ottaneet isänsä naisystävän hyvin vastaan. Paremmin kuin tämän palstan, Kurrelle täysin vieraat hurskastelijat 😉.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, Kurren lapset ovat ottaneet isänsä naisystävän hyvin vastaan. Paremmin kuin tämän palstan, Kurrelle täysin vieraat hurskastelijat 😉.

        No sehän on sitten silkkaa onnenhekumaa vaan tulevaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmaan lapsia harmittaa, nämä uuteen, nuorempaan ja terveeseen "äitiin" vaihtavat isät! Noloa!

        Kitkerän katkeraa pölinää taas toisten ihmisten onnesta. Jos joku on noloa, niin nämä moraalisaarnaajat.


    • Anonyymi

      On kyllä todella pian löytänyt uuden naisystävän. Saa miettimään, onko ollut kuvioissa mukana jo ennen vaimon menehtymistä. Kovin päälleliimatulta tuo suru nyt vaikuttaa. Miehet tuossa iässä nyt muutenkin mielellään vaihtavat nuorempaan. Ehkäpä elämän rajallisuuden huomaaminen tuo voimakkaan halun elää täysillä. Jos oma kumppani menehtyisi, en pääsisi vuosiin eroon surusta. En haluaisi ketään uutta siihen suruani seuraamaan. Me olemme niin erilaisia...surumme kanssa.

    • Anonyymi

      On näköjään kaunis vaalea nainen ja on joku laulaja myös tää nainen.

    • Anonyymi

      . Voihanse sattua joskus omalle kohdallekin. Jos itse olisin lähdössä, toivoisin kaikin tavoin, että miws löytäisi pian uuden rakkauden, vaikka vielä minun eläessä. Ei olisi minulta pois. Olette kyllä säälittävää ihmisjätettä, te pahansuovat huonolla itsetunnolla varustetut reppanat. Karma cafe vielä tarjoilee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3278
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      90
      713
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe