Kurre Vesterlund onko hän löytänyt nyt jo uuden rakkaan .seiska kirjoitti näin.
Uusi rakas
23
898
Vastaukset
- Anonyymi
Siksihän se istutti päälaelle hiuksiakin et sais naisen...
- Anonyymi
Entisen eläessä se uutta tukkaa istutti. Sivuhiukset oli "nätisti" kammattu istutusten päälle.
- Anonyymi
Kurre ajattelee ala eikä yläpäällä. Sitä se puute teettää.
- Anonyymi
Johan sitä pitää äkkiä uus muija esitellä, kun entisen kuolemasta tulee kuluneeksi kohta jopa puoli vuotta. Ihan vasta suurta surua ja ikävää jossakin lehdessä julistettiin. Kovin pian se uusi rakkaus kumminkin löytyi ja suuri kaipaus unohtui.
Hyviin tapoihin liittyen ja edesmenneen muiston kunniottamisen vuoksi on yleensä vietetty vähän pidempi aika, ettei uutta muijaa ole alettu (ainakaa julkisesti) esittelemään.- Anonyymi
Törkeä teko pitkän avioliiton muistolle. Olisi pitänyt uuden muijan edes muutaman kuukauden piilossa. Onkohan ollut ihan pikkuisen päällekkäisyyttä, lapset varmaan tykkää iskän tempauksesta.
- Anonyymi
Hyvä, että on löytänyt rakkaan elämäänsä. Tuossa iässä pitää ottaa onni, sieltä mistä saa 🥰. Kyllä Kurre on ihan varmasti surutyötään tehnyt jo vaimonsa pitkäaikaisen sairauden aikana. Kurre ei ole vaimoaan unohtanut ja vaalii elämänsä rakkautta sydämessään ihan varmaan koko loppuelämänsä. Kuolleet ovat kuolleita, mutta elämä jatkuu. Miksi Kurren pitäisi haudata itsensä elävältä surun syövereihin. Ihan varmasti on ollut hirveätä seurata vierestä vaimon hidasta kuolemaan vievää sairautta. Saisit hävetä, törky-ap, noita sepustuksiasi. Olisi elämä kyllä aika ankeaa, jos kaikki ajattelisivat yhtä kapea-alaisesti kuin sinä.
- Anonyymi
Ei minusta siinä mitään pahaa ole jos löytänyt uuden kumppanin,Kurre on tosi symppis ja varmasti ottanut koville rakkaan kuolema,mutta elämän on jatkuttava,ja kukaan ei halua olla yksin,mikään ei tuo enää kuollutta takaisin,on vain muistot.Monesti puolisot sopivat jo tämmöiset asiat keskenään,kuoleva kehottaa jatkamaan elämää ja toivoo,että toinen löytäisi vielä uuden onnen ja rakkauden,on ihan yksilöllistä tämäkin,toinen ei ole valmis pitkään aikaan uuteen suhteeseen.heillä kuitenkin lapsetkin jo ihan aikuisia,ja varmasti haluavat että isä olisi onnellinen,vaikka se suru kulkeekin siellä mukana ihan loppuun asti.
- Anonyymi
Oli jo aika lopettaa puolen vuoden selibaatti.
- Anonyymi
Mikä puolen vuoden selibaatti?
Vaimonsa saateltiin hautaan kesäkuun puolivälissä, ja tämä nykyinen esiteltiin lapsille heinäkuussa.
Jep-jep.
Onhan se niin, että elämä jatkuu, ei siinä mitään. Mutta voisi kyllä Kurre lopettaa lehtien palstoilla sen ininän suuresta surustaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä puolen vuoden selibaatti?
Vaimonsa saateltiin hautaan kesäkuun puolivälissä, ja tämä nykyinen esiteltiin lapsille heinäkuussa.
Jep-jep.
Onhan se niin, että elämä jatkuu, ei siinä mitään. Mutta voisi kyllä Kurre lopettaa lehtien palstoilla sen ininän suuresta surustaan.Vaimo sairasti vuosia syöpää 😨.
- Anonyymi
Yllättävän nopeasti löytyi uusi naisystävä.
- Anonyymi
Harmittaako hämmentäjää?
- Anonyymi
Ei harmita. Tuo oli vain toteamus tosi asiasta. Ei mitään muuta.
- Anonyymi
Uskomatonta kuinka ihminen pystyy edesmenneen vaimon jälkeen noin pian esittelemään uuden "rakkaan",aivan käsittämätöntä,onkohan ajateltu edes lasten tuntoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomatonta kuinka ihminen pystyy edesmenneen vaimon jälkeen noin pian esittelemään uuden "rakkaan",aivan käsittämätöntä,onkohan ajateltu edes lasten tuntoja.
Eiköhän tuo ole löydetty jo aikoja sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo ole löydetty jo aikoja sitten.
Kyllä nämä "surevat" äijät on varmaan jo seuraavan katsoneet valmiiksi, vaimon vielä eläessä. Julkisuutta ja myötätuntoa haetaan lehdissä esittäen niin hirvittävän suurta surua ja kaipausta, mutta sänkykaveri vaihtuu hyvin helposti - ja taas mennään hymy naamalla!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nämä "surevat" äijät on varmaan jo seuraavan katsoneet valmiiksi, vaimon vielä eläessä. Julkisuutta ja myötätuntoa haetaan lehdissä esittäen niin hirvittävän suurta surua ja kaipausta, mutta sänkykaveri vaihtuu hyvin helposti - ja taas mennään hymy naamalla!!
Kyllä varmaan lapsia harmittaa, nämä uuteen, nuorempaan ja terveeseen "äitiin" vaihtavat isät! Noloa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmaan lapsia harmittaa, nämä uuteen, nuorempaan ja terveeseen "äitiin" vaihtavat isät! Noloa!
No, Kurren lapset ovat ottaneet isänsä naisystävän hyvin vastaan. Paremmin kuin tämän palstan, Kurrelle täysin vieraat hurskastelijat 😉.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, Kurren lapset ovat ottaneet isänsä naisystävän hyvin vastaan. Paremmin kuin tämän palstan, Kurrelle täysin vieraat hurskastelijat 😉.
No sehän on sitten silkkaa onnenhekumaa vaan tulevaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmaan lapsia harmittaa, nämä uuteen, nuorempaan ja terveeseen "äitiin" vaihtavat isät! Noloa!
Kitkerän katkeraa pölinää taas toisten ihmisten onnesta. Jos joku on noloa, niin nämä moraalisaarnaajat.
- Anonyymi
On kyllä todella pian löytänyt uuden naisystävän. Saa miettimään, onko ollut kuvioissa mukana jo ennen vaimon menehtymistä. Kovin päälleliimatulta tuo suru nyt vaikuttaa. Miehet tuossa iässä nyt muutenkin mielellään vaihtavat nuorempaan. Ehkäpä elämän rajallisuuden huomaaminen tuo voimakkaan halun elää täysillä. Jos oma kumppani menehtyisi, en pääsisi vuosiin eroon surusta. En haluaisi ketään uutta siihen suruani seuraamaan. Me olemme niin erilaisia...surumme kanssa.
- Anonyymi
On näköjään kaunis vaalea nainen ja on joku laulaja myös tää nainen.
- Anonyymi
. Voihanse sattua joskus omalle kohdallekin. Jos itse olisin lähdössä, toivoisin kaikin tavoin, että miws löytäisi pian uuden rakkauden, vaikka vielä minun eläessä. Ei olisi minulta pois. Olette kyllä säälittävää ihmisjätettä, te pahansuovat huonolla itsetunnolla varustetut reppanat. Karma cafe vielä tarjoilee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743278
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap90713Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635