Mies haluaa timmin naisen litteällä vatsalla

Anonyymi

Ja nainen lihaksikkaan sporttisen miehen jolla ihanat rintalihakset ja pakarat. Tosiasioita ne vain on. Pieni ja siro naisen pitää olla ja miehen lihaksikas ja pitkä. Naisia ei sytytä lihava löllö mies mahoineen ja hajuineem eikä miehiä lyhythiuksinen lihava köriläs nainen. Nämä on tosiasioita kummastakin sukupuolesta.

Onneksi me voimme tehdä asialle jotain eli laihduttaa ja urheilla. Näin sitten haluttavuus lisääntyy ja elämä saa uuden suunnan. Masennus häipyy usein myös lihavuuden myötä ja tulotaso paranee..onhan sporttinen ihminen aina virkeämpi ja tehokkaampi.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin mutta kun todellisuus on se että naisista sellainen 90% lihavia löllöjä.
      Silti miehet juoksee ja tappelee näiden takia.

      Melko naurettavaa :D

      Miehellä pitää olla paksu lompakko niin saa naisen millaisen haluaa.

      Toki tälläinen nainen lähtee pettää helpommin mut kaikki pettää

      • Anonyymi

        Kun on kaunis ja laiha/sporttinen niin silloin saa hyvätuloisen eli fiksun miehen. Hyvätuloinen mies eikä nainen ole pääsääntöisesti tyhmä. Raha kertoo ehkä eniten siitä onko ihminen myös viisas...menestys näkyy kyllä pankkitilillä ellei tee jotain turhanpäiväistä.


    • Anonyymi

      Ainakin joskus tuo osuu. En ota kantaa ilmiön yleisyyteen.
      Nykyinen vaimoni oli hoikka, kiinteäpakarainen, pikajuoksua harrastanut.
      Sohvi Loreenin ihailjat eivät hyväkstneet pieniä rintoja mutta jos rasvat ovat alhaalla niin ei sitä ole rinnoissakaan.

      Olin itse kisannut painonnostossa. En ollut pitkä. Ikäluokkani keskipituudessa 176cm.
      Painoni oli 84kg ja vyötäröni 78cm räätälin mittaamana.
      Olin kouluttautumassa silloin hyvin palkattuun, takuutyöllistävään ammattiin.
      Kyseinen naisihminen oli kauppa-apulaisena.

      Painan edelleenkin tuon 84 - 82kg mutta vyötäröni lähestyy metriä. Eipä tuo mummeli ole kuitenkaan valittanut.

    • Anonyymi

      Ei ole ikinä miehen perse tai rintalihakset kiinnostaneet. Toinen on istumista ja paskomista varten ja siihen sopii minkälainen tahansa. Rintalihaksia en ole ikinä ymmärtänyt.

    • Anonyymi

      Mä sanon kanssa naisena että ei ole tullut kovin paljoa välitettyä siitä onko miehellä rintalihaksia vai ei, taikka sitten pakaroista minkälaiset ovat.

      Mies on paljon muutakin kuin lihasta ja pakaraa, itse arvostan enemmän luonnetta ja hyvää käytöstä ja huomaavaisuutta.

      On paljon miehiä ja naisia jotka pitävät myös lihavammista ihmisistä, tai päinvastoin sitten laihoista.
      Tässäkään asiassa ei voi yleistää että muka kaikki niin ja näin......

    • Anonyymi

      Hohhoijaa. Ihan oikeasti, et voi niputtaa ihmisiä yhteen kastiin. Partneria ei valita yhden ominaisuuden perusteella, ja usein joudutaan tekemään kompromissi. Hyvä luonne on tärkein. Hyvä luonne sisältää, ettei toinen kärsi kovin pahasta addiktiosta minkään asian suhteen. Tosin jollekin addikti (ruoka/juoma/päihteet/seksi/liikunta jne) voi olla haluttu partneri. Ei itselleni.

      Ihmisiä on erilaisia, ja normaaliuden rajat ovat väljät. Itselläni on ollut lyhyttä ja pitkää, laihaa ja tanakampaa, pienipippelistä ja kunnon halolla varustettua, lakananvaaleaa ja ruskeaihoista, suomea puhuvaa ja muun kielisiä, uskovaista ja ateistia, varattua ja vapaata, mukavaa ja pissipäätä, kuntoilevaa ja sohvaperunaa. Pisimpään olen viihtynyt hyvin säännöllisen ja tasaisen tyypin kanssa, vaikka hän ei virallisia komeusnormeja täyttäisikään. En vaihtaisi hyvää tyyppiä pissipäähän, vaikka pissipäällä olisi kuinka timmi vatsa tahansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe