Vastamelukuulokkeet nukkumiseen

Anonyymi

Hei! Osaisiko joku antaa vinkkejä nukkumiseen tarkoitettujen kuulokkeiden hankintaan? En tarvitse kuulokkeisiin muita toimintoja kuin hiljaisuutta, lukemiseen ja ja nukkumiseen kuorsaajan vierellä. Lisäksi niiden pitäisi olla niin pienet että voisin nukkua myös kylkiasennossa. Kiitos vastauksista!

3

3994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikein teollisuuden käyttöön tarkoitetut kuulosuojaimet.

Tietokoneella voisi olla ohjelma joka tekee vastameteliä ihman mitään kuulokkeita tai korvatulppia, jotka häiritsevät nukkumista, sitten sellainen 2000W stereoilla tekemään vastaääniä, niin naapuri seinän takana ihmettelisi että: minkähän takia stereoideni teho on näin pieni, eihän näistä kuulu mitään.

Kun vähentäisi ääniä seinienkin takana.

• Anonyymi

Olen kokeillut kuulokkeet päässä nukkumista ja kuunnellut samalla ASMR videoita tubesta, niissä ei ole puhetta vaan pelkästään mikrofonin tuulensuojan harjailua tms. kohisevia ääniä. Kyllä se kumminkin sen verran häiritsee että ei ihan syvään uneen pääse, ennenkuin on kuulokkeet pois korvilta ja hiljaista. Kuulokkeet vielä painavat korvia niin että alkaa koskemaan ja yhden halpiskuulokkeet mureni paskaksi tässä käytössä, liian heikkoa kiinanpaskamuovia kuulokkeiden rakenne.

• Anonyymi

Bilson ja 3M korvatulpat kyllä poistaa ulkopuoliset äänet tehokkaasti!
      Helppo käyttää ja asettuvat nopeasti vaimennukseen, koska laajenevat muutamassa sekunissa!
      Käytetään työkoneiden melun hallintaan eli kyllä ne toimii moneen muuhunkin meluun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2017
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1932
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1475
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1281
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1239
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe