Mää en sit liity mitenkään tohon

Anonyymi

sekopäähän joka kulkee tol aitoriitta ja muil niceil yrittäen liittää meitsii hänen kans suhteeseen. Seko eukko elää harhoja ja roikkuu väkisin meitsis. Kai uskot
Etten tunne sitä? Mul ei oo mitään tekemistä sen kans!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukaan tiedä kuka oot ja tuskin kiinostaakaan. 😂

    • Anonyymi

      Kai sä ymmärrät että siitä on vuosia kun tuollaiset on täällä ollut.
      Jokainen tänne yli 2 vuotta kirjoitellut etsii nyt elämäänsä aitoa sisältöä harhojen sijaan.

    • Anonyymi

      Kyllä mä osaan selvittää kirjoittajan maneerien avulla mikä se on.

      Nää allekirjoitetut

      -ap
      N>M
      Nimim.

      Ja sydämiä sisältävät
      Ovat näitä tän yhden trollin tekeleitä.
      Tunnistan myös perus sepittelystä että yrittää vaan lepertää jotta saa vedettyä tumppuumnja pilailtua.

      Näiden pitkälle menevät juuret on Niinkin vanhoissa nimimerkeissä kuin siikri ja feeniks sekä heiskanen, lamictal ukkoo jne

      Todella pimeitä kirjoituksia ja mitä pidemmälle historiaa menee sitä enemmän tajuaa kuvion syvyyttä. Ko. Henkilöllä on syvälle mennyt harhamaailma. Siihen sekottuu vitsiä ja mustasukkaisuutta. Todella ahdistavia juttuja kun lukee kauas. Sairaita.

      Osaan selvittää taustat maltilla enkä hätiköi

      • Anonyymi

        Mää oon aina tienny et sää oot astetta fiksumpi mimmi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää oon aina tienny et sää oot astetta fiksumpi mimmi!

        Henk.koht musta kaikki jotka lirkuttaa sille ja lähtee sen läähätyksiin mukaan harrastaa nettiseksiä sen kanssa eli pettää omaa ikävänsä
        Kohdetta henkisesti. Se on loukkaavaa. Mun mielipide tää.


      • Anonyymi

        Säälittää kaltaisesi ihmiset, sun ja aloittajan. Teidän elämä on niin mitäänsanomatonta kyttäystä. Aloittajalla ja tällä muijalla, kaikki elämässä perustuu siihen, että on joku heitä huonompi jota kiusata. Olette niin säälittäviä molemmat, että mua oksettaa. Ylipäänsä en mitään elämässä niin vihaa, kuin tyyppejä jotka kiusaa muita saadakseen hyväksyntää toisilta. Hyi saatana nuo kaksi. Ja tämä todellakin sivusta, olen vähän teitä vanhempi ja sivistyneempi nääs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittää kaltaisesi ihmiset, sun ja aloittajan. Teidän elämä on niin mitäänsanomatonta kyttäystä. Aloittajalla ja tällä muijalla, kaikki elämässä perustuu siihen, että on joku heitä huonompi jota kiusata. Olette niin säälittäviä molemmat, että mua oksettaa. Ylipäänsä en mitään elämässä niin vihaa, kuin tyyppejä jotka kiusaa muita saadakseen hyväksyntää toisilta. Hyi saatana nuo kaksi. Ja tämä todellakin sivusta, olen vähän teitä vanhempi ja sivistyneempi nääs.

        Haloo! Sinä kiusaat meitä kun luulet muuksi

        Siksi sut on haastettu jo oikeuteenkin.

        Kato ”luulo ei ole tiedon värtti”

        Vaikka kurapääs luulee että Minnat ja tarjat kiusaa Timojen kanssa niin ehkäpä käy niin että

        Luulon takia kiusaaja oletkin itse ja kiusaat tuntemattomia luullen olevas oikeas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittää kaltaisesi ihmiset, sun ja aloittajan. Teidän elämä on niin mitäänsanomatonta kyttäystä. Aloittajalla ja tällä muijalla, kaikki elämässä perustuu siihen, että on joku heitä huonompi jota kiusata. Olette niin säälittäviä molemmat, että mua oksettaa. Ylipäänsä en mitään elämässä niin vihaa, kuin tyyppejä jotka kiusaa muita saadakseen hyväksyntää toisilta. Hyi saatana nuo kaksi. Ja tämä todellakin sivusta, olen vähän teitä vanhempi ja sivistyneempi nääs.

        Kiusaamisen puolustamisesta on niin lyhyt matka itse kiusaajaksi.

        Vaatii vain vilkkaan mielikuvituksen ja hups. Olet kiusaaja. Ja koska hyökkäät tuntemattomien päälle niin olet myös syyllistynyt rikoksiin joista saat ihan tuomion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittää kaltaisesi ihmiset, sun ja aloittajan. Teidän elämä on niin mitäänsanomatonta kyttäystä. Aloittajalla ja tällä muijalla, kaikki elämässä perustuu siihen, että on joku heitä huonompi jota kiusata. Olette niin säälittäviä molemmat, että mua oksettaa. Ylipäänsä en mitään elämässä niin vihaa, kuin tyyppejä jotka kiusaa muita saadakseen hyväksyntää toisilta. Hyi saatana nuo kaksi. Ja tämä todellakin sivusta, olen vähän teitä vanhempi ja sivistyneempi nääs.

        Tulen mia_ei_mia oleen jutun päämies. Olen se joka nosti oikeusjutun, koska et lopeta riehumista täällä vaan käyt toistuvasti päälle ja olet aiheuttanut toiminnallas vaaraa hengelle ja terveydelle etkä pyynnöistä huolimatta ole lopettanut.

        Puimme asian loppuun ja haen oikeutta oikeustuomioistuimen kautta. Maksimirangaistus on ainoa mihin tyydyn ja sovitteluun en suostu.


        Et sinäkään sovitellu täällä vaikka yritin kertoa että erehdyt lopeta. Nyt ei armoa enää heru


    • Anonyymi

      Vai suhteeseen🤪😂😂😝

    • Anonyymi

      Mitä te niistä välitätte? Helppohan se on huomata ketkä ovat täällä hulluja ja kiusaajia Kirjoittavat aina samoja juttuja samoista henkilöistä.. Skippaa vaan heidän viestit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe